Spitsquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:54 schreef JorgeCampos het volgende:
wat is dat voor speler?
(Australier zie ik..)
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nigel de Jong naar Sevilla
Dick Advocaat of Paul Le Guen bondscoach van Rusland
Larsson naar Tottenham Hotspur
Julien Escudé naar Marseille
Eric Gerets naar Schalke'04
Hannu Tihinen naar Olympakios
Tomislav Butina naar Olympiakos
Bosko Balaban naar Olympiakos
Marek Spilar naar de J-League
Jaja Coelho naar Al Jazeera
![]()
quote:José Mourinho krijgt zo goed als zeker weer Maniche tot zijn beschikking. De onderhandelingen met Dinamo Moskou zijn in de laatste fase.
'De gesprekken met Chelsea lopen nog', zei Dinamo-manager Boris Ignatiev. 'Maar we zitten in de laatste fase van de onderhandelingen.' Als alles rond komt verhuist Maniche op huurbasis naar Chelsea, dat na een half jaar de Portugees voor een bedrag van 7,5 miljoen euro definitief kan overnemen.
Chelsea ziet Maniche als ideale stand-in voor Mikaël Essien, die vanwege de Afrika Cup voorlopig niet beschikbaar is. Ook de Portugees staat welwillend tegenover een transfer, want zijn verblijf bij Dinamo Moskou gaat niet de boeken in als een succes.
Het verblijf in Rusland liep uit op een teleurstelling. Maniche liet zich weinig vleiend uit over zijn nieuwe broodheer. 'Ik houd niet van het land, ik houd niet van de competitie en ik houd ook niet van de vrije tijd', vertelde de international na welgeteld zeven wedstrijden. Later werd de ontevredenheid genuanceerd.
Bij Chelsea wordt Maniche herenigd met trainer Mourinho, met wie hij bij Benfica en FC Porto al werkte. Vooral met die laatste club werden de successen aan elkaar geregen. Het leverde de trainer een overgang naar Chelsea op, terwijl de middenvelder een lucratieve transfer naar Dinamo Moskou verdiende.
Overigens is hij volgens mij wel 'n Braziliaan, dus de VI heeft het mis.quote:Săo Paulo moet afscheid nemen van trainer Paulo Autuori. De Peruaan, die de Brazilianen naar de winst van Wereldbeker leidde, gaat aan de slag in Japan.
Saő Paulo had in eerder stadium bekend gemaakt dat de coach de aanbiedingen uit het buitenland van de hand had gewezen. 'Maar Kashima Antlers namen geen genoegen met mijn afwijzing en veranderde het aanbod. De nieuwe aanbieding kon ik niet laten lopen', zei Autuori op de website van Săo Paulo.
Autuori, die de WK-kwalificatie van zijn land als bondscoach niet volmaakte, trad in april aan als opvolger van Emerson Leăo. Onder de hoede van de Peruaanse coach won Săo Paulo de Copa Libertadores. In de finale van de Wereldbeker werd Liverpool nipt verslagen.
Welke?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:15 schreef King_of_Kool het volgende:
Juanfran naar de Bolton Wanderers
VI heeft het wel vaker mis. Je hebt trouwens gelijk dat het een braziliaan is.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Overigens is hij volgens mij wel 'n Braziliaan, dus de VI heeft het mis.
Ik hoop dat het doorgaatquote:Op donderdag 29 december 2005 20:28 schreef Urquhart het volgende:
Ruil van Villareal met Liverpool: Josemi voor Kromkamp
?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:10 schreef King_of_Kool het volgende:
Figo naar Qatar
Ik meen me te herinneren dat die al eens rond was met een Oostblok-team, maar toen uiteindelijk bleef.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nihat gaat Real Sociedad verruilen voor Dinamo Moskou of Spartak Moskou.
.
Dat klopt inderdaad. Volgens mij was het met Dinamo, maar dat weet ik niet helemaal zeker.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat die al eens rond was met een Oostblok-team, maar toen uiteindelijk bleef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |