abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33534089
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 11:54 schreef JorgeCampos het volgende:
wat is dat voor speler?
(Australier zie ik..)
Spits
pi_33534118
Een spits.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 december 2005 @ 12:17:46 #103
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33534846
wereldrecordhouder
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33534864
13x in één wedstrijd
  vrijdag 30 december 2005 @ 12:28:07 #105
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_33535220
Arnold Bruggink in de belangstelling van Olympiakos Piraeus
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
  vrijdag 30 december 2005 @ 13:15:09 #106
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_33537130
Arsenal heeft interesse getoond in Ferdi Sonmez, jeugdpseler van ADO Den Haag.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  vrijdag 30 december 2005 @ 13:15:30 #107
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_33537141
Juanfran naar de Bolton Wanderers
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
  vrijdag 30 december 2005 @ 13:15:50 #108
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_33537157
Eljiro Elia, ook ADO Den Haag, naar PSV.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_33537459
Nigel de Jong naar Sevilla
Dick Advocaat of Paul Le Guen bondscoach van Rusland
Larsson naar Tottenham Hotspur
Julien Escudé naar Marseille
Eric Gerets naar Schalke'04
Hannu Tihinen naar Olympakios
Tomislav Butina naar Olympiakos
Bosko Balaban naar Olympiakos
Marek Spilar naar de J-League
Jaja Coelho naar Al Jazeera
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 30 december 2005 @ 13:25:10 #110
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_33537524
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nigel de Jong naar Sevilla
Dick Advocaat of Paul Le Guen bondscoach van Rusland
Larsson naar Tottenham Hotspur
Julien Escudé naar Marseille
Eric Gerets naar Schalke'04
Hannu Tihinen naar Olympakios
Tomislav Butina naar Olympiakos
Bosko Balaban naar Olympiakos
Marek Spilar naar de J-League
Jaja Coelho naar Al Jazeera

pi_33540468
Maniche naar Chelsea:
quote:
José Mourinho krijgt zo goed als zeker weer Maniche tot zijn beschikking. De onderhandelingen met Dinamo Moskou zijn in de laatste fase.
'De gesprekken met Chelsea lopen nog', zei Dinamo-manager Boris Ignatiev. 'Maar we zitten in de laatste fase van de onderhandelingen.' Als alles rond komt verhuist Maniche op huurbasis naar Chelsea, dat na een half jaar de Portugees voor een bedrag van 7,5 miljoen euro definitief kan overnemen.

Chelsea ziet Maniche als ideale stand-in voor Mikaël Essien, die vanwege de Afrika Cup voorlopig niet beschikbaar is. Ook de Portugees staat welwillend tegenover een transfer, want zijn verblijf bij Dinamo Moskou gaat niet de boeken in als een succes.

Het verblijf in Rusland liep uit op een teleurstelling. Maniche liet zich weinig vleiend uit over zijn nieuwe broodheer. 'Ik houd niet van het land, ik houd niet van de competitie en ik houd ook niet van de vrije tijd', vertelde de international na welgeteld zeven wedstrijden. Later werd de ontevredenheid genuanceerd.

Bij Chelsea wordt Maniche herenigd met trainer Mourinho, met wie hij bij Benfica en FC Porto al werkte. Vooral met die laatste club werden de successen aan elkaar geregen. Het leverde de trainer een overgang naar Chelsea op, terwijl de middenvelder een lucratieve transfer naar Dinamo Moskou verdiende.
pi_33540508
quote:
Săo Paulo moet afscheid nemen van trainer Paulo Autuori. De Peruaan, die de Brazilianen naar de winst van Wereldbeker leidde, gaat aan de slag in Japan.
Saő Paulo had in eerder stadium bekend gemaakt dat de coach de aanbiedingen uit het buitenland van de hand had gewezen. 'Maar Kashima Antlers namen geen genoegen met mijn afwijzing en veranderde het aanbod. De nieuwe aanbieding kon ik niet laten lopen', zei Autuori op de website van Săo Paulo.

Autuori, die de WK-kwalificatie van zijn land als bondscoach niet volmaakte, trad in april aan als opvolger van Emerson Leăo. Onder de hoede van de Peruaanse coach won Săo Paulo de Copa Libertadores. In de finale van de Wereldbeker werd Liverpool nipt verslagen.
Overigens is hij volgens mij wel 'n Braziliaan, dus de VI heeft het mis.
pi_33540671
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:15 schreef King_of_Kool het volgende:
Juanfran naar de Bolton Wanderers
Welke?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 30 december 2005 @ 14:48:18 #114
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33540742
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 14:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Overigens is hij volgens mij wel 'n Braziliaan, dus de VI heeft het mis.
VI heeft het wel vaker mis. Je hebt trouwens gelijk dat het een braziliaan is.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_33540776
Hij heeft dan wel een hele tijd in Peru gewerkt, ook als bondscoach, maar het is echt 'n Braziliaan. Toch slordig dit soort dingen van de VI. Nota bene in 'n eerder bericht bestempelen ze hem wel als Braziliaan.
pi_33541025
Geboren in Rio
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33543348
quote:
Op donderdag 29 december 2005 20:28 schreef Urquhart het volgende:
Ruil van Villareal met Liverpool: Josemi voor Kromkamp
Ik hoop dat het doorgaat
pi_33545677
Saďdi zou verhuurd mogen worden en Franse teams hebben interesse. Welke is onbekend.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33546201
Nihat gaat Real Sociedad verruilen voor Dinamo Moskou of Spartak Moskou.
Roberto Carlos gaat in het Midden Oosten voetballen. Ook Fenerbahce zou interesse hebben.
  vrijdag 30 december 2005 @ 17:10:26 #120
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_33546281
Figo naar Qatar
pi_33546328
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 17:10 schreef King_of_Kool het volgende:
Figo naar Qatar
?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33546371
Volgens mij heeft hij die aanbieding al afgewezen.
pi_33546567
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 17:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nihat gaat Real Sociedad verruilen voor Dinamo Moskou of Spartak Moskou.
.
Ik meen me te herinneren dat die al eens rond was met een Oostblok-team, maar toen uiteindelijk bleef.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33546612
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 17:17 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik meen me te herinneren dat die al eens rond was met een Oostblok-team, maar toen uiteindelijk bleef.
Dat klopt inderdaad. Volgens mij was het met Dinamo, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
  vrijdag 30 december 2005 @ 17:19:26 #125
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_33546632

Frank en Ronald de Boer gaan weg uit Qatar. Frank wil nog meer geld verdienen met een carriere als trainer en Ronald gaat in Barcelona wonen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')