quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:30 schreef zjroentje het volgende:
Weg ermee voor die prijs.
Hoezo gefrustreerd?quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:06 schreef BennyNL het volgende:
[..]
gefrustreerde ajax "supporters" zijn zo zielig
Ik ook niet. Kutclub.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:01 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Ik neem psv supporters niet meer serieus
Nog steeds niet genoeg interlands gespeeld geloof ik...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hoe zit het nu eigenlijk met Mark Gonzalez? Die zou toch ook naar Liverpool gaan?
Mooie vervanger voor Cafu die naar Sao Paulo vertrekt waarschijnlijk. Leuk voor Hatem.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:31 schreef methodmich het volgende:
Aggelos Charisteas kan eventueel naar Mallorca.
Hatem Trabelsi zeer waarschijnlijk naar AC Milan in juli.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:20 schreef Kaalhei het volgende:
Vreven naar Roda
Essien is redelijk serieus geblesseerd.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:19 schreef twi het volgende:
Maniche mag zich richten op zo'n 6 a 7 wedstrijdjes wanneer Essien in Afrika speelt.
Enkele bronnen rondom Ajax weten te melden dat de Amsterdammers bezig zouden zijn met Ricardo Quaresma. De Portugese vleugelspits, momenteel uitkomend voor het FC Porto van trainer Co Adriaanse, zou bovenaan het lijstje staan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:13 schreef Black-Death het volgende:
Argh, ik blijf maar F5'en in de hoop dat er geruchten staan over een vleugelspeler die Ajax wil aantrekken...
M'Penza zou misschien naar Dubai gaan.....quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:20 schreef fanneke het volgende:
-Chris Sutton gaat van Celtic naar Birmingham City.
-Nemanja Vidic gaat van Spartak Moskou naar Manure.
enkele geruchten
-Liverpool heeft belangstelling voor verdediger Daniel Agger van het Deense Brøndby IF. Hij moet wel £5,5 miljoen kosten.
-Manure is vrijwel rond met linkervedediger Patrice Evra van AS Monaco (£5 miljoen)
-Portsmouth heeft zo'n £10 miljoen over voor doelman Cudicini (leuk voor Westerveld) en Benny McCarthy.
-M'Penza en Takahara(naar Frankfurt?) mogen vertrekken bij de Hamburger SV. HSV zoekt zelf een nieuwe aanvaller.
Misschien Lukas Podolski(1.FC Köln), alhoewel er ook geruchten vanuit Bremen zijn over een transfer van het grootste talent van Duitsland.
Nou, vergeet niet dat José altijd goed met Maniche heeft gewerkt. Kan zo de basis in.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:19 schreef twi het volgende:
Maniche mag zich richten op zo'n 6 a 7 wedstrijdjes wanneer Essien in Afrika speelt.
Dat zou wel heel spectaculair zijn, maar ik geloof er weinig van. Of ze moeten ruilen met Mauro.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:25 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Enkele bronnen rondom Ajax weten te melden dat de Amsterdammers bezig zouden zijn met Ricardo Quaresma. De Portugese vleugelspits, momenteel uitkomend voor het FC Porto van trainer Co Adriaanse, zou bovenaan het lijstje staan.
Quaresma maakte grote indruk in zijn eerste twee seizoenen bij Sporting Lissabon, waarna hij een contract kreeg aangeboden bij FC Barcelona. In Catalonië hoopte men op de nieuwe Luís Figo, maar de rechtspoot kon de hoge verwachtingen niet waarmaken. Na één seizoen en 22 wedstrijden mocht Quaresma vertrekken.
De technisch hoog begaafde aanvaller, die zowel op de vleugelposities als op 10 uit de voeten kans, is momenteel aan zijn tweede seizoen in Porto bezig. Onder Adriaanse kan hij regelmatig op een basisplaats rekenen.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:33 schreef methodmich het volgende:
Nog een gerucht:
Jamie Oliver naar Atlético Madrid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |