ging sindsdien toch als Gertje GHB door het levenquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:24 schreef Inca het volgende:
HMMM GertJan was toch die gozer die voor verkrachting heeft vast gezeten iets met pilletjes in een drankje of zoiets.
Zei ie ook dat die onschuldig was![]()
helemaal niets, maar ik geef toch antwoord op iets dat gesteld werdquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:35 schreef bb-millie het volgende:
Wat heeft die ghb te maken met de standen die Talpa presenteert?
Natuurlijk weet iedereen (behalve Gurgeh) dat, maar bewijzen is iets anders. Statistisch kán iemand binnen 10 minuten van 30% naar 10% duikelen in de tussenstanden van BB. Al is de kans 1 op een miljoen, het kán.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:25 schreef Falco het volgende:
Op zich heeft ie toch wel een goede zaak. Want iedereen heeft wel door dat er van die tussenstanden niks klopt en daar is BB wel op aan te pakken
Gert is nou niet direct de meest betrouwbare persoon die ik ken, maar als-ie bewijzen heeft, zien we die vanzelf.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:24 schreef Inca het volgende:
HMMM GertJan was toch die gozer die voor verkrachting heeft vast gezeten iets met pilletjes in een drankje of zoiets.
Het was geen aanvallende vraag naar jou speciaal toe, hoor, ik verwonder mij alleen dat het overal naar boven komt, maar het staat toch los van dit verhaal, vandaar.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
helemaal niets, maar ik geef toch antwoord op iets dat gesteld werd
en dat had jij ook kunnen lezen, want die staat er namelijk gewoon boven !
ik ken gert niet (weet wel wie het is maar daar houdt het mee op) dus ik weet het nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Gert is nou niet direct de meest betrouwbare persoon die ik ken, maar als-ie bewijzen heeft, zien we die vanzelf.
zoals bij marco bakker, ron brandsteder en katja schuurman ook altijd hun auto-ongelukken onder invloed naar voren zullen blijven komen !quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:40 schreef bb-millie het volgende:
Het was geen aanvallende vraag naar jou speciaal toe, hoor, ik verwonder mij alleen dat het overal naar boven komt, maar het staat toch los van dit verhaal, vandaar.
En terecht w.m.b.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:43 schreef Bjoro het volgende:
zoals bij marco bakker, ron brandsteder en katja schuurman ook altijd hun auto-ongelukken onder invloed naar voren zullen blijven komen !
Ja maar.... en Hummie dan???quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En terecht w.m.b.
Eén keer de fout ingaan ok, maar herhaaldelijk en er dan nog mee wegkomen?
quote:Ik zal niet inhoudelijk ingaan op hetgeen wat ik heb verklaard naar de Telegraaf toe. Ik wist dat ik nu weer bakken met drek over mij heen zou krijgen, ondanks dat ben ik doorgegaan.
Ik ben met de bewijzen naar de Telegraaf toegegaan en die hebben het gepubliceerd. Feit blijft, en is bewezen dat er niet wordt gecontroleerd. Ondanks alle uitlatingen van Hummie is er geen notaris die inhoudelijk de stemmen telt. De Notaris is er alleen bij om de prijs aan de smser te overhandigen en toe te zien dat die prijs wordt getrokken uit degene die stemmen. De notaris ziet niet de cijfers/bewoners zelf. Hummie gebruikt in feite de notaris niet voor hetgene waarvan Nederland denkt wat hij doet maar voor een ander controle.
Nogmaals als ik geen bewijs had had ik dit niet gedaan. Sterker ik had veel liever gezien dat het wel klopte en dat ik dit niet moest doen. Ik wordt nu als een zure verliezer naar voren gebracht die vrouwen drogeert en labiel is.
Het feit dat Hummie bezig is mijn geloofwaardigheid aan te tastten en niet inhoudelijk ingaat op mijn beschuldiging zegt mij meer dan voldoende.
Dat de Telgraaf zo pontificaal achter mij is gaan staan is echt niet gebaseerd op mijn verhaal alleen zonder de bewijzen van dit. Tientalen mensen zijn daar al op de redactie geweest waarvan ze afzagen om te publiceren vanwgee gebrek aan bewijs. Gisteren werd Blue Circle gebeld welke verklaarde dat er geen notaris bij de finale zit van Idols en dat de dag daarna de sms records worden weggegooid. Zie je het voor je tien keer de Arena Ajax Feijenoord uitverkopen en daarna doodleuk zeggen dat je niet meer weet wat de recette is of wat er gebeurt is....
Ik heb gelukkig genoeg steunbetuigingen gehad van ex-bewoners die mij een hart onder de riem steken. Ik hoop ook dat de mensen op de diverse fora achter mij blijven staan zoals ze dat de afgelopen jaren hebben gedaan. Ik steek me nek uit.
Het wordt een zware tijd maar ook hier zal licht gloren aan het eind.
Gert Jan winnaar BB2005quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:01 schreef Dichterbijer het volgende:
Gertjan reageert @ Mediawatchers.nl
[..]
Was het met die tussenstanden niet zoiets als, eerste tussenstand de stand van zondagavond, tweede tussenstand stand van dinsdagavond en eindstand dus die van donderdagavond?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:39 schreef Cynix ® het volgende:
Statistisch kán iemand binnen 10 minuten van 30% naar 10% duikelen in de tussenstanden van BB. Al is de kans 1 op een miljoen, het kán.
Wat de boel nog veel meer zou verklaren is wanneer al de zelfbenoemde statistici zich eens een paar dingen zouden realiseren:quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Was het met die tussenstanden niet zoiets als, eerste tussenstand de stand van zondagavond, tweede tussenstand stand van dinsdagavond en eindstand dus die van donderdagavond?
Dat zou namelijk een boel verklaren.
Ze kunnen niet eens lezen bij Endemol.....want wat zegt Gert-Jan ....quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:23 schreef CartWOman het volgende:
Endemol: geen geknoei met Big Brother
Draaiboeken
Een woordvoerder van Endemol vult aan dat het heel gebruikelijk is dat bij een zogenoemde exit uit het BB-huis draaiboeken worden gemaakt van de drie genomineerden. Pas als duidelijk is wie moet vertrekken wordt het betreffende draaiboek uit de la getrokken. "Kennelijk heeft Gert-Jan nu zijn draaiboek in handen gekregen."
dus......quote:Script
Gert-Jan ontving bijvoorbeeld een script over een exit. "Daarin staat precies beschreven hoe deelneemster Nancy het huis uit zou gaan. Het script was twee dagen voor de live uitzending geschreven. Dan vraag je je af of dat bellen wel zin heeft. Of bestaan er zulke scripts voor elke potentieel vertrekkende kandidaat?"
dus lijkt mij dat de juiste info toch ook bij bijvoorbeeld de KPN op te vragen isquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:23 schreef CartWOman het volgende:
Endemol: geen geknoei met Big Brother
....
"De stemgegevens worden ons gewoon digitaal aangeleverd door bijvoorbeeld KPN en van die informatie gaan wij uit"
hadden een paar miljoen christenen dat maar een paar honderd jaar geleden gezegd.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:22 schreef uitroepteken het volgende:
zonder bewijs geloof ik er geen fuck van....
http://www.imdb.com/title/tt0455507/ -> een aanrader.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hadden een paar miljoen christenen dat maar een paar honderd jaar geleden gezegd.
hadden we geen kerst gehad en geen oorlogen, kruistochten etc.
inderdaad!quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hadden een paar miljoen christenen dat maar een paar honderd jaar geleden gezegd.
hadden we geen kerst gehad en geen oorlogen, kruistochten etc.
hahah jij bent helemaal dom. Jij bent dus een domme sms'er!!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:22 schreef uitroepteken het volgende:
wat een onzin als ze het echt zouden beduvelen.
Waarom zit Ingrid er dan nog in?
zonder bewijs geloof ik er geen fuck van....
Ik heb nog nooit gesmstquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:31 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
hahah jij bent helemaal dom. Jij bent dus een domme sms'er!!!![]()
Ik zeg niet dat GJ zijn bewijs goed is. Maar dat er gesjoemeld is dat weet zelfs mijn lieve Oma.![]()
Valt niks te bewijzen want na iedere uitzending worden alle sms gegevens vernietigd. Waarom doe je zoiets als je niks te verbergen hebt? Daarnaast is het helemaal niet raar of vreemd. Het is algemeen bekend dat tv-makers de regie in handen willen houden. Zij bepalen wie eruit gaat en niet de kijker. Maar GJ heeft geen poot om op te staan tegen een miljarden bedrijf als Endemol. Kansloze zaak. Maar dat het niet eerlijk verloopt please........ dat weet iedereen!quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:34 schreef uitroepteken het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gesmst
maar als je ermee sjoemmelt weet je dat het ooit uitkomt. Wat dus de doodsteek voor BB is. Schadeclaimes van sms'ers e.d. Dus ze zullen wel 2x uitkijken.
Verder vraag ik me af wat ze eraan hebben? Alsof het zoveel uitmaakt welke bewoners er nog inzitten men kijkt toch wel
Ik word echter wel gemanipuleerd d.m.v. tussenstanden. Als die niet werden getoond had je een heel andere uitslag.
Maar Fraude geloof ik niet in. En als onze Gert Jan bewijs heeft verwacht ik die ook
uhm er zullen bij endemol dus mensen zijn die er vanaf weten.....quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:37 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Valt niks te bewijzen want na iedere uitzending worden alle sms gegevens vernietigd. Waarom doe je zoiets als je niks te verbergen hebt? Daarnaast is het helemaal niet raar of vreemd. Het is algemeen bekend dat tv-makers de regie in handen willen houden. Zij bepalen wie eruit gaat en niet de kijker. Maar GJ heeft geen poot om op te staan tegen een miljarden bedrijf als Endemol. Kansloze zaak. Maar dat het niet eerlijk verloopt please........ dat weet iedereen!
Zou het zo kunnen zijn dat ze (Hummie) Linda eruit wilde hebben om zo de relatie tussen Roel en Dido een kans te geven?quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:41 schreef Troeta het volgende:
Ik geloof er niks van dat het stemmen nep is.
Want het lijkt me heel sterk dat hun zelf Linda bijvoorbeeld er uit wilden hebben.
En dat die tussenstanden zo verschillen van de einduitslag, ik dacht dat dat lag aan dat er zo weinig gesmsd werd, dan kan dat veel meer gaan schommelen.
En die Gert Jan was toen al een kneus, is kneus gebleven en zal altijd een kneus blijven.
En dat hij GHB in een drankje heeft gedaan zegt zowat alles over iemand hoe hij is.
Ik ga hier niet eens meer op inquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:40 schreef uitroepteken het volgende:
Hoe weet jij zo zeker dat er gefraudeerd wordt? ik zie geen argument....
hehe geen argument dusquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:50 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens meer op in![]()
![]()
Call-tv is erop ga ff snel bellen want ze zeggen net dat nog niemand heeft gebeld met het goede antwoord.![]()
zou strijd niet veel intressanter geweest zijn ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:49 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Zou het zo kunnen zijn dat ze (Hummie) Linda eruit wilde hebben om zo de relatie tussen Roel en Dido een kans te geven?
![]()
![]()
Neem jij nog eens een lesje statistiek.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:41 schreef Troeta het volgende:
En dat die tussenstanden zo verschillen van de einduitslag, ik dacht dat dat lag aan dat er zo weinig gesmsd werd, dan kan dat veel meer gaan schommelen.
Die relatie tussen Roel en Dido is zo uitgemolken dat ik denk dat ze (BB) dat toch interessanter vonden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:55 schreef uitroepteken het volgende:
[..]
zou strijd niet veel intressanter geweest zijn ?
De bewijslast is juist heel makkelijk. Hij heeft het draaiboek immers. Als Hummie geen alternatieve draaiboeken kan overleggen, dan is het wel aannemelijk dat hij gelijk heeft.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:50 schreef tanjalies het volgende:
Het is zeer gebruikelijk om met repetitiedraaiboeken te werken. Er zijn daar waar kandiddaten een rol spelen bij de diverse producenten bij mij vele voorbeelden van bekend. De kans dat Gert-Jan zo'n draaiboek heeft is zeer waarschijnlijk. Daar staat tegen over dat zijn verhaal wel degelijk volledig waar kan zijn. Het is de bewijslast die erg moeilijk voor hem wordt. De werkelijkheid bij gameshows is voor een buitenstaander verbijsterend en zal niet geloofd worden. Op die kurk drijft nu eenmaal Hilversum.
Die zijn door die takketrut natuurlijk 'ook vernietigd'quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:57 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
De bewijslast is juist heel makkelijk. Hij heeft het draaiboek immers. Als Hummie geen alternatieve draaiboeken kan overleggen, dan is het wel aannemelijk dat hij gelijk heeft.
Nee hoor, mensen die er niets vanaf weten kunnen wel wat roepen op internet, maar dat is wat anders dan 'algemeen bekend'. Algemeen bekend veronderstelt dat de kenmerken en mechanismen vastgesteld zijn.quote:Het is toch algemeen bekenddat het allemaal doorgestoken kaart is?
Dat lijkt me dan alleen maar VOOR Gert-Jan spreken. Je kan moeilijk aankomen bij een rechter met 'ja we hadden wel een bewijs van onze onschuld maar dat hebben we verbrand'. Dan zullen ze in ieder geval kunnen aantonen dat ze bij de huidige BB met meerdere draaiboeken werken. Hummie zei het zelf vanmorgen op 3FM, dus zal ze dat ook wel aan moeten kunnen tonen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:01 schreef Falco het volgende:
[..]
Die zijn door die takketrut natuurlijk 'ook vernietigd'.
En wie zegt dat dat stapeltje papier wat hij heeft daadwerkelijk bij Endemol vandaan komt, en niet door een willekeurig iemand uit z'n duim gezogen is?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:57 schreef American_Nightmare het volgende:
De bewijslast is juist heel makkelijk. Hij heeft het draaiboek immers. Als Hummie geen alternatieve draaiboeken kan overleggen, dan is het wel aannemelijk dat hij gelijk heeft.
Dat zal Hummie wel bevestigen danwel ontkennen tov de rechter. Als het echt is, zal ze heus niet zeggen dat het een vals document is, want de waarheid komt toch wel naar boven.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En wie zegt dat dat stapeltje papier wat hij heeft daadwerkelijk bij Endemol vandaan komt, en niet door een willekeurig iemand uit z'n duim gezogen is?
Wat een dooddoenerquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En wie zegt dat dat stapeltje papier wat hij heeft daadwerkelijk bij Endemol vandaan komt, en niet door een willekeurig iemand uit z'n duim gezogen is?
ik kan me wel voorstellen dat mensen dat soort dingen als proef op schrift zetten, (je weet dat er bepaalde dingen gaan gebeuren, die kun je dan toch best als voorbereiding noteren ?) maar als je dan handig bent maak je er toch een fictieve naam van ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:17 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand een heel nepdraaiboek gaat maken overigens.
Is het niet logischer om bij een repetitiedraaiboek fictieve namen te gebruiken?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:50 schreef tanjalies het volgende:
Het is zeer gebruikelijk om met repetitiedraaiboeken te werken. Er zijn daar waar kandiddaten een rol spelen bij de diverse producenten bij mij vele voorbeelden van bekend. De kans dat Gert-Jan zo'n draaiboek heeft is zeer waarschijnlijk. Daar staat tegen over dat zijn verhaal wel degelijk volledig waar kan zijn. Het is de bewijslast die erg moeilijk voor hem wordt. De werkelijkheid bij gameshows is voor een buitenstaander verbijsterend en zal niet geloofd worden. Op die kurk drijft nu eenmaal Hilversum.
Ja idd. Of ze maken een soort evaluatie waarin ze iedere mogelijke exit en de procedure daarbij beschrijven.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik kan me wel voorstellen dat mensen dat soort dingen als proef op schrift zetten, (je weet dat er bepaalde dingen gaan gebeuren, die kun je dan toch best als voorbereiding noteren ?) maar als je dan handig bent maak je er toch een fictieve naam van ?
zoals ik ook een minuut of 18 eerder suggereerdequote:Op dinsdag 20 december 2005 15:44 schreef avonne het volgende:
[..]
Is het niet logischer om bij een repetitiedraaiboek fictieve namen te gebruiken?
Zoals, Ans, Bob, Cees, of X, Y, Z?
Je zou ook code namen kunnen gebruiken zoals Jos = Joost, Lisa = Lieske, Ilona = Ingrid
voor het geld van 1 telegraaf kun je heel wat sms-jes sturenquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:02 schreef soylent het volgende:
Damn, ik heb zelfs de Telegraaf gekocht vandaag. Halve voorpagina gaat hierover, kon 't toch niet laten liggen
Tuurlijk, maar FOK! zou FOK! niet zijn als we de waarheid niet boven water zouden krijgen. Desnoods verzinnen we de waarheid zelf.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:33 schreef milagro het volgende:
laat ze lekker, je wordt nergens toe gedwongen tenslotte, als je wilt geloven dat jouw stem uitmaakt, dan bel/sms je toch lekker?
Hij hing zelfs niet aan de telefoon, op de blog staat dat GJ hoopt dat ex bewoners en de mensen op de diverse internetfora achter hem blijven staan, dat zou zijn charme offensief laatst per email aan diverse users hier kunnen verklarenquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:43 schreef schatje het volgende:
Gert-Jan heeft afgezien van een interview bij RTL Boulevard omdat het volgens zijn werkgever een verkeerde indruk zou kunnen geven. Iets met uitstraling![]()
.
Volgens Albert is Gert-Jan geknakt door zijn deelname aan BB. Mislukt enzo omdat ie miljonair wilde worden.
Doe es vertellen tanjalies, hoe denk jij dat het draaiboek/de draaiboeken er voor donderdag a.s. eruit ziet of zien?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:50 schreef tanjalies het volgende:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005
23:43 schreef haloII het volgende:
Talpa heeft door de consternatie van de sms fraude behoorlijke inkomsten gemist. Nu niet smss'en zou weer een deuk in de revenuen maken. Nee laten we maar op drie personenen sms'sen dan vertellen dat die sms voor niets zijn geweest en er vervolgens nog ene ronde aan vast plakken en weer de teller laten lopen en dat dan ook weer voor niets. Waarom is er bij de Panorama of Nieuwe revue niet een verslaggever die dit tot de bodem gaat uitzoeken. Nedreland wordt voo rmiljoenen opgelicht. De Notaris, me reet!! er is niemand aanwezig en hoezo weet hij dan dat er zo wordt gestemd. Hij kijkt gewoon naar een scherm van Endemol met daarchter helemaal niets.
Hummie pleurishoer ik voel me bedonderd!! Ach ja nu Tnaja er uit is ga ik me maar aan andere dingen irriteren. IS er nu niemand bij Endemol die denkt ik ga die tent eens opblazen en loop met de boekhouding naar buiten?
En tanjalies heeft dus heel erg vaak gelijk heb ik me laten vertellen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:50 schreef tanjalies het volgende:
Om wat te doenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:11 schreef luciano het volgende:
Heeft niemand het telefoonnummer van APK , die zou direct het vliegtuig terug pakken![]()
![]()
Zelfs in het gastenboek van Linda heb ik alle berichtgeving omtrent dit alles na haar vertrek geplaatst , in de hoop dat ook zij wakker wordtquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:43 schreef luciano het volgende:
En Ik hoop nog steeds dat er ooit een of ander groot landelijk dagblad of een blad als prive / panorama / nieuwe revu er GELD voor over heeft om een bewoner te benaderen en te vragen naar een eventuele contractbreuk indien ze die zouden plegen , en hoeveel geld individuele bewoners dat gaat kosten , en dan hoop ik dat die krant in ruil voor een kanjer van een primeur bereid is om die som geld voor de bewoner te betalen , met als gevolg dus een waanzinnige primeur waarbij valsheid in geschrifte / fraude bij een grote omroep wordt blootgelegd . !!!!!!
Wel geld betalen voor een foto van een prins of prinses , waarvan er al duizenden zijn , maar een omroepfraude blootleggen is taboe ?????
Endemol gaat De Telegraaf aanklagen.quote:
Ja, hij was de winnaar !quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:21 schreef schatje het volgende:
Het gaat toch niet alleen om die draaiboekenGert-Jan zegt ook bewijs te hebben dat hij meer stemmen had dan Sandy. Toch?
Ook GJ zelf, wegens smaad geloof ik.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:21 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Endemol gaat De Telegraaf aanklagen.![]()
APK is in het echte leven BB-ruud.. hij zou met terugwerkende kracht ook als winnaar uitgeroepen kunnen worden...quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Om wat te doen
Heeft hij ook bewijzen op zolder liggen?
Dat weet hij dan goed te verdoezelenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:26 schreef Maurisico het volgende:
[..]
APK is in het echte leven BB-ruud.. hij zou met terugwerkende kracht ook als winnaar uitgeroepen kunnen worden...![]()
Helemaal eens, wat betreft al die theorietjes hier. Erg leukquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:30 schreef soylent het volgende:
Leuke theorietjes allemaal, maar mijn grootmoeder kan die verzinnen. Zegt niks over de werkelijkheid.
...
Dat logs vernietigd worden en er geen notaris bij betrokken is, is eigenlijk niet te rechtvaardigen als het om dergelijke grote transacties gaat. Mensen geven geld uit, en daarvoor verwachten zij een tegenprestatie. Het gaat om veel geld dus het lijkt mij dat je dit soort gegevens om juridische redenen juist wel bewaakt.
Volgens mij heb ik jou werkelijk nog nooit iets positiefs zien posten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:33 schreef melke het volgende:
Gert Jan is zelf een crimineel. Het zal best zo zijn dat er iets niet klopt, maar daar staat GJ helemaal los van. Zichzelf ff tot winaar uit roepen. Doe es ff normaaaaal!!!
Wij eisen de waarheid en niets dan de waarheid.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:57 schreef bhs het volgende:
Want ik vraag me echt af wat 'we' nou eigenlijk willen bereiken hier.
Like I care.quote:...het bittere einde van wat ik aanneem ons aller favoriete TV programma en discussieonderwerp is...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |