Was het met die tussenstanden niet zoiets als, eerste tussenstand de stand van zondagavond, tweede tussenstand stand van dinsdagavond en eindstand dus die van donderdagavond?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:39 schreef Cynix ® het volgende:
Statistisch kán iemand binnen 10 minuten van 30% naar 10% duikelen in de tussenstanden van BB. Al is de kans 1 op een miljoen, het kán.
Wat de boel nog veel meer zou verklaren is wanneer al de zelfbenoemde statistici zich eens een paar dingen zouden realiseren:quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Was het met die tussenstanden niet zoiets als, eerste tussenstand de stand van zondagavond, tweede tussenstand stand van dinsdagavond en eindstand dus die van donderdagavond?
Dat zou namelijk een boel verklaren.
Ze kunnen niet eens lezen bij Endemol.....want wat zegt Gert-Jan ....quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:23 schreef CartWOman het volgende:
Endemol: geen geknoei met Big Brother
Draaiboeken
Een woordvoerder van Endemol vult aan dat het heel gebruikelijk is dat bij een zogenoemde exit uit het BB-huis draaiboeken worden gemaakt van de drie genomineerden. Pas als duidelijk is wie moet vertrekken wordt het betreffende draaiboek uit de la getrokken. "Kennelijk heeft Gert-Jan nu zijn draaiboek in handen gekregen."
dus......quote:Script
Gert-Jan ontving bijvoorbeeld een script over een exit. "Daarin staat precies beschreven hoe deelneemster Nancy het huis uit zou gaan. Het script was twee dagen voor de live uitzending geschreven. Dan vraag je je af of dat bellen wel zin heeft. Of bestaan er zulke scripts voor elke potentieel vertrekkende kandidaat?"
dus lijkt mij dat de juiste info toch ook bij bijvoorbeeld de KPN op te vragen isquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:23 schreef CartWOman het volgende:
Endemol: geen geknoei met Big Brother
....
"De stemgegevens worden ons gewoon digitaal aangeleverd door bijvoorbeeld KPN en van die informatie gaan wij uit"
hadden een paar miljoen christenen dat maar een paar honderd jaar geleden gezegd.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:22 schreef uitroepteken het volgende:
zonder bewijs geloof ik er geen fuck van....
http://www.imdb.com/title/tt0455507/ -> een aanrader.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hadden een paar miljoen christenen dat maar een paar honderd jaar geleden gezegd.
hadden we geen kerst gehad en geen oorlogen, kruistochten etc.
inderdaad!quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hadden een paar miljoen christenen dat maar een paar honderd jaar geleden gezegd.
hadden we geen kerst gehad en geen oorlogen, kruistochten etc.
hahah jij bent helemaal dom. Jij bent dus een domme sms'er!!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:22 schreef uitroepteken het volgende:
wat een onzin als ze het echt zouden beduvelen.
Waarom zit Ingrid er dan nog in?
zonder bewijs geloof ik er geen fuck van....
Ik heb nog nooit gesmstquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:31 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
hahah jij bent helemaal dom. Jij bent dus een domme sms'er!!!![]()
Ik zeg niet dat GJ zijn bewijs goed is. Maar dat er gesjoemeld is dat weet zelfs mijn lieve Oma.![]()
Valt niks te bewijzen want na iedere uitzending worden alle sms gegevens vernietigd. Waarom doe je zoiets als je niks te verbergen hebt? Daarnaast is het helemaal niet raar of vreemd. Het is algemeen bekend dat tv-makers de regie in handen willen houden. Zij bepalen wie eruit gaat en niet de kijker. Maar GJ heeft geen poot om op te staan tegen een miljarden bedrijf als Endemol. Kansloze zaak. Maar dat het niet eerlijk verloopt please........ dat weet iedereen!quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:34 schreef uitroepteken het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gesmst
maar als je ermee sjoemmelt weet je dat het ooit uitkomt. Wat dus de doodsteek voor BB is. Schadeclaimes van sms'ers e.d. Dus ze zullen wel 2x uitkijken.
Verder vraag ik me af wat ze eraan hebben? Alsof het zoveel uitmaakt welke bewoners er nog inzitten men kijkt toch wel
Ik word echter wel gemanipuleerd d.m.v. tussenstanden. Als die niet werden getoond had je een heel andere uitslag.
Maar Fraude geloof ik niet in. En als onze Gert Jan bewijs heeft verwacht ik die ook
uhm er zullen bij endemol dus mensen zijn die er vanaf weten.....quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:37 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Valt niks te bewijzen want na iedere uitzending worden alle sms gegevens vernietigd. Waarom doe je zoiets als je niks te verbergen hebt? Daarnaast is het helemaal niet raar of vreemd. Het is algemeen bekend dat tv-makers de regie in handen willen houden. Zij bepalen wie eruit gaat en niet de kijker. Maar GJ heeft geen poot om op te staan tegen een miljarden bedrijf als Endemol. Kansloze zaak. Maar dat het niet eerlijk verloopt please........ dat weet iedereen!
Zou het zo kunnen zijn dat ze (Hummie) Linda eruit wilde hebben om zo de relatie tussen Roel en Dido een kans te geven?quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:41 schreef Troeta het volgende:
Ik geloof er niks van dat het stemmen nep is.
Want het lijkt me heel sterk dat hun zelf Linda bijvoorbeeld er uit wilden hebben.
En dat die tussenstanden zo verschillen van de einduitslag, ik dacht dat dat lag aan dat er zo weinig gesmsd werd, dan kan dat veel meer gaan schommelen.
En die Gert Jan was toen al een kneus, is kneus gebleven en zal altijd een kneus blijven.
En dat hij GHB in een drankje heeft gedaan zegt zowat alles over iemand hoe hij is.
Ik ga hier niet eens meer op inquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:40 schreef uitroepteken het volgende:
Hoe weet jij zo zeker dat er gefraudeerd wordt? ik zie geen argument....
hehe geen argument dusquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:50 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens meer op in![]()
![]()
Call-tv is erop ga ff snel bellen want ze zeggen net dat nog niemand heeft gebeld met het goede antwoord.![]()
zou strijd niet veel intressanter geweest zijn ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:49 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Zou het zo kunnen zijn dat ze (Hummie) Linda eruit wilde hebben om zo de relatie tussen Roel en Dido een kans te geven?
![]()
![]()
Neem jij nog eens een lesje statistiek.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:41 schreef Troeta het volgende:
En dat die tussenstanden zo verschillen van de einduitslag, ik dacht dat dat lag aan dat er zo weinig gesmsd werd, dan kan dat veel meer gaan schommelen.
Die relatie tussen Roel en Dido is zo uitgemolken dat ik denk dat ze (BB) dat toch interessanter vonden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:55 schreef uitroepteken het volgende:
[..]
zou strijd niet veel intressanter geweest zijn ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |