quote:Op maandag 19 december 2005 20:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ga je toch naar een voetbalwedstrijd van Manchester op boxing day![]()
Ja ernstig héquote:Op maandag 19 december 2005 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit ie zelfs in de chat te schreeuwen ?![]()
De Playlimp zekerquote:Op maandag 19 december 2005 20:44 schreef Showtime het volgende:
Rob: "Ik wil wel een x poseren in een blad."
Lieske ook wel!quote:Op maandag 19 december 2005 20:44 schreef Showtime het volgende:
Rob: "Ik wil wel een x poseren in een blad."
quote:Op maandag 19 december 2005 20:45 schreef Showtime het volgende:
Dido: "roel en ik hebben niet echt het hele gebeuren gedaan..."
Ik persoonlijk vind het een beetje irritant als je je post 20x aanpast, dus doe dan een nieuwe post in de SC dan komen we tenminste ook nog aan de 1000quote:Op maandag 19 december 2005 20:46 schreef Showtime het volgende:
Dido: "ik mis roel , kan niet wachten tot donderdag"
Dido: "ik heb marcel nog gesproken , dat is nu echt afgelopen"
Dido: "zeg ik echt echt achter elke zin? echt"![]()
Dido: "ik zeg roel donderdag.....lieverd ik heb je zo gemist!!!!"
Dido: "die scheet van naat....die kon je niet missen!!!!!!"
Dido: "ik zou niks anders gedaan hebben behalve dat ik wat duidelijker tegen roel zou zijn"
Haha, ja en over Chantal: dan trek je toch naar dat soort mensen toe...quote:Op maandag 19 december 2005 20:47 schreef cuall het volgende:
Roel vraagt aan Lieske of ze een bepaalde strategie heeft gevolgd om zich te handhaven na de aanvangsperiode en alle nominaties. Lieske heeft dat niet gedaan, op een bepaald moment had ze iets van schijt aan alles, zo wil ik niet naar huis toe, ik wil niet naar huis toe met een vrijwillige exit, dan maar zero tollerance
hoiquote:Op maandag 19 december 2005 20:51 schreef White_Pearl het volgende:
BEW hello![]()
gaat nu beetje sneller geloof ik hé?
Ik merkte dat er weinig reactie op kwam, heb geen zin om 10x een post van mezelf achter elkaar terug te zien.quote:Op maandag 19 december 2005 20:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind het een beetje irritant als je je post 20x aanpast, dus doe dan een nieuwe post in de SC dan komen we tenminste ook nog aan de 1000
maakt toch niet uit, het is makkelijker om te volgen dan, anders moet je de hele tijd terug scrollen naar jou posts aangezien ze wel interessant zijnquote:Op maandag 19 december 2005 20:52 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik merkte dat er weinig reactie op kwam, heb geen zin om 10x een post van mezelf achter elkaar terug te zien.
quote:Op maandag 19 december 2005 20:51 schreef White_Pearl het volgende:
BEW hello![]()
wordt er niks gevraagd over hoe dido tegen naat aankijkt (mss moet iemand haar die foto eens voorleggenquote:Op maandag 19 december 2005 20:53 schreef Showtime het volgende:
Dido: "ik had nooit verwacht er zulke mooie vriendschappen aan over te houden"
Dido: "en zeker niet een liefde , dus hoe mooi kan het zijn"
ok zal ze in een nieuwe reactie zettenquote:Op maandag 19 december 2005 20:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
maakt toch niet uit, het is makkelijker om te volgen dan, anders moet je de hele tijd terug scrollen naar jou posts aangezien ze wel interessant zijn
opmerkelijk denk ik dan, zou ze na de uitzending met Linda gepraat en gefeest hebben???quote:Op maandag 19 december 2005 20:54 schreef Showtime het volgende:
Op de vraag wie Dido leuker vind, Chantal of Linda:
"linda vind ik leuker"
linda heeft haar ook geholpen zekerquote:Op maandag 19 december 2005 20:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
opmerkelijk denk ik dan, zou ze na de uitzending met Linda gepraat en gefeest hebben???
BB Chat, op de officiele site, chat met Dido en Robquote:Op maandag 19 december 2005 20:55 schreef Marrije het volgende:
Showtime, waar hoor je dat allemaal?
Kun je nagaan wat Dido van Chantal vindt!quote:Op maandag 19 december 2005 20:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
opmerkelijk denk ik dan, zou ze na de uitzending met Linda gepraat en gefeest hebben???
Zekerquote:Op maandag 19 december 2005 20:51 schreef White_Pearl het volgende:
BEW hello![]()
Rob: Ik heb nog gesproken met Menno, maar hij is niet enthuosiast.quote:Op maandag 19 december 2005 20:50 schreef Showtime het volgende:
Dido: "ik vind lieske, echt een studente meisje wel een lieverdje, maar soms ook heel vervelend...hahahah"
Eindelijk Rob zegt weer wat, vraag niet hoe.
Rob: "lIESKE IS EEN LEIF MEISJE."
Thanks!quote:Op maandag 19 december 2005 20:56 schreef Showtime het volgende:
[..]
BB Chat, op de officiele site, chat met Dido en Rob
Rob: "Ik heb nog gesproken met Menno, maar hij is niet enthuosiast."
Zie op dit moment Menno ook als iemand die alles uit zijn zieligheidsverhaal haalt!quote:Op maandag 19 december 2005 20:56 schreef Showtime het volgende:
[..]
BB Chat, op de officiele site, chat met Dido en Rob
Rob: "Ik heb nog gesproken met Menno, maar hij is niet enthuosiast."
Dat is informatie waar we wat aan hebben!quote:Op maandag 19 december 2005 20:45 schreef Showtime het volgende:
Dido: "roel en ik hebben niet echt het hele gebeuren gedaan..."
Avondquote:Op maandag 19 december 2005 21:00 schreef Mabelle het volgende:
Avond!!... Hoe is het hier met iedereen?
![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 21:01 schreef Showtime het volgende:
Vraag die gesteld wordt: "heej dido je moet x op typles gaan dan kun je veel sneller typen"
Dido: "ik zal op typ les gaan......sorry"
quote:Op maandag 19 december 2005 21:00 schreef Mabelle het volgende:
Avond!!... Hoe is het hier met iedereen?
![]()
geen idee zit er voor het eerst, zie het ook nergens staanquote:Op maandag 19 december 2005 21:02 schreef Bartoli het volgende:
hoelang duurt die chat nog?
iemand moet eens de vraag stellen wat zei dan van haar blootfotos op internet vind? itt tot Natte Aliequote:Op maandag 19 december 2005 21:03 schreef Showtime het volgende:
Dido: "ik kijk vaak naar bb, ook naar wat jullie schrijven"
Als ze alle vragen willen beantwoorden dan zitten ze er donderdag nogquote:Op maandag 19 december 2005 21:02 schreef Bartoli het volgende:
hoelang duurt die chat nog?
nog 43 wachtende voor mequote:Op maandag 19 december 2005 21:04 schreef Bartoli het volgende:
[..]
iemand moet eens de vraag stellen wat zei dan van haar blootfotos op internet vind? itt tot Natte Alie![]()
weet nog niet hoop dat ik nog aan de beurt komquote:
quote:
quote:
Hello allquote:
De wachtrij bij mij is 214quote:Op maandag 19 december 2005 21:09 schreef Showtime het volgende:
Dido: "ik heb menno gesproken, allesgoed tussen ons"
[..]
weet nog niet hoop dat ik nog aan de beurt kom
Je kan bij dequote:Op maandag 19 december 2005 21:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou nog koffie?
Ik zit al aan de port![]()
Hai CartWOmanquote:Op maandag 19 december 2005 21:10 schreef CartWOman het volgende:
Hoi
Niks nieuws onder de zon, deze gesprekken.![]()
Op de streams dan hè? Dido en Rob is wel leuk om te lezen.![]()
Ik bier en whiskyquote:Op maandag 19 december 2005 21:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou nog koffie?
Ik zit al aan de port![]()
Oh gelukkigquote:Op maandag 19 december 2005 21:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je kan bij deelk drankje invullen dat je wilt
Haai CWquote:Op maandag 19 december 2005 21:10 schreef CartWOman het volgende:
Hoi
dat leert Roel wel af (denk ik) als het echt serieus wordt met Didoquote:Op maandag 19 december 2005 21:12 schreef Showtime het volgende:
Dido: "mijn familie vind roel erg leuk, behalve dan dat hij blowt..."
zou niet weten waarom hij zou stoppen met blowenquote:Op maandag 19 december 2005 21:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat leert Roel wel af (denk ik) als het echt serieus wordt met Dido![]()
Denk je echt, dat hij gaat stoppen met blowen?quote:Op maandag 19 december 2005 21:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat leert Roel wel af (denk ik) als het echt serieus wordt met Dido![]()
Hoi CWquote:Op maandag 19 december 2005 21:10 schreef CartWOman het volgende:
Hoi
quote:Op maandag 19 december 2005 21:17 schreef Showtime het volgende:
Dido: "ik zou ook met gehandicapten kunnen werken, alleen niet met zieke kinderen. dat gaat aan mijn hart....."
Gehandicapten zijn vaak ouder, en dan is het minder ingrijpend als ze dood gaanquote:Op maandag 19 december 2005 21:20 schreef cuall het volgende:
wat maakt dat nou voor een verschil????
Ik denkt dat ze bedoeld dat ze niet om kan gaan met terminale zieke kinderen, maar dit is ook mijn eigen interpretatiequote:Op maandag 19 december 2005 21:20 schreef cuall het volgende:
[..]
wat maakt dat nou voor een verschil????
quote:Op maandag 19 december 2005 21:20 schreef Showtime het volgende:
Dianne vraagt: "Jullie moeten http://forum.fok.nl/forum/103 eens lezen, een leuke site met leuke streamers!"![]()
Voor zover ik het begrepen heb wel jaquote:Op maandag 19 december 2005 21:20 schreef Snaptnix het volgende:
Had regenworm werkelijk vannacht afscheid had genomen van het forum?
Is hij afgeknapt op Lieske????quote:Op maandag 19 december 2005 21:20 schreef Snaptnix het volgende:
waarom in godsnaam eigenlijk, ben dit weekend veelvuldig niet aanwezig geweest!!!quote:Op maandag 19 december 2005 21:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voor zover ik het begrepen heb wel ja
Oh ja?, soort Scanman gebeurtenis?????quote:Op maandag 19 december 2005 21:20 schreef Snaptnix het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2005 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gehandicapten zijn vaak ouder, en dan is het minder ingrijpend als ze dood gaan
[BB SC 972] Wachten op de laatste opdrachtquote:Op maandag 19 december 2005 21:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh ja?, soort Scanman gebeurtenis?????
vertel, vertel......
Kijk op zulke modjes kun je bouwenquote:Op maandag 19 december 2005 21:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
[BB SC 972] Wachten op de laatste opdracht
Niks schokkends, dus.
Waarom?quote:Op maandag 19 december 2005 21:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voor zover ik het begrepen heb wel ja
Ja... vertel, vertel....quote:Op maandag 19 december 2005 21:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh ja?, soort Scanman gebeurtenis?????
vertel, vertel......
Ik had nog 16 wachtenden voor me en toen is de chat beeindigd.quote:Op maandag 19 december 2005 21:26 schreef cuall het volgende:
Showtime, wat heb je gevraagd aan Dido?
Rob tot het laatst toe in schreeuwmodusquote:Op maandag 19 december 2005 21:26 schreef Showtime het volgende:
De chat is beeindigd.
Dido: "we gaan stoppen lieve mensen...helaas! maar ontzettend bedankt voor alle steun!!!!!!! liefs dido"
Rob: "DOEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII BEDANKT VOOR ALLES. IK GA NU ZWAAIEN."
Met zwaaien hoop ik dan hequote:
quote:Op maandag 19 december 2005 21:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Kijk op zulke modjes kun je bouwen![]()
heel accuraat en snel![]()
Jammer dat je net niet aan de beurt bent gekomen, ik heb tussendoor mee zitten lezen, was wel grappig ja.quote:Op maandag 19 december 2005 21:27 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik had nog 16 wachtenden voor me en toen is de chat beeindigd.![]()
Was wel even leuk om mee te lezen.![]()
FB gaat toch zeker wel met haar chattenquote:Op maandag 19 december 2005 21:31 schreef Showtime het volgende:
Ben benieuwd als Natte Lie ook nog in de chat komt, zal wat worden met zoveel "fans".![]()
Stemquote:Op maandag 19 december 2005 21:32 schreef cuall het volgende:
Zien ze trouwens in de DBK iemand voor zich, of horen ze alleen maar een stem?
Heb ook meegelezen,dido was nog wel leuk,maar Rob moest weer effe trap geven aan Menno.quote:Op maandag 19 december 2005 21:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Jammer dat je net niet aan de beurt bent gekomen, ik heb tussendoor mee zitten lezen, was wel grappig ja.
Ja dat is hij wel verplichtquote:Op maandag 19 december 2005 21:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
FB gaat toch zeker wel met haar chatten![]()
Ja de haat van Rob richting Menno zit héél diep, echt zielig eigenlijkquote:Op maandag 19 december 2005 21:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ook meegelezen,dido was nog wel leuk,maar Rob moest weer effe trap geven aan Menno.
alleen de vragen waren knap stom.
Ik denk dat ze van schrik het toetsenbord weggooid en wegrend als er op het scherm komt te staan:quote:Op maandag 19 december 2005 21:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
FB gaat toch zeker wel met haar chatten![]()
Ja viel mij ook op,iemand die hier op het forum schrijft deed er nog een schepje boven op.quote:Op maandag 19 december 2005 21:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja de haat van Rob richting Menno zit héél diep, echt zielig eigenlijk![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 21:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van schrik het toetsenbord weggooid en wegrend als er op het scherm komt te staan:
Foreverblue: Hoi Nathalie...
![]()
Ik wil het ook wel doen hoor.quote:Op maandag 19 december 2005 21:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van schrik het toetsenbord weggooid en wegrend als er op het scherm komt te staan:
![]()
Ja het lijkt zo in tegenspraak met alles wat ze heeft gedaan, die verhalen van haar toen ze bij Willibrord werkte getuigeden niet van gebrek aan lef.quote:Op maandag 19 december 2005 21:27 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid dacht dat ze niets voorstelde.
Ik blijf het moeilijk vinden om dat te geloven, dat ze echt minderwaardigheidsgevoelens had
Ja, van jou zal ze ondertussen ook wel beven, met al die bektrek caps van jequote:
[..]
![]()
Denk dat BB je al niet toe laat![]()
dido heeft hem in het huis ook getemd. dus wie weet. Zeg nooit nooitquote:Op maandag 19 december 2005 21:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Denk je echt, dat hij gaat stoppen met blowen?![]()
Dan vermom ik me wel als : vooraltijdblauwquote:
[..]
![]()
Zakelijk en prive zijn ook wel 2 hele verschillende zaken natuurlijk. Was zakelijk ook altijd veel zelfverzekerder als op persoonlijk vlak.quote:Op maandag 19 december 2005 21:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja het lijkt zo in tegenspraak met alles wat ze heeft gedaan, die verhalen van haar toen ze bij Willibrord werkte getuigeden niet van gebrek aan lef.
Maar blijkbaar kan ze dus heel goed de schein ophouden en ze is een kei in toneelspelen.![]()
Daar ben ik blij om Cuall... daar doe ik het ook voorquote:Op maandag 19 december 2005 21:39 schreef cuall het volgende:
[..]
....ik geniet nog dagelijks van je caps, je bent heel fotogeniekO-)
![]()
Lijkt me strak planquote:Op maandag 19 december 2005 21:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan vermom ik me wel als : vooraltijdblauw![]()
Was er bij Expeditie Robinson ook niet zo'n bejaardequote:Op maandag 19 december 2005 21:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja de haat van Rob richting Menno zit héél diep, echt zielig eigenlijk![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 21:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om Cuall... daar doe ik het ook voor![]()
De caps misschien wel, maar ik zelf totaal niet hoor
Dat zou ik NOOIT durvenquote:Op maandag 19 december 2005 21:37 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dido heeft hem in het huis ook getemd. dus wie weet. Zeg nooit nooit
Hahaha... ja... op verschillende vlakken is ze fotogeniek ja... hè, Muertequote:Op maandag 19 december 2005 21:41 schreef cuall het volgende:
[..]
ik bedoelde dat je dat tegen haar moest zeggen
![]()
Joost die lult ook maar watquote:Op maandag 19 december 2005 21:44 schreef rooie3 het volgende:
Die Joost wisselt ook steeds met mooiste avonden.
Ja dat zal het vast zijn, maar bij sommige verhalen van haar was ik echt verbaasd over het lef, wat ze soms had.quote:Op maandag 19 december 2005 21:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zakelijk en prive zijn ook wel 2 hele verschillende zaken natuurlijk. Was zakelijk ook altijd veel zelfverzekerder als op persoonlijk vlak.
Ja ik ook,quote:Op maandag 19 december 2005 21:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai, blij dat je puter het weer doet![]()
![]()
Ja vaak zitten daar meerdere ouderen in.quote:Op maandag 19 december 2005 21:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was er bij Expeditie Robinson ook niet zo'n bejaarde???
Pareltjeeeequote:Op maandag 19 december 2005 21:45 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja ik ook,ach hij doet het ook wel, maar ja soms moet het even hé,
maja vandaag zit toch al alles tegen, ach je kent dat vast wel zo'n
dag waarvan je denkt pffft zal blij zijn als die voorbij is![]()
Zeker weten.quote:Op maandag 19 december 2005 21:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... ja... op verschillende vlakken is ze fotogeniek ja... hè, Muerte
Ja ik ken datquote:Op maandag 19 december 2005 21:45 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja ik ook,ach hij doet het ook wel, maar ja soms moet het even hé,
maja vandaag zit toch al alles tegen, ach je kent dat vast wel zo'n
dag waarvan je denkt pffft zal blij zijn als die voorbij is![]()
Keeee.... dus je hebt je nieuwe schermen al staan nu?quote:Op maandag 19 december 2005 21:47 schreef Muerte het volgende:
[..]
Zeker weten.![]()
Vlak voor ik van huis ging vanavond is mijn hofleverancier geweest en heeft 2 dozen gebracht!![]()
![]()
Hij had ze eerder binnen en heeft ze meteen maar langs gebracht!
![]()
Nee, Linda zag het niet meer zittenquote:
quote:Op maandag 19 december 2005 21:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Keeee.... dus je hebt je nieuwe schermen al staan nu?
quote:Op maandag 19 december 2005 21:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pareltjeeee![]()
Wees welkom hier op Fok... waar nooit iets fout gaat gelukkig. (op soms een trage server na)
Nee, inderdaad... vanmiddag was het diep huilen. Een refresh duurde een minuut.quote:Op maandag 19 december 2005 21:49 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
FB
is nu niet traag meer, gaat weer prima
vanmiddag, was het echt
kaatje met het naatjeen ik denk dat er vandaag niets meer fout gaat hier hoor
![]()
Ja idd pffftttquote:Op maandag 19 december 2005 21:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik ken datdan gaat alles mis wat er maar mis kan gaan. Wet van Murphy.
![]()
Oww, dat is echt erg.quote:Op maandag 19 december 2005 21:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, inderdaad... vanmiddag was het diep huilen. Een refresh duurde een minuut.
Mooi zo... gefeliciteerd ermeequote:Op maandag 19 december 2005 21:49 schreef Muerte het volgende:
[..]
Heb ze meteen neergezet en nog even geprobeerd voor ik weg moest, morgen uitgebreid mee spelen.
![]()
Is het zeker dat ze die foto gezien heeft en echt boos is?quote:Op maandag 19 december 2005 21:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan vermom ik me wel als : vooraltijdblauw![]()
Ben ook maar wat anders gaan doen...quote:
Ik weet niet zeker nee... het kan net zo goed allemaal verzonnen zijn ja. Ach, ik maak me er niet druk om.quote:Op maandag 19 december 2005 21:52 schreef avonne het volgende:
[..]
Is het zeker dat ze die foto gezien heeft en echt boos is?
Zou het niet gewoon een ongefundeerd verhaaltje op die roddelsite zijn?
Als ze je niet herkend, heb je niks kunnen vragen.
(ik neem aan dat je maar 1 vraag mag stellen)
hey deminsquote:Op maandag 19 december 2005 21:53 schreef demins het volgende:
Hoi White Pearl! Alles doet het weer!![]()
En Regenworm was ik ook vergeten...![]()
Joost is ook een meeloper.quote:Op maandag 19 december 2005 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske heeft zich staande gehouden door schijt te hebben
Joost juist omgekeerd, door banden te smeden, ook met mensen waar hij minder mee had
Van Fok af wel ja... was geen doen met die traagheid... maar zo te zien doet alles het weer goedquote:
Precies. Lieske vertelt gewoon zelf even wat een pl**riswijf ze is.quote:Op maandag 19 december 2005 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
Joost juist omgekeerd, door banden te smeden, ook met mensen waar hij minder mee had
Het is een maniertje voor haar, om haar staande te houden.quote:Op maandag 19 december 2005 21:56 schreef Pijlemans het volgende:
Precies. Lieske vertelt gewoon zelf even wat een pl**riswijf ze is.![]()
Vindt ik op zich wel een goeie eigenschap van Joost, je moet toch een hele tijdquote:Op maandag 19 december 2005 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
Zei ze dat?quote:Op maandag 19 december 2005 21:56 schreef Wickedangel het volgende:
Ingrid is te stoer voor rokken.
Dat vondt ik echt goedquote:Op maandag 19 december 2005 21:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is een maniertje voor haar, om haar staande te houden.
Toen 7 mensen haar nomineerden, bij open nominaties, zag ze geen andere manier.
Ik zou het zelf ook zo gedaan hebben
Nee sorry, dat zei ik, zomaar een losse flodderquote:Op maandag 19 december 2005 21:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zei ze dat?
Ik vind dit haar erg leuk staan.![]()
Het blijft wel de makkelijke weg. Gewoon wat meer van jezelf uit laten komen.quote:Op maandag 19 december 2005 21:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is een maniertje voor haar, om haar staande te houden.
Toen 7 mensen haar nomineerden, bij open nominaties, zag ze geen andere manier.
Ik zou het zelf ook zo gedaan hebben
Ik wou het al niet typenquote:Op maandag 19 december 2005 21:59 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske gaat weer hoor... aftellen tot het wapperen
Hij is schimpen aan het uitlokken.quote:Op maandag 19 december 2005 21:59 schreef Wickedangel het volgende:
Demins, ben jij bezig om zoveel mogelijk te posten zodat we de 1000 gaan halen?
Ik denk ook dat dat haar overlevingsstrategie was, anders kon ze zich niet handhaven.quote:Op maandag 19 december 2005 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
Inderdaad niets mis mee, staat haar goed.quote:Op maandag 19 december 2005 21:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zei ze dat?
Ik vind dit haar erg leuk staan.![]()
Ow...quote:Op maandag 19 december 2005 21:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee sorry, dat zei ik, zomaar een losse flodder![]()
opdracht van BBquote:Op maandag 19 december 2005 22:00 schreef Mabelle het volgende:
Krijgen ze dat opgelegd ... die vragen rondjesof is het echt bij gebrek aan gespreksstof dat ze dit soort gesprekken gaan aankaarten.
pfffff![]()
Ik heb het idee dat ze het opgelegd krijgen, iedere keer als ze uit de dagboek kamerquote:Op maandag 19 december 2005 22:00 schreef Mabelle het volgende:
Krijgen ze dat opgelegd ... die vragen rondjesof is het echt bij gebrek aan gespreksstof dat ze dit soort gesprekken gaan aankaarten.
pfffff![]()
Ik zie 'm alleen maar zwaaienquote:Op maandag 19 december 2005 22:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij is schimpen aan het uitlokken.
Zo te zien welquote:Op maandag 19 december 2005 22:02 schreef teamlead het volgende:Forum weer een beetje op snelheid vanavond?
quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 22:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij is schimpen aan het uitlokken.
Da's waar. En dat valt hier niet meer op tegenwoordig.quote:Op maandag 19 december 2005 22:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zie 'm alleen maar zwaaien![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 22:02 schreef teamlead het volgende:Forum weer een beetje op snelheid vanavond?
Hai teamleadquote:Op maandag 19 december 2005 22:02 schreef teamlead het volgende:Forum weer een beetje op snelheid vanavond?
Dequote:Op maandag 19 december 2005 22:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Da's waar. En dat valt hier niet meer op tegenwoordig.![]()
Hey teamlead, leuk dat je terug bent!quote:
ze zijn weer in de DBK geweest. BB heeft de regie voor de laatste week goed onder controle.quote:Op maandag 19 december 2005 22:00 schreef Mabelle het volgende:
pfffff![]()
[BB ZC #974]quote:Op maandag 19 december 2005 22:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Deen
zijn hier met stip de meest gebruikte smilies denk ik
Ik ben persoonlijk nogal een fan van dequote:Op maandag 19 december 2005 22:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Deen
zijn hier met stip de meest gebruikte smilies denk ik
Nee geen ideequote:Op maandag 19 december 2005 22:05 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
ze zijn weer in de DBK geweest. BB heeft de regie voor de laatste week goed onder controle.
Er is aan de bewoners gevraagd om hier over te praten. Roel is de "voorzitter" blijkbaar.
Roel is ook nog evn alleen naar dbk geweest daarna. Maar waarvoor?
Geen idee. Iemand?![]()
Die is ook wel veel gebruikt ja... samen met dequote:Op maandag 19 december 2005 22:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk nogal een fan van deen de
maar als absolute nr. 1 toch de
hoor
en natuurlijk dequote:Op maandag 19 december 2005 22:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die is ook wel veel gebruikt ja... samen met de![]()
Joost is als gespreksleider ook een paar keer apart naar de DBK geroepen, strakke regie, that's it.quote:Op maandag 19 december 2005 22:05 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
ze zijn weer in de DBK geweest. BB heeft de regie voor de laatste week goed onder controle.
Er is aan de bewoners gevraagd om hier over te praten. Roel is de "voorzitter" blijkbaar.
Roel is ook nog evn alleen naar dbk geweest daarna. Maar waarvoor?
Geen idee. Iemand?![]()
En wat dan nog?quote:Op maandag 19 december 2005 21:59 schreef Wickedangel het volgende:
Demins, ben jij bezig om zoveel mogelijk te posten zodat we de 1000 gaan halen?
Nietes.quote:Op maandag 19 december 2005 22:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk nogal een fan van deen de
maar als absolute nr. 1 toch de
hoor
quote:Op maandag 19 december 2005 22:12 schreef cuall het volgende:
[..]
TEAMLEAD![]()
tijd niet gesproken
we liepen elkaar steeds mis, alles goed??
![]()
![]()
Maakt mij verder niet uit hoor, pikquote:
14!!quote:Op maandag 19 december 2005 22:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nietes.
01. 1257 [afbeelding]
02. 1032 [afbeelding]
03. 1013 [afbeelding]
04. 0725 [afbeelding]
05. 0416 [afbeelding]
06. 0403 [afbeelding]
07. 0393 [afbeelding]
08. 0366 [afbeelding]
09. 0317 [afbeelding]
10. 0290 [afbeelding]
11. 0265 [afbeelding]
12. 0192 [afbeelding]
13. 0155 [afbeelding]
14. 0093 [afbeelding]
15. 0092 [afbeelding]
quote:
Zo, die teamled snapt ook niet veel...quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 22:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zo, die teamled snapt ook niet veel...
Maar toch wel leuk. Roel vertelde toenstraks nog dat hij de liveshow altijd zo spannend vind.quote:Op maandag 19 december 2005 22:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Joost is als gespreksleider ook een paar keer apart naar de DBK geroepen, strakke regie, that's it.![]()
quote:
Ga je ook? Dan is er in ieder geval 1 fan voor "Tan"quote:
hij niet weten, maar hij zo idolaat van tan hij aan niets anders denken kunnenquote:
Niet teveel op verheugen Peter, want ik geloof er niks van.quote:
als ze tenminste zin heeft om te komen natuurlijkquote:
Als ze niet komt, bewonder ik haar grenzeloos om haar eigen wilquote:Op maandag 19 december 2005 22:21 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet teveel op verheugen Peter, want ik geloof er niks van.
Hebbben ze haar inmiddels weten op te sporen dan? Was toch van de aardbodem verdwenenquote:
quote:Op maandag 19 december 2005 22:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ze niet komt, bewonder ik haar grenzeloos voor haar eigen wil
Dat ze er gewoon echt schijt aan durft te hebben
Ik weet dat Groningen het einde van de wereld lijkt.... maar zo erg is het nu ook weer niet hoorquote:Op maandag 19 december 2005 22:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hebbben ze haar inmiddels weten op te sporen dan? Was toch van de aardbodem verdwenen
Ah welnee, ze is gewoon aan het cocoonen met de babbie.quote:Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef Bocaj het volgende:
Bridget zei dat Tan van de aardbodem verdwenen is...
hoiquote:Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef CartWOman het volgende:
Mensen, het gebruik van deloopt de laatste topics echt de spuigaten uit.
Als iemand (en het worden er steeds meer) maar 10 minuten bij de PC vandaan loopt moet dat al worden gemeld met eenen bij terugkomst idem... is dat nou echt nodig?
Ik wil geen partypooper zijn deze laatste dagen maar scroll voor de lol dit topic eens door...![]()
We moeten toch op 1 of andere manier de 1000 SC halenquote:Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef CartWOman het volgende:
Als iemand (en het worden er steeds meer) maar 10 minuten bij de PC vandaan loopt moet dat al worden gemeld met eenen bij terugkomst idem... is dat nou echt nodig?
Ik wil geen partypooper zijn deze laatste dagen maar scroll voor de lol dit topic eens door...![]()
Tja. Ik volgt BB veel te veel. En maar streamen. Ik, net als ieder andere wacko zoals ik, heb inmiddels de bewoners genoeg doorgrond. De laatste week is dan het moment voorquote:Op maandag 19 december 2005 22:19 schreef demins het volgende:
En Pijlemans, waar komt die ineens vandaan?![]()
Eindelijk iemand die me begrijpt...quote:Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef CartWOman het volgende:
maarre... als nu iemand meldt dat ie weer terug is (zonder dequote:Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef CartWOman het volgende:
Whateverquote:Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef CartWOman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |