quote:Op maandag 19 december 2005 21:01 schreef Showtime het volgende:
Vraag die gesteld wordt: "heej dido je moet x op typles gaan dan kun je veel sneller typen"
Dido: "ik zal op typ les gaan......sorry"
quote:Op maandag 19 december 2005 21:00 schreef Mabelle het volgende:
Avond!!... Hoe is het hier met iedereen?
![]()
geen idee zit er voor het eerst, zie het ook nergens staanquote:Op maandag 19 december 2005 21:02 schreef Bartoli het volgende:
hoelang duurt die chat nog?
iemand moet eens de vraag stellen wat zei dan van haar blootfotos op internet vind? itt tot Natte Aliequote:Op maandag 19 december 2005 21:03 schreef Showtime het volgende:
Dido: "ik kijk vaak naar bb, ook naar wat jullie schrijven"
Als ze alle vragen willen beantwoorden dan zitten ze er donderdag nogquote:Op maandag 19 december 2005 21:02 schreef Bartoli het volgende:
hoelang duurt die chat nog?
nog 43 wachtende voor mequote:Op maandag 19 december 2005 21:04 schreef Bartoli het volgende:
[..]
iemand moet eens de vraag stellen wat zei dan van haar blootfotos op internet vind? itt tot Natte Alie![]()
weet nog niet hoop dat ik nog aan de beurt komquote:
quote:
quote:
Hello allquote:
De wachtrij bij mij is 214quote:Op maandag 19 december 2005 21:09 schreef Showtime het volgende:
Dido: "ik heb menno gesproken, allesgoed tussen ons"
[..]
weet nog niet hoop dat ik nog aan de beurt kom
Je kan bij dequote:Op maandag 19 december 2005 21:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou nog koffie?
Ik zit al aan de port![]()
Hai CartWOmanquote:Op maandag 19 december 2005 21:10 schreef CartWOman het volgende:
Hoi
Niks nieuws onder de zon, deze gesprekken.![]()
Op de streams dan hè? Dido en Rob is wel leuk om te lezen.![]()
Ik bier en whiskyquote:Op maandag 19 december 2005 21:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou nog koffie?
Ik zit al aan de port![]()
Oh gelukkigquote:Op maandag 19 december 2005 21:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je kan bij deelk drankje invullen dat je wilt
Haai CWquote:Op maandag 19 december 2005 21:10 schreef CartWOman het volgende:
Hoi
dat leert Roel wel af (denk ik) als het echt serieus wordt met Didoquote:Op maandag 19 december 2005 21:12 schreef Showtime het volgende:
Dido: "mijn familie vind roel erg leuk, behalve dan dat hij blowt..."
zou niet weten waarom hij zou stoppen met blowenquote:Op maandag 19 december 2005 21:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat leert Roel wel af (denk ik) als het echt serieus wordt met Dido![]()
Denk je echt, dat hij gaat stoppen met blowen?quote:Op maandag 19 december 2005 21:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat leert Roel wel af (denk ik) als het echt serieus wordt met Dido![]()
Hoi CWquote:Op maandag 19 december 2005 21:10 schreef CartWOman het volgende:
Hoi
quote:Op maandag 19 december 2005 21:17 schreef Showtime het volgende:
Dido: "ik zou ook met gehandicapten kunnen werken, alleen niet met zieke kinderen. dat gaat aan mijn hart....."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |