Ja, van jou zal ze ondertussen ook wel beven, met al die bektrek caps van jequote:
quote:Op maandag 19 december 2005 21:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van schrik het toetsenbord weggooid en wegrend als er op het scherm komt te staan:
Foreverblue: Hoi Nathalie...
![]()
Denk dat BB je al niet toe laat![]()
dido heeft hem in het huis ook getemd. dus wie weet. Zeg nooit nooitquote:Op maandag 19 december 2005 21:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Denk je echt, dat hij gaat stoppen met blowen?![]()
Dan vermom ik me wel als : vooraltijdblauwquote:
quote:Op maandag 19 december 2005 21:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van schrik het toetsenbord weggooid en wegrend als er op het scherm komt te staan:
Foreverblue: Hoi Nathalie...
![]()
Zakelijk en prive zijn ook wel 2 hele verschillende zaken natuurlijk. Was zakelijk ook altijd veel zelfverzekerder als op persoonlijk vlak.quote:Op maandag 19 december 2005 21:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja het lijkt zo in tegenspraak met alles wat ze heeft gedaan, die verhalen van haar toen ze bij Willibrord werkte getuigeden niet van gebrek aan lef.
Maar blijkbaar kan ze dus heel goed de schein ophouden en ze is een kei in toneelspelen.![]()
Daar ben ik blij om Cuall... daar doe ik het ook voorquote:Op maandag 19 december 2005 21:39 schreef cuall het volgende:
[..]
....ik geniet nog dagelijks van je caps, je bent heel fotogeniekO-)
![]()
Lijkt me strak planquote:Op maandag 19 december 2005 21:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan vermom ik me wel als : vooraltijdblauw![]()
Was er bij Expeditie Robinson ook niet zo'n bejaardequote:Op maandag 19 december 2005 21:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja de haat van Rob richting Menno zit héél diep, echt zielig eigenlijk![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 21:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om Cuall... daar doe ik het ook voor![]()
De caps misschien wel, maar ik zelf totaal niet hoor
Dat zou ik NOOIT durvenquote:Op maandag 19 december 2005 21:37 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dido heeft hem in het huis ook getemd. dus wie weet. Zeg nooit nooit
Hahaha... ja... op verschillende vlakken is ze fotogeniek ja... hè, Muertequote:Op maandag 19 december 2005 21:41 schreef cuall het volgende:
[..]
ik bedoelde dat je dat tegen haar moest zeggen
![]()
Joost die lult ook maar watquote:Op maandag 19 december 2005 21:44 schreef rooie3 het volgende:
Die Joost wisselt ook steeds met mooiste avonden.
Ja dat zal het vast zijn, maar bij sommige verhalen van haar was ik echt verbaasd over het lef, wat ze soms had.quote:Op maandag 19 december 2005 21:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zakelijk en prive zijn ook wel 2 hele verschillende zaken natuurlijk. Was zakelijk ook altijd veel zelfverzekerder als op persoonlijk vlak.
Ja ik ook,quote:Op maandag 19 december 2005 21:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai, blij dat je puter het weer doet![]()
![]()
Ja vaak zitten daar meerdere ouderen in.quote:Op maandag 19 december 2005 21:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was er bij Expeditie Robinson ook niet zo'n bejaarde???
Pareltjeeeequote:Op maandag 19 december 2005 21:45 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja ik ook,ach hij doet het ook wel, maar ja soms moet het even hé,
maja vandaag zit toch al alles tegen, ach je kent dat vast wel zo'n
dag waarvan je denkt pffft zal blij zijn als die voorbij is![]()
Zeker weten.quote:Op maandag 19 december 2005 21:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... ja... op verschillende vlakken is ze fotogeniek ja... hè, Muerte
Ja ik ken datquote:Op maandag 19 december 2005 21:45 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja ik ook,ach hij doet het ook wel, maar ja soms moet het even hé,
maja vandaag zit toch al alles tegen, ach je kent dat vast wel zo'n
dag waarvan je denkt pffft zal blij zijn als die voorbij is![]()
Keeee.... dus je hebt je nieuwe schermen al staan nu?quote:Op maandag 19 december 2005 21:47 schreef Muerte het volgende:
[..]
Zeker weten.![]()
Vlak voor ik van huis ging vanavond is mijn hofleverancier geweest en heeft 2 dozen gebracht!![]()
![]()
Hij had ze eerder binnen en heeft ze meteen maar langs gebracht!
![]()
Nee, Linda zag het niet meer zittenquote:
quote:Op maandag 19 december 2005 21:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Keeee.... dus je hebt je nieuwe schermen al staan nu?
quote:Op maandag 19 december 2005 21:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pareltjeeee![]()
Wees welkom hier op Fok... waar nooit iets fout gaat gelukkig. (op soms een trage server na)
Nee, inderdaad... vanmiddag was het diep huilen. Een refresh duurde een minuut.quote:Op maandag 19 december 2005 21:49 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
FB
is nu niet traag meer, gaat weer prima
vanmiddag, was het echt
kaatje met het naatjeen ik denk dat er vandaag niets meer fout gaat hier hoor
![]()
Ja idd pffftttquote:Op maandag 19 december 2005 21:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik ken datdan gaat alles mis wat er maar mis kan gaan. Wet van Murphy.
![]()
Oww, dat is echt erg.quote:Op maandag 19 december 2005 21:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, inderdaad... vanmiddag was het diep huilen. Een refresh duurde een minuut.
Mooi zo... gefeliciteerd ermeequote:Op maandag 19 december 2005 21:49 schreef Muerte het volgende:
[..]
Heb ze meteen neergezet en nog even geprobeerd voor ik weg moest, morgen uitgebreid mee spelen.
![]()
Is het zeker dat ze die foto gezien heeft en echt boos is?quote:Op maandag 19 december 2005 21:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan vermom ik me wel als : vooraltijdblauw![]()
Ben ook maar wat anders gaan doen...quote:
Ik weet niet zeker nee... het kan net zo goed allemaal verzonnen zijn ja. Ach, ik maak me er niet druk om.quote:Op maandag 19 december 2005 21:52 schreef avonne het volgende:
[..]
Is het zeker dat ze die foto gezien heeft en echt boos is?
Zou het niet gewoon een ongefundeerd verhaaltje op die roddelsite zijn?
Als ze je niet herkend, heb je niks kunnen vragen.
(ik neem aan dat je maar 1 vraag mag stellen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |