hij niet weten, maar hij zo idolaat van tan hij aan niets anders denken kunnenquote:
Niet teveel op verheugen Peter, want ik geloof er niks van.quote:
als ze tenminste zin heeft om te komen natuurlijkquote:
Als ze niet komt, bewonder ik haar grenzeloos om haar eigen wilquote:Op maandag 19 december 2005 22:21 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet teveel op verheugen Peter, want ik geloof er niks van.
Hebbben ze haar inmiddels weten op te sporen dan? Was toch van de aardbodem verdwenenquote:
quote:Op maandag 19 december 2005 22:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ze niet komt, bewonder ik haar grenzeloos voor haar eigen wil
Dat ze er gewoon echt schijt aan durft te hebben
Ik weet dat Groningen het einde van de wereld lijkt.... maar zo erg is het nu ook weer niet hoorquote:Op maandag 19 december 2005 22:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hebbben ze haar inmiddels weten op te sporen dan? Was toch van de aardbodem verdwenen
Ah welnee, ze is gewoon aan het cocoonen met de babbie.quote:Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef Bocaj het volgende:
Bridget zei dat Tan van de aardbodem verdwenen is...
hoiquote:Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef CartWOman het volgende:
Mensen, het gebruik van deloopt de laatste topics echt de spuigaten uit.
Als iemand (en het worden er steeds meer) maar 10 minuten bij de PC vandaan loopt moet dat al worden gemeld met eenen bij terugkomst idem... is dat nou echt nodig?
Ik wil geen partypooper zijn deze laatste dagen maar scroll voor de lol dit topic eens door...![]()
We moeten toch op 1 of andere manier de 1000 SC halenquote:Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef CartWOman het volgende:
Als iemand (en het worden er steeds meer) maar 10 minuten bij de PC vandaan loopt moet dat al worden gemeld met eenen bij terugkomst idem... is dat nou echt nodig?
Ik wil geen partypooper zijn deze laatste dagen maar scroll voor de lol dit topic eens door...![]()
Tja. Ik volgt BB veel te veel. En maar streamen. Ik, net als ieder andere wacko zoals ik, heb inmiddels de bewoners genoeg doorgrond. De laatste week is dan het moment voorquote:Op maandag 19 december 2005 22:19 schreef demins het volgende:
En Pijlemans, waar komt die ineens vandaan?![]()
Eindelijk iemand die me begrijpt...quote:Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef CartWOman het volgende:
maarre... als nu iemand meldt dat ie weer terug is (zonder dequote:Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef CartWOman het volgende:
Whateverquote:Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef CartWOman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |