Rob tot het laatst toe in schreeuwmodusquote:Op maandag 19 december 2005 21:26 schreef Showtime het volgende:
De chat is beeindigd.
Dido: "we gaan stoppen lieve mensen...helaas! maar ontzettend bedankt voor alle steun!!!!!!! liefs dido"
Rob: "DOEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII BEDANKT VOOR ALLES. IK GA NU ZWAAIEN."
Met zwaaien hoop ik dan hequote:
quote:Op maandag 19 december 2005 21:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Kijk op zulke modjes kun je bouwen![]()
heel accuraat en snel![]()
Jammer dat je net niet aan de beurt bent gekomen, ik heb tussendoor mee zitten lezen, was wel grappig ja.quote:Op maandag 19 december 2005 21:27 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik had nog 16 wachtenden voor me en toen is de chat beeindigd.![]()
Was wel even leuk om mee te lezen.![]()
FB gaat toch zeker wel met haar chattenquote:Op maandag 19 december 2005 21:31 schreef Showtime het volgende:
Ben benieuwd als Natte Lie ook nog in de chat komt, zal wat worden met zoveel "fans".![]()
Stemquote:Op maandag 19 december 2005 21:32 schreef cuall het volgende:
Zien ze trouwens in de DBK iemand voor zich, of horen ze alleen maar een stem?
Heb ook meegelezen,dido was nog wel leuk,maar Rob moest weer effe trap geven aan Menno.quote:Op maandag 19 december 2005 21:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Jammer dat je net niet aan de beurt bent gekomen, ik heb tussendoor mee zitten lezen, was wel grappig ja.
Ja dat is hij wel verplichtquote:Op maandag 19 december 2005 21:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
FB gaat toch zeker wel met haar chatten![]()
Ja de haat van Rob richting Menno zit héél diep, echt zielig eigenlijkquote:Op maandag 19 december 2005 21:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ook meegelezen,dido was nog wel leuk,maar Rob moest weer effe trap geven aan Menno.
alleen de vragen waren knap stom.
Ik denk dat ze van schrik het toetsenbord weggooid en wegrend als er op het scherm komt te staan:quote:Op maandag 19 december 2005 21:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
FB gaat toch zeker wel met haar chatten![]()
Ja viel mij ook op,iemand die hier op het forum schrijft deed er nog een schepje boven op.quote:Op maandag 19 december 2005 21:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja de haat van Rob richting Menno zit héél diep, echt zielig eigenlijk![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 21:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van schrik het toetsenbord weggooid en wegrend als er op het scherm komt te staan:
Foreverblue: Hoi Nathalie...
![]()
Ik wil het ook wel doen hoor.quote:Op maandag 19 december 2005 21:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van schrik het toetsenbord weggooid en wegrend als er op het scherm komt te staan:
Foreverblue: Hoi Nathalie...
![]()
Ja het lijkt zo in tegenspraak met alles wat ze heeft gedaan, die verhalen van haar toen ze bij Willibrord werkte getuigeden niet van gebrek aan lef.quote:Op maandag 19 december 2005 21:27 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid dacht dat ze niets voorstelde.
Ik blijf het moeilijk vinden om dat te geloven, dat ze echt minderwaardigheidsgevoelens had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |