hey deminsquote:Op maandag 19 december 2005 21:53 schreef demins het volgende:
Hoi White Pearl! Alles doet het weer!![]()
En Regenworm was ik ook vergeten...![]()
Joost is ook een meeloper.quote:Op maandag 19 december 2005 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske heeft zich staande gehouden door schijt te hebben
Joost juist omgekeerd, door banden te smeden, ook met mensen waar hij minder mee had
Van Fok af wel ja... was geen doen met die traagheid... maar zo te zien doet alles het weer goedquote:
Precies. Lieske vertelt gewoon zelf even wat een pl**riswijf ze is.quote:Op maandag 19 december 2005 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
Joost juist omgekeerd, door banden te smeden, ook met mensen waar hij minder mee had
Het is een maniertje voor haar, om haar staande te houden.quote:Op maandag 19 december 2005 21:56 schreef Pijlemans het volgende:
Precies. Lieske vertelt gewoon zelf even wat een pl**riswijf ze is.![]()
Vindt ik op zich wel een goeie eigenschap van Joost, je moet toch een hele tijdquote:Op maandag 19 december 2005 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
Zei ze dat?quote:Op maandag 19 december 2005 21:56 schreef Wickedangel het volgende:
Ingrid is te stoer voor rokken.
Dat vondt ik echt goedquote:Op maandag 19 december 2005 21:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is een maniertje voor haar, om haar staande te houden.
Toen 7 mensen haar nomineerden, bij open nominaties, zag ze geen andere manier.
Ik zou het zelf ook zo gedaan hebben
Nee sorry, dat zei ik, zomaar een losse flodderquote:Op maandag 19 december 2005 21:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zei ze dat?
Ik vind dit haar erg leuk staan.![]()
Het blijft wel de makkelijke weg. Gewoon wat meer van jezelf uit laten komen.quote:Op maandag 19 december 2005 21:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is een maniertje voor haar, om haar staande te houden.
Toen 7 mensen haar nomineerden, bij open nominaties, zag ze geen andere manier.
Ik zou het zelf ook zo gedaan hebben
Ik wou het al niet typenquote:Op maandag 19 december 2005 21:59 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske gaat weer hoor... aftellen tot het wapperen
Hij is schimpen aan het uitlokken.quote:Op maandag 19 december 2005 21:59 schreef Wickedangel het volgende:
Demins, ben jij bezig om zoveel mogelijk te posten zodat we de 1000 gaan halen?
Ik denk ook dat dat haar overlevingsstrategie was, anders kon ze zich niet handhaven.quote:Op maandag 19 december 2005 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
Inderdaad niets mis mee, staat haar goed.quote:Op maandag 19 december 2005 21:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zei ze dat?
Ik vind dit haar erg leuk staan.![]()
Ow...quote:Op maandag 19 december 2005 21:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee sorry, dat zei ik, zomaar een losse flodder![]()
opdracht van BBquote:Op maandag 19 december 2005 22:00 schreef Mabelle het volgende:
Krijgen ze dat opgelegd ... die vragen rondjesof is het echt bij gebrek aan gespreksstof dat ze dit soort gesprekken gaan aankaarten.
pfffff![]()
Ik heb het idee dat ze het opgelegd krijgen, iedere keer als ze uit de dagboek kamerquote:Op maandag 19 december 2005 22:00 schreef Mabelle het volgende:
Krijgen ze dat opgelegd ... die vragen rondjesof is het echt bij gebrek aan gespreksstof dat ze dit soort gesprekken gaan aankaarten.
pfffff![]()
Ik zie 'm alleen maar zwaaienquote:Op maandag 19 december 2005 22:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij is schimpen aan het uitlokken.
Zo te zien welquote:Op maandag 19 december 2005 22:02 schreef teamlead het volgende:Forum weer een beetje op snelheid vanavond?
quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 22:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij is schimpen aan het uitlokken.
Da's waar. En dat valt hier niet meer op tegenwoordig.quote:Op maandag 19 december 2005 22:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zie 'm alleen maar zwaaien![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 22:02 schreef teamlead het volgende:Forum weer een beetje op snelheid vanavond?
Hai teamleadquote:Op maandag 19 december 2005 22:02 schreef teamlead het volgende:Forum weer een beetje op snelheid vanavond?
Dequote:Op maandag 19 december 2005 22:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Da's waar. En dat valt hier niet meer op tegenwoordig.![]()
Hey teamlead, leuk dat je terug bent!quote:
ze zijn weer in de DBK geweest. BB heeft de regie voor de laatste week goed onder controle.quote:Op maandag 19 december 2005 22:00 schreef Mabelle het volgende:
pfffff![]()
[BB ZC #974]quote:Op maandag 19 december 2005 22:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Deen
zijn hier met stip de meest gebruikte smilies denk ik
Ik ben persoonlijk nogal een fan van dequote:Op maandag 19 december 2005 22:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Deen
zijn hier met stip de meest gebruikte smilies denk ik
Nee geen ideequote:Op maandag 19 december 2005 22:05 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
ze zijn weer in de DBK geweest. BB heeft de regie voor de laatste week goed onder controle.
Er is aan de bewoners gevraagd om hier over te praten. Roel is de "voorzitter" blijkbaar.
Roel is ook nog evn alleen naar dbk geweest daarna. Maar waarvoor?
Geen idee. Iemand?![]()
Die is ook wel veel gebruikt ja... samen met dequote:Op maandag 19 december 2005 22:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk nogal een fan van deen de
maar als absolute nr. 1 toch de
hoor
en natuurlijk dequote:Op maandag 19 december 2005 22:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die is ook wel veel gebruikt ja... samen met de![]()
Joost is als gespreksleider ook een paar keer apart naar de DBK geroepen, strakke regie, that's it.quote:Op maandag 19 december 2005 22:05 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
ze zijn weer in de DBK geweest. BB heeft de regie voor de laatste week goed onder controle.
Er is aan de bewoners gevraagd om hier over te praten. Roel is de "voorzitter" blijkbaar.
Roel is ook nog evn alleen naar dbk geweest daarna. Maar waarvoor?
Geen idee. Iemand?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |