quote:Op maandag 19 december 2005 14:27 schreef VirtualPOM het volgende:
Joost:"ik vond die boodschap van Bren het leukst, zo wil ik wel iedere dag wakker worden"
Roel:"Ja maar jij kan niet objectief oordelen"![]()
Ik ben ook weg... laters allemaalquote:
Waarop Ingrid aanvulde: "Nee dat klopt, jij bent verliefd"quote:Op maandag 19 december 2005 14:27 schreef VirtualPOM het volgende:
Joost:"ik vond die boodschap van Bren het leukst, zo wil ik wel iedere dag wakker worden"
Roel:"Ja maar jij kan niet objectief oordelen"![]()
Nou ja zeg..... ik ging ook net hetzelfde schrijven........ ik ga ff lekker met de honden een frisse neus halenquote:Op maandag 19 december 2005 14:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben ook weg... laters allemaal
quote:Op maandag 19 december 2005 14:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben ook weg... laters allemaal
quote:Op maandag 19 december 2005 14:33 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou ja zeg..... ik ging ook net hetzelfde schrijven........ ik ga ff lekker met de honden een frisse neus halenTot laterzzzz
![]()
Neem ik het wel ff overquote:Op maandag 19 december 2005 14:34 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
(krijg een lamme arm van het uitzwaaien)
nah.. gezellig... Ben ik er ook weer eens, verdwijnt bijna iedereen opeensquote:
even een emmertje sop pakken met een doekje en het weer oppoetsenquote:Op maandag 19 december 2005 14:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
nah.. gezellig... Ben ik er ook weer eens, verdwijnt bijna iedereen opeens
m'n ego, wat doe je....
quote:Op maandag 19 december 2005 14:37 schreef M-en-A het volgende:
[..]
even een emmertje sop pakken met een doekje en het weer oppoetsen![]()
Bedankt..... mijn armen hangen nu zwaar langs mijn lichaam, zal wel van de fietsopdracht komen.quote:
ga ff lekker in de jaccuzi liggen bijkomen met een pilsjequote:Op maandag 19 december 2005 14:40 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Bedankt..... mijn armen hangen nu zwaar langs mijn lichaam, zal wel van de fietsopdracht komen.![]()
Het gaat de goede kant op. Dus we kunnen deze week nog volop genieten van de post van teamleadquote:
ja hoior, ik moet alleen weer ff op gang komenquote:Op maandag 19 december 2005 14:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op. Dus we kunnen deze week nog volop genieten van de post van teamlead![]()
Hmmmm weet nie of dat wel zo een goed idee is met al die vlokken die er steeds in zitten.quote:Op maandag 19 december 2005 14:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
ga ff lekker in de jaccuzi liggen bijkomen met een pilsje
gaat vast haar tanden poetsenquote:Op maandag 19 december 2005 14:47 schreef M-en-A het volgende:
plan mislukt. Lieske heeft zich al weer in de badkamer gemeld![]()
[afbeelding]
Ja de viespeukquote:Op maandag 19 december 2005 14:49 schreef teamlead het volgende:
Zei Lieske nu dat Roel zijn broek even moest laten zakken
JAquote:Op maandag 19 december 2005 14:49 schreef teamlead het volgende:
ach.. daarvan zouden we tenminste wel een cap mogen plaatsen.. er is tenslotte niets te zien bij Roelquote:
quote:Op maandag 19 december 2005 14:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. daarvan zouden we tenminste wel een cap mogen plaatsen.. er is tenslotte niets te zien bij Roel
tsja.. je moet er natuurlijk wel bijblijven hequote:Op maandag 19 december 2005 15:02 schreef M-en-A het volgende:
Ben ik even weg mis ik gelijk alle spannende dingen die er gebeuren voor vandaag![]()
Ja, eindelijk komt haar ware aard boven. Ze is zo geil als boter.quote:Op maandag 19 december 2005 14:49 schreef teamlead het volgende:
Lekkerquote:Op maandag 19 december 2005 15:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, eindelijk komt haar ware aard boven. Ze is zo geil als boter.
specifiek een kinderbijbel omdat daar verklarende tekeningen bijstaan?quote:Op maandag 19 december 2005 15:13 schreef teamlead het volgende:Nazareth is een andere naam voor Jeruzalem volgens Joost nu.....
kan Hummie niet ff een kinderbijbel het huis in flikkeren?
ja.. in de normale bijbel staan moeilijke woordjes.. dat gaan ze vast niet snappenquote:Op maandag 19 december 2005 15:16 schreef whitef0x het volgende:
[..]
specifiek een kinderbijbel omdat daar verklarende tekeningen bijstaan?
Voor Lieske blijkbaar wel. Ze haalt het verhaal waarschijnlijk met een oude western door elkaar, waarin een misdadiger werd opgehangenquote:Op maandag 19 december 2005 15:16 schreef teamlead het volgende:
zucht..
Jozef en Maria woonden in Nazereth, moesten voor een volkstelling (uitgeschreven door keizer Augustus) naar de stad waar hun familie eigenlijk vandaan kwam.. Dat was Bethlehem en daar is Jezus geboren....en een jaartje of 33 later is ie in Jeruzalem weer aan een kruis getimmerd
zo moeilijk is het toch niet
Ach Mini-Me zal vast wel kunnen uitleggen dat Bethlehem eigenlijk Groningen is en dat Jezus eigenlijk Lieske heet en dat haar ouders op de ezel van Haaksbergen naar Groningen zijn gereden.....quote:Op maandag 19 december 2005 15:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja.. in de normale bijbel staan moeilijke woordjes.. dat gaan ze vast niet snappen
Waar gaan die studiebeurzen tegenwoordig nou naartoe??quote:Op maandag 19 december 2005 15:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja.. in de normale bijbel staan moeilijke woordjes.. dat gaan ze vast niet snappen
quote:Op maandag 19 december 2005 15:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach Mini-Me zal vast wel kunnen uitleggen dat Bethlehem eigenlijk Groningen is en dat Jezus eigenlijk Lieske heet en dat haar ouders op de ezel van Haaksbergen naar Groningen zijn gereden.....
ja, nou god ja, ik heb een vriendje of eigenlijk een vriendinnetje met een vriendje die ook studeert in groningen of eigenlijk nou ja in bethlehem en die is een keer helemaal in het donker op een ezel naar groningen gereden, of eigenlijk niet naar groningen maar naar bethlehem ja nou god ja, en toen kwam hij in jeruzalem aan en daar hebben ze hem toen aan een kruis genageld maar ja nou god ja dat vriendje dus die kent iemand die in een modezaak werktquote:Op maandag 19 december 2005 15:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach Mini-Me zal vast wel kunnen uitleggen dat Bethlehem eigenlijk Groningen is en dat Jezus eigenlijk Lieske heet en dat haar ouders op de ezel van Haaksbergen naar Groningen zijn gereden.....
En dat de stal bij de herberg Martini-toren heet zekerquote:Op maandag 19 december 2005 15:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat hebben ze alleen niet recentelijk gedaan want door de enorme sneeuwval kwam men Haaksbergen niet meer uitquote:Op maandag 19 december 2005 15:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 december 2005 15:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja, nou god ja, ik heb een vriendje of eigenlijk een vriendinnetje met een vriendje die ook studeert in groningen of eigenlijk nou ja in bethlehem en die is een keer helemaal in het donker op een ezel naar groningen gereden, of eigenlijk niet naar groningen maar naar bethlehem ja nou god ja, en toen kwam hij in jeruzalem aan en daar hebben ze hem toen aan een kruis genageld maar ja nou god ja dat vriendje dus die kent iemand die in een modezaak werkt
zoiets?
[..]
ja, nou god ja, ik heb een vriendje of eigenlijk een vriendinnetje met een vriendje die ook studeert in groningen of eigenlijk nou ja in bethlehem en die is een keer helemaal in het donker op een ezel naar groningen gereden, of eigenlijk niet naar groningen maar naar bethlehem ja nou god ja, en toen kwam hij in jeruzalem aan en daar hebben ze hem toen aan een kruis genageld maar ja nou god ja dat vriendje dus die kent iemand die in een modezaak werkt
zoiets?
[..]
zoiets?
quote:Op maandag 19 december 2005 15:30 schreef teamlead het volgende:
ik ga even nieuwe batterijen scoren voor mijn toetsenbord...
tot laters
Het is weergaloos hoe deze bewoners illustreren hoe het met het 'vaderlandse' onderwijs is gesteld. En dan hebben Joost en Roel nog enige bagage. (en reken ik die muts die nog nooit van Mao had gehoord effe niet mee)quote:Op maandag 19 december 2005 15:16 schreef teamlead het volgende:
zucht..
Jozef en Maria woonden in Nazereth, moesten voor een volkstelling (uitgeschreven door keizer Augustus) naar de stad waar hun familie eigenlijk vandaan kwam.. Dat was Bethlehem en daar is Jezus geboren....en een jaartje of 33 later is ie in Jeruzalem weer aan een kruis getimmerd
zo moeilijk is het toch niet
Klopt, dan hoorde ik toch liever die Mao-muts (zie berichtje boven van Artquote:Op maandag 19 december 2005 15:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Idd Lieske doet onze oren onzinnig geweld aan
Hummie is not in the mood vandaagquote:Op maandag 19 december 2005 15:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat zit daar voor k*tregie, zit je naar een gesprek te luisteren, schakelen ze ineens over naar een lege keuken...
Is al eerder gebeurd. Dit is namelijk een interessant gespreksonderwerp van Joost waar BB niet bepaald van gediend isquote:
Klopt het woord " Djihad " kwam nog uit de mond van Lieske en we zien of horen gelijk niks meer vanuit de jacuzzi.quote:
T word steeds gekkerquote:
Dido zou zeggen BEWKMquote:
Lurken ze van BB dus toch mee hier op het forum en onderstaand plaatje gezien.quote:Op maandag 19 december 2005 16:00 schreef F4iTH het volgende:
Ze schakelen wel steeds over als Lieske aan het woord komt.
Ik ook M-enA!quote:Op maandag 19 december 2005 15:52 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Klopt, dan hoorde ik toch liever die Mao-muts (zie berichtje boven van Art) dan Lieske haar "intelectuele" verhalen
![]()
Jazeker, meer dan in andere BB's, deze is bepaald zeker de hardste ooit wat betreft de regiequote:Op maandag 19 december 2005 16:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
We mogen weer meeluisteren
Wordt er wel vaker gecensureerd?
Ja als het over turken/marokkanen etc. gaat...quote:Op maandag 19 december 2005 16:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ja bij volgens BB-normen "beladen onderwerpen" kapt de regie de boel afquote:Op maandag 19 december 2005 16:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zijn zeker van die toekomstige regiseurtjes die stage mogen lopen bij Talpa...quote:Op maandag 19 december 2005 16:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jazeker, meer dan in andere BB's, deze is bepaald zeker de hardste ooit wat betreft de regie
quote:Op maandag 19 december 2005 16:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jazeker, meer dan in andere BB's, deze is bepaald zeker de hardste ooit wat betreft de regie
natuurlijk, uurtje geleden nog.quote:Op maandag 19 december 2005 16:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Heeft Lieske vandaag de zin "bij ons in Haaksbergen" al gebruikt?
Welkom Terug Wederom Goed De Draaiende Tonteuze Hercapt?quote:
Welkom Terug We Gaan Die Duizend Topics Halenquote:Op maandag 19 december 2005 16:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Welkom Terug Wederom Goed De Draaiende Tonteuze Hercapt?
En dat is ook zo... kijk maar de film The Matrixquote:Op maandag 19 december 2005 16:38 schreef Peter6000 het volgende:
Joost beweert dat de mensheid niet zonder zonlicht kan, en dat er zonder zonlicht geen voedsel geproduceerd kan worden.
Sommige zullen het enkele weken volhouden, andere enkele maanden, maar de mensheid gaat er dan snel aan
Dat kan ook natuurlijkquote:Op maandag 19 december 2005 16:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Welkom Terug We Gaan Die Duizend Topics Halen![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 16:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Goede Middag Ik Ben Overigens Wel Thuis Met Bier
quote:Op maandag 19 december 2005 16:44 schreef M-en-A het volgende:
Goede Middag Ik Ben Ondertussen Weer Thuis Met Batterijen gok ik![]()
Je was me net voor met de uitlegquote:Op maandag 19 december 2005 16:43 schreef teamlead het volgende:
[..]Ik bedoelde eigenlijk
Goede Middag, Ik Ben Ook Weer Terug Met Batterijen...
Maar die van jou klopt ook aardig
quote:Op maandag 19 december 2005 16:45 schreef Peter6000 het volgende:
In de oertijd zouden Brenda en Joost best wel een ruzie gehad kunnen hebben
Reïncarnatie en dergelijke
Ze hebben het in de riddertijd goed gemaaktquote:Op maandag 19 december 2005 16:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
en omdat ze in de oertijd ruzie hadden, zijn ze nu bij elkaar??
Ja, Joost krijgt met de deegroller als hij thuis komtquote:Op maandag 19 december 2005 16:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
en omdat ze in de oertijd ruzie hadden, zijn ze nu bij elkaar??
Over wie had ze het nu dan??quote:Op maandag 19 december 2005 16:46 schreef Foreverblue het volgende:
Liekse (mopperend) : Het is toch ook een eerste klas mongool he... niet dan
[afbeelding]
Momma always said life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get.quote:Op maandag 19 december 2005 16:46 schreef Manu82 het volgende:
Het leven is een schoenendoos zou je dan ook kunnen zeggen
Joost kruipt ongetwijfeld voor die Godzillaquote:Op maandag 19 december 2005 16:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, Joost krijgt met de deegroller als hij thuis komt
Gek genoeg zie ik Brenda ook nog echt met zo'n deegroller achter Joost aanlopen
Ingrid is nog lang niet klaar... tis vrij duidelijk dat ze nog een hoop moet lerenquote:Op maandag 19 december 2005 16:48 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid denkt dat je taken moet uitvoeren in het leven, en daarna naar het volgende leven.
Vervolgens zegt ze: wie weet ben ik over een paar jaar klaar
1 x 1 = 1quote:Op maandag 19 december 2005 16:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ingrid is nog lang niet klaar... tis vrij duidelijk dat ze nog een hoop moet leren
tot 10 tellen bijvoorbeeld
Of de tafel van 1 opnoemen... maar dan weet ze niet tot hoever die gaatquote:Op maandag 19 december 2005 16:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ingrid is nog lang niet klaar... tis vrij duidelijk dat ze nog een hoop moet leren
tot 10 tellen bijvoorbeeld
quote:
ja, bij mij ookquote:Op maandag 19 december 2005 17:11 schreef White_Pearl het volgende:
Gaat het bij jullie ook zo traag? of ligt dat bij mij![]()
Nee, de Fok server heeft weer een baaldag. Vanmiddag ging het ff wel goed.quote:Op maandag 19 december 2005 17:11 schreef White_Pearl het volgende:
ligt niet aan jou hoor....quote:Op maandag 19 december 2005 17:11 schreef White_Pearl het volgende:
"Dat is de schuld van Menno"quote:Op maandag 19 december 2005 17:11 schreef White_Pearl het volgende:
Hoihoiquote:
[lieske mode] ja god, ja in Groningen heeft Eva dat probleem ook en bij Vindicat, ja god, ja, ze konden mijn tieten niet eens zien. Ja god ja misschien dat donderdagavond heel Vindicat hier staat en ja dan ga ik ze zien en misschien m'n ouders ook wel en dan ga ik ja oh mijn god waar ga ik eigenlijk heen? [lieske mode\]quote:Op maandag 19 december 2005 17:16 schreef avonne het volgende:
[..]
"Dat is de schuld van Menno"
[lieske mode] Ja, god, ja, het is ook zó de laatste week, echt extreem, dan moet ik toch echt nog even de belàngrijkste dingen nog eens herhalen hoor. Je staat toch niet op de bus te wachten? Dan kan je net zo goed even luisteren"{lieske mode\]
binnenkort een Lieske tieten memory spel maken????quote:Op maandag 19 december 2005 17:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hoihoi![]()
Lieske is bezig met haar make-over memoryspel![]()
[afbeelding]
Linkerhand.... rechterhand.... wijsvinger... middelvinger.....![]()
Zo jij hebt nogal wat vluggertjes op 1 dagquote:Op maandag 19 december 2005 17:22 schreef White_Pearl het volgende:
Ow oké dacht al, dat kan niet, maja je weet het nooit hédan duik ik de
keuken in om te koken, en ga ik even bijlezen, want dit gaat me
wat te traagtot later allemaal en voor wie strakkies eten
gaat smakelijk!![]()
alweer een vluggertje
![]()
![]()
Linker.... rechter.... dichtbij.... veraf.... 1 bloot... 2 bloot... enz...quote:Op maandag 19 december 2005 17:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
binnenkort een Lieske tieten memory spel maken????
doeidoei.... tot straks.quote:Op maandag 19 december 2005 17:27 schreef teamlead het volgende:
Ik ga er ook even van tussen
Laters!
Eetsmakelijk en tot straksquote:Op maandag 19 december 2005 17:22 schreef White_Pearl het volgende:
Ow oké dacht al, dat kan niet, maja je weet het nooit hédan duik ik de
keuken in om te koken, en ga ik even bijlezen, want dit gaat me
wat te traagtot later allemaal en voor wie strakkies eten
gaat smakelijk!![]()
alweer een vluggertje
![]()
![]()
success!!!!quote:Op maandag 19 december 2005 17:26 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben er ook vandoor, moet dronken Engelsen over een half uur weer serveren, ben vannacht wel weer terug
Christmas Office Parties, zeker?quote:Op maandag 19 december 2005 17:26 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben er ook vandoor, moet dronken Engelsen over een half uur weer serveren, ben vannacht wel weer terug
er is echt niet veel te beleven nee. Als het zo door gaat wordt het deze week inderdaad de hardste BB ooit voor de streamersquote:Op maandag 19 december 2005 17:40 schreef avonne het volgende:
Volgens mij ben ik ook "doot".
Ik verveel me te pletter, en zit naar de streams te kijken en te smachten naar een beweging of een woord.
ah, dat was wat Talpa bedoeldequote:Op maandag 19 december 2005 17:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
er is echt niet veel te beleven nee. Als het zo door gaat wordt het deze week inderdaad de hardste BB ooit voor de streamers![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 17:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
er is echt niet veel te beleven nee. Als het zo door gaat wordt het deze week inderdaad de hardste BB ooit voor de streamers![]()
In Duitsland duurt BB een jaar?quote:Op maandag 19 december 2005 17:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Wat een verschrikking idd....
Gelukkig deze week veel andere bezigheden. Donderdagavond wordt gewoon gezellig met z'n allen en daarna zal het allemaal heel erg snel af gaan nemen. Ik moet er niet aan denken om net zoals in Dld zo nog een jaartje of anderhalf door te moeten...
Het valt mij nog mee dat er geen "schurken" effe snel het huis in rennen en die leuke plexiglas pilaar met gekleurde "brieven" uit het huis pikt. Moet een eitje zijn.quote:Op maandag 19 december 2005 16:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
Want stel je toch eens voor dat er jihad-strijders naar het huis komen aankomende donderdag...
Ik geloof dat ze nog tot februari doorgaan. Ze zijn dan 2jr aan een stuk bezig geweest.quote:
Misschien denkt Joost wel dat zijn ondergoed gekrompen is, maar is hijzelf gewoon wat opgeblazen door een enorme vochtopname van zijn lichaam vanmiddag in de jacuzziquote:Op maandag 19 december 2005 18:03 schreef avonne het volgende:
........
Lieske laat Joost zijn ondergoed krimpen in de droger, als ik het goed begrepen heb.
........
Eet smakelijkquote:Op maandag 19 december 2005 18:49 schreef M-en-A het volgende:
Wij gaan is even kijken of we nog wat kunnen gaan eten![]()
Zien jullie later op de avond nog wel weer denk ik.
![]()
Heb je wel gelijk inquote:Op maandag 19 december 2005 18:55 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik ben er ook nog...maar ja, als ik iets over "pezen in het vlees" hoor, krijg ik niet echt de aandrang daar een post over te plaatsen (al doe ik dat nu wel)
via talpa.nl, maar je bent te laat.quote:Op maandag 19 december 2005 19:47 schreef melke het volgende:
Waar is de BB vip box?
ik 111, op zich ook leuk om alleen al mee te lezenquote:Op maandag 19 december 2005 19:46 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben iets spannends aan het doen
In de BB vipbox aan het wachten op DIDO EN ROB![]()
Ik kan wel meelezen, alleen heb nog 166 wachtenden voor me
De uitzending ben ik aan het opnemen trouwens, zometeen lekker kijken zonder reclame
Ja, ben benieuwd hoe het zometeen gaat, bijvoorbeeld als ze 10 vragen tegelijk krijgen (op zich wel reëel met 30 chatters)quote:Op maandag 19 december 2005 19:48 schreef Showtime het volgende:
[..]
ik 111, op zich ook leuk om alleen al mee te lezen
zal inderdaad hard gaan, hoop dat het een beetje te volgen is welke antwoorden bij welke vragen horenquote:Op maandag 19 december 2005 19:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd hoe het zometeen gaat, bijvoorbeeld als ze 10 vragen tegelijk krijgen (op zich wel reëel met 30 chatters)![]()
Ik ook , onder welke naam jij?quote:Op maandag 19 december 2005 19:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
via talpa.nl, maar je bent te laat.
Misschien dat mijn linkje werkt http://www.talpa.tv/web/show/id=108535
Ik ben ingelogd
Peter6000 (mijn vaste internetnaam)quote:Op maandag 19 december 2005 19:54 schreef farceman het volgende:
Ik ook , onder welke naam jij?
Is goed ik zal er een log van nmakenquote:Op maandag 19 december 2005 19:55 schreef Bartoli het volgende:
ik ga maar niet inloggen is niet echt te doen. Wil iemand Peter of Farceman een kleine samenvatting geven straks van het gesprek in de chat?
Goedeavond,ook ik zit er heb nog 229 wachtende voor me.quote:Op maandag 19 december 2005 19:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd hoe het zometeen gaat, bijvoorbeeld als ze 10 vragen tegelijk krijgen (op zich wel reëel met 30 chatters)![]()
zelfde probleem hierquote:Op maandag 19 december 2005 19:58 schreef Peter6000 het volgende:
klopt het dat stream 1 geen geluid heeft?
Ik heb alle geluidsopties wijd open, maar hoor niets
Goeie actie, rooie 3!quote:Op maandag 19 december 2005 19:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Goedeavond,ook ik zit er heb nog 229 wachtende voor me.
Maar dat geeft niet,wilde toch geen vraag stellen.
Dan kan het van alles wezen!!quote:Op maandag 19 december 2005 20:08 schreef Peter6000 het volgende:
"Mogen we er bier bij drinken?", vraagt Roel.
je bedoeld rob en didoquote:Op maandag 19 december 2005 20:14 schreef Peter6000 het volgende:
Lachen, Dido en Roel in beeld
[afbeelding]
Je bedoelt dodo heeft met Linda gesproken?quote:Op maandag 19 december 2005 20:20 schreef Showtime het volgende:
Dido vertelde net in de BB chat dat ze met Linda over de telefoon heeft gesproken over het Roel akkefietje.
Idd, heb het veranderd.quote:
Je bedoelt Dido en Linda!quote:Op maandag 19 december 2005 20:20 schreef Showtime het volgende:
Dido vertelde net in de BB chat dat ze met Linda over de telefoon heeft gesproken over het Roel akkefietje.
Rob lijkt zo wel een priesterquote:Op maandag 19 december 2005 20:14 schreef Peter6000 het volgende:
Lachen, Dido en Rob in beeld
[afbeelding]
zegt ze nog wat over haar en roel?quote:Op maandag 19 december 2005 20:24 schreef Showtime het volgende:
Dido verteld in de BB Chat dat haar zusjes eerst moesten wennen aan Roel maar dat ze hem steeds leuker vinden.
Waar kan ik die chat volgen ?quote:Op maandag 19 december 2005 20:20 schreef Showtime het volgende:
't is dus echt een domme kut.quote:Op maandag 19 december 2005 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
Dido als antwoord op de vraag: kijk je wel eens live streams: NEE, dan ben ik in de studio
quote:Op maandag 19 december 2005 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
Dido als antwoord op de vraag: kijk je wel eens live streams: NEE, dan ben ik in de studio
Ze is heel positief over Roel en haar, ze wilt het echt proberen en na de live uitzending donderdag wilt ze best meteen met hem mee gaan.quote:Op maandag 19 december 2005 20:24 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zegt ze nog wat over haar en roel?
quote:Op maandag 19 december 2005 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2005 20:26 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ze is heel positief over Roel en haar, ze wilt het echt proberen en na de live uitzending donderdag wilt ze best meteen met hem mee gaan.
onder voorbehoud bij Tan zekerquote:Op maandag 19 december 2005 20:27 schreef Peter6000 het volgende:
Jaaaaaaaa, ALLE EX-BEWONERS KOMEN NAAR DE FINALE![]()
![]()
![]()
Tan komt donderdag dus ook
ok merci dat heb ik er net niet voor overquote:Op maandag 19 december 2005 20:26 schreef Showtime het volgende:
[..]
@pullup, op de officiele BB site, bij BB en dan Chat kiezen. Je moet wel aangemeld staan op de Talpa site.
ze zullen dan ook nooit eens iemand van FOK! selecteren voor BB, dat zijn ultieme tikgeitenquote:Op maandag 19 december 2005 20:32 schreef cuall het volgende:
Rob typed met 2 vingersen Dido ook, nou dat schiet dus niet echt op zo
![]()
Dan had je Chantal eens moeten zienquote:Op maandag 19 december 2005 20:32 schreef cuall het volgende:
Rob typed met 2 vingersen Dido ook, nou dat schiet dus niet echt op zo
![]()
Ja als je ziet hoe snelquote:Op maandag 19 december 2005 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
Rob denkt ook erg lang na, voordat hij uberhaupt iets typt
Wat dan? die typed met 1 vinger?quote:Op maandag 19 december 2005 20:35 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dan had je Chantal eens moeten zien![]()
Haha naja wel met twee vingers geloof ik maar het duurde zooooo lang. 1 antwoord per 60 vragen o.i.d.quote:
waarom niet?quote:Op maandag 19 december 2005 20:37 schreef Manu82 het volgende:
waarom blijft toch iedereeen nu vragen stellen aan oud bewoners
Omdat de huidige bewoners niet bereikbaar zijn?quote:Op maandag 19 december 2005 20:37 schreef Manu82 het volgende:
Rob: "Ik ga 1ste kerstd naar vrienden en tweede naar de film en uit eten.''quote:Op maandag 19 december 2005 20:37 schreef Manu82 het volgende:
Nou ik heb dat niet gezien, maar dit gaan ook in een super traag tempoquote:Op maandag 19 december 2005 20:38 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Haha naja wel met twee vingers geloof ik maar het duurde zooooo lang. 1 antwoord per 60 vragen o.i.d.![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 20:39 schreef Showtime het volgende:
[..]
Rob: "Ik ga 1ste kerstd naar vrienden en tweede naar de film en uit eten.''
Die info had je toch niet willen missen.![]()
Nou dan kan ik je vertellen dat ik christmas day niks ga doen en boxing day uit eten ga. Dat is toch wel info die je niet wil missen...quote:Op maandag 19 december 2005 20:39 schreef Showtime het volgende:
[..]
Rob: "Ik ga 1ste kerstd naar vrienden en tweede naar de film en uit eten.''
Die info had je toch niet willen missen.![]()
zie het al voor me. Roel op een paardquote:Op maandag 19 december 2005 20:40 schreef Showtime het volgende:
Dido: "die ilegale feesten ga ik wel een keer kijken"
Dido: "roel gaat gewoon een keer mee paardrijden"
Zit ie zelfs in de chat te schreeuwen ?quote:Op maandag 19 december 2005 20:41 schreef Peter6000 het volgende:
ROB, DOE JE CAPS EENS UIT, DAT IS DAT KNOPJE AAN DE LINKERKANT IN HET MIDDEN
ga je toch naar een voetbalwedstrijd van Manchester op boxing dayquote:Op maandag 19 december 2005 20:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nou dan kan ik je vertellen dat ik christmas day niks ga doen en boxing day uit eten ga. Dat is toch wel info die je niet wil missen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |