quote:Op maandag 19 december 2005 14:27 schreef VirtualPOM het volgende:
Joost:"ik vond die boodschap van Bren het leukst, zo wil ik wel iedere dag wakker worden"
Roel:"Ja maar jij kan niet objectief oordelen"![]()
Ik ben ook weg... laters allemaalquote:
Waarop Ingrid aanvulde: "Nee dat klopt, jij bent verliefd"quote:Op maandag 19 december 2005 14:27 schreef VirtualPOM het volgende:
Joost:"ik vond die boodschap van Bren het leukst, zo wil ik wel iedere dag wakker worden"
Roel:"Ja maar jij kan niet objectief oordelen"![]()
Nou ja zeg..... ik ging ook net hetzelfde schrijven........ ik ga ff lekker met de honden een frisse neus halenquote:Op maandag 19 december 2005 14:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben ook weg... laters allemaal
quote:Op maandag 19 december 2005 14:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben ook weg... laters allemaal
quote:Op maandag 19 december 2005 14:33 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou ja zeg..... ik ging ook net hetzelfde schrijven........ ik ga ff lekker met de honden een frisse neus halenTot laterzzzz
![]()
Neem ik het wel ff overquote:Op maandag 19 december 2005 14:34 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
(krijg een lamme arm van het uitzwaaien)
nah.. gezellig... Ben ik er ook weer eens, verdwijnt bijna iedereen opeensquote:
even een emmertje sop pakken met een doekje en het weer oppoetsenquote:Op maandag 19 december 2005 14:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
nah.. gezellig... Ben ik er ook weer eens, verdwijnt bijna iedereen opeens
m'n ego, wat doe je....
quote:Op maandag 19 december 2005 14:37 schreef M-en-A het volgende:
[..]
even een emmertje sop pakken met een doekje en het weer oppoetsen![]()
Bedankt..... mijn armen hangen nu zwaar langs mijn lichaam, zal wel van de fietsopdracht komen.quote:
ga ff lekker in de jaccuzi liggen bijkomen met een pilsjequote:Op maandag 19 december 2005 14:40 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Bedankt..... mijn armen hangen nu zwaar langs mijn lichaam, zal wel van de fietsopdracht komen.![]()
Het gaat de goede kant op. Dus we kunnen deze week nog volop genieten van de post van teamleadquote:
ja hoior, ik moet alleen weer ff op gang komenquote:Op maandag 19 december 2005 14:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op. Dus we kunnen deze week nog volop genieten van de post van teamlead![]()
Hmmmm weet nie of dat wel zo een goed idee is met al die vlokken die er steeds in zitten.quote:Op maandag 19 december 2005 14:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
ga ff lekker in de jaccuzi liggen bijkomen met een pilsje
gaat vast haar tanden poetsenquote:Op maandag 19 december 2005 14:47 schreef M-en-A het volgende:
plan mislukt. Lieske heeft zich al weer in de badkamer gemeld![]()
[afbeelding]
Ja de viespeukquote:Op maandag 19 december 2005 14:49 schreef teamlead het volgende:
Zei Lieske nu dat Roel zijn broek even moest laten zakken
JAquote:Op maandag 19 december 2005 14:49 schreef teamlead het volgende:
ach.. daarvan zouden we tenminste wel een cap mogen plaatsen.. er is tenslotte niets te zien bij Roelquote:
quote:Op maandag 19 december 2005 14:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. daarvan zouden we tenminste wel een cap mogen plaatsen.. er is tenslotte niets te zien bij Roel
tsja.. je moet er natuurlijk wel bijblijven hequote:Op maandag 19 december 2005 15:02 schreef M-en-A het volgende:
Ben ik even weg mis ik gelijk alle spannende dingen die er gebeuren voor vandaag![]()
Ja, eindelijk komt haar ware aard boven. Ze is zo geil als boter.quote:Op maandag 19 december 2005 14:49 schreef teamlead het volgende:
Lekkerquote:Op maandag 19 december 2005 15:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, eindelijk komt haar ware aard boven. Ze is zo geil als boter.
specifiek een kinderbijbel omdat daar verklarende tekeningen bijstaan?quote:Op maandag 19 december 2005 15:13 schreef teamlead het volgende:Nazareth is een andere naam voor Jeruzalem volgens Joost nu.....
kan Hummie niet ff een kinderbijbel het huis in flikkeren?
ja.. in de normale bijbel staan moeilijke woordjes.. dat gaan ze vast niet snappenquote:Op maandag 19 december 2005 15:16 schreef whitef0x het volgende:
[..]
specifiek een kinderbijbel omdat daar verklarende tekeningen bijstaan?
Voor Lieske blijkbaar wel. Ze haalt het verhaal waarschijnlijk met een oude western door elkaar, waarin een misdadiger werd opgehangenquote:Op maandag 19 december 2005 15:16 schreef teamlead het volgende:
zucht..
Jozef en Maria woonden in Nazereth, moesten voor een volkstelling (uitgeschreven door keizer Augustus) naar de stad waar hun familie eigenlijk vandaan kwam.. Dat was Bethlehem en daar is Jezus geboren....en een jaartje of 33 later is ie in Jeruzalem weer aan een kruis getimmerd
zo moeilijk is het toch niet
Ach Mini-Me zal vast wel kunnen uitleggen dat Bethlehem eigenlijk Groningen is en dat Jezus eigenlijk Lieske heet en dat haar ouders op de ezel van Haaksbergen naar Groningen zijn gereden.....quote:Op maandag 19 december 2005 15:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja.. in de normale bijbel staan moeilijke woordjes.. dat gaan ze vast niet snappen
Waar gaan die studiebeurzen tegenwoordig nou naartoe??quote:Op maandag 19 december 2005 15:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja.. in de normale bijbel staan moeilijke woordjes.. dat gaan ze vast niet snappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |