ja, bij mij ookquote:Op maandag 19 december 2005 17:11 schreef White_Pearl het volgende:
Gaat het bij jullie ook zo traag? of ligt dat bij mij![]()
Nee, de Fok server heeft weer een baaldag. Vanmiddag ging het ff wel goed.quote:Op maandag 19 december 2005 17:11 schreef White_Pearl het volgende:
ligt niet aan jou hoor....quote:Op maandag 19 december 2005 17:11 schreef White_Pearl het volgende:
"Dat is de schuld van Menno"quote:Op maandag 19 december 2005 17:11 schreef White_Pearl het volgende:
Hoihoiquote:
[lieske mode] ja god, ja in Groningen heeft Eva dat probleem ook en bij Vindicat, ja god, ja, ze konden mijn tieten niet eens zien. Ja god ja misschien dat donderdagavond heel Vindicat hier staat en ja dan ga ik ze zien en misschien m'n ouders ook wel en dan ga ik ja oh mijn god waar ga ik eigenlijk heen? [lieske mode\]quote:Op maandag 19 december 2005 17:16 schreef avonne het volgende:
[..]
"Dat is de schuld van Menno"
[lieske mode] Ja, god, ja, het is ook zó de laatste week, echt extreem, dan moet ik toch echt nog even de belàngrijkste dingen nog eens herhalen hoor. Je staat toch niet op de bus te wachten? Dan kan je net zo goed even luisteren"{lieske mode\]
binnenkort een Lieske tieten memory spel maken????quote:Op maandag 19 december 2005 17:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hoihoi![]()
Lieske is bezig met haar make-over memoryspel![]()
[afbeelding]
Linkerhand.... rechterhand.... wijsvinger... middelvinger.....![]()
Zo jij hebt nogal wat vluggertjes op 1 dagquote:Op maandag 19 december 2005 17:22 schreef White_Pearl het volgende:
Ow oké dacht al, dat kan niet, maja je weet het nooit hédan duik ik de
keuken in om te koken, en ga ik even bijlezen, want dit gaat me
wat te traagtot later allemaal en voor wie strakkies eten
gaat smakelijk!![]()
alweer een vluggertje
![]()
![]()
Linker.... rechter.... dichtbij.... veraf.... 1 bloot... 2 bloot... enz...quote:Op maandag 19 december 2005 17:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
binnenkort een Lieske tieten memory spel maken????
doeidoei.... tot straks.quote:Op maandag 19 december 2005 17:27 schreef teamlead het volgende:
Ik ga er ook even van tussen
Laters!
Eetsmakelijk en tot straksquote:Op maandag 19 december 2005 17:22 schreef White_Pearl het volgende:
Ow oké dacht al, dat kan niet, maja je weet het nooit hédan duik ik de
keuken in om te koken, en ga ik even bijlezen, want dit gaat me
wat te traagtot later allemaal en voor wie strakkies eten
gaat smakelijk!![]()
alweer een vluggertje
![]()
![]()
success!!!!quote:Op maandag 19 december 2005 17:26 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben er ook vandoor, moet dronken Engelsen over een half uur weer serveren, ben vannacht wel weer terug
Christmas Office Parties, zeker?quote:Op maandag 19 december 2005 17:26 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben er ook vandoor, moet dronken Engelsen over een half uur weer serveren, ben vannacht wel weer terug
er is echt niet veel te beleven nee. Als het zo door gaat wordt het deze week inderdaad de hardste BB ooit voor de streamersquote:Op maandag 19 december 2005 17:40 schreef avonne het volgende:
Volgens mij ben ik ook "doot".
Ik verveel me te pletter, en zit naar de streams te kijken en te smachten naar een beweging of een woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |