ja, bij mij ookquote:Op maandag 19 december 2005 17:11 schreef White_Pearl het volgende:
Gaat het bij jullie ook zo traag? of ligt dat bij mij![]()
Nee, de Fok server heeft weer een baaldag. Vanmiddag ging het ff wel goed.quote:Op maandag 19 december 2005 17:11 schreef White_Pearl het volgende:
ligt niet aan jou hoor....quote:Op maandag 19 december 2005 17:11 schreef White_Pearl het volgende:
"Dat is de schuld van Menno"quote:Op maandag 19 december 2005 17:11 schreef White_Pearl het volgende:
Hoihoiquote:
[lieske mode] ja god, ja in Groningen heeft Eva dat probleem ook en bij Vindicat, ja god, ja, ze konden mijn tieten niet eens zien. Ja god ja misschien dat donderdagavond heel Vindicat hier staat en ja dan ga ik ze zien en misschien m'n ouders ook wel en dan ga ik ja oh mijn god waar ga ik eigenlijk heen? [lieske mode\]quote:Op maandag 19 december 2005 17:16 schreef avonne het volgende:
[..]
"Dat is de schuld van Menno"
[lieske mode] Ja, god, ja, het is ook zó de laatste week, echt extreem, dan moet ik toch echt nog even de belàngrijkste dingen nog eens herhalen hoor. Je staat toch niet op de bus te wachten? Dan kan je net zo goed even luisteren"{lieske mode\]
binnenkort een Lieske tieten memory spel maken????quote:Op maandag 19 december 2005 17:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hoihoi![]()
Lieske is bezig met haar make-over memoryspel![]()
[afbeelding]
Linkerhand.... rechterhand.... wijsvinger... middelvinger.....![]()
Zo jij hebt nogal wat vluggertjes op 1 dagquote:Op maandag 19 december 2005 17:22 schreef White_Pearl het volgende:
Ow oké dacht al, dat kan niet, maja je weet het nooit hédan duik ik de
keuken in om te koken, en ga ik even bijlezen, want dit gaat me
wat te traagtot later allemaal en voor wie strakkies eten
gaat smakelijk!![]()
alweer een vluggertje
![]()
![]()
Linker.... rechter.... dichtbij.... veraf.... 1 bloot... 2 bloot... enz...quote:Op maandag 19 december 2005 17:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
binnenkort een Lieske tieten memory spel maken????
doeidoei.... tot straks.quote:Op maandag 19 december 2005 17:27 schreef teamlead het volgende:
Ik ga er ook even van tussen
Laters!
Eetsmakelijk en tot straksquote:Op maandag 19 december 2005 17:22 schreef White_Pearl het volgende:
Ow oké dacht al, dat kan niet, maja je weet het nooit hédan duik ik de
keuken in om te koken, en ga ik even bijlezen, want dit gaat me
wat te traagtot later allemaal en voor wie strakkies eten
gaat smakelijk!![]()
alweer een vluggertje
![]()
![]()
success!!!!quote:Op maandag 19 december 2005 17:26 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben er ook vandoor, moet dronken Engelsen over een half uur weer serveren, ben vannacht wel weer terug
Christmas Office Parties, zeker?quote:Op maandag 19 december 2005 17:26 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben er ook vandoor, moet dronken Engelsen over een half uur weer serveren, ben vannacht wel weer terug
er is echt niet veel te beleven nee. Als het zo door gaat wordt het deze week inderdaad de hardste BB ooit voor de streamersquote:Op maandag 19 december 2005 17:40 schreef avonne het volgende:
Volgens mij ben ik ook "doot".
Ik verveel me te pletter, en zit naar de streams te kijken en te smachten naar een beweging of een woord.
ah, dat was wat Talpa bedoeldequote:Op maandag 19 december 2005 17:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
er is echt niet veel te beleven nee. Als het zo door gaat wordt het deze week inderdaad de hardste BB ooit voor de streamers![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 17:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
er is echt niet veel te beleven nee. Als het zo door gaat wordt het deze week inderdaad de hardste BB ooit voor de streamers![]()
In Duitsland duurt BB een jaar?quote:Op maandag 19 december 2005 17:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Wat een verschrikking idd....
Gelukkig deze week veel andere bezigheden. Donderdagavond wordt gewoon gezellig met z'n allen en daarna zal het allemaal heel erg snel af gaan nemen. Ik moet er niet aan denken om net zoals in Dld zo nog een jaartje of anderhalf door te moeten...
Het valt mij nog mee dat er geen "schurken" effe snel het huis in rennen en die leuke plexiglas pilaar met gekleurde "brieven" uit het huis pikt. Moet een eitje zijn.quote:Op maandag 19 december 2005 16:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
Want stel je toch eens voor dat er jihad-strijders naar het huis komen aankomende donderdag...
Ik geloof dat ze nog tot februari doorgaan. Ze zijn dan 2jr aan een stuk bezig geweest.quote:
Misschien denkt Joost wel dat zijn ondergoed gekrompen is, maar is hijzelf gewoon wat opgeblazen door een enorme vochtopname van zijn lichaam vanmiddag in de jacuzziquote:Op maandag 19 december 2005 18:03 schreef avonne het volgende:
........
Lieske laat Joost zijn ondergoed krimpen in de droger, als ik het goed begrepen heb.
........
Eet smakelijkquote:Op maandag 19 december 2005 18:49 schreef M-en-A het volgende:
Wij gaan is even kijken of we nog wat kunnen gaan eten![]()
Zien jullie later op de avond nog wel weer denk ik.
![]()
Heb je wel gelijk inquote:Op maandag 19 december 2005 18:55 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik ben er ook nog...maar ja, als ik iets over "pezen in het vlees" hoor, krijg ik niet echt de aandrang daar een post over te plaatsen (al doe ik dat nu wel)
via talpa.nl, maar je bent te laat.quote:Op maandag 19 december 2005 19:47 schreef melke het volgende:
Waar is de BB vip box?
ik 111, op zich ook leuk om alleen al mee te lezenquote:Op maandag 19 december 2005 19:46 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben iets spannends aan het doen
In de BB vipbox aan het wachten op DIDO EN ROB![]()
Ik kan wel meelezen, alleen heb nog 166 wachtenden voor me
De uitzending ben ik aan het opnemen trouwens, zometeen lekker kijken zonder reclame
Ja, ben benieuwd hoe het zometeen gaat, bijvoorbeeld als ze 10 vragen tegelijk krijgen (op zich wel reëel met 30 chatters)quote:Op maandag 19 december 2005 19:48 schreef Showtime het volgende:
[..]
ik 111, op zich ook leuk om alleen al mee te lezen
zal inderdaad hard gaan, hoop dat het een beetje te volgen is welke antwoorden bij welke vragen horenquote:Op maandag 19 december 2005 19:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd hoe het zometeen gaat, bijvoorbeeld als ze 10 vragen tegelijk krijgen (op zich wel reëel met 30 chatters)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |