ah, dat was wat Talpa bedoeldequote:Op maandag 19 december 2005 17:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
er is echt niet veel te beleven nee. Als het zo door gaat wordt het deze week inderdaad de hardste BB ooit voor de streamers![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 17:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
er is echt niet veel te beleven nee. Als het zo door gaat wordt het deze week inderdaad de hardste BB ooit voor de streamers![]()
In Duitsland duurt BB een jaar?quote:Op maandag 19 december 2005 17:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Wat een verschrikking idd....
Gelukkig deze week veel andere bezigheden. Donderdagavond wordt gewoon gezellig met z'n allen en daarna zal het allemaal heel erg snel af gaan nemen. Ik moet er niet aan denken om net zoals in Dld zo nog een jaartje of anderhalf door te moeten...
Het valt mij nog mee dat er geen "schurken" effe snel het huis in rennen en die leuke plexiglas pilaar met gekleurde "brieven" uit het huis pikt. Moet een eitje zijn.quote:Op maandag 19 december 2005 16:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
Want stel je toch eens voor dat er jihad-strijders naar het huis komen aankomende donderdag...
Ik geloof dat ze nog tot februari doorgaan. Ze zijn dan 2jr aan een stuk bezig geweest.quote:
Misschien denkt Joost wel dat zijn ondergoed gekrompen is, maar is hijzelf gewoon wat opgeblazen door een enorme vochtopname van zijn lichaam vanmiddag in de jacuzziquote:Op maandag 19 december 2005 18:03 schreef avonne het volgende:
........
Lieske laat Joost zijn ondergoed krimpen in de droger, als ik het goed begrepen heb.
........
Eet smakelijkquote:Op maandag 19 december 2005 18:49 schreef M-en-A het volgende:
Wij gaan is even kijken of we nog wat kunnen gaan eten![]()
Zien jullie later op de avond nog wel weer denk ik.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |