quote:Op maandag 19 december 2005 16:44 schreef M-en-A het volgende:
Goede Middag Ik Ben Ondertussen Weer Thuis Met Batterijen gok ik![]()
Je was me net voor met de uitlegquote:Op maandag 19 december 2005 16:43 schreef teamlead het volgende:
[..]Ik bedoelde eigenlijk
Goede Middag, Ik Ben Ook Weer Terug Met Batterijen...
Maar die van jou klopt ook aardig
quote:Op maandag 19 december 2005 16:45 schreef Peter6000 het volgende:
In de oertijd zouden Brenda en Joost best wel een ruzie gehad kunnen hebben
Reïncarnatie en dergelijke
Ze hebben het in de riddertijd goed gemaaktquote:Op maandag 19 december 2005 16:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
en omdat ze in de oertijd ruzie hadden, zijn ze nu bij elkaar??
Ja, Joost krijgt met de deegroller als hij thuis komtquote:Op maandag 19 december 2005 16:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
en omdat ze in de oertijd ruzie hadden, zijn ze nu bij elkaar??
Over wie had ze het nu dan??quote:Op maandag 19 december 2005 16:46 schreef Foreverblue het volgende:
Liekse (mopperend) : Het is toch ook een eerste klas mongool he... niet dan
[afbeelding]
Momma always said life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get.quote:Op maandag 19 december 2005 16:46 schreef Manu82 het volgende:
Het leven is een schoenendoos zou je dan ook kunnen zeggen
Joost kruipt ongetwijfeld voor die Godzillaquote:Op maandag 19 december 2005 16:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, Joost krijgt met de deegroller als hij thuis komt
Gek genoeg zie ik Brenda ook nog echt met zo'n deegroller achter Joost aanlopen
Ingrid is nog lang niet klaar... tis vrij duidelijk dat ze nog een hoop moet lerenquote:Op maandag 19 december 2005 16:48 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid denkt dat je taken moet uitvoeren in het leven, en daarna naar het volgende leven.
Vervolgens zegt ze: wie weet ben ik over een paar jaar klaar
1 x 1 = 1quote:Op maandag 19 december 2005 16:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ingrid is nog lang niet klaar... tis vrij duidelijk dat ze nog een hoop moet leren
tot 10 tellen bijvoorbeeld
Of de tafel van 1 opnoemen... maar dan weet ze niet tot hoever die gaatquote:Op maandag 19 december 2005 16:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ingrid is nog lang niet klaar... tis vrij duidelijk dat ze nog een hoop moet leren
tot 10 tellen bijvoorbeeld
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |