ze zullen dan ook nooit eens iemand van FOK! selecteren voor BB, dat zijn ultieme tikgeitenquote:Op maandag 19 december 2005 20:32 schreef cuall het volgende:
Rob typed met 2 vingersen Dido ook, nou dat schiet dus niet echt op zo
![]()
Dan had je Chantal eens moeten zienquote:Op maandag 19 december 2005 20:32 schreef cuall het volgende:
Rob typed met 2 vingersen Dido ook, nou dat schiet dus niet echt op zo
![]()
Ja als je ziet hoe snelquote:Op maandag 19 december 2005 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
Rob denkt ook erg lang na, voordat hij uberhaupt iets typt
Wat dan? die typed met 1 vinger?quote:Op maandag 19 december 2005 20:35 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dan had je Chantal eens moeten zien![]()
Haha naja wel met twee vingers geloof ik maar het duurde zooooo lang. 1 antwoord per 60 vragen o.i.d.quote:
waarom niet?quote:Op maandag 19 december 2005 20:37 schreef Manu82 het volgende:
waarom blijft toch iedereeen nu vragen stellen aan oud bewoners
Omdat de huidige bewoners niet bereikbaar zijn?quote:Op maandag 19 december 2005 20:37 schreef Manu82 het volgende:
Rob: "Ik ga 1ste kerstd naar vrienden en tweede naar de film en uit eten.''quote:Op maandag 19 december 2005 20:37 schreef Manu82 het volgende:
Nou ik heb dat niet gezien, maar dit gaan ook in een super traag tempoquote:Op maandag 19 december 2005 20:38 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Haha naja wel met twee vingers geloof ik maar het duurde zooooo lang. 1 antwoord per 60 vragen o.i.d.![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 20:39 schreef Showtime het volgende:
[..]
Rob: "Ik ga 1ste kerstd naar vrienden en tweede naar de film en uit eten.''
Die info had je toch niet willen missen.![]()
Nou dan kan ik je vertellen dat ik christmas day niks ga doen en boxing day uit eten ga. Dat is toch wel info die je niet wil missen...quote:Op maandag 19 december 2005 20:39 schreef Showtime het volgende:
[..]
Rob: "Ik ga 1ste kerstd naar vrienden en tweede naar de film en uit eten.''
Die info had je toch niet willen missen.![]()
zie het al voor me. Roel op een paardquote:Op maandag 19 december 2005 20:40 schreef Showtime het volgende:
Dido: "die ilegale feesten ga ik wel een keer kijken"
Dido: "roel gaat gewoon een keer mee paardrijden"
Zit ie zelfs in de chat te schreeuwen ?quote:Op maandag 19 december 2005 20:41 schreef Peter6000 het volgende:
ROB, DOE JE CAPS EENS UIT, DAT IS DAT KNOPJE AAN DE LINKERKANT IN HET MIDDEN
ga je toch naar een voetbalwedstrijd van Manchester op boxing dayquote:Op maandag 19 december 2005 20:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nou dan kan ik je vertellen dat ik christmas day niks ga doen en boxing day uit eten ga. Dat is toch wel info die je niet wil missen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |