Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Marty26, Slarioux en Jump) van dienst voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
Je kan er hem ook bijzette hoorquote:Op maandag 19 december 2005 13:32 schreef Marty26 het volgende:
he Jump waar heb je de rest van de OP gelaten?
Welke rest?quote:Op maandag 19 december 2005 13:32 schreef Marty26 het volgende:
he Jump waar heb je de rest van de OP gelaten?
* Dubbeldrank slaps Marty around a bit with a large troutquote:Op maandag 19 december 2005 13:53 schreef Marty26 het volgende:
zo ff toegevoegd op aan de OP
Of vond jij ze niet grappig?
* Marty26 slaps Dubbeldrank whit a cup of coffee!quote:Op maandag 19 december 2005 13:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
* Dubbeldrank slaps Marty around a bit with a large trout
Tot morgen martyquote:Op maandag 19 december 2005 16:26 schreef Marty26 het volgende:
* Marty26 gaat richting nieuwe huisje
Laatste dingen afmaken.tot morgen maar weer
![]()
Ja idd, die had Jerruh gemaaktquote:Op maandag 19 december 2005 16:41 schreef Godlike02 het volgende:
waar zijnde nl versies?
Nee niet voor online, man ik ben admin op een mohaa server, moet juist mensen weg schoppen me cheats. Alleen voor singel player, om die klote vent uit die heli te krijgen, ben de hele avond al bezig.quote:Op maandag 19 december 2005 19:56 schreef Sjowhan het volgende:
Cheats
Er zijn er al een hoop voor CoD2, maar zolang er geen anticheattool is, koop ik deze game nog niet [afbeelding]
In het algemeen, nou wallhacks, kun je door muren kijken/schieten; Aimbots hoef je niet meer te richten; No-recoils dat je geweer niet schut en geen afwijking heeft. Sharkers, mensen die "onder" het level gaan zitten. Dat zijn de meeste multiplayer cheats.quote:Op maandag 19 december 2005 20:23 schreef Godlike02 het volgende:
Wat voor chetas zijn er dan?
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
En jij typed te snelquote:Op maandag 19 december 2005 20:47 schreef Jump het volgende:
Het ging al sosm snel hoor. ENkel dt wachten op het tonen van de topics
Ietsje maarquote:
Je blijft zeker op die boot?quote:Op maandag 19 december 2005 19:44 schreef Giem het volgende:
Kut farcry, heeft hier iemand cheats voor singelplayer...Ik moet die vent bij die boot uit zijn heli schieten.. die vent wil nooit eens dood, schoot er net 11 raketten in.
Nee want die zinktquote:
Voorkant de boot af springen, naar dat gestande bootje zwemmen en vanaf daar schieten.quote:Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef Giem het volgende:
[..]
Nee want die zinkt![]()
heb al een truucje, en het is me al gelukt, zit nu in de tempel.. slecht level om 's avonds te spelen
Tis ook niet moeilijk, alleen ze springen steeds boven op me, getverquote:Op maandag 19 december 2005 22:26 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Voorkant de boot af springen, naar dat gestande bootje zwemmen en vanaf daar schieten.
Dat level wat je nu hebt is nog makkelijk.
LAatste level is pas echt moeilijk.
Level overnieuw doen. Had ik ook.quote:Op maandag 19 december 2005 23:32 schreef Giem het volgende:
Nou wil die trut mijn atoom bom niet zien... ik zeg nog ik heb wat gevonden... blijft ze buiten in een hoekje staan...
Truste.quote:Op maandag 19 december 2005 23:33 schreef Sjowhan het volgende:
Met Giem valt 't vandaag dus ook niet mee
Ik duik me bed in, morgen weer een dag. Ciao!
Nee niet echt, vrouwen hequote:Op maandag 19 december 2005 23:33 schreef Sjowhan het volgende:
aaaahh nee, bij dat hekje ....quote:Op maandag 19 december 2005 23:35 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Level overnieuw doen. Had ik ook.
Blijft ze zeker net ergens achter hangen he?
Das echt verrot.
Maar je bent er al bijna.
Slaaplekkerquote:Op maandag 19 december 2005 23:33 schreef Sjowhan het volgende:
nee ik ben net wakker.. al om 7:45 op school zijn om te helpen met proefstuderenquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:40 schreef Giem het volgende:
Hey is iedereen al gaan slapen?
Dus jij bent nog aan het cheatenquote:Op dinsdag 20 december 2005 08:11 schreef Marty26 het volgende:
* Marty26 doet net als of die wakker is
@mschol nee PB is er niet voor cod2 zijn ze nu wel mee bezig de vraag is alleen of het er ook echt komt.
Tuurlijk............nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 08:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus jij bent nog aan het cheaten
Jij niksquote:Op dinsdag 20 december 2005 08:25 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Tuurlijk............niet
We zijn bezig met een tool ook van uit de community om te kijken wat we zelf kunnen maken.
gehehehquote:Op dinsdag 20 december 2005 08:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij niks
Anders win je niet meer
nee man ik zou niet eens weten hoe het moet ik verdiep me nooit in die meukquote:
Ik zit nog thuis, hoop dat ik dat niet lang meer hoef te doen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:01 schreef nyny83 het volgende:
mogguhhhhhh Weer een lange kutwerkdag te gaan...
das wel vreemd...quote:Op dinsdag 20 december 2005 08:11 schreef Marty26 het volgende:
* Marty26 doet net als of die wakker is
@mschol nee PB is er niet voor cod2 zijn ze nu wel mee bezig de vraag is alleen of het er ook echt komt.
Dan ben je dom, je komt op geen server meer dan..quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:02 schreef mschol het volgende:
[..]
das wel vreemd...
PB werkt namelijk erg goed, gister nog meegemaakt in cod 1, een perm ban opgelopen
uhh neuh alleen op 1 server, ze kunnen namelijk alleen per server bannen... niet globaal...quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan ben je dom, je komt op geen server meer dan..
Hmm ik dacht juist dat PB globaal was, en als je in de punkbuster zit, nergens meer erop kwamquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:04 schreef mschol het volgende:
[..]
uhh neuh alleen op 1 server, ze kunnen namelijk alleen per server bannen... niet globaal...
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:09 schreef Sjowhan het volgende:
't Zou verboden moeten worden he giem
wie ik? nee cod2 vink niksquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:16 schreef Marty26 het volgende:
nee PB zit nog niet op cod2 gaat wel komen check www.cod2.nl
daar heb ik een heel verhaal geschreven over hoe en wat en de stappen.
speel je het ook dan?
Destebeter dat je er goed op let, mensen die niet kunnen winnen en zo met cheats het wel proberen zijn erg zwak..quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:17 schreef Giem het volgende:
[..]
bij mohaa heb ik er een dagtaak aan
![]()
Ja erg triest.. Wallhacks of aimbotquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:29 schreef Marty26 het volgende:
Ken dat ik spectate ook wat af en ook bans uitdelen doe ik best vaak
toch eigenlijk wel triest dat het moet vind ik...
Als ze dat gaan doen, wel eisen dat als het moederbord weer stuk is, dat je een nieuwe wil..quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:37 schreef Giem het volgende:
Ja ja jaGiem heeft Dell aan de telefoon
Na een uur wachten
![]()
Nou zal mijn benieuwen of ze voor de 5e keer mijn moederbord gaan vervangen...![]()
Je kan er ook voor zorgen dat ze het goed gaan doen dan alleen maar klagenquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:57 schreef Marty26 het volgende:
ik hoop het ook niet voor je Sjow
Pfff wat een prutsors hier in de tent. Ben blij als ik hier weg ben met 6weken
Je raad nooit wat ik vanochtend zag in school hangen, in een computerlokaal.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:57 schreef Marty26 het volgende:
ik hoop het ook niet voor je Sjow
Pfff wat een prutsors hier in de tent. Ben blij als ik hier weg ben met 6weken
zolang hij geen management is, kan hij er toch niets aan doenquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je kan er ook voor zorgen dat ze het goed gaan doen dan alleen maar klagen![]()
Onzinquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
zolang hij geen management is, kan hij er toch niets aan doen
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:55 schreef mschol het volgende:
[..]
niet cheaten...
bad language...
stelletje zeurpieten...
ESA sniper alliancequote:Op dinsdag 20 december 2005 12:00 schreef Giem het volgende:
[..]
![]()
Genaaid heet dat, waardan? Wij kicken er altijd eerst voor, dan pas een ban
Ze bellen me terug, en dat gaan ze een oplossing sturen.. lol, de lijst was nu zo lang geworden dat die man het niet meer in het vakje kon krijgenquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als ze dat gaan doen, wel eisen dat als het moederbord weer stuk is, dat je een nieuwe wil..
Ze hadden gelijk al een nieuwe voor je moeten klaarleggen imo.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:10 schreef Giem het volgende:
[..]
Ze bellen me terug, en dat gaan ze een oplossing sturen.. lol, de lijst was nu zo lang geworden dat die man het niet meer in het vakje kon krijgen![]()
Ben jij er ook zo eentje die gaat bannen als er op 'm gescholden wordt?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:00 schreef Giem het volgende:
[..]
![]()
Genaaid heet dat, waardan? Wij kicken er altijd eerst voor, dan pas een ban
Counterstrikequote:Op dinsdag 20 december 2005 12:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Ben jij er ook zo eentje die gaat bannen als er op 'm gescholden wordt?
Daarvoor vlieg ik er altijd uit na één ronde CounterStrike
Juistem ik kan hier niks ben hier op een project en mag me niet bemoeien met andere meuk...quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
zolang hij geen management is, kan hij er toch niets aan doen
Verder game ik niet.quote:
Wij hebben vrijdag ons conceptrapport wat 1,5 keer de hoeveelheid is wat het gehele verslag in totaal mag gaan worden ingeleverdquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:17 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Juistem ik kan hier niks ben hier op een project en mag me niet bemoeien met andere meuk...
Dus kan er ook niks aan doen verder. Ach nog 7weken en dan is het gedoe afgelopen
Toe maarquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:57 schreef Sjowhan het volgende:
Broodje vleeswaren, broodje vlokken en een groot stuk kerststol met roomboter..
Uitschelende niet, gooien met ziektes wel. En dan hebben we het niet over een griepjequote:Op dinsdag 20 december 2005 12:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Ben jij er ook zo eentje die gaat bannen als er op 'm gescholden wordt?
Daarvoor vlieg ik er altijd uit na één ronde CounterStrike
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:06 schreef Giem het volgende:
[..]
Uitschelende niet, gooien met ziektes wel. En dan hebben we het niet over een griepje![]()
En nu Dell nog..quote:
Mee eens mja nu dell nog denk dat dat wel moeilijk word om eerlijk te zijn..quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En nu Dell nog..
Ik vind 't wel schappelijk, 4x je mobo al vervangen, steeds verkeerd gegaan, klant heeft genoeg leed geleden
Lekkerquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:14 schreef Marty26 het volgende:
Zo weer terug van de lunchjammie jammie ff uitwaaien buiten.
Ben blij dat mijn videokaart toendertijd gewoon vervangen is door een nieuwe kaart.. Reparaties zijn eigenlijk een nogo, 't wordt wel beter, maar 't zal dezelfde complicaties als gevolg hebben na een tijdquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:20 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Mee eens mja nu dell nog denk dat dat wel moeilijk word om eerlijk te zijn..
Tja dat is altijd het gezeik en die krengen stoppen er altijd mee op momenten als het niet moetquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ben blij dat mijn videokaart toendertijd gewoon vervangen is door een nieuwe kaart.. Reparaties zijn eigenlijk een nogo, 't wordt wel beter, maar 't zal dezelfde complicaties als gevolg hebben na een tijd
Nou die man die ik vandaag had, die had zo iets van, nou als ik het mocht beslissen kreeg je een nieuwe, jee want een lijst, maar hij mocht dat niet beslissen. Dat moest door iemand hoge op gedaan worden, maar hij zou het bij zetten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En nu Dell nog..
Ik vind 't wel schappelijk, 4x je mobo al vervangen, steeds verkeerd gegaan, klant heeft genoeg leed geleden
Juistquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:48 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Tja dat is altijd het gezeik en die krengen stoppen er altijd mee op momenten als het niet moet
Jepz, ben nu aan het backuppen, en nu gaat mijn hd ook nog eens raar doen, hij tikt heel raarquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:48 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Tja dat is altijd het gezeik en die krengen stoppen er altijd mee op momenten als het niet moet
Ik hoop 't voor je, gezeik moet maar eens over zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:50 schreef Giem het volgende:
[..]
Nou die man die ik vandaag had, die had zo iets van, nou als ik het mocht beslissen kreeg je een nieuwe, jee want een lijst, maar hij mocht dat niet beslissen. Dat moest door iemand hoge op gedaan worden, maar hij zou het bij zetten.
Zeg dat nou niet, alsjeblieft, hdtje hou het nog even vol...quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:48 schreef Marty26 het volgende:
[..]
sorryquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:52 schreef Giem het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, alsjeblieft, hdtje hou het nog even vol...![]()
als 't van een iso is van 4gB welquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:08 schreef Godlike02 het volgende:
Die paar mb zal je dan ook wel niet missen
Spammerquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:14 schreef Skv het volgende:
[GEZ/TR] Meerdere DVD's.
Sorry voor de spam
Wel als het school documenten zijn... maar alles is er af. pfff gelukkigquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:08 schreef Godlike02 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:30 schreef Giem het volgende:
[..]
Wel als het school documenten zijn... maar alles is er af. pfff gelukkig![]()
Nee, ik heb alleen disney dvd'squote:Op dinsdag 20 december 2005 14:14 schreef Skv het volgende:
[GEZ/TR] Meerdere DVD's.
Sorry voor de spam
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:09 schreef devzero het volgende:
Kom je op je werk, ben je de enige aanwezige op je verdieping. Luie honden die amerikanen
de vraag is nu:quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:30 schreef Giem het volgende:
[..]
Wel als het school documenten zijn... maar alles is er af. pfff gelukkig![]()
Eikelquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:24 schreef mschol het volgende:
[..]
de vraag is nu:
zijn ze ook goed over gekomen???
Welke nationale feestdag ben je vergeten?quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:09 schreef devzero het volgende:
Kom je op je werk, ben je de enige aanwezige op je verdieping. Luie honden die amerikanen
christmas shopping weekquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Welke nationale feestdag ben je vergeten?![]()
Wat heb ie gefliktquote:Geqxon 48 uur koelen, daarna zien we wel verder qua DIG
Okquote:
Juistemquote:
Beetje onzinnig om daarvoor naar een SC te gaan. Alsof wij 't wetenquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:05 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Juistem
en ik weet het niet eens dus moet het ook eens ff checken
Ik weet het niet en het is niet in dig gebeurt Zo einde verhaalquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Beetje onzinnig om daarvoor naar een SC te gaan. Alsof wij 't weten
Laterz Martyquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:08 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik weet het niet en het is niet in dig gebeurt Zo einde verhaal
Nu ga ik me schit hier opruimen en genieten van me avond.fijne avond luitjes
Giem is daar al mee klaar.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:39 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN heeft net NFSMW gedaan, ziet er geil uit.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik ook. Heb zelfs alles al op 100% staan![]()
Had al een stuk kunnen doen via een wat minder legale versie. Dus dat scheelt al een hoop.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
![]()
En ik moet nog beginnen.. Zeker ook gecheat he
Oh okeequote:Op dinsdag 20 december 2005 17:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Had al een stuk kunnen doen via een wat minder legale versie. Dus dat scheelt al een hoop.En als ik geen zin had in een achtervolging bood ALT+F4 uitkomst.
Geen idee hoeveel uur precies. Maar het zijn er aardig wat. Vooral als je die Rap Sheet 100% wil hebben. Maar het scheelde dat ik er de motivatie voor had. Anders had ik er na de career ook wel de brui aan gegeven en had ik heel af en toe eens een challenge gedaan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh okee
Hoelang heb je er totaal over gespeeld om alles 100% te krijgen? Ik heb nl altijd een probleem dat ik maar kort het spel leuk vind, dus na 20% ofzo is 't voor mij al weer 'over'
ik doe dit jaar niet aan kerst! Lekker makkelijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:49 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
bah![]()
ik moe nog wat verzinnen voor mijn pa en broer maar weet niks..
Dan moet je wachten op Slar/Jump of Martyquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is hier geen feedback hoor. Ik wil smeuige details
Wat???quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:54 schreef Sjowhan het volgende:
Owja trouwens, iemand in DiG-SC die FTD gebruikt?
Warez worden hier niet besprokenquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:54 schreef Sjowhan het volgende:
Owja trouwens, iemand in DiG-SC die FTD gebruikt?
Niet echt, hoezo?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:01 schreef Giem het volgende:
Hey hebben jullie die ook al gezien van die kerst verlichting?
Er liggen hier 2 dingen voor je klaarquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:59 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
voortaan eerst mijn fok topicjes bijwerken en msn aflsuiten![]()
nu toch me pc afsluiten!
Ziek.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:04 schreef Jump het volgende:
[..]
Er liggen hier 2 dingen voor je klaar![]()
Eentje komt er jouw richting uit, het andere moet je zelf maar komen halen![]()
Wat ziek?quote:
http://www.break.com/articles/houselights3.html?t=4454quote:
Je ligt in bed met bc kindjes te maken?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:22 schreef Jump het volgende:
[..]
Wat ziek?
Ik ben volgende week twee dagen niet online te zien
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Je ligt in bed met bc kindjes te maken?
quote:
Altijd leuk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:38 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat morgen weer wat pctjes installerenupgraden @ basisschooltje..
Ach, lopen nu op win98.. 't zal niet snel gaan, maar hebben ze iig stabieler systeemquote:
Moeten het wel de zelfde systemen zijn...quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach, lopen nu op win98.. 't zal niet snel gaan, maar hebben ze iig stabieler systeem
Misschien ghost multicast maar gebruiken, netwerk ligt dan wel plat, maar wel snellere oplossing
Volgens mij welquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:00 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Moeten het wel de zelfde systemen zijn...
Mjaquote:
Yup, elke klas krijgen 2 bakbeesten (wel cellie's maar erg snel), maar in de gang/gezamelijke ruimte staan oude beestjes die nu nog win98 hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:24 schreef SHERMAN het volgende:
Ze krijgen toch subsidie voor pc's enzo.
En Ghost is echt relaxt gewoon.
Nou, ik had dit ook met een schijf, eerder dit jaar, maar vond het niet leuk toen hij het 19gb grote avi bestand van mijn zoon zijn geboorte en eerste maanden niet wou kopieren door een crc error.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:08 schreef Godlike02 het volgende:
Ik hoop 't voor jequote:Op woensdag 21 december 2005 10:26 schreef Giem het volgende:
Morge mensen![]()
Giem moet vandaag gebeld worden door dell... nou zal mij benieuwen... vorige keer deden ze dat ook niet... kon ik er zelf weer achter aan...
Die's wel leuk jaquote:Op woensdag 21 december 2005 12:10 schreef mschol het volgende:
weet iemand een leuke antivirus oplossing voor me server?
is symantec antivirus corporate versie 10 iets leuks?
eikels... hebben nog steeds niet gebeld. Daar zal ik dus net voor 5 uur wel weer achter aan moeten.. Ze zouden binnen 24 uur terug bellen... nou das nu al wel voor bij.quote:
Ik weet al dat je geen dell meer neemt de volgende keerquote:Op woensdag 21 december 2005 15:07 schreef Giem het volgende:
[..]
eikels... hebben nog steeds niet gebeld. Daar zal ik dus net voor 5 uur wel weer achter aan moeten.. Ze zouden binnen 24 uur terug bellen... nou das nu al wel voor bij.
Echt waar... nee voor de rest van mijn leven geen dell meer, zelfs niet als ze de enige zijn.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik weet al dat je geen dell meer neemt de volgende keer
Evidence en Chewyquote:Op woensdag 21 december 2005 17:36 schreef Skv het volgende:
DOSgames?
Welke?
Ik was laatst The Lost Vikings weer aan het spelen op de SNES
quote:Op woensdag 21 december 2005 17:09 schreef Sjowhan het volgende:
Sjips.. heb ik een leuke oude dosgame gedownload (1997), doet muis/keyboard het niet
Is het misschien een idee om een muis/keybdriver te laden in DOS? (cmdvenster XP)
Owquote:Op woensdag 21 december 2005 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]cmd venster in win xp is geen dos
als je echt dos wilt moet je command,.com draaien, en dan het liefst vanaf een flop direct booten
Nopequote:Op woensdag 21 december 2005 22:56 schreef SHERMAN het volgende:
Die compitable mode werkt zekers niet?
PC Tool Packagequote:Op woensdag 21 december 2005 22:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ow
Dan nog, zou ik een aparte mouse-driver voor nodig moeten hebben om die games te spelen?
Morgen ff bekijken, dankquote:Op woensdag 21 december 2005 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
PC Tool Package
daarmee zou je theoretisch het aan de praat mee kunnen krijgen
--edit--
eff de url veranderd ze zijn hiet niet zo happig op abandon ware sites, nu link ik alleen maar naar het bestand
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:32 schreef Dizer het volgende:
Ey
Kut tentamens.. heb het helemaal gehad deze week![]()
Morgen gelukkig laatste tentamen
Dat betekend dus eigelijk geen vakantie..quote:Op woensdag 21 december 2005 23:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik moet eind januari weer
Morgen college, dan bedrijfsfeest tot 3 uur 's nachts, volgende ochtend weer om 8.15 op werk staan. Werken tot 17.00
En zaterdag ook werken. Maar toch vakantie!
Vakantie.. Lees: Projectwerken en inhalen wat ik heb gemist
Google helpt:quote:Op donderdag 22 december 2005 10:10 schreef Giem het volgende:
Weet iemand wat de minimum systeem eisen zijn van win98
volgens mij iets van pentium 90 met 16mb ram ofzo?? en 100-200mb ruimte?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:10 schreef Giem het volgende:
Weet iemand wat de minimum systeem eisen zijn van win98
rofl die kon ik nie vindenquote:Op donderdag 22 december 2005 10:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Google helpt:
http://support.microsoft.com/kb/q221829/
Ja ik had al gezocht, maar kon niks vindenquote:Op donderdag 22 december 2005 10:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Is hoe je zoekt dus, hoe de zoekstring precies is
Kan best, alleen veel diskettesquote:Op donderdag 22 december 2005 12:06 schreef Giem het volgende:
Giem maakt nu gewoon een opstart diskette![]()
Jee das lang geleden... Moet voor iemand win95 op een laptop zetten zonder cd speler... met diskettes dus.. looool
quote:Op donderdag 22 december 2005 16:32 schreef Giem het volgende:
Giem belt Dell maar weer... weer niet terug gebelt![]()
![]()
![]()
![]()
Ja inderdaad, wat is dat nou voor **** bedrijf.. ik kom met een lijst klachten, ja hier kan ik u niet mee verder helpen.. ik zal het aan iemand anders door geven, die helpt u verder u wordt binnen 24 -48 uur terug gebeld. Ja nooit eens een keer.. klote zooi.. Dat zijn toch geen afspraken.quote:
Je zou er een website over moeten openenquote:Op donderdag 22 december 2005 16:36 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja inderdaad, wat is dat nou voor **** bedrijf.. ik kom met een lijst klachten, ja hier kan ik u niet mee verder helpen.. ik zal het aan iemand anders door geven, die helpt u verder u wordt binnen 24 -48 uur terug gebeld. Ja nooit eens een keer.. klote zooi.. Dat zijn toch geen afspraken.
Zie ik dat goed, een hd? lolquote:Op donderdag 22 december 2005 19:06 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding]
ben der helemaal klaar voor... voor dat belgenland
Ja eigelijk wel.. Nou heb ze weer gesproken.. Ze gaan hem in elk geval niet nog een keer maken, maar een andere oplossing zoeken. Eindelijkquote:Op donderdag 22 december 2005 16:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je zou er een website over moeten openen
Laptop hdquote:
jahquote:
Welja, daar dacht ik toen ook aan. Maar ik mag niet weten wat erin zitquote:Op donderdag 22 december 2005 20:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan zijn die andere kado's op eens stuk kleiner![]()
Hahaquote:Op donderdag 22 december 2005 20:16 schreef Jump het volgende:
[..]
Welja, daar dacht ik toen ook aan. Maar ik mag niet weten wat erin zit
Hmmquote:Op donderdag 22 december 2005 20:31 schreef Jump het volgende:
God, ze zoeken een mod in GC
Of post je er niet zoveel meer?
omdat ik nieuwe laptop heb maar oude hd (60gb) gebruik en nu 1 van 40 gb over heb. heb al 3 andere hd... die nog niet vol zijnquote:
haha jump vond ze ook al zo groot terwijl ze dat helemaal niet zijn!quote:Op donderdag 22 december 2005 20:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan zijn die andere kado's op eens stuk kleiner![]()
ik weet ook niet wat in de kado(s) voor mij zitquote:Op donderdag 22 december 2005 20:16 schreef Jump het volgende:
[..]
Welja, daar dacht ik toen ook aan. Maar ik mag niet weten wat erin zit
I knowquote:Op donderdag 22 december 2005 20:31 schreef Jump het volgende:
God, ze zoeken een mod in GC
Of post je er niet zoveel meer?
Het zi nog niet ingepakt, en dan is het wel rap te raden héquote:Op donderdag 22 december 2005 21:06 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
omdat ik nieuwe laptop heb maar oude hd (60gb) gebruik en nu 1 van 40 gb over heb. heb al 3 andere hd... die nog niet vol zijn40, 120 en 250 gig
aangezien jump die laptop hd kan gebruiken
[..]
haha jump vond ze ook al zo groot terwijl ze dat helemaal niet zijn!
[..]
ik weet ook niet wat in de kado(s) voor mij zitnajah mss wel te raden.. die ronde
maak er eens een foto van
quote:
quote:(22:41:18) join: (jump) (jump@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx.be)
(22:41:18) mode: (ChanServ) sets (+o jump)
(22:41:28) (@jump) Sjowhan, jij luie rothollander
(22:41:30) (@jump)
(22:41:31) (Sjowhan)
ik weiger zo'n beetje irc op te komen, als ik er eenmaal aanzit en et is gezellig blijf ik zeker ziotten tot een uurtje of 5 uur 's ochtends...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:16 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan nodigt iedereen uit om te idlen in #dig
14 mensen in DiG, 't zou verboden moeten worden, zo weinig
't was stil in digquote:Op donderdag 22 december 2005 23:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weiger zo'n beetje irc op te komen, als ik er eenmaal aanzit en et is gezellig blijf ik zeker ziotten tot een uurtje of 5 uur 's ochtends...
Echt welquote:Op donderdag 22 december 2005 23:11 schreef Godlike02 het volgende:
Ben ik er zeg je niks
Lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:05 schreef SHERMAN het volgende:
Ja.
Normaal van 20.00 tot 22.00
Nu van 19.00 tot 23.00
Ik was om 21.00 klaar met lossen.2 uur lang in de regen gestaan om die vrachtwagen te lossen.
Met mijn tshirt en blouse van de ah aan.
Schoenen en sokken helemaal doorweekt.
jij ook he!quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:43 schreef devzero het volgende:
[..]
nee, jij bent een echte kletskous in #dig
Laatste dag voor kerstvakantiequote:Op vrijdag 23 december 2005 15:31 schreef BlueCurl het volgende:
whoei vakantie. eindelijk. het was echt heel rustig in de metro tijdens de ochtends spits... volgens mij is 75% niet meer aan het werk vandaag!
nog tot 17u50quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:31 schreef BlueCurl het volgende:
whoei vakantie. eindelijk. het was echt heel rustig in de metro tijdens de ochtends spits... volgens mij is 75% niet meer aan het werk vandaag!
Bijna klaar dusquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:51 schreef Jump het volgende:
[..]
nog tot 17u50en dan ook vakantie [afbeelding]
Yep, gisteren nogquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:17 schreef Godlike02 het volgende:
Was ik hier al geweest?
Nu pasquote:
2de kerstdag?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:26 schreef devzero het volgende:
Ja weekend![]()
Is er trouwens iets aan de hand dit weekend, want kennelijk heb ik maandag ook vrij
Allang afgeschrevenquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:04 schreef mschol het volgende:
wow me modem is sinds maanden vandaag 2x uitgevallen
je zou haast denken dat dat ding ouderdoms kuren begint te vertonene (ding is ongv 5-6jaar oud)
Doet die van ons ook. Adsl is geupdate, en nu is op sommige pc's de snelheid echt bout, en flikkerd hij ook steeds uit. Schijnt dat de oude alcatel modems niet de 6 mbit aan kunnen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:04 schreef mschol het volgende:
wow me modem is sinds maanden vandaag 2x uitgevallen
je zou haast denken dat dat ding ouderdoms kuren begint te vertonene (ding is ongv 5-6jaar oud)
de oude usb dingen kunnen da idd niet...quote:Op zaterdag 24 december 2005 09:20 schreef Giem het volgende:
Goeie morgen![]()
[..]
Doet die van ons ook. Adsl is geupdate, en nu is op sommige pc's de snelheid echt bout, en flikkerd hij ook steeds uit. Schijnt dat de oude alcatel modems niet de 6 mbit aan kunnen.![]()
Dat had ik al toen ik geupgrade werd naar 2mbit toendertijd met zonnet. USB ging om 't uur op z'n gat, de ethernet die ik had ook wel, maar heel veel minderquote:Op zaterdag 24 december 2005 10:50 schreef mschol het volgende:
[..]
de oude usb dingen kunnen da idd niet...
de eethernet dingen wel.. (en ik heb er zo een, super relaxed ding, gehacked en wel, home -> pro)
maar geen 1 van de tv zeg.. allemaal dezelfde als vorig jaar en dat jaar daarvoor en dat jaar daarvoorquote:
Dat bedoelde ik dan ook. En daarnaast die leukequote:Op zaterdag 24 december 2005 13:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar geen 1 van de tv zeg.. allemaal dezelfde als vorig jaar en dat jaar daarvoor en dat jaar daarvoor![]()
hier ook geen dvd'squote:Op zaterdag 24 december 2005 13:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dan ook. En daarnaast die leukereclames
erdoorheen als de film echt leuk word..
Gewoon een dvdtje, veel makkelijker
Videobanden dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:24 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hier ook geen dvd'sff schade inhalen wel van afgelopen jaar... zo weinig gekeken
foei foeiquote:
Een nieuw deeltje van deze slowchat: [Slowchat Deeltje 141] Eindejaar komt eraanquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en wat heb jij allemaal op je hd's staan???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |