Moeten het wel de zelfde systemen zijn...quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach, lopen nu op win98.. 't zal niet snel gaan, maar hebben ze iig stabieler systeem
Misschien ghost multicast maar gebruiken, netwerk ligt dan wel plat, maar wel snellere oplossing
Volgens mij welquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:00 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Moeten het wel de zelfde systemen zijn...
Mjaquote:
Yup, elke klas krijgen 2 bakbeesten (wel cellie's maar erg snel), maar in de gang/gezamelijke ruimte staan oude beestjes die nu nog win98 hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:24 schreef SHERMAN het volgende:
Ze krijgen toch subsidie voor pc's enzo.
En Ghost is echt relaxt gewoon.
Nou, ik had dit ook met een schijf, eerder dit jaar, maar vond het niet leuk toen hij het 19gb grote avi bestand van mijn zoon zijn geboorte en eerste maanden niet wou kopieren door een crc error.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:08 schreef Godlike02 het volgende:
Die paar mb zal je dan ook wel niet missen
Ik hoop 't voor jequote:Op woensdag 21 december 2005 10:26 schreef Giem het volgende:
Morge mensen![]()
Giem moet vandaag gebeld worden door dell... nou zal mij benieuwen... vorige keer deden ze dat ook niet... kon ik er zelf weer achter aan...
Die's wel leuk jaquote:Op woensdag 21 december 2005 12:10 schreef mschol het volgende:
weet iemand een leuke antivirus oplossing voor me server?
is symantec antivirus corporate versie 10 iets leuks?
eikels... hebben nog steeds niet gebeld. Daar zal ik dus net voor 5 uur wel weer achter aan moeten.. Ze zouden binnen 24 uur terug bellen... nou das nu al wel voor bij.quote:
Ik weet al dat je geen dell meer neemt de volgende keerquote:Op woensdag 21 december 2005 15:07 schreef Giem het volgende:
[..]
eikels... hebben nog steeds niet gebeld. Daar zal ik dus net voor 5 uur wel weer achter aan moeten.. Ze zouden binnen 24 uur terug bellen... nou das nu al wel voor bij.
Echt waar... nee voor de rest van mijn leven geen dell meer, zelfs niet als ze de enige zijn.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik weet al dat je geen dell meer neemt de volgende keer
Evidence en Chewyquote:Op woensdag 21 december 2005 17:36 schreef Skv het volgende:
DOSgames?
Welke?
Ik was laatst The Lost Vikings weer aan het spelen op de SNES
quote:Op woensdag 21 december 2005 17:09 schreef Sjowhan het volgende:
Sjips.. heb ik een leuke oude dosgame gedownload (1997), doet muis/keyboard het niet
Is het misschien een idee om een muis/keybdriver te laden in DOS? (cmdvenster XP)
Owquote:Op woensdag 21 december 2005 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]cmd venster in win xp is geen dos
als je echt dos wilt moet je command,.com draaien, en dan het liefst vanaf een flop direct booten
Nopequote:Op woensdag 21 december 2005 22:56 schreef SHERMAN het volgende:
Die compitable mode werkt zekers niet?
PC Tool Packagequote:Op woensdag 21 december 2005 22:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ow
Dan nog, zou ik een aparte mouse-driver voor nodig moeten hebben om die games te spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |