Uitschelende niet, gooien met ziektes wel. En dan hebben we het niet over een griepjequote:Op dinsdag 20 december 2005 12:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Ben jij er ook zo eentje die gaat bannen als er op 'm gescholden wordt?
Daarvoor vlieg ik er altijd uit na één ronde CounterStrike
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:06 schreef Giem het volgende:
[..]
Uitschelende niet, gooien met ziektes wel. En dan hebben we het niet over een griepje![]()
En nu Dell nog..quote:
Mee eens mja nu dell nog denk dat dat wel moeilijk word om eerlijk te zijn..quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En nu Dell nog..
Ik vind 't wel schappelijk, 4x je mobo al vervangen, steeds verkeerd gegaan, klant heeft genoeg leed geleden
Lekkerquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:14 schreef Marty26 het volgende:
Zo weer terug van de lunchjammie jammie ff uitwaaien buiten.
Ben blij dat mijn videokaart toendertijd gewoon vervangen is door een nieuwe kaart.. Reparaties zijn eigenlijk een nogo, 't wordt wel beter, maar 't zal dezelfde complicaties als gevolg hebben na een tijdquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:20 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Mee eens mja nu dell nog denk dat dat wel moeilijk word om eerlijk te zijn..
Tja dat is altijd het gezeik en die krengen stoppen er altijd mee op momenten als het niet moetquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ben blij dat mijn videokaart toendertijd gewoon vervangen is door een nieuwe kaart.. Reparaties zijn eigenlijk een nogo, 't wordt wel beter, maar 't zal dezelfde complicaties als gevolg hebben na een tijd
Nou die man die ik vandaag had, die had zo iets van, nou als ik het mocht beslissen kreeg je een nieuwe, jee want een lijst, maar hij mocht dat niet beslissen. Dat moest door iemand hoge op gedaan worden, maar hij zou het bij zetten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En nu Dell nog..
Ik vind 't wel schappelijk, 4x je mobo al vervangen, steeds verkeerd gegaan, klant heeft genoeg leed geleden
Juistquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:48 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Tja dat is altijd het gezeik en die krengen stoppen er altijd mee op momenten als het niet moet
Jepz, ben nu aan het backuppen, en nu gaat mijn hd ook nog eens raar doen, hij tikt heel raarquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:48 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Tja dat is altijd het gezeik en die krengen stoppen er altijd mee op momenten als het niet moet
Ik hoop 't voor je, gezeik moet maar eens over zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:50 schreef Giem het volgende:
[..]
Nou die man die ik vandaag had, die had zo iets van, nou als ik het mocht beslissen kreeg je een nieuwe, jee want een lijst, maar hij mocht dat niet beslissen. Dat moest door iemand hoge op gedaan worden, maar hij zou het bij zetten.
Zeg dat nou niet, alsjeblieft, hdtje hou het nog even vol...quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:48 schreef Marty26 het volgende:
[..]
sorryquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:52 schreef Giem het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, alsjeblieft, hdtje hou het nog even vol...![]()
als 't van een iso is van 4gB welquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:08 schreef Godlike02 het volgende:
Die paar mb zal je dan ook wel niet missen
Spammerquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:14 schreef Skv het volgende:
[GEZ/TR] Meerdere DVD's.
Sorry voor de spam
Wel als het school documenten zijn... maar alles is er af. pfff gelukkigquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:08 schreef Godlike02 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:30 schreef Giem het volgende:
[..]
Wel als het school documenten zijn... maar alles is er af. pfff gelukkig![]()
Nee, ik heb alleen disney dvd'squote:Op dinsdag 20 december 2005 14:14 schreef Skv het volgende:
[GEZ/TR] Meerdere DVD's.
Sorry voor de spam
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:09 schreef devzero het volgende:
Kom je op je werk, ben je de enige aanwezige op je verdieping. Luie honden die amerikanen
de vraag is nu:quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:30 schreef Giem het volgende:
[..]
Wel als het school documenten zijn... maar alles is er af. pfff gelukkig![]()
Eikelquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:24 schreef mschol het volgende:
[..]
de vraag is nu:
zijn ze ook goed over gekomen???
Welke nationale feestdag ben je vergeten?quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:09 schreef devzero het volgende:
Kom je op je werk, ben je de enige aanwezige op je verdieping. Luie honden die amerikanen
christmas shopping weekquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Welke nationale feestdag ben je vergeten?![]()
Wat heb ie gefliktquote:Geqxon 48 uur koelen, daarna zien we wel verder qua DIG
Okquote:
Juistemquote:
Beetje onzinnig om daarvoor naar een SC te gaan. Alsof wij 't wetenquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:05 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Juistem
en ik weet het niet eens dus moet het ook eens ff checken
Ik weet het niet en het is niet in dig gebeurt Zo einde verhaalquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Beetje onzinnig om daarvoor naar een SC te gaan. Alsof wij 't weten
Laterz Martyquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:08 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik weet het niet en het is niet in dig gebeurt Zo einde verhaal
Nu ga ik me schit hier opruimen en genieten van me avond.fijne avond luitjes
Giem is daar al mee klaar.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:39 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN heeft net NFSMW gedaan, ziet er geil uit.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik ook. Heb zelfs alles al op 100% staan![]()
Had al een stuk kunnen doen via een wat minder legale versie. Dus dat scheelt al een hoop.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
![]()
En ik moet nog beginnen.. Zeker ook gecheat he
Oh okeequote:Op dinsdag 20 december 2005 17:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Had al een stuk kunnen doen via een wat minder legale versie. Dus dat scheelt al een hoop.En als ik geen zin had in een achtervolging bood ALT+F4 uitkomst.
Geen idee hoeveel uur precies. Maar het zijn er aardig wat. Vooral als je die Rap Sheet 100% wil hebben. Maar het scheelde dat ik er de motivatie voor had. Anders had ik er na de career ook wel de brui aan gegeven en had ik heel af en toe eens een challenge gedaan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh okee
Hoelang heb je er totaal over gespeeld om alles 100% te krijgen? Ik heb nl altijd een probleem dat ik maar kort het spel leuk vind, dus na 20% ofzo is 't voor mij al weer 'over'
ik doe dit jaar niet aan kerst! Lekker makkelijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:49 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
bah![]()
ik moe nog wat verzinnen voor mijn pa en broer maar weet niks..
Dan moet je wachten op Slar/Jump of Martyquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is hier geen feedback hoor. Ik wil smeuige details
Wat???quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:54 schreef Sjowhan het volgende:
Owja trouwens, iemand in DiG-SC die FTD gebruikt?
Warez worden hier niet besprokenquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:54 schreef Sjowhan het volgende:
Owja trouwens, iemand in DiG-SC die FTD gebruikt?
Niet echt, hoezo?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:01 schreef Giem het volgende:
Hey hebben jullie die ook al gezien van die kerst verlichting?
Er liggen hier 2 dingen voor je klaarquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:59 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
voortaan eerst mijn fok topicjes bijwerken en msn aflsuiten![]()
nu toch me pc afsluiten!
Ziek.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:04 schreef Jump het volgende:
[..]
Er liggen hier 2 dingen voor je klaar![]()
Eentje komt er jouw richting uit, het andere moet je zelf maar komen halen![]()
Wat ziek?quote:
http://www.break.com/articles/houselights3.html?t=4454quote:
Je ligt in bed met bc kindjes te maken?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:22 schreef Jump het volgende:
[..]
Wat ziek?
Ik ben volgende week twee dagen niet online te zien
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Je ligt in bed met bc kindjes te maken?
quote:
Altijd leuk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:38 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat morgen weer wat pctjes installerenupgraden @ basisschooltje..
Ach, lopen nu op win98.. 't zal niet snel gaan, maar hebben ze iig stabieler systeemquote:
Moeten het wel de zelfde systemen zijn...quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach, lopen nu op win98.. 't zal niet snel gaan, maar hebben ze iig stabieler systeem
Misschien ghost multicast maar gebruiken, netwerk ligt dan wel plat, maar wel snellere oplossing
Volgens mij welquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:00 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Moeten het wel de zelfde systemen zijn...
Mjaquote:
Yup, elke klas krijgen 2 bakbeesten (wel cellie's maar erg snel), maar in de gang/gezamelijke ruimte staan oude beestjes die nu nog win98 hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:24 schreef SHERMAN het volgende:
Ze krijgen toch subsidie voor pc's enzo.
En Ghost is echt relaxt gewoon.
Nou, ik had dit ook met een schijf, eerder dit jaar, maar vond het niet leuk toen hij het 19gb grote avi bestand van mijn zoon zijn geboorte en eerste maanden niet wou kopieren door een crc error.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:08 schreef Godlike02 het volgende:
Ik hoop 't voor jequote:Op woensdag 21 december 2005 10:26 schreef Giem het volgende:
Morge mensen![]()
Giem moet vandaag gebeld worden door dell... nou zal mij benieuwen... vorige keer deden ze dat ook niet... kon ik er zelf weer achter aan...
Die's wel leuk jaquote:Op woensdag 21 december 2005 12:10 schreef mschol het volgende:
weet iemand een leuke antivirus oplossing voor me server?
is symantec antivirus corporate versie 10 iets leuks?
eikels... hebben nog steeds niet gebeld. Daar zal ik dus net voor 5 uur wel weer achter aan moeten.. Ze zouden binnen 24 uur terug bellen... nou das nu al wel voor bij.quote:
Ik weet al dat je geen dell meer neemt de volgende keerquote:Op woensdag 21 december 2005 15:07 schreef Giem het volgende:
[..]
eikels... hebben nog steeds niet gebeld. Daar zal ik dus net voor 5 uur wel weer achter aan moeten.. Ze zouden binnen 24 uur terug bellen... nou das nu al wel voor bij.
Echt waar... nee voor de rest van mijn leven geen dell meer, zelfs niet als ze de enige zijn.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik weet al dat je geen dell meer neemt de volgende keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |