Evidence en Chewyquote:Op woensdag 21 december 2005 17:36 schreef Skv het volgende:
DOSgames?
Welke?
Ik was laatst The Lost Vikings weer aan het spelen op de SNES
quote:Op woensdag 21 december 2005 17:09 schreef Sjowhan het volgende:
Sjips.. heb ik een leuke oude dosgame gedownload (1997), doet muis/keyboard het niet
Is het misschien een idee om een muis/keybdriver te laden in DOS? (cmdvenster XP)
Owquote:Op woensdag 21 december 2005 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]cmd venster in win xp is geen dos
als je echt dos wilt moet je command,.com draaien, en dan het liefst vanaf een flop direct booten
Nopequote:Op woensdag 21 december 2005 22:56 schreef SHERMAN het volgende:
Die compitable mode werkt zekers niet?
PC Tool Packagequote:Op woensdag 21 december 2005 22:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ow
Dan nog, zou ik een aparte mouse-driver voor nodig moeten hebben om die games te spelen?
Morgen ff bekijken, dankquote:Op woensdag 21 december 2005 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
PC Tool Package
daarmee zou je theoretisch het aan de praat mee kunnen krijgen
--edit--
eff de url veranderd ze zijn hiet niet zo happig op abandon ware sites, nu link ik alleen maar naar het bestand
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:32 schreef Dizer het volgende:
Ey
Kut tentamens.. heb het helemaal gehad deze week![]()
Morgen gelukkig laatste tentamen
Dat betekend dus eigelijk geen vakantie..quote:Op woensdag 21 december 2005 23:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik moet eind januari weer
Morgen college, dan bedrijfsfeest tot 3 uur 's nachts, volgende ochtend weer om 8.15 op werk staan. Werken tot 17.00
En zaterdag ook werken. Maar toch vakantie!
Vakantie.. Lees: Projectwerken en inhalen wat ik heb gemist
Google helpt:quote:Op donderdag 22 december 2005 10:10 schreef Giem het volgende:
Weet iemand wat de minimum systeem eisen zijn van win98
volgens mij iets van pentium 90 met 16mb ram ofzo?? en 100-200mb ruimte?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:10 schreef Giem het volgende:
Weet iemand wat de minimum systeem eisen zijn van win98
rofl die kon ik nie vindenquote:Op donderdag 22 december 2005 10:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Google helpt:
http://support.microsoft.com/kb/q221829/
Ja ik had al gezocht, maar kon niks vindenquote:Op donderdag 22 december 2005 10:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Is hoe je zoekt dus, hoe de zoekstring precies is
Kan best, alleen veel diskettesquote:Op donderdag 22 december 2005 12:06 schreef Giem het volgende:
Giem maakt nu gewoon een opstart diskette![]()
Jee das lang geleden... Moet voor iemand win95 op een laptop zetten zonder cd speler... met diskettes dus.. looool
quote:Op donderdag 22 december 2005 16:32 schreef Giem het volgende:
Giem belt Dell maar weer... weer niet terug gebelt![]()
![]()
![]()
![]()
Ja inderdaad, wat is dat nou voor **** bedrijf.. ik kom met een lijst klachten, ja hier kan ik u niet mee verder helpen.. ik zal het aan iemand anders door geven, die helpt u verder u wordt binnen 24 -48 uur terug gebeld. Ja nooit eens een keer.. klote zooi.. Dat zijn toch geen afspraken.quote:
Je zou er een website over moeten openenquote:Op donderdag 22 december 2005 16:36 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja inderdaad, wat is dat nou voor **** bedrijf.. ik kom met een lijst klachten, ja hier kan ik u niet mee verder helpen.. ik zal het aan iemand anders door geven, die helpt u verder u wordt binnen 24 -48 uur terug gebeld. Ja nooit eens een keer.. klote zooi.. Dat zijn toch geen afspraken.
Zie ik dat goed, een hd? lolquote:Op donderdag 22 december 2005 19:06 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding]
ben der helemaal klaar voor... voor dat belgenland
Ja eigelijk wel.. Nou heb ze weer gesproken.. Ze gaan hem in elk geval niet nog een keer maken, maar een andere oplossing zoeken. Eindelijkquote:Op donderdag 22 december 2005 16:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je zou er een website over moeten openen
Laptop hdquote:
jahquote:
Welja, daar dacht ik toen ook aan. Maar ik mag niet weten wat erin zitquote:Op donderdag 22 december 2005 20:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan zijn die andere kado's op eens stuk kleiner![]()
Hahaquote:Op donderdag 22 december 2005 20:16 schreef Jump het volgende:
[..]
Welja, daar dacht ik toen ook aan. Maar ik mag niet weten wat erin zit
Hmmquote:Op donderdag 22 december 2005 20:31 schreef Jump het volgende:
God, ze zoeken een mod in GC
Of post je er niet zoveel meer?
omdat ik nieuwe laptop heb maar oude hd (60gb) gebruik en nu 1 van 40 gb over heb. heb al 3 andere hd... die nog niet vol zijnquote:
haha jump vond ze ook al zo groot terwijl ze dat helemaal niet zijn!quote:Op donderdag 22 december 2005 20:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan zijn die andere kado's op eens stuk kleiner![]()
ik weet ook niet wat in de kado(s) voor mij zitquote:Op donderdag 22 december 2005 20:16 schreef Jump het volgende:
[..]
Welja, daar dacht ik toen ook aan. Maar ik mag niet weten wat erin zit
I knowquote:Op donderdag 22 december 2005 20:31 schreef Jump het volgende:
God, ze zoeken een mod in GC
Of post je er niet zoveel meer?
Het zi nog niet ingepakt, en dan is het wel rap te raden héquote:Op donderdag 22 december 2005 21:06 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
omdat ik nieuwe laptop heb maar oude hd (60gb) gebruik en nu 1 van 40 gb over heb. heb al 3 andere hd... die nog niet vol zijn40, 120 en 250 gig
aangezien jump die laptop hd kan gebruiken
[..]
haha jump vond ze ook al zo groot terwijl ze dat helemaal niet zijn!
[..]
ik weet ook niet wat in de kado(s) voor mij zitnajah mss wel te raden.. die ronde
maak er eens een foto van
quote:
quote:(22:41:18) join: (jump) (jump@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx.be)
(22:41:18) mode: (ChanServ) sets (+o jump)
(22:41:28) (@jump) Sjowhan, jij luie rothollander
(22:41:30) (@jump)
(22:41:31) (Sjowhan)
ik weiger zo'n beetje irc op te komen, als ik er eenmaal aanzit en et is gezellig blijf ik zeker ziotten tot een uurtje of 5 uur 's ochtends...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:16 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan nodigt iedereen uit om te idlen in #dig
14 mensen in DiG, 't zou verboden moeten worden, zo weinig
't was stil in digquote:Op donderdag 22 december 2005 23:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weiger zo'n beetje irc op te komen, als ik er eenmaal aanzit en et is gezellig blijf ik zeker ziotten tot een uurtje of 5 uur 's ochtends...
Echt welquote:Op donderdag 22 december 2005 23:11 schreef Godlike02 het volgende:
Ben ik er zeg je niks
Lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:05 schreef SHERMAN het volgende:
Ja.
Normaal van 20.00 tot 22.00
Nu van 19.00 tot 23.00
Ik was om 21.00 klaar met lossen.2 uur lang in de regen gestaan om die vrachtwagen te lossen.
Met mijn tshirt en blouse van de ah aan.
Schoenen en sokken helemaal doorweekt.
jij ook he!quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:43 schreef devzero het volgende:
[..]
nee, jij bent een echte kletskous in #dig
Laatste dag voor kerstvakantiequote:Op vrijdag 23 december 2005 15:31 schreef BlueCurl het volgende:
whoei vakantie. eindelijk. het was echt heel rustig in de metro tijdens de ochtends spits... volgens mij is 75% niet meer aan het werk vandaag!
nog tot 17u50quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:31 schreef BlueCurl het volgende:
whoei vakantie. eindelijk. het was echt heel rustig in de metro tijdens de ochtends spits... volgens mij is 75% niet meer aan het werk vandaag!
Bijna klaar dusquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:51 schreef Jump het volgende:
[..]
nog tot 17u50en dan ook vakantie [afbeelding]
Yep, gisteren nogquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:17 schreef Godlike02 het volgende:
Was ik hier al geweest?
Nu pasquote:
2de kerstdag?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:26 schreef devzero het volgende:
Ja weekend![]()
Is er trouwens iets aan de hand dit weekend, want kennelijk heb ik maandag ook vrij
Allang afgeschrevenquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:04 schreef mschol het volgende:
wow me modem is sinds maanden vandaag 2x uitgevallen
je zou haast denken dat dat ding ouderdoms kuren begint te vertonene (ding is ongv 5-6jaar oud)
Doet die van ons ook. Adsl is geupdate, en nu is op sommige pc's de snelheid echt bout, en flikkerd hij ook steeds uit. Schijnt dat de oude alcatel modems niet de 6 mbit aan kunnen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:04 schreef mschol het volgende:
wow me modem is sinds maanden vandaag 2x uitgevallen
je zou haast denken dat dat ding ouderdoms kuren begint te vertonene (ding is ongv 5-6jaar oud)
de oude usb dingen kunnen da idd niet...quote:Op zaterdag 24 december 2005 09:20 schreef Giem het volgende:
Goeie morgen![]()
[..]
Doet die van ons ook. Adsl is geupdate, en nu is op sommige pc's de snelheid echt bout, en flikkerd hij ook steeds uit. Schijnt dat de oude alcatel modems niet de 6 mbit aan kunnen.![]()
Dat had ik al toen ik geupgrade werd naar 2mbit toendertijd met zonnet. USB ging om 't uur op z'n gat, de ethernet die ik had ook wel, maar heel veel minderquote:Op zaterdag 24 december 2005 10:50 schreef mschol het volgende:
[..]
de oude usb dingen kunnen da idd niet...
de eethernet dingen wel.. (en ik heb er zo een, super relaxed ding, gehacked en wel, home -> pro)
maar geen 1 van de tv zeg.. allemaal dezelfde als vorig jaar en dat jaar daarvoor en dat jaar daarvoorquote:
Dat bedoelde ik dan ook. En daarnaast die leukequote:Op zaterdag 24 december 2005 13:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar geen 1 van de tv zeg.. allemaal dezelfde als vorig jaar en dat jaar daarvoor en dat jaar daarvoor![]()
hier ook geen dvd'squote:Op zaterdag 24 december 2005 13:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dan ook. En daarnaast die leukereclames
erdoorheen als de film echt leuk word..
Gewoon een dvdtje, veel makkelijker
Videobanden dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:24 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hier ook geen dvd'sff schade inhalen wel van afgelopen jaar... zo weinig gekeken
foei foeiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |