Bijna klaar dusquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:51 schreef Jump het volgende:
[..]
nog tot 17u50en dan ook vakantie [afbeelding]
Yep, gisteren nogquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:17 schreef Godlike02 het volgende:
Was ik hier al geweest?
Nu pasquote:
2de kerstdag?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:26 schreef devzero het volgende:
Ja weekend![]()
Is er trouwens iets aan de hand dit weekend, want kennelijk heb ik maandag ook vrij
Allang afgeschrevenquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:04 schreef mschol het volgende:
wow me modem is sinds maanden vandaag 2x uitgevallen
je zou haast denken dat dat ding ouderdoms kuren begint te vertonene (ding is ongv 5-6jaar oud)
Doet die van ons ook. Adsl is geupdate, en nu is op sommige pc's de snelheid echt bout, en flikkerd hij ook steeds uit. Schijnt dat de oude alcatel modems niet de 6 mbit aan kunnen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:04 schreef mschol het volgende:
wow me modem is sinds maanden vandaag 2x uitgevallen
je zou haast denken dat dat ding ouderdoms kuren begint te vertonene (ding is ongv 5-6jaar oud)
de oude usb dingen kunnen da idd niet...quote:Op zaterdag 24 december 2005 09:20 schreef Giem het volgende:
Goeie morgen![]()
[..]
Doet die van ons ook. Adsl is geupdate, en nu is op sommige pc's de snelheid echt bout, en flikkerd hij ook steeds uit. Schijnt dat de oude alcatel modems niet de 6 mbit aan kunnen.![]()
Dat had ik al toen ik geupgrade werd naar 2mbit toendertijd met zonnet. USB ging om 't uur op z'n gat, de ethernet die ik had ook wel, maar heel veel minderquote:Op zaterdag 24 december 2005 10:50 schreef mschol het volgende:
[..]
de oude usb dingen kunnen da idd niet...
de eethernet dingen wel.. (en ik heb er zo een, super relaxed ding, gehacked en wel, home -> pro)
maar geen 1 van de tv zeg.. allemaal dezelfde als vorig jaar en dat jaar daarvoor en dat jaar daarvoorquote:
Dat bedoelde ik dan ook. En daarnaast die leukequote:Op zaterdag 24 december 2005 13:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar geen 1 van de tv zeg.. allemaal dezelfde als vorig jaar en dat jaar daarvoor en dat jaar daarvoor![]()
hier ook geen dvd'squote:Op zaterdag 24 december 2005 13:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dan ook. En daarnaast die leukereclames
erdoorheen als de film echt leuk word..
Gewoon een dvdtje, veel makkelijker
Videobanden dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:24 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hier ook geen dvd'sff schade inhalen wel van afgelopen jaar... zo weinig gekeken
foei foeiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |