En jij typed te snelquote:Op maandag 19 december 2005 20:47 schreef Jump het volgende:
Het ging al sosm snel hoor. ENkel dt wachten op het tonen van de topics
Ietsje maarquote:
Je blijft zeker op die boot?quote:Op maandag 19 december 2005 19:44 schreef Giem het volgende:
Kut farcry, heeft hier iemand cheats voor singelplayer...Ik moet die vent bij die boot uit zijn heli schieten.. die vent wil nooit eens dood, schoot er net 11 raketten in.
Nee want die zinktquote:
Voorkant de boot af springen, naar dat gestande bootje zwemmen en vanaf daar schieten.quote:Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef Giem het volgende:
[..]
Nee want die zinkt![]()
heb al een truucje, en het is me al gelukt, zit nu in de tempel.. slecht level om 's avonds te spelen
Tis ook niet moeilijk, alleen ze springen steeds boven op me, getverquote:Op maandag 19 december 2005 22:26 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Voorkant de boot af springen, naar dat gestande bootje zwemmen en vanaf daar schieten.
Dat level wat je nu hebt is nog makkelijk.
LAatste level is pas echt moeilijk.
Level overnieuw doen. Had ik ook.quote:Op maandag 19 december 2005 23:32 schreef Giem het volgende:
Nou wil die trut mijn atoom bom niet zien... ik zeg nog ik heb wat gevonden... blijft ze buiten in een hoekje staan...
Truste.quote:Op maandag 19 december 2005 23:33 schreef Sjowhan het volgende:
Met Giem valt 't vandaag dus ook niet mee
Ik duik me bed in, morgen weer een dag. Ciao!
Nee niet echt, vrouwen hequote:Op maandag 19 december 2005 23:33 schreef Sjowhan het volgende:
aaaahh nee, bij dat hekje ....quote:Op maandag 19 december 2005 23:35 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Level overnieuw doen. Had ik ook.
Blijft ze zeker net ergens achter hangen he?
Das echt verrot.
Maar je bent er al bijna.
Slaaplekkerquote:Op maandag 19 december 2005 23:33 schreef Sjowhan het volgende:
nee ik ben net wakker.. al om 7:45 op school zijn om te helpen met proefstuderenquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:40 schreef Giem het volgende:
Hey is iedereen al gaan slapen?
Dus jij bent nog aan het cheatenquote:Op dinsdag 20 december 2005 08:11 schreef Marty26 het volgende:
* Marty26 doet net als of die wakker is
@mschol nee PB is er niet voor cod2 zijn ze nu wel mee bezig de vraag is alleen of het er ook echt komt.
Tuurlijk............nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 08:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus jij bent nog aan het cheaten
Jij niksquote:Op dinsdag 20 december 2005 08:25 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Tuurlijk............niet
We zijn bezig met een tool ook van uit de community om te kijken wat we zelf kunnen maken.
gehehehquote:Op dinsdag 20 december 2005 08:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij niks
Anders win je niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |