Ik heb in het andere topic al naar je gezwaaidquote:Op zondag 18 december 2005 01:25 schreef Wup het volgende:
[..]
haha kom je me nou uitlachen
zie je wel dat je lief bent
maakt mij niet uit, ik maak ze alleen aan als ik de laatste post in het vorige topic wasquote:
Je bent iig nog steeds consequent in het niet posten van smiliesquote:Op zondag 18 december 2005 01:41 schreef Wup het volgende:
[..]
maakt mij niet uit, ik maak ze alleen aan als ik de laatste post in het vorige topic was
bovendien kom ik nu nog even Sven tegen hier:)
edit: en er staat nog een type fout in ook [ bloos]
jawel, ik heb wegens onstandigheden dequote:Op zondag 18 december 2005 01:45 schreef Svensational het volgende:
Je bent iig nog steeds consequent in het niet posten van smilies!
Wup, je stelt me teleur:o! Maar goed, wie is je favoriet van de overgebleven vier? En wie was eigenlijk je favoriet?quote:Op zondag 18 december 2005 01:47 schreef Wup het volgende:
[..]
jawel, ik heb wegens onstandigheden degeadopteerd
[ maar niet doorvertellen hoor]
ik heb eigenlijk geen favorietquote:Op zondag 18 december 2005 01:49 schreef Svensational het volgende:
Wup, je stelt me teleur:o! Maar goed, wie is je favoriet van de overgebleven vier? En wie was eigenlijk je favoriet?
Ik had ook niks anders van je verwacht eigenlijkquote:Op zondag 18 december 2005 01:53 schreef Wup het volgende:
ik ben meer een misgunner
oeps...... oke ik mis jequote:Op zondag 18 december 2005 01:58 schreef Svensational het volgende:
Ik had ook niks anders van je verwacht eigenlijk![]()
!
Niels, Iris, Sanne, Juliaquote:Op zondag 18 december 2005 02:02 schreef Wup het volgende:
ow en wat betreft ONM, ik heb het niet meer gevolgd sinds BNN
zit er uberhaupt nog iemand in die ik ken?
[ ik volg trouwens wel nog Kim Pieters in Samen als ik even aan denk]
Ik bedoel dat jij meestal van het negatieve uitgaatquote:
ja dat weet ik, je kent me te goed.....quote:Op zondag 18 december 2005 02:05 schreef Svensational het volgende:
Ik bedoel dat jij meestal van het negatieve uitgaat.
Ik dacht dat je tegen mij had gezegd dat je geen TT kon aanpassen omdat je geen mod was in dit forumquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 02:35 schreef MissHobje het volgende:en nu lekker slapennnnnnnnnnnnnnn ( ik dan
)
Nu alquote:Op zondag 18 december 2005 02:35 schreef MissHobje het volgende:en nu lekker slapennnnnnnnnnnnnnn ( ik dan
)
Da;s altijdquote:Op zondag 18 december 2005 02:36 schreef Wup het volgende:
wat een slap geouwehoer hier;)
in stijl, met typefout;)quote:Op zondag 18 december 2005 02:36 schreef Foreverblue het volgende:
Maar ik gun Wup een SC opening hoor![]()
ssssssssssssssssst, ik kan het wel, maar ik doe het liever nietquote:Op zondag 18 december 2005 02:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tegen mij had gezegd dat je geen TT kon aanpassen omdat je geen mod was in dit forum![]()
![]()
Je zegt wel typefout, Bupatih zal trots op je zijnquote:
Nog meer dan anders, vind je ook niet?quote:Op zondag 18 december 2005 02:36 schreef Wup het volgende:
wat een slap geouwehoer hier;)
Nee hoor, blijf gerustquote:
ohoh: mods kunnen meer dan je denkt.quote:Op zondag 18 december 2005 02:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
ssssssssssssssssst, ik kan het wel, maar ik doe het liever nietDaarom laat ik al de bagger ook gewoon staan
.
Jep al meerder malenquote:Op zondag 18 december 2005 02:28 schreef I_doubt het volgende:
Is er al een discussie geweest over BB en het Stockholm syndroom?
Die mis ik!!!!!!quote:Op zondag 18 december 2005 02:29 schreef ART het volgende:
[..]
Oh vast. Al tijdens BB1.
Zal ongetwijfeld aan bod zijn geweest in het gouden topiek 'Voer voor psychologen'.
Grmbl... die modjes doen ook geen klote meer he.. tegenwoordigquote:Op zondag 18 december 2005 02:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
ssssssssssssssssst, ik kan het wel, maar ik doe het liever nietDaarom laat ik al de bagger ook gewoon staan
.
Weet ik... plaag je alleen maarquote:Op zondag 18 december 2005 02:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
.
hey, wel lief zijn tegen Sven hoorquote:Op zondag 18 december 2005 02:39 schreef MissHobje het volgende:
Grmbl... die modjes doen ook geen klote meer he.. tegenwoordig![]()
Sommige zijn juist weer overactiefquote:Op zondag 18 december 2005 02:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Grmbl... die modjes doen ook geen klote meer he.. tegenwoordig![]()
Tot vandaag klinkt ook zo stom vind je niet?quote:Op zondag 18 december 2005 02:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik nam aan dat hij zaterdag bedoelde... Ik zeg ook altijd, al is het nacht... tot morgen![]()
Ik ga ze eens opzoeken en nalezen.quote:
In het huis, of hier?quote:Op zondag 18 december 2005 02:40 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik ga ze eens opzoeken en nalezen.
Ik zie (zeker de afgelopen dagen) duidelijk aspecten van dit syndroom.
Nou, sommige zeggen het hoor... of: tot later vandaag weer. Ik zeg gewoon... tot morgenquote:Op zondag 18 december 2005 02:40 schreef melke het volgende:
[..]
Tot vandaag klinkt ook zo stom vind je niet?
Hahahaha. We zijn verliefd geraakt op onze gijzelnemers, de modjes??quote:
Ik niet, het heeft lang genoeg geduurt voor mij dan. Maar ja, dat is persoonlijkquote:Op zondag 18 december 2005 02:41 schreef melke het volgende:
Toch vind ik het jammer dat het programma bijna voorbij is
Dank je Wupquote:
Irritante opmerking zegquote:Op zondag 18 december 2005 02:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik niet, het heeft lang genoeg geduurt voor mij dan. Maar ja, dat is persoonlijk
Ik ben gegijzeld door FOK!quote:Op zondag 18 december 2005 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hahahaha. We zijn verliefd geraakt op onze gijzelnemers, de modjes??![]()
Gebeurd mij zo vaakquote:Op zondag 18 december 2005 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hahahaha. We zijn verliefd geraakt op onze gijzelnemers, de modjes??![]()
Ik eigenlijk ook wel..quote:Op zondag 18 december 2005 02:41 schreef melke het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stockholm-syndroomquote:Op zondag 18 december 2005 02:40 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik ga ze eens opzoeken en nalezen.
Ik zie (zeker de afgelopen dagen) duidelijk aspecten van dit syndroom.
Jij durftquote:Op zondag 18 december 2005 02:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nou, sommige zeggen het hoor... of: tot later vandaag weer. Ik zeg gewoon... tot morgen
Oww goed dat je daar nog even over begint, is Raffaela door? Ik was vanavond niet thuis.quote:Op zondag 18 december 2005 02:43 schreef Svensational het volgende:
Als jullie een forum zoeken na BB5, je kan altijd in Idols III terecht
Ik blijf tot het einde, maar het had niet veel langer moeten duren of ik was afgehaakt, het volgen kost toch een verrekte hoop tijd.quote:Op zondag 18 december 2005 02:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik niet, het heeft lang genoeg geduurt voor mij dan. Maar ja, dat is persoonlijk
Jaquote:Op zondag 18 december 2005 02:41 schreef melke het volgende:
Eerste met 38%.quote:Op zondag 18 december 2005 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oww goed dat je daar nog even over begint, is Raffaela door? Ik was vanavond niet thuis.
Gewoon waar ze eigenlijk voor bestemd zijn?quote:Op zondag 18 december 2005 02:44 schreef Sjet het volgende:
[..]
JaWat moeten we nou met onze nachten doen?
![]()
een eigen subforum oprichten om verder te lullenquote:Op zondag 18 december 2005 02:44 schreef Sjet het volgende:
[..]
JaWat moeten we nou met onze nachten doen?
![]()
Ik blijf ook tot het einde, maar ben wel blij als het afgelopen is. Want, idd, het kost erg veel tijdquote:Op zondag 18 december 2005 02:44 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik blijf tot het einde, maar het had niet veel langer moeten duren of ik was afgehaakt, het volgen kost toch een verrekte hoop tijd.
Dat is een zeer heftig teken ...quote:Op zondag 18 december 2005 02:44 schreef melke het volgende:
Godver valt me de laptop bijna van de schoot. Schrok me een ongeluk
da''s het lot van cappers en streamverslagmakers... ze zouden gewoon betaald moeten worden door Talpaquote:Op zondag 18 december 2005 02:44 schreef Muerte het volgende:
Ik blijf tot het einde, maar het had niet veel langer moeten duren of ik was afgehaakt, het volgen kost toch een verrekte hoop tijd.
Ik kende het Patricia Hearst verhaal.quote:Op zondag 18 december 2005 02:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stockholm-syndroom
Het after big brother forumquote:Op zondag 18 december 2005 02:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
een eigen subforum oprichten om verder te lullen![]()
nazorg....quote:Op zondag 18 december 2005 02:45 schreef Bartoli het volgende:
een eigen subforum oprichten om verder te lullen![]()
Daar ben ik laatst even geweest maar knapte totaal af toen iemand daar vroeg 'is er ook een foto van die hoer'quote:Op zondag 18 december 2005 02:43 schreef Svensational het volgende:
Als jullie een forum zoeken na BB5, je kan altijd in Idols III terecht
Alle weekopdrachten thuis nadoen? En dan op fok de resultaten posten?quote:Op zondag 18 december 2005 02:45 schreef Foreverblue het volgende:
Ik denk dat een hoop Fokkers zich wildschrikken als BB is afgelopen...
Whaaaaaaaah wat moet ik met al die vrije tijd ineens
Je schrok gewoon wakkerquote:Op zondag 18 december 2005 02:44 schreef melke het volgende:
Godver valt me de laptop bijna van de schoot. Schrok me een ongeluk
Wat is het verschil met dit forum?quote:Op zondag 18 december 2005 02:47 schreef Sjet het volgende:
[..]
Daar ben ik laatst even geweest maar knapte totaal af toen iemand daar vroeg 'is er ook een foto van die hoer'
Terwijl het gewoon ging om 1 van de dames die best wel leuk gezongen had volgens de meesten daar.......
Waarom dan weer dat 'hoer' ?![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 02:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Alle weekopdrachten thuis nadoen? En dan op fok de resultaten posten?
Okee, geef je adres maar... dump ik volgende week een zooi aardappels in je tuinquote:Op zondag 18 december 2005 02:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
het is geloof ik het eerst ter sprake gekomen toen Menno te grazen werd genomen ivm. 25 september?quote:Op zondag 18 december 2005 02:46 schreef I_doubt het volgende:
Ik kende het Patricia Hearst verhaal.
Maar ik bedoelde eigenlijk ivm BB.
Daar zie ik een Roel en Dido.
En nu de laatste twee dagen het kwartet dat veel om elkaar geeft terwijl dat hooguit in stellen / paren was.
Voor mij, ook persoonlijk, ben ik blij als BB5 afgelopen is. Kan ik mijn persoonlijk leven, zoon, man, vrienden, werk weer oppakken want laten we eerlijk zijn BB werkt verslavend!!quote:Op zondag 18 december 2005 02:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ehm...............quote:Op zondag 18 december 2005 02:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gewoon waar ze eigenlijk voor bestemd zijn?
Sommige mensen hebben thuis niks te vertellen en zo, en dan moeten ze toch hun agressie kwijt. Of zo.quote:Op zondag 18 december 2005 02:47 schreef Sjet het volgende:
[..]
Daar ben ik laatst even geweest maar knapte totaal af toen iemand daar vroeg 'is er ook een foto van die hoer'
Terwijl het gewoon ging om 1 van de dames die best wel leuk gezongen had volgens de meesten daar.......
Huh deden JULIIE dat dan nu al nietquote:Op zondag 18 december 2005 02:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Doe je best, ik denk dat mijn bejaarde onderbuurvrouw zich helemaal wild schriktquote:Op zondag 18 december 2005 02:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee, geef je adres maar... dump ik volgende week een zooi aardappels in je tuin![]()
Ja en Harm ookquote:Op zondag 18 december 2005 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oww goed dat je daar nog even over begint, is Raffaela door? Ik was vanavond niet thuis.
Het is dat de zoon van mijn vriendin mee zit te lezen, anders had ik hier iets leuks kunnen postenquote:
Voor een keer lijkt me dat best leuk om te doen, zoals de hoogtepunten bijhouden en de fotoboeken maken voor de bewoners.quote:Op zondag 18 december 2005 02:46 schreef Wup het volgende:
[..]
da''s het lot van cappers en streamverslagmakers... ze zouden gewoon betaald moeten worden door Talpa
Ik lees zeer selectief, heb ik met luisteren ook last vanquote:Op zondag 18 december 2005 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan heb je 't dus expres verkeerd begrepen![]()
Nou, dat kan ik me niet heugen, wie postte dat waarquote:Op zondag 18 december 2005 02:47 schreef Sjet het volgende:
[..]
Is dat die Armand-figuur met die piercing? HIj ziet er niet UIT, maar zingen kan ie wel.quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 02:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huh deden JULIIE dat dan nu al niet
Ik moest me ook al inhouden, maar ik was glad vergeten dat haar zoon meeleest. Hoe oud issie?quote:Op zondag 18 december 2005 02:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Het is dat de zoon van mijn vriendin mee zit te lezen, anders had ik hier iets leuks kunnen posten![]()
Beetje lastig fokken, met in 1 hand een hoopje blauw zand en in de andere een peukquote:Op zondag 18 december 2005 02:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA!!!!quote:Op zondag 18 december 2005 02:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Beetje lastig fokken, met in 1 hand een hoopje blauw zand en in de andere een peuk![]()
15, maar voelt zich af en toe veel ouder. Gaat wel zo naar bed toe, want na 3 uur komen de "grote mensen dingen" aan bod hierquote:Op zondag 18 december 2005 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik moest me ook al inhouden, maar ik was glad vergeten dat haar zoon meeleest. Hoe oud issie?
Leg eens uit danquote:Op zondag 18 december 2005 02:51 schreef Wup het volgende:
@ Svensational.
ik vond je opmerking over 'je kijkt geen Idols maar wel BB' vreemd, maar ik begin inmiddels het verband te zien........
Ja of het is een jeugdig iemand, die denkt dat dat stoer is?quote:Op zondag 18 december 2005 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben thuis niks te vertellen en zo, en dan moeten ze toch hun agressie kwijt. Of zo.
Prima, dan wacht ik nog evenquote:Op zondag 18 december 2005 02:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
15, maar voelt zich af en toe veel ouder. Gaat wel zo naar bed toe, want na 3 uur komen de "grote mensen dingen" aan bod hier![]()
Maar met de gelaatsuitdrukkingen had je dan weer geen moeite?quote:Op zondag 18 december 2005 02:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Beetje lastig fokken, met in 1 hand een hoopje blauw zand en in de andere een peuk![]()
Mocht het er eindelijk afquote:Op zondag 18 december 2005 02:51 schreef Wup het volgende:
@ Svensational.
ik vond je opmerking over 'je kijkt geen Idols maar wel BB' vreemd, maar ik begin inmiddels het verband te zien........
En Marescha (zie avatar) is ook doorquote:Op zondag 18 december 2005 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is dat die Armand-figuur met die piercing? HIj ziet er niet UIT, maar zingen kan ie wel.
quote:Op zondag 18 december 2005 02:53 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja of het is een jeugdig iemand, die denkt dat dat stoer is?![]()
ik heb net even de link van Pinball aangeklikt met de statistieken.quote:Op zondag 18 december 2005 02:50 schreef Muerte het volgende:
Voor een keer lijkt me dat best leuk om te doen, zoals de hoogtepunten bijhouden en de fotoboeken maken voor de bewoners.
En dan zonder de beperkingen van maar 4 streams en de "censuur" van de regie die je als internetkijker wel hebt.
Maar dan ook absoluut eenmalig, denk niet dat ik een tweede keer zou trekken.
Ik zit nog steeds domme vierkantjes te breien en Arliator zit nog steeds in de bonenquote:Op zondag 18 december 2005 02:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben benieuwd......... Moet die zoon niet eens hoognodig naar bed?quote:Op zondag 18 december 2005 02:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Het is dat de zoon van mijn vriendin mee zit te lezen, anders had ik hier iets leuks kunnen posten![]()
Hahahaha, daar zit jij weer op te wachten natuurlijkquote:Op zondag 18 december 2005 02:53 schreef Muerte het volgende:
[..]
Maar met de gelaatsuitdrukkingen had je dan weer geen moeite?![]()
Nog 7 minutenquote:Op zondag 18 december 2005 02:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ben benieuwd......... Moet die zoon niet eens hoognodig naar bed?![]()
Gelaatsuidrukkingen? Of bedoel je de naad van Naat?quote:Op zondag 18 december 2005 02:53 schreef Muerte het volgende:
[..]
Maar met de gelaatsuitdrukkingen had je dan weer geen moeite?![]()
Sorry maar ik weet niet meer wie dat is. Als ik thuis ben, kijk ik altijd met een half oog, ik luister terwijl ik andere dingen aan het doen ben.quote:Op zondag 18 december 2005 02:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
En Marescha (zie avatar) is ook door.
Maar ja, welke bonen?quote:Op zondag 18 december 2005 02:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds domme vierkantjes te breien en Arliator zit nog steeds in de bonen
HAHAHAAHAH!!quote:Op zondag 18 december 2005 02:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds domme vierkantjes te breien en Arliator zit nog steeds in de bonen
Maar als je zoiets leest en je vindt dat het niet kan, dan ram je toch even op het "nsb" knopje?quote:Op zondag 18 december 2005 02:53 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja of het is een jeugdig iemand, die denkt dat dat stoer is?![]()
Ow echt waar?quote:Op zondag 18 december 2005 02:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, dat kan ik me niet heugen, wie postte dat waar? Als ik het gezien had had ik het wel geëdit/verwijderd/gewaarschuwd
!
Leuk... geef die link eens als je wilt.quote:Op zondag 18 december 2005 02:54 schreef Wup het volgende:
[..]
ik heb net even de link van Pinball aangeklikt met de statistieken.
in het begin kwam ik nog voor in de caps-statistieken omdat ik het 's nacht overnam als Scanman afhaakte......
ik was zo blij toen anderen die taak overnamen:)
kwestie van forumverslaving lijkt me?quote:Op zondag 18 december 2005 02:53 schreef Svensational het volgende:
Leg eens uit dan?
Nu ik erover nadenk sloeg het idd nergens op. BB is totaal niet te vergelijken met Idols, behalve dat het geldklopperij is dan
.
Oh ja, die zoon is morgen in friesland, kan je hem even leren wat normale bedtijden zijn voor een 15 jarigequote:Op zondag 18 december 2005 02:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ben benieuwd......... Moet die zoon niet eens hoognodig naar bed?![]()
Welk knopjequote:Op zondag 18 december 2005 02:56 schreef Muerte het volgende:
[..]
Maar als je zoiets leest en je vindt dat het niet kan, dan ram je toch even op het "nsb" knopje?
quote:Op zondag 18 december 2005 02:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het gele driehoekje bovenin een topic.quote:
Jij wel? Heb je foto's?quote:Op zondag 18 december 2005 02:55 schreef melke het volgende:
Hebben jullie trouwens al eens de ex vriendin van Roel gezien? Jeez wat ziet die er anders uit dan Dido zeg!
quote:Op zondag 18 december 2005 02:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelaatsuidrukkingen? Of bedoel je de naad van Naat?
Ja dat is 'm! Beetje apart type idd, maar dat vind ik altijd wel leuk. En ik hou ook van zo'n stemquote:Op zondag 18 december 2005 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is dat die Armand-figuur met die piercing? HIj ziet er niet UIT, maar zingen kan ie wel.
Ik heb precies één keer mijn beklag gedaan en toen bleef het topic lekker openquote:Op zondag 18 december 2005 02:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het gele driehoekje bovenin een topic.
Nee heb geen foto's, weet niet hoe je die moet maken. Maar heb haar wel al eens gezien.quote:
Voor een kleine jongen zoals hij welquote:Op zondag 18 december 2005 02:58 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die 7 minuten maken ook niks meer uit nu![]()
Ik ben nog steeds bezig met mijn geheime rookopdrachtquote:Op zondag 18 december 2005 02:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Die mis ik elke keerquote:Op zondag 18 december 2005 02:58 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die blonde op die foto boven zijn bed toch![]()
Die peuk kan je gewoon plakken aan een bezem o.i.d. Had je van de bewoners af kunnen kijken........... al is dat al wel weer een tijd geledenquote:Op zondag 18 december 2005 02:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
ow ja dat ken ik. Ik roeg 6 jaar geleden ook op mijn 15e pap/mam kan ik nog 10 minuten opblijvenquote:Op zondag 18 december 2005 02:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Voor een kleine jongen zoals hij wel![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 02:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bezig met mijn geheime rookopdracht
En die hometrainer heb ik op de stip gezet en terwijl ik fiets brei ik
4 vliegen in 1 klap
Anders red ik het niet, maar opgeven..... dacht het niet
Dat is van alle tijden, had ik ook, elke seconde was er 1quote:Op zondag 18 december 2005 02:59 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ow ja dat ken ik. Ik roeg 6 jaar geleden ook op mijn 15e pap/mam kan ik nog 10 minuten opblijven![]()
OMG, jij bent pas 21quote:Op zondag 18 december 2005 02:59 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ow ja dat ken ik. Ik roeg 6 jaar geleden ook op mijn 15e pap/mam kan ik nog 10 minuten opblijven![]()
Hij gaat nu!!!!!!!!quote:Op zondag 18 december 2005 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
Het is GVD drie uur![]()
Arliator en Dizzy, stuur die knul eens naar bed! Dan kunnen we het hier eens over grote-mensenzaken hebben![]()
Tuurlijkquote:Op zondag 18 december 2005 02:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oh ja, die zoon is morgen in friesland, kan je hem even leren wat normale bedtijden zijn voor een 15 jarige![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 02:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
4 vliegen in 1 klap
Ja? Storten je ogen in net als Lieske? Dat zei ze vanavond werkelijkwaar.....quote:Op zondag 18 december 2005 02:58 schreef Foreverblue het volgende:
Ik doe nog 1en dan gaan de rolluiken sluiten bij me...
quote:
we hebben hier tranen voor je doorzettingsvermogen, we zijn zo trots op je.quote:Op zondag 18 december 2005 02:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
4 vliegen in 1 klap
quote:Op zondag 18 december 2005 03:02 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ga toch niet zeggen dat je dacht dat ik een jaar of 20 ouder was![]()
![]()
Ja zo'n 'urban' chickquote:Op zondag 18 december 2005 02:58 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die blonde op die foto boven zijn bed toch![]()
ok dan I believe youquote:Op zondag 18 december 2005 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Maar echt naar je leeftijd gekeken had ik nou ook weer niet.
Hahaha een typische Lieske uitspraak ja...quote:Op zondag 18 december 2005 03:03 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja? Storten je ogen in net als Lieske? Dat zei ze vanavond werkelijkwaar.....![]()
't BB5-forum: de stats - deel 3.quote:Op zondag 18 december 2005 02:56 schreef Foreverblue het volgende:
Leuk... geef die link eens als je wilt.
Ik kan meestal wel de leeftijd ongeveer raden aan de hand van wat mensen hier posten.quote:
kom ik dan zo verstandig en wijs over voor mijn leeftijdquote:Op zondag 18 december 2005 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik kan meestal wel de leeftijd ongeveer raden aan de hand van wat mensen hier posten.
5e plek sta ik... niet slecht voor een simpele capper als ikquote:Op zondag 18 december 2005 03:04 schreef Wup het volgende:
[..]
't BB5-forum: de stats - deel 3.
en dan helmaal onderaan:)
Vertel...........quote:Op zondag 18 december 2005 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik kan meestal wel de leeftijd ongeveer raden aan de hand van wat mensen hier posten.
Jij vist naar complimentjes, maar ik vind je gewoon gezelligquote:Op zondag 18 december 2005 03:05 schreef Bartoli het volgende:
[..]
kom ik dan zo verstandig en wijs over voor mijn leeftijd![]()
Als je de foto's ziet snap je ook waarom ze Dido zo'n kakmadam vinden tov dat meisje. Zijn gewoon 2 verschillende typesquote:Op zondag 18 december 2005 03:04 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat was me dan nog niet opgevallen eraan
Oh, maar dat is niet moeilijk.quote:Op zondag 18 december 2005 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik sta er niet bijquote:Op zondag 18 december 2005 03:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
5e plek sta ik... niet slecht voor een simpele capper als ik
Maar die lijst is wel van 20 november... ik neem aan dat dat ondertussen wel flink veranderd is.
simpel is goed FB, jammer van dat Nathalie shot, anders had ik je in eenzaamheid kunnen verheerlijken:)quote:Op zondag 18 december 2005 03:05 schreef Foreverblue het volgende:
5e plek sta ik... niet slecht voor een simpele capper als ik
Maar die lijst is wel van 20 november... ik neem aan dat dat ondertussen wel flink veranderd is.
Whahahahaha... moet ik daar nu blij om zijn of juist verdrietig?quote:Op zondag 18 december 2005 03:08 schreef Wup het volgende:
[..]
simpel is goed FB, jammer van dat Nathalie shot, anders had ik je in eenzaamheid kunnen verheerlijken:)
haha, u bent wijsquote:Op zondag 18 december 2005 03:07 schreef I_doubt het volgende:
Oh, maar dat is niet moeilijk.
Iedereen is 35.
(Ik houd een marge van 20 jaar aan)![]()
thnxquote:Op zondag 18 december 2005 03:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij vist naar complimentjes, maar ik vind je gewoon gezellig![]()
Voorbeeld: ik zag in iemands profiel een bepaald jaartal als geboortedatum. Ik zag wat die persoon postte, ik dacht: dat kán niet, sterker nog, het is gewoon onmogelijk. Bleek die persoon dus later idd twintig jaar jonger te zijn, was foutje ofzo.quote:
Klopt, de trots van het BB forum!!!!quote:Op zondag 18 december 2005 03:09 schreef Svensational het volgende:
Is Foreverblue die van dat berucht Natalieshot???
It wasn't mequote:Op zondag 18 december 2005 03:09 schreef Svensational het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2005 03:07 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Oh, maar dat is niet moeilijk.
Iedereen is 35.
(Ik houd een marge van 20 jaar aan)![]()
Dat fokken leidt ook wel een beetje af, ik ga me nu maar weer even wat beter concentrerenquote:Op zondag 18 december 2005 03:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
we hebben hier tranen voor je doorzettingsvermogen, we zijn zo trots op je.
HULDE![]()
yep, hij is er stiekem trots opquote:Op zondag 18 december 2005 03:09 schreef Svensational het volgende:
Een man kan toch op twee heel verschillende types vallenquote:Op zondag 18 december 2005 03:06 schreef melke het volgende:
[..]
Als je de foto's ziet snap je ook waarom ze Dido zo'n kakmadam vinden tov dat meisje. Zijn gewoon 2 verschillende types
Trots niet hoor... maar wel geinig dat er zoveel commotie over is ontstaan. De bekende 15 minutes of fame he.quote:
Ja als zwetserquote:Op zondag 18 december 2005 03:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wel hoor 't BB5-forum: de stats - deel 3.
Je zat op de verkeerde pagina te kijken
Ah, op die manierquote:
alleen als dat in de mannenregels staatquote:[b]Op zondag 18 december 2005 03:11 schreef Wickedangel het volgende:[/bEen man kan toch op twee heel verschillende types vallen![]()
Vrouwen natuurlijk ook.
quote:Op zondag 18 december 2005 03:09 schreef weyden het volgende:
hallo allemaal nog flink leven hier in de brouwerij??!!
Nee hoor, dat gebeurt amper.quote:Op zondag 18 december 2005 02:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ow echt waar?
Ik dacht dat het misschien heel 'normaal' was daarzo.... en dat ik dus te oud voor dat deel van het forum was![]()
Ah zo. Ik dacht nu ga je mijn leeftijd schattenquote:Op zondag 18 december 2005 03:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Voorbeeld: ik zag in iemands profiel een bepaald jaartal als geboortedatum. Ik zag wat die persoon postte, ik dacht: dat kán niet, sterker nog, het is gewoon onmogelijk. Bleek die persoon dus later idd twintig jaar jonger te zijn, was foutje ofzo.
Zeg ik dan dat dat niet kan?quote:Op zondag 18 december 2005 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een man kan toch op twee heel verschillende types vallen![]()
Vrouwen natuurlijk ook.
Oke, ik dacht dat het over het aantal posts ging.quote:Op zondag 18 december 2005 03:12 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja als zwetser[geen slechte binnenkomer als beginner hier]
Maar niet als capperMaar ja, ik zit ook nog maar op de kleuter-cap-school
![]()
Ssssssssssssssssstttttt dat was helemaal de bedoeling niet dus houd het even onder ons oke?????quote:Op zondag 18 december 2005 03:09 schreef Svensational het volgende:
Misschien probeer ik het dan nog wel eensquote:Op zondag 18 december 2005 03:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee hoor, dat gebeurt amper.. En het is echt vet gezellig daar op zaterdagavond
Mareschaquote:Op zondag 18 december 2005 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sorry maar ik weet niet meer wie dat is. Als ik thuis ben, kijk ik altijd met een half oog, ik luister terwijl ik andere dingen aan het doen ben.
Owww, zo. Ik heb nog niet zo'n voorstelling bij je dus daar waag ik me maar niet aanquote:Op zondag 18 december 2005 03:13 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ah zo. Ik dacht nu ga je mijn leeftijd schatten![]()
bye FBquote:Op zondag 18 december 2005 03:15 schreef Foreverblue het volgende:
Maar mensen... hoewel het zeer gezellig is, ga ik jullie verlaten. Slaap lekker voor straks![]()
Hoe kon dat, en hoelang was het in beeldquote:
Ze deed haar been omhoog en van schrik drukte ik op print screenquote:Op zondag 18 december 2005 03:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ssssssssssssssssstttttt dat was helemaal de bedoeling niet dus houd het even onder ons oke?????
Is altijd link bij vrouwenquote:Op zondag 18 december 2005 03:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Owww, zo. Ik heb nog niet zo'n voorstelling bij je dus daar waag ik me maar niet aan![]()
Uit je eerdere post sprak anders verwondering dat Roel op twee heeeel verschillende types viel/valt.quote:
Kwestie van vaker posten daar, heb ook al een aantal nieuwe users leren kennen daar sinds Idols bezig isquote:Op zondag 18 december 2005 03:14 schreef Sjet het volgende:
[..]
Misschien probeer ik het dan nog wel eens
Ik vind het wel heel leuk om erover te kletsen met anderen die het ook gezien hebben. Net als hier zeg maar. Maar ik merk ook dat ik het prettig vind omdat je de mensen hier nu ook een klein beetje 'kent'.
Ik liet het expres in het middenquote:Op zondag 18 december 2005 03:16 schreef Bartoli het volgende:
welterusten FB![]()
en tot later vandaag (of bedoelde je nu morgen![]()
)
Lief van je, maar ik heb geen geluid. Maar haar gezicht komt me absoluut niet bekend voor.quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 03:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik liet het expres in het midden
Doeiiiii allemaal
Er zijn zoveel leeftijdenquote:Op zondag 18 december 2005 03:13 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ah zo. Ik dacht nu ga je mijn leeftijd schatten![]()
Neeeheeeequote:Op zondag 18 december 2005 03:15 schreef Foreverblue het volgende:
Maar mensen... hoewel het zeer gezellig is, ga ik jullie verlaten. Slaap lekker voor straks![]()
Maar daarvoor was het al duidelijk waar ze mee bezig wasquote:Op zondag 18 december 2005 03:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze deed haar been omhoog en van schrik drukte ik op print screen
Ze was niet bezig waarmee jij denkt dat ze bezig was hoor.quote:Op zondag 18 december 2005 03:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar daarvoor was het al duidelijk waar ze mee bezig was? Want normaal draait BB dan toch altijd weg
?
Precies ik was erbij en weet het juiste verhaalquote:Op zondag 18 december 2005 03:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze deed haar been omhoog en van schrik drukte ik op print screen
Waarom toch elke keer weer dat afscheidquote:Op zondag 18 december 2005 03:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik liet het expres in het midden
Doeiiiii allemaal
welke pijnquote:Op zondag 18 december 2005 03:18 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Waarom toch elke keer weer dat afscheid
Die pijn: onverdraaglijk
Maar ik zal mijn pijn moedig dragen (met pijnstillers)![]()
Mijn paspoortleeftijd is niet moeilijk, die staat in mijn profiel. Maar ik laat altijd andere mensen oordelen over de andere leeftijden, is voor mij leuker om te horen, en ook betrouwbaarderquote:Op zondag 18 december 2005 03:17 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Er zijn zoveel leeftijden
Je fysieke, je mentale, je geestelijke; de leeftijd die je zou willen hebben, de leeftijd die je hebt, de leeftijd zoals je je gedraagt, de leeftijd die je zou moeten hebben.
En dat is alleen nog maar vanuit je eigen gezichtspunt.
Nu die van de ander: de leeftijd die ik denk dat je hebt (de juiste)
Ik gok dus, I Doubt, dat jij helemaal geen student bent. Iig niet van de studentenleeftijd. Een herintredende student, of zo.quote:Op zondag 18 december 2005 03:18 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Waarom toch elke keer weer dat afscheid
Die pijn: onverdraaglijk
Maar ik zal mijn pijn moedig dragen (met pijnstillers)![]()
u bent vals denk ik:)quote:Op zondag 18 december 2005 03:17 schreef I_doubt het volgende:.
Nu die van de ander: de leeftijd die ik denk dat je hebt (de juiste)
Nog ff snel 1 post dan... en dan ga ik echt...quote:Op zondag 18 december 2005 03:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar daarvoor was het al duidelijk waar ze mee bezig was? Want normaal draait BB dan toch altijd weg
?
Heintje Davidsquote:Op zondag 18 december 2005 03:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nog ff snel 1 post dan... en dan ga ik echt...
Ze had die ochtend al geen slip aan, toen ze in de woonkamer zat. Later lag ze gewoon op bed, de rest zat in de jacuzzi volgens mij... en ineens deed ze haar been omhoog. Toen heb ik die cap gemaakt. Dus het is geen fake, zoals sommige willen beweren.
Nu ga ik echt... ja echt? Ja echt...
[flauwe opmerking modus] die keer toevallig niet[/einde flauwe opmerking modus]quote:Op zondag 18 december 2005 03:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze was niet bezig waarmee jij denkt dat ze bezig was hoor.
Bangerdquote:Op zondag 18 december 2005 03:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Owww, zo. Ik heb nog niet zo'n voorstelling bij je dus daar waag ik me maar niet aan![]()
Trusten ForeverCapsquote:Op zondag 18 december 2005 03:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nog ff snel 1 post dan... en dan ga ik echt...
Ze had die ochtend al geen slip aan, toen ze in de woonkamer zat. Later lag ze gewoon op bed, de rest zat in de jacuzzi volgens mij... en ineens deed ze haar been omhoog. Toen heb ik die cap gemaakt. Dus het is geen fake, zoals sommige willen beweren.
Nu ga ik echt... ja echt? Ja echt...
Ja, maar het ene sluit het andere niet uit he. Ik heb nergens gezegd dat dat niet kan ofzo. Viel me op, vandaarquote:Op zondag 18 december 2005 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Uit je eerdere post sprak anders verwondering dat Roel op twee heeeel verschillende types viel/valt.
quote:Op zondag 18 december 2005 03:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
[flauwe opmerking modus] die keer toevallig niet[/einde flauwe opmerking modus]
Ok, wat ik daarstraks dus wilde posten, toen iemand vroeg waarvoor nachten eigenlijk bestemd zijn, was: nuecken en slapenquote:Op zondag 18 december 2005 03:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nu mag ik weer, hij ligt braaf te slapen, de 15 jarige dus![]()
Dan gok ik met je mee Wicked! I_Doubt is niet zo onschuldig dat ze zichzelf voordoet..... denk ik zo, gewoon een gevoel?quote:Op zondag 18 december 2005 03:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik gok dus, I Doubt, dat jij helemaal geen student bent. Iig niet van de studentenleeftijd. Een herintredende student, of zo.
Vergeef me, ik ga nu even los, als dit niet mag, delete mijn postquote:Op zondag 18 december 2005 03:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ok, wat ik daarstraks dus wilde posten, toen iemand vroeg waarvoor nachten eigenlijk bestemd zijn, was: nuecken en slapen![]()
Ik moet erg lachen om haar (?) posts, maar ik zie de gemiddelde student gewoon dat soort dingen niet zeggen.quote:Op zondag 18 december 2005 03:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dan gok ik met je mee Wicked! I_Doubt is niet zo onschuldig dat ze zichzelf voordoet..... denk ik zo, gewoon een gevoel?
Ik denk dat ik een topic reportje ga indienenquote:Op zondag 18 december 2005 03:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Vergeef me, ik ga nu even los, als dit niet mag, delete mijn post![]()
Je bent stokslobberen vergeten![]()
Is dat niet uit dat ene liedje?quote:
Zou mijn eerste ban kunnen wezenquote:Op zondag 18 december 2005 03:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een topic reportje ga indienen![]()
![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 03:27 schreef Bartoli het volgende:
maar ik ga ook de binnenkant van mijn oogjes bekijken. Tot over een paar uurtjes maar weer
quote:Op zondag 18 december 2005 03:27 schreef Bartoli het volgende:
maar ik ga ook de binnenkant van mijn oogjes bekijken. Tot over een paar uurtjes maar weer
Onvergetelijk!!!!!!quote:
Trusten Bartoliquote:Op zondag 18 december 2005 03:27 schreef Bartoli het volgende:
Klopt, Sinds een dag of 2, vlinders in mijn hoofd, sinds een dag of twee, aangenaam verdoofd, liefde oh liefde waar was jij al die tiiijjjdd!!!quote:Op zondag 18 december 2005 03:29 schreef Sjet het volgende:
[..]
Is dat niet uit dat ene liedje?
"Sinds een dag of 2.... lalalalalaa*tekst kwijt*" van Doe Maar?
Echt? Hoe is dat afgelopen?quote:Op zondag 18 december 2005 03:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Onvergetelijk!!!!!!
Ik zal nooit vergeten toen ik hier de eerste keer 'bedreigd' werd![]()
Niks bijzonders, ene oor in, andere oor uit.quote:
Als het heel erg laat wordt, ga ik de tijd omroepen. Bepaalde personen hier vonden dat erg leuk, dus dat houd ik er maar in.quote:
Jammer, geen spannend verhaal, of had je je vrouwelijke charmes in de strijd geworpen?quote:Op zondag 18 december 2005 03:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niks bijzonders, ene oor in, andere oor uit.
Dacht eerst dat het een kloon was, maar dat was dus niet zo.
dat heb ik gezien, ik snapte er alleen niks van, en ik ben niet eens blondquote:Op zondag 18 december 2005 03:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als het heel erg laat wordt, ga ik de tijd omroepen. Bepaalde personen hier vonden dat erg leuk, dus dat houd ik er maar in.
Was toen niet nodigquote:Op zondag 18 december 2005 03:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Jammer, geen spannend verhaal, of had je je vrouwelijke charmes in de strijd geworpen?
Het slaat ook helemaal nergens op, is gewoon meligheid, maar Gert en Bong vonden het leuk.quote:Op zondag 18 december 2005 03:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
dat heb ik gezien, ik snapte er alleen niks van, en ik ben niet eens blond![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 03:36 schreef SuperMOM het volgende:
GVD Wicked!!! Het is GVD al half 4!!!!Had je dat niet eerder kunnen zeggen??
Trustenquote:Op zondag 18 december 2005 03:36 schreef Muerte het volgende:
Mensen ik ga ook plat, voor hen die dadelijk gaan slapen welterusten en voor die nog moeten werken een prettige wacht!
![]()
![]()
Maar anders had je het gebracht, van "ik ben een vrouw, blond haar, 1.70 lang, lange benen, grote borsten, en ik ben gek op verhaaltjes"quote:Op zondag 18 december 2005 03:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Was toen niet nodigHeb er een grapje van gemaakt en verder niet op ingegaan.
Trusten Muertequote:Op zondag 18 december 2005 03:36 schreef Muerte het volgende:
Mensen ik ga ook plat, voor hen die dadelijk gaan slapen welterusten en voor die nog moeten werken een prettige wacht!
![]()
![]()
Enne, trouwse he!quote:Op zondag 18 december 2005 03:36 schreef Muerte het volgende:
![]()
![]()
Ewwww, nee hoor, alsjeblieft, als je me zoiets ziet posten mag je een ban aanvragenquote:Op zondag 18 december 2005 03:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar anders had je het gebracht, van "ik ben een vrouw, blond haar, 1.70 lang, lange benen, grote borsten, en ik ben gek op verhaaltjes"
Of zoiets![]()
Ik ben benieuwd in welke fase van mijn leven mijn eerbiedige ego ingeschat wordt.quote:Op zondag 18 december 2005 03:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik gok dus, I Doubt, dat jij helemaal geen student bent. Iig niet van de studentenleeftijd. Een herintredende student, of zo.
Kijk, dat bedoel ik nou.quote:Op zondag 18 december 2005 03:38 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd in welke fase van mijn leven mijn eerbiedige ego ingeschat wordt.![]()
Ik ben niet zo oud als je mijn naam zou googlen. Dan zou ik bv 450 zijn.
En als je informatie leest dat ik uitgestorven zou zijn, dan is dat niet waar.![]()
Gert en Bong zijn 15.5 jaar oud?quote:Op zondag 18 december 2005 03:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het slaat ook helemaal nergens op, is gewoon meligheid, maar Gert en Bong vonden het leuk.
Jep die semi student(e) is geschrokken van onze recht door zee psycho analysesquote:Op zondag 18 december 2005 03:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja!!!!!!![]()
I Doubt is stil geworden hè?
*schrijft deze opmerking op in zijn BB boekje*quote:Op zondag 18 december 2005 03:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ewwww, nee hoor, alsjeblieft, als je me zoiets ziet posten mag je een ban aanvragen![]()
15,5, dat snap ik dus weer nietquote:Op zondag 18 december 2005 03:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Gert en Bong zijn 15.5 jaar oud?
Voor de duidelijkheid, is een geintje, dit voor ik het hele forum over me heen krijg.
Vind ik wel lekker maar dan wel 1 voor 1![]()
En nu stop ik hiermee, tenzij er aanleiding voor is
Dag Muerte met je leuke en gave capsquote:Op zondag 18 december 2005 03:36 schreef Muerte het volgende:
![]()
![]()
Ik zit hier nog niet alleen. Af en toe wat socialiseren.quote:Op zondag 18 december 2005 03:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja!!!!!!![]()
I Doubt is stil geworden hè?
Maar nu weet ik nog niet of ik in de goede richting zitquote:Op zondag 18 december 2005 03:29 schreef Sjet het volgende:
[..]
Is dat niet uit dat ene liedje?
"Sinds een dag of 2.... lalalalalaa*tekst kwijt*" van Doe Maar?
Slaapn z8 Muerte, tot in the virtual chappelquote:Op zondag 18 december 2005 03:36 schreef Muerte het volgende:
![]()
![]()
Proostquote:Op zondag 18 december 2005 03:41 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik zit hier nog niet alleen. Af en toe wat socialiseren.
Pinda's testen, lambrusco testen
Onderzoekt alles en behoudt het goede: ik heb dus nu een glas wijn met een bakje pinda's naast mij staan![]()
Over het algemeen vinden irl mensen van die leeftijd dat leuk.quote:Op zondag 18 december 2005 03:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
15,5, dat snap ik dus weer niet![]()
Owww, zo. Maar ik ben er zelf mee begonnen, dus ben ik ook in die puberleeftijd blijven hangenquote:Op zondag 18 december 2005 03:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Over het algemeen vinden irl mensen van die leeftijd dat leuk.
Was niet serieus bedoelt
Freud is doodquote:Op zondag 18 december 2005 03:40 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jep die semi student(e) is geschrokken van onze recht door zee psycho analyses
Kan positief zijn, dan zeg je niet vaak, "vroeger was alles beter", of "vroeger deed ik"quote:Op zondag 18 december 2005 03:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Owww, zo. Maar ik ben er zelf mee begonnen, dus ben ik ook in die puberleeftijd blijven hangen![]()
Weet ik tochquote:Op zondag 18 december 2005 03:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik zal niet snel zomaar mensen afbranden
Zal lekker wezen, ik sta straks langs de legmeerdijk met een bos rozen, kom jij niet opdagen omdat je op mij bent afgeknaptquote:
Wil je ons iets bekennen, I Doubt?quote:Op zondag 18 december 2005 03:46 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Freud is dood
Jung is ook niet meer wat het gewest is
En mijn lijfboek is Psychoblabla van Rosen![]()
Maar ik analyseer graag mee, ondanks mijn intense afkeer van alles dat indirect met gedachtenspinselanalyses te maken heeft. De kunst a la surrealistische dromen wil ik graag even buiten dat kader houden.
.
HAHAHAHAHA, ik reed vanavond nog over de Legmeerdijk. Waar WAS jequote:Op zondag 18 december 2005 03:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zal lekker wezen, ik sta straks langs de legmeerdijk met een bos rozen, kom jij niet opdagen omdat je op mij bent afgeknapt![]()
![]()
![]()
![]()
Ik werk van maandag t/m vrijdagquote:Op zondag 18 december 2005 03:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA, ik reed vanavond nog over de Legmeerdijk. Waar WAS je![]()
![]()
We maken dit topic wel even vol voor de ochtendploeg toch??? Zodat we met zijn allen de 1000 halen!!!!quote:Op zondag 18 december 2005 03:49 schreef Wickedangel het volgende:
Zijn we hier over met een man of vier, vijf?
Ik scande vandaag de SC nadat ik gister weg was en om pakweg vijf uur 's nachts was het hier nog helemaal alive & kicking![]()
Ja Jezus, je zal eens buiten werktijd met een bosje rozen langs de weg staanquote:
ik ben er nog wel even!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 18 december 2005 03:52 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
We maken dit topic wel even vol voor de ochtendploeg toch??? Zodat we met zijn allen de 1000 halen!!!!![]()
![]()
Yeeeeeaaaaahhhhquote:Op zondag 18 december 2005 03:52 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
We maken dit topic wel even vol voor de ochtendploeg toch??? Zodat we met zijn allen de 1000 halen!!!!![]()
![]()
Dit wel ja. Maar daarna heb ik toch echt mijn schoonheidsslaapje nodigquote:Op zondag 18 december 2005 03:52 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Ja hallo, dus je verwacht van mij dat ik 24 uur per dag langs die weg ga staan, in de hoop dat je een keer langskomt. Ik heb wel wat beters te doen! Zoals hier posten.quote:Op zondag 18 december 2005 03:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja Jezus, je zal eens buiten werktijd met een bosje rozen langs de weg staan![]()
![]()
als ie dat wel doet wil ik het graag horen van je kan ik me ff opmaken en leuk aankleden, weg met die jogging zooi. sms met op 1010 en begin met joostquote:Op zondag 18 december 2005 03:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja Jezus, je zal eens buiten werktijd met een bosje rozen langs de weg staan![]()
![]()
Kijk, dan wil je dat wel doen, leuk aankleden. Moet eerst jalours gemaakt wordenquote:Op zondag 18 december 2005 03:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
als ie dat wel doet wil ik het graag horen van je kan ik me ff opmaken en leuk aankleden, weg met die jogging zooi. sms met op 1010 en begin met joost![]()
sommigen wachten gewoon tot er iets leukers gepost wordt:)quote:Op zondag 18 december 2005 03:49 schreef Wickedangel het volgende:
Zijn we hier over met een man of vier, vijf?
Ik scande vandaag de SC nadat ik gister weg was en om pakweg vijf uur 's nachts was het hier nog helemaal alive & kicking![]()
Lucht je hartquote:Op zondag 18 december 2005 03:56 schreef SuperMOM het volgende:
ik wil niet veel zeggen hoor,..... maarre.....
Hahahaaha.quote:Op zondag 18 december 2005 03:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ja hallo, dus je verwacht van mij dat ik 24 uur per dag langs die weg ga staan, in de hoop dat je een keer langskomt. Ik heb wel wat beters te doen! Zoals hier posten.
Als je nou eens een keer laat weten wanneer je langskomt, kan ik wat regelen.
Vrouwen!!![]()
![]()
![]()
Minder langs de weg staan helpt ook en dan thuis komen met zo'n uitlaatgassenbosbloemen.quote:Op zondag 18 december 2005 03:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kijk, dan wil je dat wel doen, leuk aankleden. Moet eerst jalours gemaakt worden
Vrouwen!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Binnenkort gaan ze strepen aanleggen, dan wordt alles duidelijker, hoop ikquote:Op zondag 18 december 2005 03:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hahahaaha.
MANNEN!!!!!![]()
En die Legmeerdijk is al zo'n verheffende wegIk snap niks van dat nieuwe kruispunt bij Bovenkerk, slecht aangegeven.
quote:Op zondag 18 december 2005 03:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
als ie dat wel doet wil ik het graag horen van je kan ik me ff opmaken en leuk aankleden, weg met die jogging zooi. sms met op 1010 en begin met joost![]()
Dus jij bent de Lieske van FOK!?quote:Op zondag 18 december 2005 03:57 schreef SuperMOM het volgende:
ik trek het niet langer hoe gezelig jullie overgebleven user ook zijnen dat zijn ook de users die ik opzoek midden n de nacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |