Hahahaha. We zijn verliefd geraakt op onze gijzelnemers, de modjes??quote:
Ik niet, het heeft lang genoeg geduurt voor mij dan. Maar ja, dat is persoonlijkquote:Op zondag 18 december 2005 02:41 schreef melke het volgende:
Toch vind ik het jammer dat het programma bijna voorbij is
Dank je Wupquote:
Irritante opmerking zegquote:Op zondag 18 december 2005 02:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik niet, het heeft lang genoeg geduurt voor mij dan. Maar ja, dat is persoonlijk
Ik ben gegijzeld door FOK!quote:Op zondag 18 december 2005 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hahahaha. We zijn verliefd geraakt op onze gijzelnemers, de modjes??![]()
Gebeurd mij zo vaakquote:Op zondag 18 december 2005 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hahahaha. We zijn verliefd geraakt op onze gijzelnemers, de modjes??![]()
Ik eigenlijk ook wel..quote:Op zondag 18 december 2005 02:41 schreef melke het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stockholm-syndroomquote:Op zondag 18 december 2005 02:40 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik ga ze eens opzoeken en nalezen.
Ik zie (zeker de afgelopen dagen) duidelijk aspecten van dit syndroom.
Jij durftquote:Op zondag 18 december 2005 02:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nou, sommige zeggen het hoor... of: tot later vandaag weer. Ik zeg gewoon... tot morgen
Oww goed dat je daar nog even over begint, is Raffaela door? Ik was vanavond niet thuis.quote:Op zondag 18 december 2005 02:43 schreef Svensational het volgende:
Als jullie een forum zoeken na BB5, je kan altijd in Idols III terecht
Ik blijf tot het einde, maar het had niet veel langer moeten duren of ik was afgehaakt, het volgen kost toch een verrekte hoop tijd.quote:Op zondag 18 december 2005 02:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik niet, het heeft lang genoeg geduurt voor mij dan. Maar ja, dat is persoonlijk
Jaquote:Op zondag 18 december 2005 02:41 schreef melke het volgende:
Eerste met 38%.quote:Op zondag 18 december 2005 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oww goed dat je daar nog even over begint, is Raffaela door? Ik was vanavond niet thuis.
Gewoon waar ze eigenlijk voor bestemd zijn?quote:Op zondag 18 december 2005 02:44 schreef Sjet het volgende:
[..]
JaWat moeten we nou met onze nachten doen?
![]()
een eigen subforum oprichten om verder te lullenquote:Op zondag 18 december 2005 02:44 schreef Sjet het volgende:
[..]
JaWat moeten we nou met onze nachten doen?
![]()
Ik blijf ook tot het einde, maar ben wel blij als het afgelopen is. Want, idd, het kost erg veel tijdquote:Op zondag 18 december 2005 02:44 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik blijf tot het einde, maar het had niet veel langer moeten duren of ik was afgehaakt, het volgen kost toch een verrekte hoop tijd.
Dat is een zeer heftig teken ...quote:Op zondag 18 december 2005 02:44 schreef melke het volgende:
Godver valt me de laptop bijna van de schoot. Schrok me een ongeluk
da''s het lot van cappers en streamverslagmakers... ze zouden gewoon betaald moeten worden door Talpaquote:Op zondag 18 december 2005 02:44 schreef Muerte het volgende:
Ik blijf tot het einde, maar het had niet veel langer moeten duren of ik was afgehaakt, het volgen kost toch een verrekte hoop tijd.
Ik kende het Patricia Hearst verhaal.quote:Op zondag 18 december 2005 02:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stockholm-syndroom
Het after big brother forumquote:Op zondag 18 december 2005 02:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
een eigen subforum oprichten om verder te lullen![]()
nazorg....quote:Op zondag 18 december 2005 02:45 schreef Bartoli het volgende:
een eigen subforum oprichten om verder te lullen![]()
Daar ben ik laatst even geweest maar knapte totaal af toen iemand daar vroeg 'is er ook een foto van die hoer'quote:Op zondag 18 december 2005 02:43 schreef Svensational het volgende:
Als jullie een forum zoeken na BB5, je kan altijd in Idols III terecht
Alle weekopdrachten thuis nadoen? En dan op fok de resultaten posten?quote:Op zondag 18 december 2005 02:45 schreef Foreverblue het volgende:
Ik denk dat een hoop Fokkers zich wildschrikken als BB is afgelopen...
Whaaaaaaaah wat moet ik met al die vrije tijd ineens
Je schrok gewoon wakkerquote:Op zondag 18 december 2005 02:44 schreef melke het volgende:
Godver valt me de laptop bijna van de schoot. Schrok me een ongeluk
Wat is het verschil met dit forum?quote:Op zondag 18 december 2005 02:47 schreef Sjet het volgende:
[..]
Daar ben ik laatst even geweest maar knapte totaal af toen iemand daar vroeg 'is er ook een foto van die hoer'
Terwijl het gewoon ging om 1 van de dames die best wel leuk gezongen had volgens de meesten daar.......
Waarom dan weer dat 'hoer' ?![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 02:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Alle weekopdrachten thuis nadoen? En dan op fok de resultaten posten?
Okee, geef je adres maar... dump ik volgende week een zooi aardappels in je tuinquote:Op zondag 18 december 2005 02:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
het is geloof ik het eerst ter sprake gekomen toen Menno te grazen werd genomen ivm. 25 september?quote:Op zondag 18 december 2005 02:46 schreef I_doubt het volgende:
Ik kende het Patricia Hearst verhaal.
Maar ik bedoelde eigenlijk ivm BB.
Daar zie ik een Roel en Dido.
En nu de laatste twee dagen het kwartet dat veel om elkaar geeft terwijl dat hooguit in stellen / paren was.
Voor mij, ook persoonlijk, ben ik blij als BB5 afgelopen is. Kan ik mijn persoonlijk leven, zoon, man, vrienden, werk weer oppakken want laten we eerlijk zijn BB werkt verslavend!!quote:Op zondag 18 december 2005 02:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ehm...............quote:Op zondag 18 december 2005 02:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gewoon waar ze eigenlijk voor bestemd zijn?
Sommige mensen hebben thuis niks te vertellen en zo, en dan moeten ze toch hun agressie kwijt. Of zo.quote:Op zondag 18 december 2005 02:47 schreef Sjet het volgende:
[..]
Daar ben ik laatst even geweest maar knapte totaal af toen iemand daar vroeg 'is er ook een foto van die hoer'
Terwijl het gewoon ging om 1 van de dames die best wel leuk gezongen had volgens de meesten daar.......
Huh deden JULIIE dat dan nu al nietquote:Op zondag 18 december 2005 02:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Doe je best, ik denk dat mijn bejaarde onderbuurvrouw zich helemaal wild schriktquote:Op zondag 18 december 2005 02:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee, geef je adres maar... dump ik volgende week een zooi aardappels in je tuin![]()
Ja en Harm ookquote:Op zondag 18 december 2005 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oww goed dat je daar nog even over begint, is Raffaela door? Ik was vanavond niet thuis.
Het is dat de zoon van mijn vriendin mee zit te lezen, anders had ik hier iets leuks kunnen postenquote:
Voor een keer lijkt me dat best leuk om te doen, zoals de hoogtepunten bijhouden en de fotoboeken maken voor de bewoners.quote:Op zondag 18 december 2005 02:46 schreef Wup het volgende:
[..]
da''s het lot van cappers en streamverslagmakers... ze zouden gewoon betaald moeten worden door Talpa
Ik lees zeer selectief, heb ik met luisteren ook last vanquote:Op zondag 18 december 2005 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan heb je 't dus expres verkeerd begrepen![]()
Nou, dat kan ik me niet heugen, wie postte dat waarquote:Op zondag 18 december 2005 02:47 schreef Sjet het volgende:
[..]
Is dat die Armand-figuur met die piercing? HIj ziet er niet UIT, maar zingen kan ie wel.quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 02:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huh deden JULIIE dat dan nu al niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |