Ik heb in het andere topic al naar je gezwaaidquote:Op zondag 18 december 2005 01:25 schreef Wup het volgende:
[..]
haha kom je me nou uitlachen
zie je wel dat je lief bent
maakt mij niet uit, ik maak ze alleen aan als ik de laatste post in het vorige topic wasquote:
Je bent iig nog steeds consequent in het niet posten van smiliesquote:Op zondag 18 december 2005 01:41 schreef Wup het volgende:
[..]
maakt mij niet uit, ik maak ze alleen aan als ik de laatste post in het vorige topic was
bovendien kom ik nu nog even Sven tegen hier:)
edit: en er staat nog een type fout in ook [ bloos]
jawel, ik heb wegens onstandigheden dequote:Op zondag 18 december 2005 01:45 schreef Svensational het volgende:
Je bent iig nog steeds consequent in het niet posten van smilies!
Wup, je stelt me teleur:o! Maar goed, wie is je favoriet van de overgebleven vier? En wie was eigenlijk je favoriet?quote:Op zondag 18 december 2005 01:47 schreef Wup het volgende:
[..]
jawel, ik heb wegens onstandigheden degeadopteerd
[ maar niet doorvertellen hoor]
ik heb eigenlijk geen favorietquote:Op zondag 18 december 2005 01:49 schreef Svensational het volgende:
Wup, je stelt me teleur:o! Maar goed, wie is je favoriet van de overgebleven vier? En wie was eigenlijk je favoriet?
Ik had ook niks anders van je verwacht eigenlijkquote:Op zondag 18 december 2005 01:53 schreef Wup het volgende:
ik ben meer een misgunner
oeps...... oke ik mis jequote:Op zondag 18 december 2005 01:58 schreef Svensational het volgende:
Ik had ook niks anders van je verwacht eigenlijk![]()
!
Niels, Iris, Sanne, Juliaquote:Op zondag 18 december 2005 02:02 schreef Wup het volgende:
ow en wat betreft ONM, ik heb het niet meer gevolgd sinds BNN
zit er uberhaupt nog iemand in die ik ken?
[ ik volg trouwens wel nog Kim Pieters in Samen als ik even aan denk]
Ik bedoel dat jij meestal van het negatieve uitgaatquote:
ja dat weet ik, je kent me te goed.....quote:Op zondag 18 december 2005 02:05 schreef Svensational het volgende:
Ik bedoel dat jij meestal van het negatieve uitgaat.
Ik dacht dat je tegen mij had gezegd dat je geen TT kon aanpassen omdat je geen mod was in dit forumquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 02:35 schreef MissHobje het volgende:en nu lekker slapennnnnnnnnnnnnnn ( ik dan
)
Nu alquote:Op zondag 18 december 2005 02:35 schreef MissHobje het volgende:en nu lekker slapennnnnnnnnnnnnnn ( ik dan
)
Da;s altijdquote:Op zondag 18 december 2005 02:36 schreef Wup het volgende:
wat een slap geouwehoer hier;)
in stijl, met typefout;)quote:Op zondag 18 december 2005 02:36 schreef Foreverblue het volgende:
Maar ik gun Wup een SC opening hoor![]()
ssssssssssssssssst, ik kan het wel, maar ik doe het liever nietquote:Op zondag 18 december 2005 02:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tegen mij had gezegd dat je geen TT kon aanpassen omdat je geen mod was in dit forum![]()
![]()
Je zegt wel typefout, Bupatih zal trots op je zijnquote:
Nog meer dan anders, vind je ook niet?quote:Op zondag 18 december 2005 02:36 schreef Wup het volgende:
wat een slap geouwehoer hier;)
Nee hoor, blijf gerustquote:
ohoh: mods kunnen meer dan je denkt.quote:Op zondag 18 december 2005 02:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
ssssssssssssssssst, ik kan het wel, maar ik doe het liever nietDaarom laat ik al de bagger ook gewoon staan
.
Jep al meerder malenquote:Op zondag 18 december 2005 02:28 schreef I_doubt het volgende:
Is er al een discussie geweest over BB en het Stockholm syndroom?
Die mis ik!!!!!!quote:Op zondag 18 december 2005 02:29 schreef ART het volgende:
[..]
Oh vast. Al tijdens BB1.
Zal ongetwijfeld aan bod zijn geweest in het gouden topiek 'Voer voor psychologen'.
Grmbl... die modjes doen ook geen klote meer he.. tegenwoordigquote:Op zondag 18 december 2005 02:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
ssssssssssssssssst, ik kan het wel, maar ik doe het liever nietDaarom laat ik al de bagger ook gewoon staan
.
Weet ik... plaag je alleen maarquote:Op zondag 18 december 2005 02:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
.
hey, wel lief zijn tegen Sven hoorquote:Op zondag 18 december 2005 02:39 schreef MissHobje het volgende:
Grmbl... die modjes doen ook geen klote meer he.. tegenwoordig![]()
Sommige zijn juist weer overactiefquote:Op zondag 18 december 2005 02:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Grmbl... die modjes doen ook geen klote meer he.. tegenwoordig![]()
Tot vandaag klinkt ook zo stom vind je niet?quote:Op zondag 18 december 2005 02:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik nam aan dat hij zaterdag bedoelde... Ik zeg ook altijd, al is het nacht... tot morgen![]()
Ik ga ze eens opzoeken en nalezen.quote:
In het huis, of hier?quote:Op zondag 18 december 2005 02:40 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik ga ze eens opzoeken en nalezen.
Ik zie (zeker de afgelopen dagen) duidelijk aspecten van dit syndroom.
Nou, sommige zeggen het hoor... of: tot later vandaag weer. Ik zeg gewoon... tot morgenquote:Op zondag 18 december 2005 02:40 schreef melke het volgende:
[..]
Tot vandaag klinkt ook zo stom vind je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |