Haar man ook!quote:Op zondag 18 december 2005 02:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben iets boven de 30, zie mijn profiel![]()
Zijn we het in ieder geval eens!quote:Op zondag 18 december 2005 02:20 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dit is ook een principe van mij, geen foto op een openbaar forum, nee ik heb ook geen onderbouwing, behalve dan dat ik niet gebasht wil worden door allerlei pubers die alleen willen fuckenOp andere sites zet ik mijn foto wel omdat ik weet dat de foto's beveiligd worden (oke is ook niet 100% maar dat risico neem ik
Maar nee op Fok! ?? No way!
![]()
yep, ik had je al tot cap held uitgeroepen, maar dan was voor de Nathalie-pic-ophef-hype;)quote:Op zondag 18 december 2005 02:20 schreef Foreverblue het volgende:
Doe ik Wup... voor helaas nog maar 4 dagen![]()
Idd, nou je het zegt. Sinds ze een moeder-dochterrelatie hebben?quote:Op zondag 18 december 2005 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
Wat ik me zo afvraag he... In het begin van BB sliep Lieske altijjd omgekeerd... dus met hoofd naar Linda haar voeten toe. Anders kon ze niet slapen. Maar nu ligt ze gewoon naast Ingrid. Wanneer is dat omgeslagen?
sinds Linda weg is?[ gokje]quote:Op zondag 18 december 2005 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
Wat ik me zo afvraag he... In het begin van BB sliep Lieske altijjd omgekeerd... dus met hoofd naar Linda haar voeten toe. Anders kon ze niet slapen. Maar nu ligt ze gewoon naast Ingrid. Wanneer is dat omgeslagen?
Dus ik ben nu je cap-held niet meer?quote:Op zondag 18 december 2005 02:23 schreef Wup het volgende:
[..]
yep, ik had je al tot cap held uitgeroepen, maar dan was voor de Nathalie-pic-ophef-hype;)
Dat ben ik nu. Heldinquote:Op zondag 18 december 2005 02:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dus ik ben nu je cap-held niet meer?![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hahaha, de hele avond en dat heb jij mooi gemist!![]()
Geeft niet hoorquote:Op zondag 18 december 2005 02:22 schreef Arliator het volgende:
[..]
Het gezin wil niet, liggen al een paar te slapen, en als ze wakker zijn willen ze ook niet.
Sorry....
Zei ik gisteren ook al en nu nog een keer: een hele mooie foto van een hele mooie meid!!!quote:
Ik ben blij dat ik eindelijk weet dat je ♀ bent, ik was bijna weer in de fout gegaanquote:Op zondag 18 december 2005 02:25 schreef Sjet het volgende:
[..]
Geeft niet hoorLekker laten slapen
![]()
Ik zou er ook geen foto plaatsen, net als SuperMem schrijft.
Ik plaats liever de foto's van mijn honden, daar ben ik erg trots op![]()
Dank jequote:Op zondag 18 december 2005 02:25 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zei ik gisteren ook al en nu nog een keer: een hele mooie foto van een hele mooie meid!!!![]()
Prachtige foto van Ingrid![]()
Als het alleen om de Ingrid foto gaat geef ik je gelijkquote:
Hou op joh, was een geintje.quote:Op zondag 18 december 2005 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als het alleen om de Ingrid foto gaat geef ik je gelijk![]()
Die kans was heel groot geweest dan jaquote:Op zondag 18 december 2005 02:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hou op joh, was een geintje.
Als je hier was geweest, had je 'm ook gemaakt.
Ja en lachen hoe ze nu praten over dat vertederende van Roel............ ik vond het inderdaad ook heel vertederend om te zien hoe Roel zich liet 'helpen' door Lindaquote:Op zondag 18 december 2005 02:26 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: Ing, wie denk je dat er gaat winnen?
Ingrid: Ik dacht lang Joost...
Lieske : Ik denk Roel.
Haha. Ik heb afgelopen week een balletje opgegooid ja.quote:Op zondag 18 december 2005 02:28 schreef I_doubt het volgende:
Is er al een discussie geweest over BB en het Stockholm syndroom?
Oh vast. Al tijdens BB1.quote:Op zondag 18 december 2005 02:28 schreef I_doubt het volgende:
Inderdaad opvallend mooi gelukt.quote:Op zondag 18 december 2005 02:25 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zei ik gisteren ook al en nu nog een keer: een hele mooie foto van een hele mooie meid!!!![]()
Prachtige foto van Ingrid![]()
Die is al langsgekomen ja, was zeer leerzaam voor mijquote:Op zondag 18 december 2005 02:28 schreef I_doubt het volgende:
Pffff, heel wat. Zeker 10 denk ik.quote:Op zondag 18 december 2005 02:28 schreef ART het volgende:
Hoeveel SC's zijn er vandaag doorheen gejast?
Ze heeft eens verteld dat ze tegen Linda zei dat ze niet goed sliep in het huis. Toen zei Linda dan moet je eens met je hoofd bij het voeteinde gaan proberen te slapen. Zo is toen blijven liggen. De eerste nacht toen Linda weg was is ze weer normaal gaan liggen en is Ingrid naast haar komen slapen.quote:Op zondag 18 december 2005 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
terugkerend jaquote:Op zondag 18 december 2005 02:28 schreef I_doubt het volgende:
Toen Ingrid in het bed van Linda ging slapen.quote:Op zondag 18 december 2005 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
Hoezo dan?quote:Op zondag 18 december 2005 02:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik eindelijk weet dat je ♀ bent, ik was bijna weer in de fout gegaan![]()
Vandaag 2, gister 9quote:Op zondag 18 december 2005 02:28 schreef ART het volgende:
Hoeveel SC's zijn er vandaag doorheen gejast?
Da's mooi voor het gemiddelde. Morgen zal er weinig te beleven zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 02:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pffff, heel wat. Zeker 10 denk ik.
Vandaag 10 stuks?quote:Op zondag 18 december 2005 02:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pffff, heel wat. Zeker 10 denk ik.
nou, wat heb ik gewonnen?quote:Op zondag 18 december 2005 02:29 schreef melke het volgende:
Ze heeft eens verteld dat ze tegen Linda zei dat ze niet goed sliep in het huis. Toen zei Linda dan moet je eens met je hoofd bij het voeteinde gaan proberen te slapen. Zo is toen blijven liggen. De eerste nacht toen Linda weg was is ze weer normaal gaan liggen en is Ingrid naast haar komen slapen.
Ik nam aan dat hij zaterdag bedoelde... Ik zeg ook altijd, al is het nacht... tot morgenquote:
Omdat ik bij jou al 2 maal de fout in ben gegaan, en nu je Menno weer als avatar hebt, was die kans weer aanwezigquote:
Aha... op die manier. Ik heb er eigelijk nooit bij stilgestaan, maar het schoot me nu te binnen dat ze omgekeerd lag.quote:Op zondag 18 december 2005 02:29 schreef melke het volgende:
[..]
Ze heeft eens verteld dat ze tegen Linda zei dat ze niet goed sliep in het huis. Toen zei Linda dan moet je eens met je hoofd bij het voeteinde gaan proberen te slapen. Zo is toen blijven liggen. De eerste nacht toen Linda weg was is ze weer normaal gaan liggen en is Ingrid naast haar komen slapen.
Sinds Dido weg is is hij sowieso liever tov de andere bewonersquote:Op zondag 18 december 2005 02:29 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik vond Roel vooral vanavond vertederenddoor zijn reactie op Lieske die niet verder kon met dat gefiets.
Weetje wat het mooiste is, de laatste trein van Amsterdam naar Rotterdam (Dorus)quote:Op zondag 18 december 2005 02:22 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik vind hem mooier dan Amsterdam Rotterdam of Den Haag.
Nog sterker:
Utrecht is mooier dan Amsterdam Rotterdam of Den Haag
(komt er nu een moderator mopperen: niet discrimineren met steden)
Ah ach zoquote:Op zondag 18 december 2005 02:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Omdat ik bij jou al 2 maal de fout in ben gegaan, en nu je Menno weer als avatar hebt, was die kans weer aanwezig
Je sluit de dag pas af als je gaat slapen. Ik wel iigquote:Op zondag 18 december 2005 02:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik nam aan dat hij zaterdag bedoelde... Ik zeg ook altijd, al is het nacht... tot morgen![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 18 december 2005 02:33 schreef ART het volgende:
Trusten allen.
Ja ik dus ook.quote:Op zondag 18 december 2005 02:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je sluit de dag pas af als je gaat slapen. Ik wel iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |