De Dijk? weet niet meer welke cd. Wel een van de eerste.quote:Op zondag 18 december 2005 02:13 schreef melke het volgende:
Ik wil die cd ook! Welke zou het zijn?
Van mijn bankstel?quote:Op zondag 18 december 2005 02:13 schreef Sjet het volgende:
[..]
Maar zonder gekheid.... dan doen jij en Arliator het toch tegelijk, een foto daar plaatsen![]()
Snap ik eigenlijk best wel. Zware opdracht achter de rug, slaap gebrek, laatste weekend ooit in het BB huis, je mist je familie, etc..quote:
WAUWWWW... die is zeker mooi jaquote:
Staat ook op verzamelcd van De Dijk.quote:Op zondag 18 december 2005 02:14 schreef ART het volgende:
[..]
De Dijk? weet niet meer welke cd. Wel een van de eerste.
Zelfs mijn dochter vindt mij af en toe "lichtelijk gestoord".quote:
Welkomquote:Op zondag 18 december 2005 02:15 schreef I_doubt het volgende:
He halloterug van een dagje stappen
Ik zie dat ze gestopt zijn.
Opgegeven dus.. Even wat bijlezen.
met zn Brenda museumquote:Op zondag 18 december 2005 02:15 schreef Bartoli het volgende:
Joost slaapt nu in zijn remie op de mannenslaapkamer
Roel gaat daar zo ook slapen hoor. Die wil gewoon nog wat ouwhoerenquote:Op zondag 18 december 2005 02:15 schreef Bartoli het volgende:
Joost slaapt nu in zijn remie op de mannenslaapkamer
Oh, vast. Is een van hun beste nummers.quote:Op zondag 18 december 2005 02:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Staat ook op verzamelcd van De Dijk.
Nee, ze krijgen geen geld... hebben wel een applaus gekregen voor hun doorzettingsvermorgen.quote:Op zondag 18 december 2005 02:16 schreef Bartoli het volgende:
btw hebben ze wel 50.000 euro gekregen voor de pot (of gaan ze krijgen) omdat ze gestopt zijn na overleg en goedkuering met BB?
Hoe oud is jouw dochter?quote:Op zondag 18 december 2005 02:16 schreef Muerte het volgende:
[..]
Zelfs mijn dochter vindt mij af en toe "lichtelijk gestoord".![]()
Nee, maar wel een applausquote:Op zondag 18 december 2005 02:16 schreef Bartoli het volgende:
btw hebben ze wel 50.000 euro gekregen voor de pot (of gaan ze krijgen) omdat ze gestopt zijn na overleg en goedkuering van BB?
Ik ben er zo trots opquote:Op zondag 18 december 2005 02:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
WAUWWWW... die is zeker mooi ja![]()
![]()
![]()
Ja ik hoorde het, het viel me gewoon op dat ze niet zo een toepasselijk moment kozenquote:
Utrecht!quote:Op zondag 18 december 2005 02:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Welkom
Waar ben je wezen stappen?
eens, maar ik mag de Dijk sowieso welquote:Op zondag 18 december 2005 02:17 schreef ART het volgende:
Oh, vast. Is een van hun beste nummers.
Ze hebben helemaal niks gekregen, alleen applausquote:Op zondag 18 december 2005 02:16 schreef Bartoli het volgende:
btw hebben ze wel 50.000 euro gekregen voor de pot (of gaan ze krijgen) omdat ze gestopt zijn na overleg en goedkuering van BB?
Nee.quote:Op zondag 18 december 2005 02:16 schreef Bartoli het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2005 02:15 schreef I_doubt het volgende:
He halloterug van een dagje stappen
Ik zie dat ze gestopt zijn.
Opgegeven dus.. Even wat bijlezen.
Dat is de specialiteit van Dropkick ja... ik plaats het liefst de caps clean zoals ze zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben er zo trots op![]()
Maar het meisje is ook zo fotogeniek, middenin de nacht tijdens de fietsopdracht en dan ziet ze er zó uit. Dropkick had exact dezelfde, bleek later, alleen in zwart-wit.
Mijn zoon vindt mij zwaar gestoordquote:Op zondag 18 december 2005 02:16 schreef Muerte het volgende:
[..]
noem dat maar niks;)quote:Op zondag 18 december 2005 02:17 schreef Arliator het volgende:
Ze hebben helemaal niks gekregen, alleen applaus
Ik had 'm ooit als mijn sig.quote:Op zondag 18 december 2005 02:17 schreef ART het volgende:
[..]
Oh, vast. Is een van hun beste nummers.
Keeee... is mooie stad ja... met de grachten.quote:
Mijn dochter vindt mij zwaar gestoordquote:Op zondag 18 december 2005 02:16 schreef Muerte het volgende:
[..]
[Rikker mode] Hulde[/Rikkert mode]quote:Op zondag 18 december 2005 02:18 schreef Foreverblue het volgende:
Dat is de specialiteit van Dropkick ja... ik plaats het liefst de caps clean zoals ze zijn.
in hun hoofd welquote:Op zondag 18 december 2005 02:19 schreef I_doubt het volgende:
Is de dodenmars nog vaak gespeeld?
nu rond de 30..............quote:Op zondag 18 december 2005 02:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hoe oud is jouw dochter?
Als ze nu rond de 30 is..............
Maar als ze nog in de tienerjaren is, heb ik hier nog een kandidaat zitten, 15 jaar
Dit is ook een principe van mij, geen foto op een openbaar forum, nee ik heb ook geen onderbouwing, behalve dan dat ik niet gebasht wil worden door allerlei pubers die alleen willen fuckenquote:Op zondag 18 december 2005 02:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Niemand basht mij, en als ze dat wel doen? Hun probleem, ik heb er geen last van, zij wel.
Maar nee, geen foto van mij, is een principe van mij, een van de weinige die ik heb. En nee, ik kan het niet onderbouwen
Jammer dat het zo druk was.quote:Op zondag 18 december 2005 02:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
daar ben ik ook nog geweest vandaag![]()
Doe ik Wup... voor helaas nog maar 4 dagenquote:Op zondag 18 december 2005 02:19 schreef Wup het volgende:
[..]
[Rikker mode] Hulde[/Rikkert mode]
vooral daarmee doorgaan FB
Lijkt me welquote:Op zondag 18 december 2005 02:20 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Jammer dat het zo druk was.
Als we maar met zijn tweeën waren hadden we elkaar zeker gezien![]()
Hahaha, de hele avond en dat heb jij mooi gemist!quote:Op zondag 18 december 2005 02:19 schreef I_doubt het volgende:
Is de dodenmars nog vaak gespeeld?
Net als babettequote:
Ik vind hem mooier dan Amsterdam Rotterdam of Den Haag.quote:Op zondag 18 december 2005 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Keeee... is mooie stad ja... met de grachten.
Het gezin wil niet, liggen al een paar te slapen, en als ze wakker zijn willen ze ook niet.quote:Op zondag 18 december 2005 02:20 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Of van het hele gezin op de bank, mag ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |