Ja? Storten je ogen in net als Lieske? Dat zei ze vanavond werkelijkwaar.....quote:Op zondag 18 december 2005 02:58 schreef Foreverblue het volgende:
Ik doe nog 1en dan gaan de rolluiken sluiten bij me...
quote:
we hebben hier tranen voor je doorzettingsvermogen, we zijn zo trots op je.quote:Op zondag 18 december 2005 02:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bezig met mijn geheime rookopdracht
En die hometrainer heb ik op de stip gezet en terwijl ik fiets brei ik
4 vliegen in 1 klap
Anders red ik het niet, maar opgeven..... dacht het niet
quote:Op zondag 18 december 2005 03:02 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ga toch niet zeggen dat je dacht dat ik een jaar of 20 ouder was![]()
![]()
Ja zo'n 'urban' chickquote:Op zondag 18 december 2005 02:58 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die blonde op die foto boven zijn bed toch![]()
ok dan I believe youquote:Op zondag 18 december 2005 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Maar echt naar je leeftijd gekeken had ik nou ook weer niet.
Hahaha een typische Lieske uitspraak ja...quote:Op zondag 18 december 2005 03:03 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja? Storten je ogen in net als Lieske? Dat zei ze vanavond werkelijkwaar.....![]()
't BB5-forum: de stats - deel 3.quote:Op zondag 18 december 2005 02:56 schreef Foreverblue het volgende:
Leuk... geef die link eens als je wilt.
Ik kan meestal wel de leeftijd ongeveer raden aan de hand van wat mensen hier posten.quote:
kom ik dan zo verstandig en wijs over voor mijn leeftijdquote:Op zondag 18 december 2005 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik kan meestal wel de leeftijd ongeveer raden aan de hand van wat mensen hier posten.
5e plek sta ik... niet slecht voor een simpele capper als ikquote:Op zondag 18 december 2005 03:04 schreef Wup het volgende:
[..]
't BB5-forum: de stats - deel 3.
en dan helmaal onderaan:)
Vertel...........quote:Op zondag 18 december 2005 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik kan meestal wel de leeftijd ongeveer raden aan de hand van wat mensen hier posten.
Jij vist naar complimentjes, maar ik vind je gewoon gezelligquote:Op zondag 18 december 2005 03:05 schreef Bartoli het volgende:
[..]
kom ik dan zo verstandig en wijs over voor mijn leeftijd![]()
Als je de foto's ziet snap je ook waarom ze Dido zo'n kakmadam vinden tov dat meisje. Zijn gewoon 2 verschillende typesquote:Op zondag 18 december 2005 03:04 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat was me dan nog niet opgevallen eraan
Oh, maar dat is niet moeilijk.quote:Op zondag 18 december 2005 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik sta er niet bijquote:Op zondag 18 december 2005 03:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
5e plek sta ik... niet slecht voor een simpele capper als ik
Maar die lijst is wel van 20 november... ik neem aan dat dat ondertussen wel flink veranderd is.
simpel is goed FB, jammer van dat Nathalie shot, anders had ik je in eenzaamheid kunnen verheerlijken:)quote:Op zondag 18 december 2005 03:05 schreef Foreverblue het volgende:
5e plek sta ik... niet slecht voor een simpele capper als ik
Maar die lijst is wel van 20 november... ik neem aan dat dat ondertussen wel flink veranderd is.
Whahahahaha... moet ik daar nu blij om zijn of juist verdrietig?quote:Op zondag 18 december 2005 03:08 schreef Wup het volgende:
[..]
simpel is goed FB, jammer van dat Nathalie shot, anders had ik je in eenzaamheid kunnen verheerlijken:)
haha, u bent wijsquote:Op zondag 18 december 2005 03:07 schreef I_doubt het volgende:
Oh, maar dat is niet moeilijk.
Iedereen is 35.
(Ik houd een marge van 20 jaar aan)![]()
thnxquote:Op zondag 18 december 2005 03:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij vist naar complimentjes, maar ik vind je gewoon gezellig![]()
Voorbeeld: ik zag in iemands profiel een bepaald jaartal als geboortedatum. Ik zag wat die persoon postte, ik dacht: dat kán niet, sterker nog, het is gewoon onmogelijk. Bleek die persoon dus later idd twintig jaar jonger te zijn, was foutje ofzo.quote:
Klopt, de trots van het BB forum!!!!quote:Op zondag 18 december 2005 03:09 schreef Svensational het volgende:
Is Foreverblue die van dat berucht Natalieshot???
It wasn't mequote:Op zondag 18 december 2005 03:09 schreef Svensational het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2005 03:07 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Oh, maar dat is niet moeilijk.
Iedereen is 35.
(Ik houd een marge van 20 jaar aan)![]()
Dat fokken leidt ook wel een beetje af, ik ga me nu maar weer even wat beter concentrerenquote:Op zondag 18 december 2005 03:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
we hebben hier tranen voor je doorzettingsvermogen, we zijn zo trots op je.
HULDE![]()
yep, hij is er stiekem trots opquote:Op zondag 18 december 2005 03:09 schreef Svensational het volgende:
Een man kan toch op twee heel verschillende types vallenquote:Op zondag 18 december 2005 03:06 schreef melke het volgende:
[..]
Als je de foto's ziet snap je ook waarom ze Dido zo'n kakmadam vinden tov dat meisje. Zijn gewoon 2 verschillende types
Trots niet hoor... maar wel geinig dat er zoveel commotie over is ontstaan. De bekende 15 minutes of fame he.quote:
Ja als zwetserquote:Op zondag 18 december 2005 03:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wel hoor 't BB5-forum: de stats - deel 3.
Je zat op de verkeerde pagina te kijken
Ah, op die manierquote:
alleen als dat in de mannenregels staatquote:[b]Op zondag 18 december 2005 03:11 schreef Wickedangel het volgende:[/bEen man kan toch op twee heel verschillende types vallen![]()
Vrouwen natuurlijk ook.
quote:Op zondag 18 december 2005 03:09 schreef weyden het volgende:
hallo allemaal nog flink leven hier in de brouwerij??!!
Nee hoor, dat gebeurt amper.quote:Op zondag 18 december 2005 02:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ow echt waar?
Ik dacht dat het misschien heel 'normaal' was daarzo.... en dat ik dus te oud voor dat deel van het forum was![]()
Ah zo. Ik dacht nu ga je mijn leeftijd schattenquote:Op zondag 18 december 2005 03:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Voorbeeld: ik zag in iemands profiel een bepaald jaartal als geboortedatum. Ik zag wat die persoon postte, ik dacht: dat kán niet, sterker nog, het is gewoon onmogelijk. Bleek die persoon dus later idd twintig jaar jonger te zijn, was foutje ofzo.
Zeg ik dan dat dat niet kan?quote:Op zondag 18 december 2005 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een man kan toch op twee heel verschillende types vallen![]()
Vrouwen natuurlijk ook.
Oke, ik dacht dat het over het aantal posts ging.quote:Op zondag 18 december 2005 03:12 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja als zwetser[geen slechte binnenkomer als beginner hier]
Maar niet als capperMaar ja, ik zit ook nog maar op de kleuter-cap-school
![]()
Ssssssssssssssssstttttt dat was helemaal de bedoeling niet dus houd het even onder ons oke?????quote:Op zondag 18 december 2005 03:09 schreef Svensational het volgende:
Misschien probeer ik het dan nog wel eensquote:Op zondag 18 december 2005 03:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee hoor, dat gebeurt amper.. En het is echt vet gezellig daar op zaterdagavond
Mareschaquote:Op zondag 18 december 2005 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sorry maar ik weet niet meer wie dat is. Als ik thuis ben, kijk ik altijd met een half oog, ik luister terwijl ik andere dingen aan het doen ben.
Owww, zo. Ik heb nog niet zo'n voorstelling bij je dus daar waag ik me maar niet aanquote:Op zondag 18 december 2005 03:13 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ah zo. Ik dacht nu ga je mijn leeftijd schatten![]()
bye FBquote:Op zondag 18 december 2005 03:15 schreef Foreverblue het volgende:
Maar mensen... hoewel het zeer gezellig is, ga ik jullie verlaten. Slaap lekker voor straks![]()
Hoe kon dat, en hoelang was het in beeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |