Ik moest me ook al inhouden, maar ik was glad vergeten dat haar zoon meeleest. Hoe oud issie?quote:Op zondag 18 december 2005 02:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Het is dat de zoon van mijn vriendin mee zit te lezen, anders had ik hier iets leuks kunnen posten![]()
Beetje lastig fokken, met in 1 hand een hoopje blauw zand en in de andere een peukquote:Op zondag 18 december 2005 02:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huh deden JULIIE dat dan nu al niet
HAHAHAHAHA!!!!quote:Op zondag 18 december 2005 02:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Beetje lastig fokken, met in 1 hand een hoopje blauw zand en in de andere een peuk![]()
15, maar voelt zich af en toe veel ouder. Gaat wel zo naar bed toe, want na 3 uur komen de "grote mensen dingen" aan bod hierquote:Op zondag 18 december 2005 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik moest me ook al inhouden, maar ik was glad vergeten dat haar zoon meeleest. Hoe oud issie?
Leg eens uit danquote:Op zondag 18 december 2005 02:51 schreef Wup het volgende:
@ Svensational.
ik vond je opmerking over 'je kijkt geen Idols maar wel BB' vreemd, maar ik begin inmiddels het verband te zien........
Ja of het is een jeugdig iemand, die denkt dat dat stoer is?quote:Op zondag 18 december 2005 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben thuis niks te vertellen en zo, en dan moeten ze toch hun agressie kwijt. Of zo.
Prima, dan wacht ik nog evenquote:Op zondag 18 december 2005 02:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
15, maar voelt zich af en toe veel ouder. Gaat wel zo naar bed toe, want na 3 uur komen de "grote mensen dingen" aan bod hier![]()
Maar met de gelaatsuitdrukkingen had je dan weer geen moeite?quote:Op zondag 18 december 2005 02:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Beetje lastig fokken, met in 1 hand een hoopje blauw zand en in de andere een peuk![]()
Mocht het er eindelijk afquote:Op zondag 18 december 2005 02:51 schreef Wup het volgende:
@ Svensational.
ik vond je opmerking over 'je kijkt geen Idols maar wel BB' vreemd, maar ik begin inmiddels het verband te zien........
En Marescha (zie avatar) is ook doorquote:Op zondag 18 december 2005 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is dat die Armand-figuur met die piercing? HIj ziet er niet UIT, maar zingen kan ie wel.
quote:Op zondag 18 december 2005 02:53 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja of het is een jeugdig iemand, die denkt dat dat stoer is?![]()
ik heb net even de link van Pinball aangeklikt met de statistieken.quote:Op zondag 18 december 2005 02:50 schreef Muerte het volgende:
Voor een keer lijkt me dat best leuk om te doen, zoals de hoogtepunten bijhouden en de fotoboeken maken voor de bewoners.
En dan zonder de beperkingen van maar 4 streams en de "censuur" van de regie die je als internetkijker wel hebt.
Maar dan ook absoluut eenmalig, denk niet dat ik een tweede keer zou trekken.
Ik zit nog steeds domme vierkantjes te breien en Arliator zit nog steeds in de bonenquote:Op zondag 18 december 2005 02:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben benieuwd......... Moet die zoon niet eens hoognodig naar bed?quote:Op zondag 18 december 2005 02:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Het is dat de zoon van mijn vriendin mee zit te lezen, anders had ik hier iets leuks kunnen posten![]()
Hahahaha, daar zit jij weer op te wachten natuurlijkquote:Op zondag 18 december 2005 02:53 schreef Muerte het volgende:
[..]
Maar met de gelaatsuitdrukkingen had je dan weer geen moeite?![]()
Nog 7 minutenquote:Op zondag 18 december 2005 02:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ben benieuwd......... Moet die zoon niet eens hoognodig naar bed?![]()
Gelaatsuidrukkingen? Of bedoel je de naad van Naat?quote:Op zondag 18 december 2005 02:53 schreef Muerte het volgende:
[..]
Maar met de gelaatsuitdrukkingen had je dan weer geen moeite?![]()
Sorry maar ik weet niet meer wie dat is. Als ik thuis ben, kijk ik altijd met een half oog, ik luister terwijl ik andere dingen aan het doen ben.quote:Op zondag 18 december 2005 02:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
En Marescha (zie avatar) is ook door.
Maar ja, welke bonen?quote:Op zondag 18 december 2005 02:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds domme vierkantjes te breien en Arliator zit nog steeds in de bonen
HAHAHAAHAH!!quote:Op zondag 18 december 2005 02:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds domme vierkantjes te breien en Arliator zit nog steeds in de bonen
Maar als je zoiets leest en je vindt dat het niet kan, dan ram je toch even op het "nsb" knopje?quote:Op zondag 18 december 2005 02:53 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja of het is een jeugdig iemand, die denkt dat dat stoer is?![]()
Ow echt waar?quote:Op zondag 18 december 2005 02:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, dat kan ik me niet heugen, wie postte dat waar? Als ik het gezien had had ik het wel geëdit/verwijderd/gewaarschuwd
!
Leuk... geef die link eens als je wilt.quote:Op zondag 18 december 2005 02:54 schreef Wup het volgende:
[..]
ik heb net even de link van Pinball aangeklikt met de statistieken.
in het begin kwam ik nog voor in de caps-statistieken omdat ik het 's nacht overnam als Scanman afhaakte......
ik was zo blij toen anderen die taak overnamen:)
kwestie van forumverslaving lijkt me?quote:Op zondag 18 december 2005 02:53 schreef Svensational het volgende:
Leg eens uit dan?
Nu ik erover nadenk sloeg het idd nergens op. BB is totaal niet te vergelijken met Idols, behalve dat het geldklopperij is dan
.
Oh ja, die zoon is morgen in friesland, kan je hem even leren wat normale bedtijden zijn voor een 15 jarigequote:Op zondag 18 december 2005 02:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ben benieuwd......... Moet die zoon niet eens hoognodig naar bed?![]()
Welk knopjequote:Op zondag 18 december 2005 02:56 schreef Muerte het volgende:
[..]
Maar als je zoiets leest en je vindt dat het niet kan, dan ram je toch even op het "nsb" knopje?
quote:Op zondag 18 december 2005 02:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het gele driehoekje bovenin een topic.quote:
Jij wel? Heb je foto's?quote:Op zondag 18 december 2005 02:55 schreef melke het volgende:
Hebben jullie trouwens al eens de ex vriendin van Roel gezien? Jeez wat ziet die er anders uit dan Dido zeg!
quote:Op zondag 18 december 2005 02:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelaatsuidrukkingen? Of bedoel je de naad van Naat?
Ja dat is 'm! Beetje apart type idd, maar dat vind ik altijd wel leuk. En ik hou ook van zo'n stemquote:Op zondag 18 december 2005 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is dat die Armand-figuur met die piercing? HIj ziet er niet UIT, maar zingen kan ie wel.
Ik heb precies één keer mijn beklag gedaan en toen bleef het topic lekker openquote:Op zondag 18 december 2005 02:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het gele driehoekje bovenin een topic.
Nee heb geen foto's, weet niet hoe je die moet maken. Maar heb haar wel al eens gezien.quote:
Voor een kleine jongen zoals hij welquote:Op zondag 18 december 2005 02:58 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die 7 minuten maken ook niks meer uit nu![]()
Ik ben nog steeds bezig met mijn geheime rookopdrachtquote:Op zondag 18 december 2005 02:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Die mis ik elke keerquote:Op zondag 18 december 2005 02:58 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die blonde op die foto boven zijn bed toch![]()
Die peuk kan je gewoon plakken aan een bezem o.i.d. Had je van de bewoners af kunnen kijken........... al is dat al wel weer een tijd geledenquote:Op zondag 18 december 2005 02:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
ow ja dat ken ik. Ik roeg 6 jaar geleden ook op mijn 15e pap/mam kan ik nog 10 minuten opblijvenquote:Op zondag 18 december 2005 02:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Voor een kleine jongen zoals hij wel![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 02:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bezig met mijn geheime rookopdracht
En die hometrainer heb ik op de stip gezet en terwijl ik fiets brei ik
4 vliegen in 1 klap
Anders red ik het niet, maar opgeven..... dacht het niet
Dat is van alle tijden, had ik ook, elke seconde was er 1quote:Op zondag 18 december 2005 02:59 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ow ja dat ken ik. Ik roeg 6 jaar geleden ook op mijn 15e pap/mam kan ik nog 10 minuten opblijven![]()
OMG, jij bent pas 21quote:Op zondag 18 december 2005 02:59 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ow ja dat ken ik. Ik roeg 6 jaar geleden ook op mijn 15e pap/mam kan ik nog 10 minuten opblijven![]()
Hij gaat nu!!!!!!!!quote:Op zondag 18 december 2005 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
Het is GVD drie uur![]()
Arliator en Dizzy, stuur die knul eens naar bed! Dan kunnen we het hier eens over grote-mensenzaken hebben![]()
Tuurlijkquote:Op zondag 18 december 2005 02:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oh ja, die zoon is morgen in friesland, kan je hem even leren wat normale bedtijden zijn voor een 15 jarige![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 02:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bezig met mijn geheime rookopdracht
En die hometrainer heb ik op de stip gezet en terwijl ik fiets brei ik
4 vliegen in 1 klap
Anders red ik het niet, maar opgeven..... dacht het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |