Ze deed haar been omhoog en van schrik drukte ik op print screenquote:Op zondag 18 december 2005 03:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ssssssssssssssssstttttt dat was helemaal de bedoeling niet dus houd het even onder ons oke?????
Is altijd link bij vrouwenquote:Op zondag 18 december 2005 03:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Owww, zo. Ik heb nog niet zo'n voorstelling bij je dus daar waag ik me maar niet aan![]()
Uit je eerdere post sprak anders verwondering dat Roel op twee heeeel verschillende types viel/valt.quote:
Kwestie van vaker posten daar, heb ook al een aantal nieuwe users leren kennen daar sinds Idols bezig isquote:Op zondag 18 december 2005 03:14 schreef Sjet het volgende:
[..]
Misschien probeer ik het dan nog wel eens
Ik vind het wel heel leuk om erover te kletsen met anderen die het ook gezien hebben. Net als hier zeg maar. Maar ik merk ook dat ik het prettig vind omdat je de mensen hier nu ook een klein beetje 'kent'.
Ik liet het expres in het middenquote:Op zondag 18 december 2005 03:16 schreef Bartoli het volgende:
welterusten FB![]()
en tot later vandaag (of bedoelde je nu morgen![]()
)
Lief van je, maar ik heb geen geluid. Maar haar gezicht komt me absoluut niet bekend voor.quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 03:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik liet het expres in het midden
Doeiiiii allemaal
Er zijn zoveel leeftijdenquote:Op zondag 18 december 2005 03:13 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ah zo. Ik dacht nu ga je mijn leeftijd schatten![]()
Neeeheeeequote:Op zondag 18 december 2005 03:15 schreef Foreverblue het volgende:
Maar mensen... hoewel het zeer gezellig is, ga ik jullie verlaten. Slaap lekker voor straks![]()
Maar daarvoor was het al duidelijk waar ze mee bezig wasquote:Op zondag 18 december 2005 03:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze deed haar been omhoog en van schrik drukte ik op print screen
Ze was niet bezig waarmee jij denkt dat ze bezig was hoor.quote:Op zondag 18 december 2005 03:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar daarvoor was het al duidelijk waar ze mee bezig was? Want normaal draait BB dan toch altijd weg
?
Precies ik was erbij en weet het juiste verhaalquote:Op zondag 18 december 2005 03:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze deed haar been omhoog en van schrik drukte ik op print screen
Waarom toch elke keer weer dat afscheidquote:Op zondag 18 december 2005 03:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik liet het expres in het midden
Doeiiiii allemaal
welke pijnquote:Op zondag 18 december 2005 03:18 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Waarom toch elke keer weer dat afscheid
Die pijn: onverdraaglijk
Maar ik zal mijn pijn moedig dragen (met pijnstillers)![]()
Mijn paspoortleeftijd is niet moeilijk, die staat in mijn profiel. Maar ik laat altijd andere mensen oordelen over de andere leeftijden, is voor mij leuker om te horen, en ook betrouwbaarderquote:Op zondag 18 december 2005 03:17 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Er zijn zoveel leeftijden
Je fysieke, je mentale, je geestelijke; de leeftijd die je zou willen hebben, de leeftijd die je hebt, de leeftijd zoals je je gedraagt, de leeftijd die je zou moeten hebben.
En dat is alleen nog maar vanuit je eigen gezichtspunt.
Nu die van de ander: de leeftijd die ik denk dat je hebt (de juiste)
Ik gok dus, I Doubt, dat jij helemaal geen student bent. Iig niet van de studentenleeftijd. Een herintredende student, of zo.quote:Op zondag 18 december 2005 03:18 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Waarom toch elke keer weer dat afscheid
Die pijn: onverdraaglijk
Maar ik zal mijn pijn moedig dragen (met pijnstillers)![]()
u bent vals denk ik:)quote:Op zondag 18 december 2005 03:17 schreef I_doubt het volgende:.
Nu die van de ander: de leeftijd die ik denk dat je hebt (de juiste)
Nog ff snel 1 post dan... en dan ga ik echt...quote:Op zondag 18 december 2005 03:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar daarvoor was het al duidelijk waar ze mee bezig was? Want normaal draait BB dan toch altijd weg
?
Heintje Davidsquote:Op zondag 18 december 2005 03:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nog ff snel 1 post dan... en dan ga ik echt...
Ze had die ochtend al geen slip aan, toen ze in de woonkamer zat. Later lag ze gewoon op bed, de rest zat in de jacuzzi volgens mij... en ineens deed ze haar been omhoog. Toen heb ik die cap gemaakt. Dus het is geen fake, zoals sommige willen beweren.
Nu ga ik echt... ja echt? Ja echt...
[flauwe opmerking modus] die keer toevallig niet[/einde flauwe opmerking modus]quote:Op zondag 18 december 2005 03:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze was niet bezig waarmee jij denkt dat ze bezig was hoor.
Bangerdquote:Op zondag 18 december 2005 03:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Owww, zo. Ik heb nog niet zo'n voorstelling bij je dus daar waag ik me maar niet aan![]()
Trusten ForeverCapsquote:Op zondag 18 december 2005 03:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nog ff snel 1 post dan... en dan ga ik echt...
Ze had die ochtend al geen slip aan, toen ze in de woonkamer zat. Later lag ze gewoon op bed, de rest zat in de jacuzzi volgens mij... en ineens deed ze haar been omhoog. Toen heb ik die cap gemaakt. Dus het is geen fake, zoals sommige willen beweren.
Nu ga ik echt... ja echt? Ja echt...
Ja, maar het ene sluit het andere niet uit he. Ik heb nergens gezegd dat dat niet kan ofzo. Viel me op, vandaarquote:Op zondag 18 december 2005 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Uit je eerdere post sprak anders verwondering dat Roel op twee heeeel verschillende types viel/valt.
quote:Op zondag 18 december 2005 03:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
[flauwe opmerking modus] die keer toevallig niet[/einde flauwe opmerking modus]
Ok, wat ik daarstraks dus wilde posten, toen iemand vroeg waarvoor nachten eigenlijk bestemd zijn, was: nuecken en slapenquote:Op zondag 18 december 2005 03:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nu mag ik weer, hij ligt braaf te slapen, de 15 jarige dus![]()
Dan gok ik met je mee Wicked! I_Doubt is niet zo onschuldig dat ze zichzelf voordoet..... denk ik zo, gewoon een gevoel?quote:Op zondag 18 december 2005 03:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik gok dus, I Doubt, dat jij helemaal geen student bent. Iig niet van de studentenleeftijd. Een herintredende student, of zo.
Vergeef me, ik ga nu even los, als dit niet mag, delete mijn postquote:Op zondag 18 december 2005 03:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ok, wat ik daarstraks dus wilde posten, toen iemand vroeg waarvoor nachten eigenlijk bestemd zijn, was: nuecken en slapen![]()
Ik moet erg lachen om haar (?) posts, maar ik zie de gemiddelde student gewoon dat soort dingen niet zeggen.quote:Op zondag 18 december 2005 03:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dan gok ik met je mee Wicked! I_Doubt is niet zo onschuldig dat ze zichzelf voordoet..... denk ik zo, gewoon een gevoel?
Ik denk dat ik een topic reportje ga indienenquote:Op zondag 18 december 2005 03:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Vergeef me, ik ga nu even los, als dit niet mag, delete mijn post![]()
Je bent stokslobberen vergeten![]()
Is dat niet uit dat ene liedje?quote:
Zou mijn eerste ban kunnen wezenquote:Op zondag 18 december 2005 03:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een topic reportje ga indienen![]()
![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 03:27 schreef Bartoli het volgende:
maar ik ga ook de binnenkant van mijn oogjes bekijken. Tot over een paar uurtjes maar weer
quote:Op zondag 18 december 2005 03:27 schreef Bartoli het volgende:
maar ik ga ook de binnenkant van mijn oogjes bekijken. Tot over een paar uurtjes maar weer
Onvergetelijk!!!!!!quote:
Trusten Bartoliquote:Op zondag 18 december 2005 03:27 schreef Bartoli het volgende:
Klopt, Sinds een dag of 2, vlinders in mijn hoofd, sinds een dag of twee, aangenaam verdoofd, liefde oh liefde waar was jij al die tiiijjjdd!!!quote:Op zondag 18 december 2005 03:29 schreef Sjet het volgende:
[..]
Is dat niet uit dat ene liedje?
"Sinds een dag of 2.... lalalalalaa*tekst kwijt*" van Doe Maar?
Echt? Hoe is dat afgelopen?quote:Op zondag 18 december 2005 03:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Onvergetelijk!!!!!!
Ik zal nooit vergeten toen ik hier de eerste keer 'bedreigd' werd![]()
Niks bijzonders, ene oor in, andere oor uit.quote:
Als het heel erg laat wordt, ga ik de tijd omroepen. Bepaalde personen hier vonden dat erg leuk, dus dat houd ik er maar in.quote:
Jammer, geen spannend verhaal, of had je je vrouwelijke charmes in de strijd geworpen?quote:Op zondag 18 december 2005 03:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niks bijzonders, ene oor in, andere oor uit.
Dacht eerst dat het een kloon was, maar dat was dus niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |