Om te raden hoe iedereen er hier uitziet waar nog geen foto van bekend is?quote:Op zondag 18 december 2005 01:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Grappig... is misschien ook wel eens een leuk idee om te doen.
Nee, zwart haar laten verfen. Ik ben nu een blondje... maar niet domquote:Op zondag 18 december 2005 01:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Om te raden hoe iedereen er hier uitziet waar nog geen foto van bekend is?
Dat denk je, je hebt wel een leuk inkoppertje gegeven met je reactie, maar ik kop hem niet inquote:Op zondag 18 december 2005 01:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, zwart haar laten verfen. Ik ben nu een blondje... maar niet dom
Ja vertel eens? Hoe zie je mij? Vertel ik wel of het kloptquote:Op zondag 18 december 2005 01:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Grappig... is misschien ook wel eens een leuk idee om te doen.
Oei... dat vind ik altijd moeilijk... ik denk dat je donker haar hebt.quote:Op zondag 18 december 2005 01:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja vertel eens? Hoe zie je mij? Vertel ik wel of het klopt
quote:Op zondag 18 december 2005 01:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat denk je, je hebt wel een leuk inkoppertje gegeven met je reactie, maar ik kop hem niet in![]()
Maagd met ascendant Weegschaal, tochquote:Op zondag 18 december 2005 01:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij serieus last van zijn knieën heeft. Hij had het net al over vocht dat er zat.quote:Op zondag 18 december 2005 01:27 schreef melke het volgende:
Roel loopt alsof hij dagen paard gereden heeft
Jammer dat je nooit meer ONM kijkt.quote:
Ik denk dat SuperMem mooi lang blond haar heeftquote:Op zondag 18 december 2005 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Oei... dat vind ik altijd moeilijk... ik denk dat je donker haar hebt.
Vandaar ook mijn verrassende TTquote:Op zondag 18 december 2005 01:29 schreef Lamon het volgende:
Maar zijn ze nou nog steeds op dan?
Na al die uren fietsen zou voor pampus liggen toch niet zo'n gek idee zijn, zou je zeggen..
Rood, halflang haar,beetje slag, bruine ogen, ondeugend ovaal gezicht, met een licht wipneusje.quote:Op zondag 18 december 2005 01:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oke, ongeveer 1.70 lang, kort bruin haar, geen bril, geen tattoo, gezellig (Amsterdam he?quote:Op zondag 18 december 2005 01:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Yep. Ik was 1,5 uur geleden nog jarig en zit aan de portquote:
Mijn foto's zijn 98% van de gevallen keurigquote:Op zondag 18 december 2005 01:29 schreef avonne het volgende:
Ach, wat leuk.
Heeft Foreverblue nog een leuke (keurige!) foto in zijn mapje?
http://www.imdb.com/name/nm1478354/
Hoi Dayquote:
Alsnog gefeliciteerd!quote:Op zondag 18 december 2005 01:31 schreef Day het volgende:
[..]
Yep. Ik was 1,5 uur geleden nog jarig en zit aan de port!
Ik heb vandaag Roel's ouders gezien in de Koopgoot!
Henk, is jouw avatar van american chopper? Van discovery?quote:Op zondag 18 december 2005 01:32 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi Day
Ik heb al een aantal keren gekeken op de voorschoterlaan of in je zou zien, helaas tot nu toe![]()
Ha Henk!quote:Op zondag 18 december 2005 01:32 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi Day
Ik heb al een aantal keren gekeken op de voorschoterlaan of in je zou zien, helaas tot nu toe![]()
Gefeli nogquote:Op zondag 18 december 2005 01:31 schreef Day het volgende:
[..]
Ja kloptquote:Op zondag 18 december 2005 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Oei... dat vind ik altijd moeilijk... ik denk dat je donker haar hebt.
Enne, goed onthouden Wickedquote:Op zondag 18 december 2005 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maagd met ascendant Weegschaal, toch![]()
asjemenou, da's vlakbij.....quote:Op zondag 18 december 2005 01:32 schreef henk.jansen het volgende:
Hoi Day
Ik heb al een aantal keren gekeken op de voorschoterlaan of ik je zou zien, helaas tot nu toe![]()
Geinig dat Ingrid op IMDB.com staat, maar helaas nog zonder foto http://www.imdb.com/name/nm1478354/quote:Op zondag 18 december 2005 01:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mijn foto's zijn 98% van de gevallen keurig
Van wie wil je een foto?
Nog gefeliciteerdquote:Op zondag 18 december 2005 01:31 schreef Day het volgende:
[..]
Geen reactie op mijn uitgebreide beschrijving?quote:Op zondag 18 december 2005 01:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
[..]
Enne, goed onthouden Wicked![]()
Oeps sorry, bedoel de Beurstraverse (winkelcentrum in Rotterdam), maar de Rotterdammers noemen het vanaf dag 1 al de Koopgoot.quote:Op zondag 18 december 2005 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Alsnog gefeliciteerd!
De Koopgoot![]()
Pas op met hem hoor, hij wil al gelijk in je kijkenquote:Op zondag 18 december 2005 01:34 schreef Day het volgende:
[..]
Ha Henk!
Nee klopt, de afgelopen weken vaak thuis gewerkt of op locatie in Rotterdam en dan ga ik gewoon met de fiets. Vanaf 3 januari neem ik weer de metro!
Jaaaaaquote:Op zondag 18 december 2005 01:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
[..]
Enne, goed onthouden Wicked![]()
Nee, joh, das Henk zelfquote:Op zondag 18 december 2005 01:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Henk, is jouw avatar van american chopper? Van discovery?
of dat die bewoner het alleen mag meenemen als hij/zij het zonder hulpmiddelen uit de pot weet te peuteren..... ik zie Roel er al tegenaan schoppen:)quote:Op zondag 18 december 2005 01:35 schreef Lamon het volgende:
Het zou me trouwens niets verbazen als ze die laatste 50000 gebruiken om 1 bewoner te laten kiezen voor 50000 voor zich/haarzelf en dan weggaan, of bij de pot stoppen en blijven.
Oke, was een vraag van de zoon van mijn vriendin, bij deze is hij teleurgesteldquote:Op zondag 18 december 2005 01:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, joh, das Henk zelf![]()
Hij lijkt wel een beetje op Teetle sr.![]()
Oh tegen die tijd kun je me herkennen aan mijn avatarquote:Op zondag 18 december 2005 01:34 schreef Day het volgende:
[..]
Ha Henk!
Nee klopt, de afgelopen weken vaak thuis gewerkt of op locatie in Rotterdam en dan ga ik gewoon met de fiets. Vanaf 3 januari neem ik weer de metro!
Geestige naam. Maar vertel, wat deden Roels ouders, liepen ze daar handtekeningen uit te delen?quote:Op zondag 18 december 2005 01:36 schreef Day het volgende:
[..]
Oeps sorry, bedoel de Beurstraverse (winkelcentrum in Rotterdam), maar de Rotterdammers noemen het vanaf dag 1 al de Koopgoot.
*staat mijn webcam aan?** knock knock, check check?? :'quote:Op zondag 18 december 2005 01:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Rood, halflang haar,beetje slag, bruine ogen, ondeugend ovaal gezicht, met een licht wipneusje.
Tussen de 30 en de 35 jaar.![]()
Ha die cuallquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 01:38 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
*staat mijn webcam aan?** knock knock, check check?? :'![]()
roodhalflang haar, groene ogen, ondeugend? ikke??en dank je voor de tussen 30 en 35 jaar
_
Nee hoor, ze waren gewoon aan het shoppen, zij in haar rolstoel. Ze liepen geen aandacht te trekken of zo. Ik moest ook een paar keer kijken, ze kwamen bekend voor, maar waarvan ook alweer. En toen viel het kwartje.quote:Op zondag 18 december 2005 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geestige naam. Maar vertel, wat deden Roels ouders, liepen ze daar handtekeningen uit te delen?![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 01:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, ongeveer 1.70 lang, kort bruin haar, geen bril, geen tattoo, gezellig (Amsterdam he?)
gewicht is normaal, rond de 60-70 kilo, huismoeder, 2 katten.
Zo ongeveer. En????
Ik vind het echt een enig stel. Begrijp niet dat Roel daaruit is voortgekomenquote:Op zondag 18 december 2005 01:40 schreef Day het volgende:
[..]
Nee hoor, ze waren gewoon aan het shoppen, zij in haar rolstoel. Ze liepen geen aandacht te trekken of zo. Ik moest ook een paar keer kijken, ze kwamen bekend voor, maar waarvan ook alweer. En toen viel het kwartje.
Bedankt voor de felicitaties, trouwens. PC Eend en Snaptnix ook!
Bedanktquote:Op zondag 18 december 2005 01:31 schreef essie05 het volgende:
Avonne het was in ieder geval op dag 92 (23 november) dat de bewoners filmpjes kregen te zien van hun familie...inmiddels gevonden in de streamverslagen.
Streamverslagen van woensdag 23 november.
Ghe jij bent gewoon jaloersquote:Op zondag 18 december 2005 01:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pas op met hem hoor, hij wil al gelijk in je kijken
.quote:Op zondag 18 december 2005 01:41 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
1.65 m halflang roodbruin haar (geverfd
) geen bril/lenzen, 1 tatootje en 2 piercings
, gessellugggggg en knusssss (amsterdams
) en normaal gewicht a 60 65 kilo werkende moeder en meerdere katten (gehad)
![]()
Ja Henk heeft een vraag voor jequote:Op zondag 18 december 2005 01:42 schreef Bartoli het volgende:bew , nog wat gemist op het staken van de opdracht na dan?
quote:Op zondag 18 december 2005 01:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Henk, is jouw avatar van american chopper? Van discovery?
4 harde zwoegers op een fietsquote:Op zondag 18 december 2005 01:42 schreef Bartoli het volgende:bew , nog wat gemist op het staken van de opdracht na dan?
Neuh geloof 't niet, maar was er vanavond verder ook niet.quote:Op zondag 18 december 2005 01:42 schreef Bartoli het volgende:bew , nog wat gemist op het staken van de opdracht na dan?
Ik vind de moeder van Ingrid geweldig!quote:Op zondag 18 december 2005 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vind het echt een enig stel. Begrijp niet dat Roel daaruit is voortgekomen![]()
Henk schiet maar raak danquote:Op zondag 18 december 2005 01:44 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja Henk heeft een vraag voor je![]()
die wij allemaal met veel interesse zulllen volgen![]()
Hallo trouwens![]()
Dankjewel!!!quote:Op zondag 18 december 2005 01:42 schreef Sjet het volgende:
Beetje laat Day, maar als nog;
[afbeelding]
So die heeft een beter geheugen als ikquote:
Hee Bartoli, denk jij dat de opdracht van de huidige bewoners te doen was?quote:Op zondag 18 december 2005 01:42 schreef Bartoli het volgende:bew , nog wat gemist op het staken van de opdracht na dan?
Ja klopt notarisjequote:
En ja Arliator, je zat er niet veel naast maar om nu een foto te plaatsen hier gaat me net even te verquote:Op zondag 18 december 2005 01:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
.
Dank je wel, zat er dus niet heel veel naast.
Maar ja, nu weten we nog niks, nog steeds kan het beeld anders zijn dan je denkt![]()
Dus verlos ons, plaats een foto in het topic, en laat het ons weten als je het gedaan hebt.
Ben je even kwijt meissiequote:Op zondag 18 december 2005 01:44 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja Henk heeft een vraag voor je![]()
die wij allemaal met veel interesse zulllen volgen![]()
Hallo trouwens![]()
Hoeft ook niet, maar ik kon het wel proberenquote:Op zondag 18 december 2005 01:50 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja klopt notarisjeHOe doe je dat?? BB cams bij mij geplaatst?
![]()
[..]
En ja Arliator, je zat er niet veel naast maar om nu een foto te plaatsen hier gaat me net even te verIk wil niet afgezeken worden hier
![]()
Kusjes Day en vele jarenquote:Op zondag 18 december 2005 01:49 schreef Day het volgende:
Dankjewel!!!
Mag dat wel van DIzzy?quote:Op zondag 18 december 2005 01:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar ik kon het wel proberen![]()
Ik ken het alleen maar als koopgootquote:Op zondag 18 december 2005 01:36 schreef Day het volgende:
[..]
Oeps sorry, bedoel de Beurstraverse (winkelcentrum in Rotterdam), maar de Rotterdammers noemen het vanaf dag 1 al de Koopgoot.
Lieve Arliator heeft 'm goed beschrevenquote:Op zondag 18 december 2005 01:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
of kun jij die vraag hier ff posten Sjet ?![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 01:50 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
oh ja, dat afzeiken zal wel meevallen hoor.quote:Op zondag 18 december 2005 01:50 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
[..]
En ja Arliator, je zat er niet veel naast maar om nu een foto te plaatsen hier gaat me net even te verIk wil niet afgezeken worden hier
![]()
Hahaha, daar hoef ik geen toestemming aan te vragen, als ze commentaar heeft krijgt ze met de plak van mequote:
ik denk dat deze opdracht daar ook wel aan bijgedragen heeftquote:Op zondag 18 december 2005 01:53 schreef ART het volgende:
Wel grappig. Roel & Lieske & Ingrid & Joost zijn nu echt vriendjes. Dat is wel grappig om te zien. Al die maanden van 'groepjes' zijn weggevallen.
Hebben ze het geld al onderling verdeelt?quote:Op zondag 18 december 2005 01:53 schreef ART het volgende:
Wel grappig. Roel & Lieske & Ingrid & Joost zijn nu echt vriendjes. Dat is wel grappig om te zien. Al die maanden van 'groepjes' zijn weggevallen.
En je vond haar leuk, nu niet meer? Klopt hoor, mis je niks aanquote:Op zondag 18 december 2005 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, waar is Dizzy? Ik vond haar leuk.
50 uur fietsen verdeeld over 4 personen is 12,5uur per persoon. Gezien de conditie van met name de huidige bewoners zag ik het al somber in want dat is dan niet te doen vooral toen ik zag in wat voor tempo ze gisteren bezig waren. Toen had ik het met Morwen eral over dat het ons verbaasde dat ze de zwaarte niet veranderde. Maar dat kwam omdat dat toen niet ging omdat het scherm waarop dat allemaal kan afgeplakt was. Foutje van BB wellichtquote:Op zondag 18 december 2005 01:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hee Bartoli, denk jij dat de opdracht van de huidige bewoners te doen was?
Jij schijnt contacten te hebben in de wielrenwereld, vandaar mijn vraag.
Hij is al meerdere keren beantwoord, maar ik houd van bevestigingen
Whehehe...! Bluffer.quote:Op zondag 18 december 2005 01:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahaha, daar hoef ik geen toestemming aan te vragen, als ze commentaar heeft krijgt ze met de plak van me![]()
Haiquote:Op zondag 18 december 2005 01:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Me zoon zit naast hem dus Arliator zal niet helemaal "los" gaan![]()
quote:
Dizzyyyy, ze is er nogquote:Op zondag 18 december 2005 01:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Me zoon zit naast hem dus Arliator zal niet helemaal "los" gaan![]()
Slaap lekker en tot morgenquote:Op zondag 18 december 2005 01:57 schreef cuall het volgende:
Luitjes ik kruip mijn bed in, nog veel plezier en tot morgen![]()
![]()
Dat mocht niet... kregen ze zware waarschuwing over van BBquote:Op zondag 18 december 2005 01:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hebben ze het geld al onderling verdeelt?
Doen we! Waar moet ik zijn?quote:Op zondag 18 december 2005 01:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Gaan wij nog trouwen? heb nu wel ff tijd hoor![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 01:57 schreef cuall het volgende:
![]()
Dat zou nou een verstandige aktie zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 01:55 schreef PC eend het volgende:
Hebben ze het geld al onderling verdeelt?
quote:Op zondag 18 december 2005 01:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Gaat makkelijk hoor, zo achter je pc, deze dingen zeggen![]()
Slaap lekker Cuallquote:Op zondag 18 december 2005 01:57 schreef cuall het volgende:
![]()
Huh? Wat heb ik met die opdracht te maken?quote:Op zondag 18 december 2005 01:57 schreef Sjet het volgende:
[..]
Vroeg jij je dat niet af dan Henk? Van die fiets opdracht?...... ik dacht jij en Arliator.......
Nee? Sorry Henkdat ik jouw naam er zomaar aan verbonden heb..... zo komen de praatjes in de wereld he?
![]()
Als ze het elkaar even snel zouden influisteren en achteraf de afspraak in ere zouden houden kan BB daar geen klap aan doen volgens mij.quote:Op zondag 18 december 2005 01:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat mocht niet... kregen ze zware waarschuwing over van BB
Trusten Cuallquote:Op zondag 18 december 2005 01:57 schreef cuall het volgende:
![]()
Aah okquote:Op zondag 18 december 2005 01:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat mocht niet... kregen ze zware waarschuwing over van BB
Ik ben er ook mee bezig geweest en Arliator was het met mij eens, that allquote:Op zondag 18 december 2005 01:57 schreef Sjet het volgende:
[..]
Vroeg jij je dat niet af dan Henk? Van die fiets opdracht?...... ik dacht jij en Arliator.......
Nee? Sorry Henkdat ik jouw naam er zomaar aan verbonden heb..... zo komen de praatjes in de wereld he?
![]()
Mooooooiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!! Eindelijk ben ik van dat gezeur over de ring af.quote:
Ring?quote:Op zondag 18 december 2005 02:01 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mooooooiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!! Eindelijk ben ik van dat gezeur over de ring af.
Dank je Muerte!!![]()
Trusteeee intuitief persoon!!!quote:Op zondag 18 december 2005 01:57 schreef cuall het volgende:
![]()
Nouquote:Op zondag 18 december 2005 02:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Huh? Wat heb ik met die opdracht te maken?
Ik haat fietsen!
Nah best goed he, ik ga zo trouwenquote:Op zondag 18 december 2005 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
Alles goed met Dizzy?
In BB1 hebben de laatste drie heren tegen elkaar gezegd dat ze elkaar wat zouden geven. Heeft Bart dan ook gedaan. Wat was het, 10.000 gulden? Ik weet het niet meer.quote:Op zondag 18 december 2005 02:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als ze het elkaar even snel zouden influisteren en achteraf de afspraak in ere zouden houden kan BB daar geen klap aan doen volgens mij.
Maar als de winnaar daar plotseling vanaf zou wijken, kunnen de anderen daar ook vrij weinig aan doen denk ikquote:Op zondag 18 december 2005 02:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als ze het elkaar even snel zouden influisteren en achteraf de afspraak in ere zouden houden kan BB daar geen klap aan doen volgens mij.
Dat vind ik nou ook!quote:Op zondag 18 december 2005 01:53 schreef ART het volgende:
Wauw..... gefeliciteerd... ennuh... met Arn?quote:Op zondag 18 december 2005 02:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nah best goed he, ik ga zo trouwen![]()
![]()
Virtual chappel.comquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 02:02 schreef Foreverblue het volgende:
Wat een #$&^^$^$ regie vanavond... Ingrid doet haar beha los en...
[afbeelding]
Oki, dan ben ik dus niet gek! [niet gekker als anders in elk gevalquote:Op zondag 18 december 2005 02:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ben er ook mee bezig geweest en Arliator was het met mij eens, that all![]()
Kusjes, ben een beetje kusjesachtig (behalve bij kerels)![]()
![]()
Oh nietus...... echt waar?quote:Op zondag 18 december 2005 02:04 schreef melke het volgende:
Roel tegen Lieske 'kom je bij mij slapen'
Oh ja, dat klopt, maar ik had de connectie niet gelegd met Henk, in eerste instantie, maar nu ik erover nadenk weet ik het weer. Alzheimer he?quote:Op zondag 18 december 2005 02:03 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou![]()
Jij schreef toch dat je het nog aan Bartoli wou vragen.... over de haalbaarheid van deze fietsopdracht?![]()
Dat zou moralistisch gezien wel heel erg laag zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 02:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar als de winnaar daar plotseling vanaf zou wijken, kunnen de anderen daar ook vrij weinig aan doen denk ik
Ja, maar ze vond het ongezellig voor Ing. Nu gaat hij dus tussen hen in slapenquote:
Dat dacht ik dus al. BB houdt dus geen rekening met de conditie van die gasten. Om zo door te gaan voor 50.000 euro kan het (ongetrainde) lichaam (van die lui) meer slecht dan goed doen op die manierquote:Update: Na het stoppen, worden alle bewoners nog naar de DBK geroepen. Er wordt hen duidelijk gemaakt dat BB het snelheidsniveau telkens hoger maakte. Gelukkig komen de bewoners met een goed gevoel uit de DBK.
Aah! Zo'n ring, dat is toch geen probleem?quote:Op zondag 18 december 2005 02:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als je gaat trouwen heb je een ring nodig, zij zeurt al een tijd over een ring
Ben ik je geheugenquote:Op zondag 18 december 2005 02:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oh ja, dat klopt, maar ik had de connectie niet gelegd met Henk, in eerste instantie, maar nu ik erover nadenk weet ik het weer. Alzheimer he?![]()
Oeh, dat wordt lastig, ze heeft het ook altijd over diamanten en briljanten, maar dat wil ze van mij hebben, en ze is bij mij om mijn geld. Maar dat kan voor jou anders zijnquote:Op zondag 18 december 2005 02:07 schreef Muerte het volgende:
[..]
Aah! Zo'n ring, dat is toch geen probleem?
Wit goud met een gele diamant, volstaat dat denk je?
Nou, ik neem het risico niet hoor, doe jij het eerst dan volg ik welquote:Op zondag 18 december 2005 01:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
oh ja, dat afzeiken zal wel meevallen hoor.
Mochten ze dat doen, plaats ik een foto van mezelf, heb ik iedereen stil, mijn uitstraling, daar wordt iedereen stil van.![]()
Preciesquote:Op zondag 18 december 2005 02:07 schreef ART het volgende:
[..]
Ja. BB kan dus echt met dat ding fucken.![]()
Dat weten wij dus nietquote:Op zondag 18 december 2005 02:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar goed, die afspraak is er niet, dus het doet er niet zoveel toe.
quote:Op zondag 18 december 2005 02:09 schreef ART het volgende:
Doe je been niet omhoog Ing! Of slaapt Foreverblue al?
Niemand basht mij, en als ze dat wel doen? Hun probleem, ik heb er geen last van, zij wel.quote:Op zondag 18 december 2005 02:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nou, ik neem het risico niet hoor, doe jij het eerst dan volg ik welAls ze jou bashen dan volg ik niet
![]()
Nadat ze d'r eigen tandvlees weer tien minuten murw heeft gebeukt. Fietsen lukt niet mee, maar poetsen... Lijkt wel een bloody reflex bij haar.quote:Op zondag 18 december 2005 02:09 schreef Sjet het volgende:
Zie Lies nou werkelijk tegen Roel 'lief zijn voor het tandvlees' ????
![]()
hahahaquote:Op zondag 18 december 2005 02:09 schreef Sjet het volgende:
Zie Lies nou werkelijk tegen Roel 'lief zijn voor het tandvlees' ????
![]()
* Foreverblue meldt zichquote:Op zondag 18 december 2005 02:09 schreef ART het volgende:
Doe je been niet omhoog Ing! Of slaapt Foreverblue al?
Morgen met een auto met goede geluidsinstallatie even voor het BB huis gaan staan?quote:Op zondag 18 december 2005 02:10 schreef Foreverblue het volgende:
Muziek in de slaapkamers...
Bij mij is alles anders, maar dat is een kwestie van wennen.quote:Op zondag 18 december 2005 02:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oeh, dat wordt lastig, ze heeft het ook altijd over diamanten en briljanten, maar dat wil ze van mij hebben, en ze is bij mij om mijn geld. Maar dat kan voor jou anders zijn
Doe nog eens posten?quote:Op zondag 18 december 2005 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
Zooooo, de streams kunnen wel uit nou hè?
FB, ik had vannacht een hele mooie cap van Ingrid, al zeg ik het zelf, had je 'm al gezien?
Ik vis helemaal niet naar complimentjes![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 02:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Morgen met een auto met goede geluidsinstallatie even voor het BB huis gaan staan?
dan wil ik wel Linda horen!!
Story of my lifequote:Op zondag 18 december 2005 02:12 schreef Muerte het volgende:
[..]
Bij mij is alles anders, maar dat is een kwestie van wennen.![]()
Maar zonder gekheid.... dan doen jij en Arliator het toch tegelijk, een foto daar plaatsenquote:Op zondag 18 december 2005 02:06 schreef Sjet het volgende:
SuperMem, jij zou toch een foto van je bankstel in die foto-topic zetten?![]()
Hahahaha, ik doel op het lied "Linda"quote:Op zondag 18 december 2005 02:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]hoelang heb je BB niet gezien ?
Jep en heb me rot gezocht in allerlei bestanden en zoquote:Op zondag 18 december 2005 02:06 schreef Sjet het volgende:
SuperMem, jij zou toch een foto van je bankstel in die foto-topic zetten?![]()
Kan hem zo niet voor me halen Angel... kan je hem nog eens posten? Ik ben nu heeeel benieuwd.quote:Op zondag 18 december 2005 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
Zooooo, de streams kunnen wel uit nou hè?
FB, ik had vannacht een hele mooie cap van Ingrid, al zeg ik het zelf, had je 'm al gezien?
Ik vis helemaal niet naar complimentjes![]()
Jij hebt toch geen plak he??quote:Op zondag 18 december 2005 02:12 schreef Muerte het volgende:
[..]
Bij mij is alles anders, maar dat is een kwestie van wennen.![]()
De Dijk? weet niet meer welke cd. Wel een van de eerste.quote:Op zondag 18 december 2005 02:13 schreef melke het volgende:
Ik wil die cd ook! Welke zou het zijn?
Van mijn bankstel?quote:Op zondag 18 december 2005 02:13 schreef Sjet het volgende:
[..]
Maar zonder gekheid.... dan doen jij en Arliator het toch tegelijk, een foto daar plaatsen![]()
Snap ik eigenlijk best wel. Zware opdracht achter de rug, slaap gebrek, laatste weekend ooit in het BB huis, je mist je familie, etc..quote:
WAUWWWW... die is zeker mooi jaquote:
Staat ook op verzamelcd van De Dijk.quote:Op zondag 18 december 2005 02:14 schreef ART het volgende:
[..]
De Dijk? weet niet meer welke cd. Wel een van de eerste.
Zelfs mijn dochter vindt mij af en toe "lichtelijk gestoord".quote:
Welkomquote:Op zondag 18 december 2005 02:15 schreef I_doubt het volgende:
He halloterug van een dagje stappen
Ik zie dat ze gestopt zijn.
Opgegeven dus.. Even wat bijlezen.
met zn Brenda museumquote:Op zondag 18 december 2005 02:15 schreef Bartoli het volgende:
Joost slaapt nu in zijn remie op de mannenslaapkamer
Roel gaat daar zo ook slapen hoor. Die wil gewoon nog wat ouwhoerenquote:Op zondag 18 december 2005 02:15 schreef Bartoli het volgende:
Joost slaapt nu in zijn remie op de mannenslaapkamer
Oh, vast. Is een van hun beste nummers.quote:Op zondag 18 december 2005 02:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Staat ook op verzamelcd van De Dijk.
Nee, ze krijgen geen geld... hebben wel een applaus gekregen voor hun doorzettingsvermorgen.quote:Op zondag 18 december 2005 02:16 schreef Bartoli het volgende:
btw hebben ze wel 50.000 euro gekregen voor de pot (of gaan ze krijgen) omdat ze gestopt zijn na overleg en goedkuering met BB?
Hoe oud is jouw dochter?quote:Op zondag 18 december 2005 02:16 schreef Muerte het volgende:
[..]
Zelfs mijn dochter vindt mij af en toe "lichtelijk gestoord".![]()
Nee, maar wel een applausquote:Op zondag 18 december 2005 02:16 schreef Bartoli het volgende:
btw hebben ze wel 50.000 euro gekregen voor de pot (of gaan ze krijgen) omdat ze gestopt zijn na overleg en goedkuering van BB?
Ik ben er zo trots opquote:Op zondag 18 december 2005 02:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
WAUWWWW... die is zeker mooi ja![]()
![]()
![]()
Ja ik hoorde het, het viel me gewoon op dat ze niet zo een toepasselijk moment kozenquote:
Utrecht!quote:Op zondag 18 december 2005 02:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Welkom
Waar ben je wezen stappen?
eens, maar ik mag de Dijk sowieso welquote:Op zondag 18 december 2005 02:17 schreef ART het volgende:
Oh, vast. Is een van hun beste nummers.
Ze hebben helemaal niks gekregen, alleen applausquote:Op zondag 18 december 2005 02:16 schreef Bartoli het volgende:
btw hebben ze wel 50.000 euro gekregen voor de pot (of gaan ze krijgen) omdat ze gestopt zijn na overleg en goedkuering van BB?
Nee.quote:Op zondag 18 december 2005 02:16 schreef Bartoli het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2005 02:15 schreef I_doubt het volgende:
He halloterug van een dagje stappen
Ik zie dat ze gestopt zijn.
Opgegeven dus.. Even wat bijlezen.
Dat is de specialiteit van Dropkick ja... ik plaats het liefst de caps clean zoals ze zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben er zo trots op![]()
Maar het meisje is ook zo fotogeniek, middenin de nacht tijdens de fietsopdracht en dan ziet ze er zó uit. Dropkick had exact dezelfde, bleek later, alleen in zwart-wit.
Mijn zoon vindt mij zwaar gestoordquote:Op zondag 18 december 2005 02:16 schreef Muerte het volgende:
[..]
noem dat maar niks;)quote:Op zondag 18 december 2005 02:17 schreef Arliator het volgende:
Ze hebben helemaal niks gekregen, alleen applaus
Ik had 'm ooit als mijn sig.quote:Op zondag 18 december 2005 02:17 schreef ART het volgende:
[..]
Oh, vast. Is een van hun beste nummers.
Keeee... is mooie stad ja... met de grachten.quote:
Mijn dochter vindt mij zwaar gestoordquote:Op zondag 18 december 2005 02:16 schreef Muerte het volgende:
[..]
[Rikker mode] Hulde[/Rikkert mode]quote:Op zondag 18 december 2005 02:18 schreef Foreverblue het volgende:
Dat is de specialiteit van Dropkick ja... ik plaats het liefst de caps clean zoals ze zijn.
in hun hoofd welquote:Op zondag 18 december 2005 02:19 schreef I_doubt het volgende:
Is de dodenmars nog vaak gespeeld?
nu rond de 30..............quote:Op zondag 18 december 2005 02:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hoe oud is jouw dochter?
Als ze nu rond de 30 is..............
Maar als ze nog in de tienerjaren is, heb ik hier nog een kandidaat zitten, 15 jaar
Dit is ook een principe van mij, geen foto op een openbaar forum, nee ik heb ook geen onderbouwing, behalve dan dat ik niet gebasht wil worden door allerlei pubers die alleen willen fuckenquote:Op zondag 18 december 2005 02:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Niemand basht mij, en als ze dat wel doen? Hun probleem, ik heb er geen last van, zij wel.
Maar nee, geen foto van mij, is een principe van mij, een van de weinige die ik heb. En nee, ik kan het niet onderbouwen
Jammer dat het zo druk was.quote:Op zondag 18 december 2005 02:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
daar ben ik ook nog geweest vandaag![]()
Doe ik Wup... voor helaas nog maar 4 dagenquote:Op zondag 18 december 2005 02:19 schreef Wup het volgende:
[..]
[Rikker mode] Hulde[/Rikkert mode]
vooral daarmee doorgaan FB
Lijkt me welquote:Op zondag 18 december 2005 02:20 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Jammer dat het zo druk was.
Als we maar met zijn tweeën waren hadden we elkaar zeker gezien![]()
Hahaha, de hele avond en dat heb jij mooi gemist!quote:Op zondag 18 december 2005 02:19 schreef I_doubt het volgende:
Is de dodenmars nog vaak gespeeld?
Net als babettequote:
Ik vind hem mooier dan Amsterdam Rotterdam of Den Haag.quote:Op zondag 18 december 2005 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Keeee... is mooie stad ja... met de grachten.
Het gezin wil niet, liggen al een paar te slapen, en als ze wakker zijn willen ze ook niet.quote:Op zondag 18 december 2005 02:20 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Of van het hele gezin op de bank, mag ook![]()
Haar man ook!quote:Op zondag 18 december 2005 02:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben iets boven de 30, zie mijn profiel![]()
Zijn we het in ieder geval eens!quote:Op zondag 18 december 2005 02:20 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dit is ook een principe van mij, geen foto op een openbaar forum, nee ik heb ook geen onderbouwing, behalve dan dat ik niet gebasht wil worden door allerlei pubers die alleen willen fuckenOp andere sites zet ik mijn foto wel omdat ik weet dat de foto's beveiligd worden (oke is ook niet 100% maar dat risico neem ik
Maar nee op Fok! ?? No way!
![]()
yep, ik had je al tot cap held uitgeroepen, maar dan was voor de Nathalie-pic-ophef-hype;)quote:Op zondag 18 december 2005 02:20 schreef Foreverblue het volgende:
Doe ik Wup... voor helaas nog maar 4 dagen![]()
Idd, nou je het zegt. Sinds ze een moeder-dochterrelatie hebben?quote:Op zondag 18 december 2005 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
Wat ik me zo afvraag he... In het begin van BB sliep Lieske altijjd omgekeerd... dus met hoofd naar Linda haar voeten toe. Anders kon ze niet slapen. Maar nu ligt ze gewoon naast Ingrid. Wanneer is dat omgeslagen?
sinds Linda weg is?[ gokje]quote:Op zondag 18 december 2005 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
Wat ik me zo afvraag he... In het begin van BB sliep Lieske altijjd omgekeerd... dus met hoofd naar Linda haar voeten toe. Anders kon ze niet slapen. Maar nu ligt ze gewoon naast Ingrid. Wanneer is dat omgeslagen?
Dus ik ben nu je cap-held niet meer?quote:Op zondag 18 december 2005 02:23 schreef Wup het volgende:
[..]
yep, ik had je al tot cap held uitgeroepen, maar dan was voor de Nathalie-pic-ophef-hype;)
Dat ben ik nu. Heldinquote:Op zondag 18 december 2005 02:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dus ik ben nu je cap-held niet meer?![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hahaha, de hele avond en dat heb jij mooi gemist!![]()
Geeft niet hoorquote:Op zondag 18 december 2005 02:22 schreef Arliator het volgende:
[..]
Het gezin wil niet, liggen al een paar te slapen, en als ze wakker zijn willen ze ook niet.
Sorry....
Zei ik gisteren ook al en nu nog een keer: een hele mooie foto van een hele mooie meid!!!quote:
Ik ben blij dat ik eindelijk weet dat je ♀ bent, ik was bijna weer in de fout gegaanquote:Op zondag 18 december 2005 02:25 schreef Sjet het volgende:
[..]
Geeft niet hoorLekker laten slapen
![]()
Ik zou er ook geen foto plaatsen, net als SuperMem schrijft.
Ik plaats liever de foto's van mijn honden, daar ben ik erg trots op![]()
Dank jequote:Op zondag 18 december 2005 02:25 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zei ik gisteren ook al en nu nog een keer: een hele mooie foto van een hele mooie meid!!!![]()
Prachtige foto van Ingrid![]()
Als het alleen om de Ingrid foto gaat geef ik je gelijkquote:
Hou op joh, was een geintje.quote:Op zondag 18 december 2005 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als het alleen om de Ingrid foto gaat geef ik je gelijk![]()
Die kans was heel groot geweest dan jaquote:Op zondag 18 december 2005 02:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hou op joh, was een geintje.
Als je hier was geweest, had je 'm ook gemaakt.
Ja en lachen hoe ze nu praten over dat vertederende van Roel............ ik vond het inderdaad ook heel vertederend om te zien hoe Roel zich liet 'helpen' door Lindaquote:Op zondag 18 december 2005 02:26 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: Ing, wie denk je dat er gaat winnen?
Ingrid: Ik dacht lang Joost...
Lieske : Ik denk Roel.
Haha. Ik heb afgelopen week een balletje opgegooid ja.quote:Op zondag 18 december 2005 02:28 schreef I_doubt het volgende:
Is er al een discussie geweest over BB en het Stockholm syndroom?
Oh vast. Al tijdens BB1.quote:Op zondag 18 december 2005 02:28 schreef I_doubt het volgende:
Inderdaad opvallend mooi gelukt.quote:Op zondag 18 december 2005 02:25 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zei ik gisteren ook al en nu nog een keer: een hele mooie foto van een hele mooie meid!!!![]()
Prachtige foto van Ingrid![]()
Die is al langsgekomen ja, was zeer leerzaam voor mijquote:Op zondag 18 december 2005 02:28 schreef I_doubt het volgende:
Pffff, heel wat. Zeker 10 denk ik.quote:Op zondag 18 december 2005 02:28 schreef ART het volgende:
Hoeveel SC's zijn er vandaag doorheen gejast?
Ze heeft eens verteld dat ze tegen Linda zei dat ze niet goed sliep in het huis. Toen zei Linda dan moet je eens met je hoofd bij het voeteinde gaan proberen te slapen. Zo is toen blijven liggen. De eerste nacht toen Linda weg was is ze weer normaal gaan liggen en is Ingrid naast haar komen slapen.quote:Op zondag 18 december 2005 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
terugkerend jaquote:Op zondag 18 december 2005 02:28 schreef I_doubt het volgende:
Toen Ingrid in het bed van Linda ging slapen.quote:Op zondag 18 december 2005 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
Hoezo dan?quote:Op zondag 18 december 2005 02:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik eindelijk weet dat je ♀ bent, ik was bijna weer in de fout gegaan![]()
Vandaag 2, gister 9quote:Op zondag 18 december 2005 02:28 schreef ART het volgende:
Hoeveel SC's zijn er vandaag doorheen gejast?
Da's mooi voor het gemiddelde. Morgen zal er weinig te beleven zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 02:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pffff, heel wat. Zeker 10 denk ik.
Vandaag 10 stuks?quote:Op zondag 18 december 2005 02:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pffff, heel wat. Zeker 10 denk ik.
nou, wat heb ik gewonnen?quote:Op zondag 18 december 2005 02:29 schreef melke het volgende:
Ze heeft eens verteld dat ze tegen Linda zei dat ze niet goed sliep in het huis. Toen zei Linda dan moet je eens met je hoofd bij het voeteinde gaan proberen te slapen. Zo is toen blijven liggen. De eerste nacht toen Linda weg was is ze weer normaal gaan liggen en is Ingrid naast haar komen slapen.
Ik nam aan dat hij zaterdag bedoelde... Ik zeg ook altijd, al is het nacht... tot morgenquote:
Omdat ik bij jou al 2 maal de fout in ben gegaan, en nu je Menno weer als avatar hebt, was die kans weer aanwezigquote:
Aha... op die manier. Ik heb er eigelijk nooit bij stilgestaan, maar het schoot me nu te binnen dat ze omgekeerd lag.quote:Op zondag 18 december 2005 02:29 schreef melke het volgende:
[..]
Ze heeft eens verteld dat ze tegen Linda zei dat ze niet goed sliep in het huis. Toen zei Linda dan moet je eens met je hoofd bij het voeteinde gaan proberen te slapen. Zo is toen blijven liggen. De eerste nacht toen Linda weg was is ze weer normaal gaan liggen en is Ingrid naast haar komen slapen.
Sinds Dido weg is is hij sowieso liever tov de andere bewonersquote:Op zondag 18 december 2005 02:29 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik vond Roel vooral vanavond vertederenddoor zijn reactie op Lieske die niet verder kon met dat gefiets.
Weetje wat het mooiste is, de laatste trein van Amsterdam naar Rotterdam (Dorus)quote:Op zondag 18 december 2005 02:22 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik vind hem mooier dan Amsterdam Rotterdam of Den Haag.
Nog sterker:
Utrecht is mooier dan Amsterdam Rotterdam of Den Haag
(komt er nu een moderator mopperen: niet discrimineren met steden)
Ah ach zoquote:Op zondag 18 december 2005 02:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Omdat ik bij jou al 2 maal de fout in ben gegaan, en nu je Menno weer als avatar hebt, was die kans weer aanwezig
Je sluit de dag pas af als je gaat slapen. Ik wel iigquote:Op zondag 18 december 2005 02:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik nam aan dat hij zaterdag bedoelde... Ik zeg ook altijd, al is het nacht... tot morgen![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 18 december 2005 02:33 schreef ART het volgende:
Trusten allen.
Ja ik dus ook.quote:Op zondag 18 december 2005 02:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je sluit de dag pas af als je gaat slapen. Ik wel iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |