quote:Op zondag 18 december 2005 01:50 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja klopt notarisjeHOe doe je dat?? BB cams bij mij geplaatst?
![]()
oh ja, dat afzeiken zal wel meevallen hoor.quote:Op zondag 18 december 2005 01:50 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja klopt notarisjeHOe doe je dat?? BB cams bij mij geplaatst?
![]()
[..]
En ja Arliator, je zat er niet veel naast maar om nu een foto te plaatsen hier gaat me net even te verIk wil niet afgezeken worden hier
![]()
Hahaha, daar hoef ik geen toestemming aan te vragen, als ze commentaar heeft krijgt ze met de plak van mequote:
ik denk dat deze opdracht daar ook wel aan bijgedragen heeftquote:Op zondag 18 december 2005 01:53 schreef ART het volgende:
Wel grappig. Roel & Lieske & Ingrid & Joost zijn nu echt vriendjes. Dat is wel grappig om te zien. Al die maanden van 'groepjes' zijn weggevallen.
Hebben ze het geld al onderling verdeelt?quote:Op zondag 18 december 2005 01:53 schreef ART het volgende:
Wel grappig. Roel & Lieske & Ingrid & Joost zijn nu echt vriendjes. Dat is wel grappig om te zien. Al die maanden van 'groepjes' zijn weggevallen.
En je vond haar leuk, nu niet meer? Klopt hoor, mis je niks aanquote:Op zondag 18 december 2005 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, waar is Dizzy? Ik vond haar leuk.
50 uur fietsen verdeeld over 4 personen is 12,5uur per persoon. Gezien de conditie van met name de huidige bewoners zag ik het al somber in want dat is dan niet te doen vooral toen ik zag in wat voor tempo ze gisteren bezig waren. Toen had ik het met Morwen eral over dat het ons verbaasde dat ze de zwaarte niet veranderde. Maar dat kwam omdat dat toen niet ging omdat het scherm waarop dat allemaal kan afgeplakt was. Foutje van BB wellichtquote:Op zondag 18 december 2005 01:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hee Bartoli, denk jij dat de opdracht van de huidige bewoners te doen was?
Jij schijnt contacten te hebben in de wielrenwereld, vandaar mijn vraag.
Hij is al meerdere keren beantwoord, maar ik houd van bevestigingen
Whehehe...! Bluffer.quote:Op zondag 18 december 2005 01:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahaha, daar hoef ik geen toestemming aan te vragen, als ze commentaar heeft krijgt ze met de plak van me![]()
Haiquote:Op zondag 18 december 2005 01:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Me zoon zit naast hem dus Arliator zal niet helemaal "los" gaan![]()
quote:
Dizzyyyy, ze is er nogquote:Op zondag 18 december 2005 01:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Me zoon zit naast hem dus Arliator zal niet helemaal "los" gaan![]()
Slaap lekker en tot morgenquote:Op zondag 18 december 2005 01:57 schreef cuall het volgende:
Luitjes ik kruip mijn bed in, nog veel plezier en tot morgen![]()
![]()
Dat mocht niet... kregen ze zware waarschuwing over van BBquote:Op zondag 18 december 2005 01:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hebben ze het geld al onderling verdeelt?
Doen we! Waar moet ik zijn?quote:Op zondag 18 december 2005 01:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Gaan wij nog trouwen? heb nu wel ff tijd hoor![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 01:57 schreef cuall het volgende:
![]()
Dat zou nou een verstandige aktie zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 01:55 schreef PC eend het volgende:
Hebben ze het geld al onderling verdeelt?
quote:Op zondag 18 december 2005 01:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Gaat makkelijk hoor, zo achter je pc, deze dingen zeggen![]()
Slaap lekker Cuallquote:Op zondag 18 december 2005 01:57 schreef cuall het volgende:
![]()
Huh? Wat heb ik met die opdracht te maken?quote:Op zondag 18 december 2005 01:57 schreef Sjet het volgende:
[..]
Vroeg jij je dat niet af dan Henk? Van die fiets opdracht?...... ik dacht jij en Arliator.......
Nee? Sorry Henkdat ik jouw naam er zomaar aan verbonden heb..... zo komen de praatjes in de wereld he?
![]()
Als ze het elkaar even snel zouden influisteren en achteraf de afspraak in ere zouden houden kan BB daar geen klap aan doen volgens mij.quote:Op zondag 18 december 2005 01:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat mocht niet... kregen ze zware waarschuwing over van BB
Trusten Cuallquote:Op zondag 18 december 2005 01:57 schreef cuall het volgende:
![]()
Aah okquote:Op zondag 18 december 2005 01:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat mocht niet... kregen ze zware waarschuwing over van BB
Ik ben er ook mee bezig geweest en Arliator was het met mij eens, that allquote:Op zondag 18 december 2005 01:57 schreef Sjet het volgende:
[..]
Vroeg jij je dat niet af dan Henk? Van die fiets opdracht?...... ik dacht jij en Arliator.......
Nee? Sorry Henkdat ik jouw naam er zomaar aan verbonden heb..... zo komen de praatjes in de wereld he?
![]()
Mooooooiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!! Eindelijk ben ik van dat gezeur over de ring af.quote:
Ring?quote:Op zondag 18 december 2005 02:01 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mooooooiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!! Eindelijk ben ik van dat gezeur over de ring af.
Dank je Muerte!!![]()
Trusteeee intuitief persoon!!!quote:Op zondag 18 december 2005 01:57 schreef cuall het volgende:
![]()
Nouquote:Op zondag 18 december 2005 02:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Huh? Wat heb ik met die opdracht te maken?
Ik haat fietsen!
Nah best goed he, ik ga zo trouwenquote:Op zondag 18 december 2005 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
Alles goed met Dizzy?
In BB1 hebben de laatste drie heren tegen elkaar gezegd dat ze elkaar wat zouden geven. Heeft Bart dan ook gedaan. Wat was het, 10.000 gulden? Ik weet het niet meer.quote:Op zondag 18 december 2005 02:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als ze het elkaar even snel zouden influisteren en achteraf de afspraak in ere zouden houden kan BB daar geen klap aan doen volgens mij.
Maar als de winnaar daar plotseling vanaf zou wijken, kunnen de anderen daar ook vrij weinig aan doen denk ikquote:Op zondag 18 december 2005 02:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als ze het elkaar even snel zouden influisteren en achteraf de afspraak in ere zouden houden kan BB daar geen klap aan doen volgens mij.
Dat vind ik nou ook!quote:Op zondag 18 december 2005 01:53 schreef ART het volgende:
Wauw..... gefeliciteerd... ennuh... met Arn?quote:Op zondag 18 december 2005 02:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nah best goed he, ik ga zo trouwen![]()
![]()
Virtual chappel.comquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 02:02 schreef Foreverblue het volgende:
Wat een #$&^^$^$ regie vanavond... Ingrid doet haar beha los en...
[afbeelding]
Oki, dan ben ik dus niet gek! [niet gekker als anders in elk gevalquote:Op zondag 18 december 2005 02:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ben er ook mee bezig geweest en Arliator was het met mij eens, that all![]()
Kusjes, ben een beetje kusjesachtig (behalve bij kerels)![]()
![]()
Oh nietus...... echt waar?quote:Op zondag 18 december 2005 02:04 schreef melke het volgende:
Roel tegen Lieske 'kom je bij mij slapen'
Oh ja, dat klopt, maar ik had de connectie niet gelegd met Henk, in eerste instantie, maar nu ik erover nadenk weet ik het weer. Alzheimer he?quote:Op zondag 18 december 2005 02:03 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou![]()
Jij schreef toch dat je het nog aan Bartoli wou vragen.... over de haalbaarheid van deze fietsopdracht?![]()
Dat zou moralistisch gezien wel heel erg laag zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 02:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar als de winnaar daar plotseling vanaf zou wijken, kunnen de anderen daar ook vrij weinig aan doen denk ik
Ja, maar ze vond het ongezellig voor Ing. Nu gaat hij dus tussen hen in slapenquote:
Dat dacht ik dus al. BB houdt dus geen rekening met de conditie van die gasten. Om zo door te gaan voor 50.000 euro kan het (ongetrainde) lichaam (van die lui) meer slecht dan goed doen op die manierquote:Update: Na het stoppen, worden alle bewoners nog naar de DBK geroepen. Er wordt hen duidelijk gemaakt dat BB het snelheidsniveau telkens hoger maakte. Gelukkig komen de bewoners met een goed gevoel uit de DBK.
Aah! Zo'n ring, dat is toch geen probleem?quote:Op zondag 18 december 2005 02:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als je gaat trouwen heb je een ring nodig, zij zeurt al een tijd over een ring
Ben ik je geheugenquote:Op zondag 18 december 2005 02:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oh ja, dat klopt, maar ik had de connectie niet gelegd met Henk, in eerste instantie, maar nu ik erover nadenk weet ik het weer. Alzheimer he?![]()
Oeh, dat wordt lastig, ze heeft het ook altijd over diamanten en briljanten, maar dat wil ze van mij hebben, en ze is bij mij om mijn geld. Maar dat kan voor jou anders zijnquote:Op zondag 18 december 2005 02:07 schreef Muerte het volgende:
[..]
Aah! Zo'n ring, dat is toch geen probleem?
Wit goud met een gele diamant, volstaat dat denk je?
Nou, ik neem het risico niet hoor, doe jij het eerst dan volg ik welquote:Op zondag 18 december 2005 01:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
oh ja, dat afzeiken zal wel meevallen hoor.
Mochten ze dat doen, plaats ik een foto van mezelf, heb ik iedereen stil, mijn uitstraling, daar wordt iedereen stil van.![]()
Preciesquote:Op zondag 18 december 2005 02:07 schreef ART het volgende:
[..]
Ja. BB kan dus echt met dat ding fucken.![]()
Dat weten wij dus nietquote:Op zondag 18 december 2005 02:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar goed, die afspraak is er niet, dus het doet er niet zoveel toe.
quote:Op zondag 18 december 2005 02:09 schreef ART het volgende:
Doe je been niet omhoog Ing! Of slaapt Foreverblue al?
Niemand basht mij, en als ze dat wel doen? Hun probleem, ik heb er geen last van, zij wel.quote:Op zondag 18 december 2005 02:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nou, ik neem het risico niet hoor, doe jij het eerst dan volg ik welAls ze jou bashen dan volg ik niet
![]()
Nadat ze d'r eigen tandvlees weer tien minuten murw heeft gebeukt. Fietsen lukt niet mee, maar poetsen... Lijkt wel een bloody reflex bij haar.quote:Op zondag 18 december 2005 02:09 schreef Sjet het volgende:
Zie Lies nou werkelijk tegen Roel 'lief zijn voor het tandvlees' ????
![]()
hahahaquote:Op zondag 18 december 2005 02:09 schreef Sjet het volgende:
Zie Lies nou werkelijk tegen Roel 'lief zijn voor het tandvlees' ????
![]()
* Foreverblue meldt zichquote:Op zondag 18 december 2005 02:09 schreef ART het volgende:
Doe je been niet omhoog Ing! Of slaapt Foreverblue al?
Morgen met een auto met goede geluidsinstallatie even voor het BB huis gaan staan?quote:Op zondag 18 december 2005 02:10 schreef Foreverblue het volgende:
Muziek in de slaapkamers...
Bij mij is alles anders, maar dat is een kwestie van wennen.quote:Op zondag 18 december 2005 02:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oeh, dat wordt lastig, ze heeft het ook altijd over diamanten en briljanten, maar dat wil ze van mij hebben, en ze is bij mij om mijn geld. Maar dat kan voor jou anders zijn
Doe nog eens posten?quote:Op zondag 18 december 2005 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
Zooooo, de streams kunnen wel uit nou hè?
FB, ik had vannacht een hele mooie cap van Ingrid, al zeg ik het zelf, had je 'm al gezien?
Ik vis helemaal niet naar complimentjes![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 02:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Morgen met een auto met goede geluidsinstallatie even voor het BB huis gaan staan?
dan wil ik wel Linda horen!!
Story of my lifequote:Op zondag 18 december 2005 02:12 schreef Muerte het volgende:
[..]
Bij mij is alles anders, maar dat is een kwestie van wennen.![]()
Maar zonder gekheid.... dan doen jij en Arliator het toch tegelijk, een foto daar plaatsenquote:Op zondag 18 december 2005 02:06 schreef Sjet het volgende:
SuperMem, jij zou toch een foto van je bankstel in die foto-topic zetten?![]()
Hahahaha, ik doel op het lied "Linda"quote:Op zondag 18 december 2005 02:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]hoelang heb je BB niet gezien ?
Jep en heb me rot gezocht in allerlei bestanden en zoquote:Op zondag 18 december 2005 02:06 schreef Sjet het volgende:
SuperMem, jij zou toch een foto van je bankstel in die foto-topic zetten?![]()
Kan hem zo niet voor me halen Angel... kan je hem nog eens posten? Ik ben nu heeeel benieuwd.quote:Op zondag 18 december 2005 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
Zooooo, de streams kunnen wel uit nou hè?
FB, ik had vannacht een hele mooie cap van Ingrid, al zeg ik het zelf, had je 'm al gezien?
Ik vis helemaal niet naar complimentjes![]()
Jij hebt toch geen plak he??quote:Op zondag 18 december 2005 02:12 schreef Muerte het volgende:
[..]
Bij mij is alles anders, maar dat is een kwestie van wennen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |