Oeps sorry, bedoel de Beurstraverse (winkelcentrum in Rotterdam), maar de Rotterdammers noemen het vanaf dag 1 al de Koopgoot.quote:Op zondag 18 december 2005 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Alsnog gefeliciteerd!
De Koopgoot![]()
Pas op met hem hoor, hij wil al gelijk in je kijkenquote:Op zondag 18 december 2005 01:34 schreef Day het volgende:
[..]
Ha Henk!
Nee klopt, de afgelopen weken vaak thuis gewerkt of op locatie in Rotterdam en dan ga ik gewoon met de fiets. Vanaf 3 januari neem ik weer de metro!
Jaaaaaquote:Op zondag 18 december 2005 01:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
[..]
Enne, goed onthouden Wicked![]()
Nee, joh, das Henk zelfquote:Op zondag 18 december 2005 01:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Henk, is jouw avatar van american chopper? Van discovery?
of dat die bewoner het alleen mag meenemen als hij/zij het zonder hulpmiddelen uit de pot weet te peuteren..... ik zie Roel er al tegenaan schoppen:)quote:Op zondag 18 december 2005 01:35 schreef Lamon het volgende:
Het zou me trouwens niets verbazen als ze die laatste 50000 gebruiken om 1 bewoner te laten kiezen voor 50000 voor zich/haarzelf en dan weggaan, of bij de pot stoppen en blijven.
Oke, was een vraag van de zoon van mijn vriendin, bij deze is hij teleurgesteldquote:Op zondag 18 december 2005 01:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, joh, das Henk zelf![]()
Hij lijkt wel een beetje op Teetle sr.![]()
Oh tegen die tijd kun je me herkennen aan mijn avatarquote:Op zondag 18 december 2005 01:34 schreef Day het volgende:
[..]
Ha Henk!
Nee klopt, de afgelopen weken vaak thuis gewerkt of op locatie in Rotterdam en dan ga ik gewoon met de fiets. Vanaf 3 januari neem ik weer de metro!
Geestige naam. Maar vertel, wat deden Roels ouders, liepen ze daar handtekeningen uit te delen?quote:Op zondag 18 december 2005 01:36 schreef Day het volgende:
[..]
Oeps sorry, bedoel de Beurstraverse (winkelcentrum in Rotterdam), maar de Rotterdammers noemen het vanaf dag 1 al de Koopgoot.
*staat mijn webcam aan?** knock knock, check check?? :'quote:Op zondag 18 december 2005 01:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Rood, halflang haar,beetje slag, bruine ogen, ondeugend ovaal gezicht, met een licht wipneusje.
Tussen de 30 en de 35 jaar.![]()
Ha die cuallquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 01:38 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
*staat mijn webcam aan?** knock knock, check check?? :'![]()
roodhalflang haar, groene ogen, ondeugend? ikke??en dank je voor de tussen 30 en 35 jaar
_
Nee hoor, ze waren gewoon aan het shoppen, zij in haar rolstoel. Ze liepen geen aandacht te trekken of zo. Ik moest ook een paar keer kijken, ze kwamen bekend voor, maar waarvan ook alweer. En toen viel het kwartje.quote:Op zondag 18 december 2005 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geestige naam. Maar vertel, wat deden Roels ouders, liepen ze daar handtekeningen uit te delen?![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 01:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, ongeveer 1.70 lang, kort bruin haar, geen bril, geen tattoo, gezellig (Amsterdam he?)
gewicht is normaal, rond de 60-70 kilo, huismoeder, 2 katten.
Zo ongeveer. En????
Ik vind het echt een enig stel. Begrijp niet dat Roel daaruit is voortgekomenquote:Op zondag 18 december 2005 01:40 schreef Day het volgende:
[..]
Nee hoor, ze waren gewoon aan het shoppen, zij in haar rolstoel. Ze liepen geen aandacht te trekken of zo. Ik moest ook een paar keer kijken, ze kwamen bekend voor, maar waarvan ook alweer. En toen viel het kwartje.
Bedankt voor de felicitaties, trouwens. PC Eend en Snaptnix ook!
Bedanktquote:Op zondag 18 december 2005 01:31 schreef essie05 het volgende:
Avonne het was in ieder geval op dag 92 (23 november) dat de bewoners filmpjes kregen te zien van hun familie...inmiddels gevonden in de streamverslagen.
Streamverslagen van woensdag 23 november.
Ghe jij bent gewoon jaloersquote:Op zondag 18 december 2005 01:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pas op met hem hoor, hij wil al gelijk in je kijken
.quote:Op zondag 18 december 2005 01:41 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
1.65 m halflang roodbruin haar (geverfd
) geen bril/lenzen, 1 tatootje en 2 piercings
, gessellugggggg en knusssss (amsterdams
) en normaal gewicht a 60 65 kilo werkende moeder en meerdere katten (gehad)
![]()
Ja Henk heeft een vraag voor jequote:Op zondag 18 december 2005 01:42 schreef Bartoli het volgende:bew , nog wat gemist op het staken van de opdracht na dan?
quote:Op zondag 18 december 2005 01:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Henk, is jouw avatar van american chopper? Van discovery?
4 harde zwoegers op een fietsquote:Op zondag 18 december 2005 01:42 schreef Bartoli het volgende:bew , nog wat gemist op het staken van de opdracht na dan?
Neuh geloof 't niet, maar was er vanavond verder ook niet.quote:Op zondag 18 december 2005 01:42 schreef Bartoli het volgende:bew , nog wat gemist op het staken van de opdracht na dan?
Ik vind de moeder van Ingrid geweldig!quote:Op zondag 18 december 2005 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vind het echt een enig stel. Begrijp niet dat Roel daaruit is voortgekomen![]()
Henk schiet maar raak danquote:Op zondag 18 december 2005 01:44 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja Henk heeft een vraag voor je![]()
die wij allemaal met veel interesse zulllen volgen![]()
Hallo trouwens![]()
Dankjewel!!!quote:Op zondag 18 december 2005 01:42 schreef Sjet het volgende:
Beetje laat Day, maar als nog;
[afbeelding]
So die heeft een beter geheugen als ikquote:
Hee Bartoli, denk jij dat de opdracht van de huidige bewoners te doen was?quote:Op zondag 18 december 2005 01:42 schreef Bartoli het volgende:bew , nog wat gemist op het staken van de opdracht na dan?
Ja klopt notarisjequote:
En ja Arliator, je zat er niet veel naast maar om nu een foto te plaatsen hier gaat me net even te verquote:Op zondag 18 december 2005 01:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
.
Dank je wel, zat er dus niet heel veel naast.
Maar ja, nu weten we nog niks, nog steeds kan het beeld anders zijn dan je denkt![]()
Dus verlos ons, plaats een foto in het topic, en laat het ons weten als je het gedaan hebt.
Ben je even kwijt meissiequote:Op zondag 18 december 2005 01:44 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja Henk heeft een vraag voor je![]()
die wij allemaal met veel interesse zulllen volgen![]()
Hallo trouwens![]()
Hoeft ook niet, maar ik kon het wel proberenquote:Op zondag 18 december 2005 01:50 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja klopt notarisjeHOe doe je dat?? BB cams bij mij geplaatst?
![]()
[..]
En ja Arliator, je zat er niet veel naast maar om nu een foto te plaatsen hier gaat me net even te verIk wil niet afgezeken worden hier
![]()
Kusjes Day en vele jarenquote:Op zondag 18 december 2005 01:49 schreef Day het volgende:
Dankjewel!!!
Mag dat wel van DIzzy?quote:Op zondag 18 december 2005 01:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar ik kon het wel proberen![]()
Ik ken het alleen maar als koopgootquote:Op zondag 18 december 2005 01:36 schreef Day het volgende:
[..]
Oeps sorry, bedoel de Beurstraverse (winkelcentrum in Rotterdam), maar de Rotterdammers noemen het vanaf dag 1 al de Koopgoot.
Lieve Arliator heeft 'm goed beschrevenquote:Op zondag 18 december 2005 01:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
of kun jij die vraag hier ff posten Sjet ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |