Om te raden hoe iedereen er hier uitziet waar nog geen foto van bekend is?quote:Op zondag 18 december 2005 01:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Grappig... is misschien ook wel eens een leuk idee om te doen.
Nee, zwart haar laten verfen. Ik ben nu een blondje... maar niet domquote:Op zondag 18 december 2005 01:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Om te raden hoe iedereen er hier uitziet waar nog geen foto van bekend is?
Dat denk je, je hebt wel een leuk inkoppertje gegeven met je reactie, maar ik kop hem niet inquote:Op zondag 18 december 2005 01:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, zwart haar laten verfen. Ik ben nu een blondje... maar niet dom
Ja vertel eens? Hoe zie je mij? Vertel ik wel of het kloptquote:Op zondag 18 december 2005 01:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Grappig... is misschien ook wel eens een leuk idee om te doen.
Oei... dat vind ik altijd moeilijk... ik denk dat je donker haar hebt.quote:Op zondag 18 december 2005 01:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja vertel eens? Hoe zie je mij? Vertel ik wel of het klopt
quote:Op zondag 18 december 2005 01:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat denk je, je hebt wel een leuk inkoppertje gegeven met je reactie, maar ik kop hem niet in![]()
Maagd met ascendant Weegschaal, tochquote:Op zondag 18 december 2005 01:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij serieus last van zijn knieën heeft. Hij had het net al over vocht dat er zat.quote:Op zondag 18 december 2005 01:27 schreef melke het volgende:
Roel loopt alsof hij dagen paard gereden heeft
Jammer dat je nooit meer ONM kijkt.quote:
Ik denk dat SuperMem mooi lang blond haar heeftquote:Op zondag 18 december 2005 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Oei... dat vind ik altijd moeilijk... ik denk dat je donker haar hebt.
Vandaar ook mijn verrassende TTquote:Op zondag 18 december 2005 01:29 schreef Lamon het volgende:
Maar zijn ze nou nog steeds op dan?
Na al die uren fietsen zou voor pampus liggen toch niet zo'n gek idee zijn, zou je zeggen..
Rood, halflang haar,beetje slag, bruine ogen, ondeugend ovaal gezicht, met een licht wipneusje.quote:Op zondag 18 december 2005 01:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oke, ongeveer 1.70 lang, kort bruin haar, geen bril, geen tattoo, gezellig (Amsterdam he?quote:Op zondag 18 december 2005 01:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Yep. Ik was 1,5 uur geleden nog jarig en zit aan de portquote:
Mijn foto's zijn 98% van de gevallen keurigquote:Op zondag 18 december 2005 01:29 schreef avonne het volgende:
Ach, wat leuk.
Heeft Foreverblue nog een leuke (keurige!) foto in zijn mapje?
http://www.imdb.com/name/nm1478354/
Hoi Dayquote:
Alsnog gefeliciteerd!quote:Op zondag 18 december 2005 01:31 schreef Day het volgende:
[..]
Yep. Ik was 1,5 uur geleden nog jarig en zit aan de port!
Ik heb vandaag Roel's ouders gezien in de Koopgoot!
Henk, is jouw avatar van american chopper? Van discovery?quote:Op zondag 18 december 2005 01:32 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi Day
Ik heb al een aantal keren gekeken op de voorschoterlaan of in je zou zien, helaas tot nu toe![]()
Ha Henk!quote:Op zondag 18 december 2005 01:32 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi Day
Ik heb al een aantal keren gekeken op de voorschoterlaan of in je zou zien, helaas tot nu toe![]()
Gefeli nogquote:Op zondag 18 december 2005 01:31 schreef Day het volgende:
[..]
Ja kloptquote:Op zondag 18 december 2005 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Oei... dat vind ik altijd moeilijk... ik denk dat je donker haar hebt.
Enne, goed onthouden Wickedquote:Op zondag 18 december 2005 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maagd met ascendant Weegschaal, toch![]()
asjemenou, da's vlakbij.....quote:Op zondag 18 december 2005 01:32 schreef henk.jansen het volgende:
Hoi Day
Ik heb al een aantal keren gekeken op de voorschoterlaan of ik je zou zien, helaas tot nu toe![]()
Geinig dat Ingrid op IMDB.com staat, maar helaas nog zonder foto http://www.imdb.com/name/nm1478354/quote:Op zondag 18 december 2005 01:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mijn foto's zijn 98% van de gevallen keurig
Van wie wil je een foto?
Nog gefeliciteerdquote:Op zondag 18 december 2005 01:31 schreef Day het volgende:
[..]
Geen reactie op mijn uitgebreide beschrijving?quote:Op zondag 18 december 2005 01:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
[..]
Enne, goed onthouden Wicked![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |