abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 november 2005 @ 00:00:36 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_32495791
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van dinsdag 22 november.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32495998
Roel is weer in de huiskamer gaan zitten. Ingrid komt ook even naar de huiskamer toe. "Wat is er in godsnaam aan de hand man", vraagt Roel. Nou eigenlijk niks, we horen geluid en dan moet ik lachen, de anderen vliegen daar dan op af, die willen weten wat er is. Ingrid laat vallen dat ze wel weet wat er is, maar dat ze verder niks zegt. Chantal komt nu om haar batterijen te verwisselen.
Chantal vraagt waarom iedereen steeds weg loopt. "Ja jullie komen oook steeds achter mij aan", zegt Rob.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32496092
Rob en Roel zijn nu op de kamer bij de meiden. Rob vraagt ze om alsjeblieft op de kamer te blijven nu en gewoon te gaan slapen, dan zien ze morgen wel wat er nou eigenlijk is. Ingrid is weer naar de keuken geglipt en probeert vanuit daar nog iets meer te weten te komen. Rob komt haar echter halen en neemt ook haar mee naar de slaapkamer. Dan geeft hij alle dames een nachtzoen (in de hoop dat ze echt op de kamer blijven).
pi_32496180
Roel probeert er nu ook vertrouwen in te hebben en zoekt zijn bed op. Rob kijkt nog even of de kamerdeur van de meiden dicht bljift en sluit nu ook de deur van de mannenkamer om te gaan slapen.
De meiden denken ondertussen dat ze alleen maar aan het geinen zijn en dat het geheim bij Joost ligt. "Wat zal Joost genieten dat hij een geintje heeft", zegt Chantal. Ingrid vraagt zich nu terecht af of Roel het wel weet. Dat hij daarom misschien zo achterdochtig is. Ja het is iets van Joost en Rob zegt Nathalie.
pi_32496232
Maar voor ons streamers is het nu dus duidelijk dat er meerdere opdrachten door elkaar heen lopen. Minimaal die van Dido en die van Joost&Rob.
pi_32498068
alles en iedereen slaapt zacht....

[ Bericht 78% gewijzigd door CartWOman op 23-11-2005 09:50:58 ]
tsja, wat moet ik dan.....
Fotoboek
pi_32498928
Alle bewoners hebben tot nu toe gewoon doorgeslapen. Af en toe waren er zaaggeluiden te horen op de meidenkamer. Zoals het er nu uitziet blijft het rustig tot om 6.00 uur de wekker af gaat voor weer een nieuwe werkdag voor de bewoners.

(wij gaan nu ook slapen )
pi_32499247
En de wekker gaat om stipt 06.00

Roel en Dido begroeten elkaar met een innige omhelzing en zoen en gaan daarna samen op de bank een bakkie doen.
pi_32499264
Joost, Ingrid, Roel, Rob, Dido en Lieske zijn wakker. Dido maakt zich op. Roel rookt een peuk. Joost zet thee.

Dido vraagt of je een-en-dertigen met een opdracht speelt of om geld

Ik versta het niet goed, maar er hebben meerdere mensen over Dido gedroomd
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_32500029
Dido over Rob zingend : Aftrekken heeft ie niet geleerd en daarom is ie sexueel gefrustreerd
pi_32501699
Ingrid poest de hele muur van de douche.....Chantal is al een kwartier met de kranen bezig, tussen door 2 ramen gelapt...

Chantal: Owee als ik zaterdag op tv zie dat ze er een bende van maken( ze weet al dat ze weg moet??)
pi_32502669
Rob, Dido, Roel, Lieske en Joost zijn driftig bezig met het schillen van de aardappels. Om de stilte te breken doen ze een woordspelletje met DIER als onderwerp. Een bewoner geeft een cryptische omschrijving de anderen moeten dan raden welk dier er bedoelt word.

Ingrid en Chantal zijn nog steeds druk met poetsen in en rondom de badkamer.

Nathalie ligt ondertussen op de bank in de huiskamer te slapen.
pi_32505842
De werkploeg is inmiddels klaar met werken
Rob speelt een spelletje met Naat, Ingrid en Roel liggen op bed.
En de rest hangt een beetje rond..

Dido zegt, wat zijn jullie tekeer gegaan zeg. Het is echt superschoon.

Joost is z'n bed aan het opsieren, eerst de kaartjes met wijsheden... hij bestudeert deze nog even. Al snel volgen de foto's en brief van Brenda

[ Bericht 21% gewijzigd door Snaptnix op 23-11-2005 13:51:46 ]
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32506932
Rob, Joost, Dido en Naat gaan een potje pokeren.
Dido en Naat moet nog wel even uitgelegd worden hoe het ook alweer precies zat.

Het blijft dus redelijk saai in het huis, hopelijk staat er wat te gebeuren vanavond met zoveel genomineerden.
pi_32507420
Volgens Naat is Ingrid wel volslank. Dido is iets minder dan slank volgens Rob. Was ik te dun dan volgens jou toen ik binnen kwam, vraagt Dido. Ja zegt Joost, toen je binnenkwam was je echt een lijk. Ik hou gewoon niet van dunne wijven.

Lieske en Chantal liggen inmiddels ook te slapen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Snaptnix op 23-11-2005 14:32:56 ]
pi_32509185
Chantal moet naar de DBK.

En Dido gaat ook maar even slapen, nou ja slapen. Ze gaat bij Roel liggen.

[ Bericht 28% gewijzigd door Snaptnix op 23-11-2005 15:43:03 ]
  woensdag 23 november 2005 @ 15:39:06 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32509418

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_32509467
Chantal roept Rob naar de DBK
pi_32509771
Chantal vertelt op de slaapkamer wat ze in de DBK te horen heeft gekregen.
Ze hadden gevraagd wat haar laatste droomdag zou zijn in het huis. Met mega installatie, Dinand en alle oude bewoners etc zou ze wel leuk vinden had ze gezegd.
ze geloven nu wel dat er watleuks gaat gebeuren vanavond. Ze willen ook direct zich op gaan tutten. Wat leuk! is een veel gehoorde kreet.
Naat denkt nu zeker te weten dat Chantal niet hoeft te vertrekken.

Werd nog gevraagd wat ze thuis zou doen als het een knallend feest moest worden. Champagne, muziek, mooie kleding, lekker hapjes komen oa voorbij

<stuk gemist>

Ingrid heeft het gevoel dat zij degene is die moet vertrekken. Dat gevoel wordt ook steeds erger.

[ Bericht 2% gewijzigd door Snaptnix op 23-11-2005 15:56:28 ]
pi_32510066
Rob en Joost hebben inmiddels ook in de DBK moeten vertellen wat hun laatste droomdag zou zijn in het huis.
Rob heeft het over dansen en films gehad.
Joost heeft de voorkeren van iedereen gecombineerd. Van Kane voor Chantal, lekker eten voor Rob, dansen voor Naat tot aan de joint voor Roel. Hij heeft aan iedereen gedacht. En het leek hem leuk om de hoogtepunten samen terug te kunnen kijken. Maar dat mag natuurlijk niet....
  woensdag 23 november 2005 @ 16:42:05 #21
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32511255
Roel heeft gezegd dat hij wel met een goed gevoel naar huis gaat als hij morgen weg moet, omdat hij al een paar weken met de hoofdprijs in bed ligt.

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_32512337
Dido heeft voor de eerste keer toegegeven ook verliefd te zijn op Roel (tegen naat)
pi_32515564
Iedereen ligt in de slaapkame te wachten op wat komen gaat. Behalve Rob en Joost, die zijn druk met het exit diner bezig. (Kaasfondueen en een raclette set zijn aanwzig.: aldus Talpa)

Ze worden enigszins ongeduldig en hebben honger. Ingrid vraagt hoe lang het nog duurt. Rob reageert enigszins gepikeerd en meld dat ze nog 10 minuten moeten wachten.
pi_32516439
Het exit diner kan gaan beginnen!
Kaasfondue met kaas op top kwaliteit bereid, volgens Rob.
De attributen op jullie bord komen nog van pas later, voegt Joost nog toe.

*proost!*

by trevanian
  woensdag 23 november 2005 @ 20:00:04 #25
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32516961
Er wordt stevig in de fondue pan geroerd, iedereen geniet ervan. Chantal en joost bespreken hun favoriete eetgelegenheid, Dido stikt nagenoeg in ingeslikt stuk brood. Rob heeft in Nigteveld geholpen in een restaurant. Chantal vindt het de heerlijkste kaas die ze ooit opheeft.
_ De mens is de maat van alle dingen _
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')