ja graag!quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:32 schreef bunnyma het volgende:
Lieske hou je mond nu dicht!
We gaan er gewoon voor met zijn allenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:34 schreef MissX het volgende:
volgens mij heeft deze opdracht wel geholpen met een aantal SC topics, misschien halen we nu toch nog de 1000
Alleen nu verslapt de boel weer.Die slapen voorlopig alleen maar.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:34 schreef MissX het volgende:
volgens mij heeft deze opdracht wel geholpen met een aantal SC topics, misschien halen we nu toch nog de 1000
Wij zijn team big brother IIquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
We gaan er gewoon voor met zijn allen![]()
![]()
![]()
Alleen gaan ze zo 24 uur slapen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
![]()
Euh, korpsballen? Zoals in gesloten groepsverband een balletje trappen, voetballen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kerstballen? Zoals in korpsballen?![]()
Dit keer is anders, ze zijn nu echt tot het gaatje gegaan, voor de eerste keerquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:35 schreef D.Rose het volgende:
Het kan zijn dat ik iets gemist heb (heb afgelopen 2 dagen de streams niet echt gevolgd), maar vanwaar is iedereen zo positief over de bewoners? Ze geven toch (voor de zoveelste keer) op?
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:35 schreef Sjet het volgende:
[..]
Maar nu kan je straks wel lekker verder in je boek lezen![]()
En als we het niet halen, mogen we toch echt vreselijk trots op onszelf zijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nu ben ik heel benieuwd wat je te vertellen hebt over discoballenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:36 schreef Lipgloss het volgende:
[..]
Euh, korpsballen? Zoals in gesloten groepsverband een balletje trappen, voetballen?
Nee... doe dan maar discoballen!
dus nu was het écht onhaalbaar?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dit keer is anders, ze zijn nu echt tot het gaatje gegaan, voor de eerste keer
Krijgen ze officieel te horen dat de opdracht is mislukt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:37 schreef regenworm het volgende:
Alle bewoners naar de DBK
Donderdag zullen er wel een aantal worden geopend. En ik baal echt dat ik het gewoon niet kan zienquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
![]()
smenvatting van een half uur (gesprek duurde 10 minuten)quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:36 schreef yellowfirst het volgende:
lieske, niet samenvatten wat de DBK heeft gezegd......ppffffffffffffffffff![]()
Ze zullen wel wat extra's krijgen in huis, maar dat geld kunnen zequote:Op zaterdag 17 december 2005 23:38 schreef ART het volgende:
Gaan ze toch iets krijgen?
Niet helemaal denk ik dan, maar misschien toch iets......quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:38 schreef Kinga het volgende:
Misschien toch gehaald?!
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
smenvatting van eren half uur (gesprek duurde 10 minuten)
Voor mijn gevoel wel, het zijn geen getrainde fietsters, en het tempo lag moordend hoog.quote:
Hummy sprak ze toe,maar kan niet goed alles horen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:38 schreef ART het volgende:
Nou come on, laat ons nu eens meekijken en luisteren!
We hebben hard genoeg meegeleefd.
Ja vind ik ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:38 schreef ART het volgende:
Nou come on, laat ons nu eens meekijken en luisteren!
We hebben hard genoeg meegeleefd.
Ik had gedacht dat ze vanmorgen om 6 uur al zouden opgeven.quote:
Snap ik, ik zit ook op te letten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:38 schreef Lipgloss het volgende:
Arliator, ik moet nu echt weer even oplettenhoor,want ze moeten nu echt allemaal naar de dbk
Wat een kutwijf.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:40 schreef bunnyma het volgende:
Heel vaag hoorde je Hummie: "Ik zou zeggen, jammer
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:41 schreef bunnyma het volgende:
Ën terwijl ze in de DBK zitten...... de loopband erin pleuren.![]()
![]()
Welke beelden van vrijdag? Na donderdag gaan de streams gewoon op zwartquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:41 schreef melke het volgende:
Beelden van komende vrijdag. Leeg huis
Bartoli is er helaas niet, maar ik denk dat hij zou bevestigen dat dit -voor ongetrainde mensen - niet te doen isquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wel, het zijn geen getrainde fietsters, en het tempo lag moordend hoog.
Ik ben wel benieuwd of BB deze opdracht eerst zelf heeft uitgeprobeerd. Zoniet, zou ik wel een proffesionele wielerploeg deze opdracht zien doen, kijken hoe hun het er vanaf brengen.
Niemand contacten hier in de wielerwereld?
Misschien heeft iemand achter de schermen wel een vlam aan kunnen poepen, wat Joost niet lukte, dat ze daarom staan te klappen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:39 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoor Hummie (heel zacht geluid)
... stonden echt te klappen...
Niet overdrijvenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wel, het zijn geen getrainde fietsters, en het tempo lag moordend hoog.
Ik ben wel benieuwd of BB deze opdracht eerst zelf heeft uitgeprobeerd. Zoniet, zou ik wel een proffesionele wielerploeg deze opdracht zien doen, kijken hoe hun het er vanaf brengen.
Niemand contacten hier in de wielerwereld?
![]()
![]()
quote:
Als ik hem zie, ga ik het toch aan hem vragen, ben toch wel benieuwdquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Bartoli is er helaas niet, maar ik denk dat hij zou bevestigen dat dit -voor ongetrainde mensen - niet te doen is![]()
We vallen straks in een diep gat bedenk ik me net...quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Welke beelden van vrijdag? Na donderdag gaan de streams gewoon op zwart![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:42 schreef yellowfirst het volgende:
En nu een èchte haalbare opdracht.![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:42 schreef Muerte het volgende:
Ik heb alvast de caps van morgen gemaakt, dan hoef ik de hele dag niet te kijken.
[afbeelding]
Dit is serieus? 50 uur zo'n snelheid?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet overdrijveneen getrainde wielrenner doet dat in zijn eentje
![]()
Hier welquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:43 schreef bunnyma het volgende:
Zitten we nu allemaal met geluid voluit?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:43 schreef bunnyma het volgende:
Is 1 keer voorgekomen... met Linda... toen ze haar moeder wilde feliciteren met haar verjaardag.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:43 schreef Lipgloss het volgende:
Er valt weinig op te letten..... damn, waarom laten ze ons nooit mee lurken in de dbk?
Zit zelfs met me oor tegen de box.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:43 schreef bunnyma het volgende:
Ja echt 30 km per uur houden ze echt wel volquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dit is serieus? 50 uur zo'n snelheid?
Ideetje, wat hier al meer geopperd is, misschien de tijd om je priveleven weer op te halen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:43 schreef Yez het volgende:
[..]
We vallen straks in een diep gat bedenk ik me net...![]()
Damn wat een uren heb ik in BB gestoken dit seizoen...![]()
logisch die heeft er voor getraindquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet overdrijveneen getrainde wielrenner doet dat in zijn eentje
![]()
Oke, ik kan het me niet voorstellen, maar ik heb dan ook een slechtere conditie dan wie dan ook in het huisquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja echt 30 km per uur houden ze echt wel vol
Ik ga gelukkig vrijdag op vakantie.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ideetje, wat hier al meer geopperd is, misschien de tijd om je priveleven weer op te halen?![]()
Tip: Sportschool?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, ik kan het me niet voorstellen, maar ik heb dan ook een slechtere conditie dan wie dan ook in het huis
Wah?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ideetje, wat hier al meer geopperd is, misschien de tijd om je priveleven weer op te halen?![]()
Klopt en dat maakt erg veel uit voor deze vier was het een onzinnige opdracht,quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
logisch die heeft er voor getraind
Foto??quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zit zelfs met me oor tegen de box.
Hoe dom kan je worden![]()
Doe je wel je zender af op de wc?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:46 schreef Kinga het volgende:
Sow, ik moet nodig, maar ik wil niks missen, dilemma![]()
Hey Essiequote:Op zaterdag 17 december 2005 23:47 schreef essie05 het volgende:
Waarom zei Lieske eigenlijk na haar ererondje:Sorry Bren?
Ik zal niet cappen... promisequote:Op zaterdag 17 december 2005 23:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou ik pas wel op,Naat is er ook niet blijer van geworden![]()
En ik zaterdag. Idd ben je dan afgekickt als je thuis komt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik ga gelukkig vrijdag op vakantie.
Dus aardig afgekickt als ik weer thuis kom.
Er lag een foto van Bren voor haar.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:47 schreef essie05 het volgende:
quote:
*MORWEN MELDT ZICH AAN OP MSN!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
zier er niet erg comfortabel uit
(als er nu iemand iets zeg ineens schrik ik me binnenstebuiten!)![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heel gek, na verloop van tijd kan ik die sportschool niet meer vinden. Volgens mij verplaatsen ze die dingen per kwartaal
![]()
En op een sportclub, ook al geprobeerd, maar dan moet je zondagochtend om 9 uur al aantreden.
Dan slaap ik pas een uurtje of 2,3, gaat ook niet werken
Joost had een foto met Brenda op fiets liggenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:47 schreef essie05 het volgende:
Jij bent beroemd geworden las ik.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zal niet cappen... promise![]()
Misschien omdat ze in de live uitzending zei dat hij haar mee naar de bahama's moest nemen... als goedmaker?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:48 schreef yellowfirst het volgende:
Als Joost mocht winnen, dan heb ik het idee dat Brenda alles inpikt. Hoe kom ik daar toch bij?
![]()
Ik heb een vriend gehad die op het eind van een fietsvakantie 480 km in een keer in zijn eentje naar huis reed. Hij deed er toen 30 uur over en dat was met pauzes en een paar uur slaap.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, ik kan het me niet voorstellen, maar ik heb dan ook een slechtere conditie dan wie dan ook in het huis
Maar wij worden er wel blijer van, dit is je kans om heel veel mensen blij te maken, is ook wat waardquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou ik pas wel op,Naat is er ook niet blijer van geworden![]()
Hoi Sjetquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:48 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hey Essie![]()
![]()
Geen idee eigenlijk.... misschien omdat Joost alles wat hij daar doet opdraagt aan die BrenMuts....![]()
Met jou in de buurt durven we helemaal niets meer.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zal niet cappen... promise![]()
Ach wat is beroemd... ik heb er niet om gevraagd hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jij bent beroemd geworden las ik.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heel gek, na verloop van tijd kan ik die sportschool niet meer vinden. Volgens mij verplaatsen ze die dingen per kwartaal
![]()
En op een sportclub, ook al geprobeerd, maar dan moet je zondagochtend om 9 uur al aantreden.
Dan slaap ik pas een uurtje of 2,3, gaat ook niet werken
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:50 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Met jou in de buurt durven we helemaal niets meer.
Dat capvingertje van je is mij wat te vlug.![]()
*zich lam schrikt*quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
*MORWEN MELDT ZICH AAN OP MSN!!!!!!!!!!!!!!![]()
Oke, je hebt me overtuigd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb een vriend gehad die op het eind van een fietsvakantie 480 km in een keer in zijn eentje naar huis reed. Hij deed er toen 30 uur over en dat was met pauzes en een paar uur slaap.
Hij heeft toen uitgerekend dat hij als hij kon doorfietsen hij steeds 30 km aanhield.
En het was natuurlijk geen proffessionele wielrenner. Die jongens zijn nog vele malen beter
Er bestond de klassieker parijs bordeaux 600 km (weliswaar achter dernys maar toch )quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:50 schreef ART het volgende:
Even opgezocht:
Een van de langste etappes in Tour afgelopen jaar: 228 km, tijd 5 uur 3 minuten, gemiddelde van 45,1 km/uur.
Was ook dom van haar om zo te gaan liggen zonder ondergoed aan.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ach wat is beroemd... ik heb er niet om gevraagd hoor
Absoluut voor ongetrainden is dit echt te gekquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, je hebt me overtuigd.
Al vind ik het nog steeds een moeilijke opdracht. Te moeilijk, ik geloof niet dat Hummy en drie medewerkers dit eerst hebben gedaan om te kijken of het vol te houden is
Vergeet Muerte nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:50 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Met jou in de buurt durven we helemaal niets meer.
Dat capvingertje van je is mij wat te vlug.![]()
mmmm, die heb ik niet, wel wat vaag gerommel van deuren of iets dergelijksquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*zich lam schrikt*![]()
hai leuk dat je er bent... wat hoor ik toch voor een vervelde piep aldoor![]()
Precies... dat is gelukkig de algemene reactie die ik lees. Daar ben ik wel blij omquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was ook dom van haar om zo te gaan liggen zonder ondergoed aan.
en je hebt nooit eens per ongeluk wind mee...quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Absoluut voor ongetrainden is dit echt te gek
Zolang je geen gekke bekken gaat trekken hoef je voor Muerte niet bang te zijn denk ikquote:
Was je gaan twijfelen dan.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Precies... dat is gelukkig de algemene reactie die ik lees. Daar ben ik wel blij om
Goedmaker voor wat? Het oogt niet zo, maar je kan beter verlost zijn van Brenda dan ermee opgescheept...dunkt me.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Misschien omdat ze in de live uitzending zei dat hij haar mee naar de bahama's moest nemen... als goedmaker?
Ja, volgens mij deed ze het eromquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook al reden genoeg waarom Joost het maar niet moet winnen......quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:48 schreef yellowfirst het volgende:
Als Joost mocht winnen, dan heb ik het idee dat Brenda alles inpikt. Hoe kom ik daar toch bij?
![]()
Ja, en er zijn er nog meer.quote:
Nee hoor... maar voor hetzelfde geld had iedereen over mij heengevallen.quote:
En bij mij moet je kleren niet uittrekkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zolang je geen gekke bekken gaat trekken hoef je voor Muerte niet bang te zijn denk ik![]()
Ik, en dizzy-lizzy, steunen jou, mocht je je eens moeten verdedigen voor die foto.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Precies... dat is gelukkig de algemene reactie die ik lees. Daar ben ik wel blij om
We krijgen BB trekjes.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en je hebt nooit eens per ongeluk wind mee...
is zwaar hoor...
waarom zijn ze nu zo blij, of ga ik nu ook al dingen horen???
nou, mijn steun heb je ook hoor.... jemig ze wist waar ze was of niet....quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Of doortraptquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
[nieuwsgierigmode]vanwaar dan 'Rooie3'?[/nieuwsgierigmode]quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik ben maar gewoon alledaags hoor en nee ik heb geen rood haar.
Thx... maar ik verwacht er geen problemen van hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik, en dizzy-lizzy, steunen jou, mocht je je eens moeten verdedigen voor die foto.
Je bent top![]()
Vond het een erge foto maar ewel logisch dat je die maakt dan.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee hoor... maar voor hetzelfde geld had iedereen over mij heengevallen.
Op stream 1 is het duidelijker te horen maar het is net te zacht om te kunnen verstaan wat ze zeggen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:56 schreef M-en-A het volgende:
heeeelllllllll zachtjes hoor ik op stream 2 steeds gepraat. Maar het is zo zachtjes dat er geen touw aan vast te knopen is. Maar het klinkt wel alsof ze erg ontspannen zijn nu.![]()
Het heet niet voor niets BB.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ja, en er zijn er nog meer.
Vroeger hoefde je alleen maar rekening te houden met Scanman maar tegenwoordig blijft niets ongezien.![]()
Ja, je hoort ze lachen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:56 schreef M-en-A het volgende:
heeeelllllllll zachtjes hoor ik op stream 2 steeds gepraat. Maar het is zo zachtjes dat er geen touw aan vast te knopen is. Maar het klinkt wel alsof ze erg ontspannen zijn nu.![]()
Mijn drie kids hebben rood haar.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
[nieuwsgierigmode]vanwaar dan 'Rooie3'?[/nieuwsgierigmode]![]()
Joh gekquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jaaaaaquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Joh gek![]()
Naat lag er echt bij van.......take me, come on, take that shot, en jij was de gelukkige![]()
![]()
Nee, die telt zijn miljarden eurootjes, van hem moet je niets verwachten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:55 schreef ART het volgende:
Zou John ze 30.000 gunnen, omdat ze tot de (ruim) 30 uur zijn gekomen?
Ik ook niet, maar is volgens mij wel leuk om van meerdere mensen te horen dat ze je steunenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Thx... maar ik verwacht er geen problemen van hoor![]()
Zeker weten,wat hebben we meegezweet met ze.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:56 schreef farceman het volgende:
Flauw zeg dat we geen beelden uit DBK krijgen, zouden we toch wel verdienen....
Dat hebben ze dan ook echt wel verdiend...en BB wijkt zo vaak van de regels af dat deze niet tussen alle afwijkingen op zou vallen.Kom maar op met die poen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:57 schreef melke het volgende:
Niet zo zeiken over een applaus en trots enzo, geef ze gewoon 25.000 euro!
Ik heb nu een beeld van Oom Dagobert voor mequote:Op zaterdag 17 december 2005 23:58 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Nee, die telt zijn miljarden eurootjes, van hem moet je niets verwachten.![]()
Daarvoor heb je voor de rest een te goede reputatie ForeverCapsquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb je ook zadel(lees stoel) pijn?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeker weten,wat hebben we meegezweet met ze.
Hoe kan het nou dat ik jou dit eerst zie typen en dat ze 30 seconden later die dag boek kamer uit zie komenquote:
Broer van misschien?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb nu een beeld van Oom Dagobert voor me![]()
Dat is waar... op een borsten van Lieske cap naquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:59 schreef Sjet het volgende:
[..]
Daarvoor heb je voor de rest een te goede reputatie ForeverCaps![]()
Het is niet dat je altijd dit soort dingen doet.
Reken er maar niet op,drie is al een heleboelquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:58 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dus als er nog een komt, heet je rooie4?
![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 00:01 schreef Verrekijkertje het volgende:
30 uur fietsen voor een fijn gesprek.
Is ook iets. Beter iets dan niets.quote:Op zondag 18 december 2005 00:00 schreef Kinga het volgende:
Blijkbaar hebben ze niks gekregen.... alleen maar dom gelul
Ja, dat valt me alles meequote:Op zondag 18 december 2005 00:01 schreef riri het volgende:
Vind Roel heel goed overkomen zoals hij reageert
hij relativeert het goed allemaal.....
tjonge, wij zijn vanavond wel twee zielen één gedachtequote:Op zondag 18 december 2005 00:01 schreef kissa het volgende:
Lies voelt zich de loser van het verhaal...
En dan moet je er ook nog rekening mee houden dat dat er over een paar jaar 6 worden.quote:Op zondag 18 december 2005 00:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Reken er maar niet op,drie is al een heleboel
Twee zijn ook BB fan en mogen altijd op donderdagavond opblijven om te kijken.
Duurt gelukkig nog even,de oudste is 10 en de jongste4.quote:Op zondag 18 december 2005 00:03 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En dan moet je er ook nog rekening mee houden dat dat er over een paar jaar 6 worden.![]()
Zo is het bij mij nu.
van string naar omaonderbroekquote:Op zondag 18 december 2005 00:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Lieske gaat nu even een broekje aandoen??![]()
Eerst die make up en nu dit weerquote:Op zondag 18 december 2005 00:05 schreef versabommie het volgende:
lieske loopt vrolijk te dansen
ze had godverdomme door kunnen gaan!
De druk is van de ketel.quote:Op zondag 18 december 2005 00:05 schreef versabommie het volgende:
lieske loopt vrolijk te dansen
ze had godverdomme door kunnen gaan!
Ik verstond lig er niet zo dood bijquote:Op zondag 18 december 2005 00:06 schreef ART het volgende:
Ingrid.![]()
'Hey zit er niet zo dope bij!.
(tegen Joost)
biefstuk erin, klaar!!quote:
Ja die heeft ook een paar uur in haar nest gelegen en zich vervolgens opgemaakt terwijl de rest zat te fietsenquote:Op zondag 18 december 2005 00:06 schreef versabommie het volgende:
iedereen depri behalve dat blonde stinkwicht!
JAquote:Op zondag 18 december 2005 00:07 schreef D.Rose het volgende:
kan iemand bij Lieske een kurk inbrengen?
Bij voorkeur in haar mond
Een kwartetje? Die hebben we nog niet gezien bij BBquote:Op zondag 18 december 2005 00:06 schreef bunnyma het volgende:
Zo, 30 uur geen rust, dan nu muziek en drank...... over 1 uur duikt Roel met Lieske en Joost met Ingrid in bed.
quote:Op zondag 18 december 2005 00:08 schreef ART het volgende:
Ah, nu gaat Joost huilen. Hoezo camerageil.
Ooh sorry ik zie je niet meer over het hoofd hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:30 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nee ik niet....
Je vroeg gister of ik er de hele tijd al was en je me over het hoofd had gezien of dat ik net binnen kwam![]()
Hear! Hear!quote:Op zondag 18 december 2005 00:07 schreef Fatalspeed het volgende:
vreselijk irritant kind die lieske
Hij is kapot,maar heeft toch mooi de eer dat hij niet opgaf.quote:Op zondag 18 december 2005 00:08 schreef essie05 het volgende:
En Joost doet weer ff lekker overdreven dramatisch....alles voor de kijkcijfers.
Van Joost krijg je spontaan....quote:Op zondag 18 december 2005 00:08 schreef ART het volgende:
Ah, nu gaat Joost huilen. Hoezo camerageil.
Ga ik ook voorquote:Op zondag 18 december 2005 00:08 schreef bunnyma het volgende:
Reactie Ingrid is ook TOP![]()
Zij is ook wel een winnaar.
quote:Op zondag 18 december 2005 00:09 schreef SuperMOM het volgende:
ik ben er weer pffffff lag er steeds af
[..]
Ooh sorry ik zie je niet meer over het hoofd hoor
![]()
Je snapt toch geen pepernoot van die jongenquote:Op zondag 18 december 2005 00:11 schreef ART het volgende:
Roel is echt top nu. Hij motiveert. Hij relativeert. Hij baalt, maar ziet het toch als een mooie ervaring.
Flex.
Ingrid is zoo leuk geworden sinds Chantal weg is. Ze is nu echt zichzelf, een leuk wijf!quote:Op zondag 18 december 2005 00:08 schreef bunnyma het volgende:
Reactie Ingrid is ook TOP![]()
Zij is ook wel een winnaar.
Nog minder zelfs.quote:Op zondag 18 december 2005 00:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Je snapt toch geen pepernoot van die jongen![]()
Ingrid wordt winnaar van BB5quote:Op zondag 18 december 2005 00:10 schreef bunnyma het volgende:
Ik kan me voorstellen wat Ingrid zegt: "We moeten er eerst vrede mee hebben en dat hebben we nog niet".
quote:Op zondag 18 december 2005 00:10 schreef D.Rose het volgende:
Als er iets erger is dan mensen die het hele nummer meezingen is mensen die maar 1 regel kennen en dan alleen die regel telkens meezingen
bij mij ook, maar de laatste 2 / 3 weken valt ze behoorlijk tegenquote:Op zondag 18 december 2005 00:12 schreef kissa het volgende:
En Lieske is vrij lang mijn favoriet geweest![]()
Ja hoor. Het is een jongen met karakter. Soms temperamentvol (met uitschieters door het rooie.quote:Op zondag 18 december 2005 00:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat snap ik best Sjet,maar het kan ook wel iets minder hoor.Ik vind het erg overdreven.quote:Op zondag 18 december 2005 00:12 schreef Sjet het volgende:
Ik snap het wel van Joost hoor.... dat is ontlading.
quote:Op zondag 18 december 2005 00:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik zou er zelfs voor bellen..maar dat doe ik uit principe niet...maar principes zijn om overtreden te worden.quote:Op zondag 18 december 2005 00:12 schreef MissX het volgende:
[..]
Ingrid is zoo leuk geworden sinds Chantal weg is. Ze is nu echt zichzelf, een leuk wijf!
Ze is gewoon uitgelaten omdat deze opdracht voorbij is.quote:Op zondag 18 december 2005 00:11 schreef kissa het volgende:
Het klopt inderdaad niet dat Lieske nu loopt te swingen
hahaha je zou het bijna gaan doen hequote:Op zondag 18 december 2005 00:14 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik zou er zelfs voor bellen..maar dat doe ik uit principe niet...maar principes zijn om overtreden te worden.![]()
Zal het helpen dan bel ik ook een keer mee.quote:Op zondag 18 december 2005 00:14 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik zou er zelfs voor bellen..maar dat doe ik uit principe niet...maar principes zijn om overtreden te worden.![]()
Och zolang er niemand mee luistert, geeft het niks hoor.quote:
Erruggg is dat he rooie??quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
We krijgen BB trekjes.
Betrap mezelf er al op dat ik droom over BB.
Maar is wel beter te pruimen nu, niet waar?quote:Op zondag 18 december 2005 00:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnenquote:
Ach ja, maar het moet er gewoon even uit denk ikquote:Op zondag 18 december 2005 00:14 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dat snap ik best Sjet,maar het kan ook wel iets minder hoor.Ik vind het erg overdreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |