ja graag!quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:32 schreef bunnyma het volgende:
Lieske hou je mond nu dicht!
We gaan er gewoon voor met zijn allenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:34 schreef MissX het volgende:
volgens mij heeft deze opdracht wel geholpen met een aantal SC topics, misschien halen we nu toch nog de 1000
Alleen nu verslapt de boel weer.Die slapen voorlopig alleen maar.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:34 schreef MissX het volgende:
volgens mij heeft deze opdracht wel geholpen met een aantal SC topics, misschien halen we nu toch nog de 1000
Wij zijn team big brother IIquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
We gaan er gewoon voor met zijn allen![]()
![]()
![]()
Alleen gaan ze zo 24 uur slapen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
![]()
Euh, korpsballen? Zoals in gesloten groepsverband een balletje trappen, voetballen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kerstballen? Zoals in korpsballen?![]()
Dit keer is anders, ze zijn nu echt tot het gaatje gegaan, voor de eerste keerquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:35 schreef D.Rose het volgende:
Het kan zijn dat ik iets gemist heb (heb afgelopen 2 dagen de streams niet echt gevolgd), maar vanwaar is iedereen zo positief over de bewoners? Ze geven toch (voor de zoveelste keer) op?
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:35 schreef Sjet het volgende:
[..]
Maar nu kan je straks wel lekker verder in je boek lezen![]()
En als we het niet halen, mogen we toch echt vreselijk trots op onszelf zijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nu ben ik heel benieuwd wat je te vertellen hebt over discoballenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:36 schreef Lipgloss het volgende:
[..]
Euh, korpsballen? Zoals in gesloten groepsverband een balletje trappen, voetballen?
Nee... doe dan maar discoballen!
dus nu was het écht onhaalbaar?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dit keer is anders, ze zijn nu echt tot het gaatje gegaan, voor de eerste keer
Krijgen ze officieel te horen dat de opdracht is mislukt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:37 schreef regenworm het volgende:
Alle bewoners naar de DBK
Donderdag zullen er wel een aantal worden geopend. En ik baal echt dat ik het gewoon niet kan zienquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
![]()
smenvatting van een half uur (gesprek duurde 10 minuten)quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:36 schreef yellowfirst het volgende:
lieske, niet samenvatten wat de DBK heeft gezegd......ppffffffffffffffffff![]()
Ze zullen wel wat extra's krijgen in huis, maar dat geld kunnen zequote:Op zaterdag 17 december 2005 23:38 schreef ART het volgende:
Gaan ze toch iets krijgen?
Niet helemaal denk ik dan, maar misschien toch iets......quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:38 schreef Kinga het volgende:
Misschien toch gehaald?!
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
smenvatting van eren half uur (gesprek duurde 10 minuten)
Voor mijn gevoel wel, het zijn geen getrainde fietsters, en het tempo lag moordend hoog.quote:
Hummy sprak ze toe,maar kan niet goed alles horen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:38 schreef ART het volgende:
Nou come on, laat ons nu eens meekijken en luisteren!
We hebben hard genoeg meegeleefd.
Ja vind ik ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:38 schreef ART het volgende:
Nou come on, laat ons nu eens meekijken en luisteren!
We hebben hard genoeg meegeleefd.
Ik had gedacht dat ze vanmorgen om 6 uur al zouden opgeven.quote:
Snap ik, ik zit ook op te letten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:38 schreef Lipgloss het volgende:
Arliator, ik moet nu echt weer even oplettenhoor,want ze moeten nu echt allemaal naar de dbk
Wat een kutwijf.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:40 schreef bunnyma het volgende:
Heel vaag hoorde je Hummie: "Ik zou zeggen, jammer
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:41 schreef bunnyma het volgende:
Ën terwijl ze in de DBK zitten...... de loopband erin pleuren.![]()
![]()
Welke beelden van vrijdag? Na donderdag gaan de streams gewoon op zwartquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:41 schreef melke het volgende:
Beelden van komende vrijdag. Leeg huis
Bartoli is er helaas niet, maar ik denk dat hij zou bevestigen dat dit -voor ongetrainde mensen - niet te doen isquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wel, het zijn geen getrainde fietsters, en het tempo lag moordend hoog.
Ik ben wel benieuwd of BB deze opdracht eerst zelf heeft uitgeprobeerd. Zoniet, zou ik wel een proffesionele wielerploeg deze opdracht zien doen, kijken hoe hun het er vanaf brengen.
Niemand contacten hier in de wielerwereld?
Misschien heeft iemand achter de schermen wel een vlam aan kunnen poepen, wat Joost niet lukte, dat ze daarom staan te klappen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:39 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoor Hummie (heel zacht geluid)
... stonden echt te klappen...
Niet overdrijvenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wel, het zijn geen getrainde fietsters, en het tempo lag moordend hoog.
Ik ben wel benieuwd of BB deze opdracht eerst zelf heeft uitgeprobeerd. Zoniet, zou ik wel een proffesionele wielerploeg deze opdracht zien doen, kijken hoe hun het er vanaf brengen.
Niemand contacten hier in de wielerwereld?
![]()
![]()
quote:
Als ik hem zie, ga ik het toch aan hem vragen, ben toch wel benieuwdquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Bartoli is er helaas niet, maar ik denk dat hij zou bevestigen dat dit -voor ongetrainde mensen - niet te doen is![]()
We vallen straks in een diep gat bedenk ik me net...quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Welke beelden van vrijdag? Na donderdag gaan de streams gewoon op zwart![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:42 schreef yellowfirst het volgende:
En nu een èchte haalbare opdracht.![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:42 schreef Muerte het volgende:
Ik heb alvast de caps van morgen gemaakt, dan hoef ik de hele dag niet te kijken.
[afbeelding]
Dit is serieus? 50 uur zo'n snelheid?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet overdrijveneen getrainde wielrenner doet dat in zijn eentje
![]()
Hier welquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:43 schreef bunnyma het volgende:
Zitten we nu allemaal met geluid voluit?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:43 schreef bunnyma het volgende:
Is 1 keer voorgekomen... met Linda... toen ze haar moeder wilde feliciteren met haar verjaardag.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:43 schreef Lipgloss het volgende:
Er valt weinig op te letten..... damn, waarom laten ze ons nooit mee lurken in de dbk?
Zit zelfs met me oor tegen de box.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:43 schreef bunnyma het volgende:
Ja echt 30 km per uur houden ze echt wel volquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dit is serieus? 50 uur zo'n snelheid?
Ideetje, wat hier al meer geopperd is, misschien de tijd om je priveleven weer op te halen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:43 schreef Yez het volgende:
[..]
We vallen straks in een diep gat bedenk ik me net...![]()
Damn wat een uren heb ik in BB gestoken dit seizoen...![]()
logisch die heeft er voor getraindquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet overdrijveneen getrainde wielrenner doet dat in zijn eentje
![]()
Oke, ik kan het me niet voorstellen, maar ik heb dan ook een slechtere conditie dan wie dan ook in het huisquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja echt 30 km per uur houden ze echt wel vol
Ik ga gelukkig vrijdag op vakantie.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ideetje, wat hier al meer geopperd is, misschien de tijd om je priveleven weer op te halen?![]()
Tip: Sportschool?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, ik kan het me niet voorstellen, maar ik heb dan ook een slechtere conditie dan wie dan ook in het huis
Wah?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ideetje, wat hier al meer geopperd is, misschien de tijd om je priveleven weer op te halen?![]()
Klopt en dat maakt erg veel uit voor deze vier was het een onzinnige opdracht,quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
logisch die heeft er voor getraind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |