ja graag!quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:32 schreef bunnyma het volgende:
Lieske hou je mond nu dicht!
We gaan er gewoon voor met zijn allenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:34 schreef MissX het volgende:
volgens mij heeft deze opdracht wel geholpen met een aantal SC topics, misschien halen we nu toch nog de 1000
Alleen nu verslapt de boel weer.Die slapen voorlopig alleen maar.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:34 schreef MissX het volgende:
volgens mij heeft deze opdracht wel geholpen met een aantal SC topics, misschien halen we nu toch nog de 1000
Wij zijn team big brother IIquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
We gaan er gewoon voor met zijn allen![]()
![]()
![]()
Alleen gaan ze zo 24 uur slapen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
![]()
Euh, korpsballen? Zoals in gesloten groepsverband een balletje trappen, voetballen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kerstballen? Zoals in korpsballen?![]()
Dit keer is anders, ze zijn nu echt tot het gaatje gegaan, voor de eerste keerquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:35 schreef D.Rose het volgende:
Het kan zijn dat ik iets gemist heb (heb afgelopen 2 dagen de streams niet echt gevolgd), maar vanwaar is iedereen zo positief over de bewoners? Ze geven toch (voor de zoveelste keer) op?
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:35 schreef Sjet het volgende:
[..]
Maar nu kan je straks wel lekker verder in je boek lezen![]()
En als we het niet halen, mogen we toch echt vreselijk trots op onszelf zijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |