Als ik hem zie, ga ik het toch aan hem vragen, ben toch wel benieuwdquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Bartoli is er helaas niet, maar ik denk dat hij zou bevestigen dat dit -voor ongetrainde mensen - niet te doen is![]()
We vallen straks in een diep gat bedenk ik me net...quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Welke beelden van vrijdag? Na donderdag gaan de streams gewoon op zwart![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:42 schreef yellowfirst het volgende:
En nu een èchte haalbare opdracht.![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:42 schreef Muerte het volgende:
Ik heb alvast de caps van morgen gemaakt, dan hoef ik de hele dag niet te kijken.
[afbeelding]
Dit is serieus? 50 uur zo'n snelheid?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet overdrijveneen getrainde wielrenner doet dat in zijn eentje
![]()
Hier welquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:43 schreef bunnyma het volgende:
Zitten we nu allemaal met geluid voluit?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:43 schreef bunnyma het volgende:
Is 1 keer voorgekomen... met Linda... toen ze haar moeder wilde feliciteren met haar verjaardag.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:43 schreef Lipgloss het volgende:
Er valt weinig op te letten..... damn, waarom laten ze ons nooit mee lurken in de dbk?
Zit zelfs met me oor tegen de box.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:43 schreef bunnyma het volgende:
Ja echt 30 km per uur houden ze echt wel volquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dit is serieus? 50 uur zo'n snelheid?
Ideetje, wat hier al meer geopperd is, misschien de tijd om je priveleven weer op te halen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:43 schreef Yez het volgende:
[..]
We vallen straks in een diep gat bedenk ik me net...![]()
Damn wat een uren heb ik in BB gestoken dit seizoen...![]()
logisch die heeft er voor getraindquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet overdrijveneen getrainde wielrenner doet dat in zijn eentje
![]()
Oke, ik kan het me niet voorstellen, maar ik heb dan ook een slechtere conditie dan wie dan ook in het huisquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja echt 30 km per uur houden ze echt wel vol
Ik ga gelukkig vrijdag op vakantie.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ideetje, wat hier al meer geopperd is, misschien de tijd om je priveleven weer op te halen?![]()
Tip: Sportschool?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, ik kan het me niet voorstellen, maar ik heb dan ook een slechtere conditie dan wie dan ook in het huis
Wah?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ideetje, wat hier al meer geopperd is, misschien de tijd om je priveleven weer op te halen?![]()
Klopt en dat maakt erg veel uit voor deze vier was het een onzinnige opdracht,quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
logisch die heeft er voor getraind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |