quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:52 schreef fanneke het volgende:
PSV 3-1
Ik zat al op zoiets te wachten. Is het geen penalty, dan is het wel een rode kaart.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:02 schreef ericajax het volgende:
Farfan het 'vliegtuigje
![]()
btw: rood voor wau (willem II)
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:21 schreef fanneke het volgende:
PSV 4-1 Väyrynen
En dan protesteren ook nog...quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik zat al op zoiets te wachten. Is het geen penalty, dan is het wel een rode kaart.
Farfan is met afstand de beste voetballer op de Nederlandse velden.quote:
mooie kikkerquote:
Dat is Cocu.quote:Op zondag 18 december 2005 10:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Farfan is met afstand de beste voetballer op de Nederlandse velden.
Ik vind Farfan een stuk beter, Cocu is een goede 2e.quote:
Het is Bosschaart, wat wil je.quote:Op zondag 18 december 2005 12:44 schreef snabbi het volgende:
idd, niets. Het is wel knullig.
Dat dachten wij de eerste 10 wedstrijden van de competitie ookquote:Op zondag 18 december 2005 12:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ahh ok, Feyenoord bepaald wel het spelbeeld gelukkig.
Alleen Feyenoord scoord altijdquote:Op zondag 18 december 2005 12:46 schreef twi het volgende:
[..]
Dat dachten wij de eerste 10 wedstrijden van de competitie ook
Vergeet AZ nietquote:Op zondag 18 december 2005 12:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Zou wat zijn als PSV dalijk gewoon weer bovenaan staat
AZ heeft ook nog niet van RKC gewonnen... ik schat de kans op zo'n 80%, maar RKC zou best nog eens een puntje mee kunnen snoepen denk ikquote:
Je bent weer op dreef.quote:Op zondag 18 december 2005 13:14 schreef Shreyas het volgende:
Wanneer maakt ADO die tweede nou, ze spelen maar tegen Feyenoord, hoor![]()
Het had al lang 3-0 moeten staan![]()
En daarop wint een ploeg een wedstrijd wanneer het kut gaat, strijd...quote:Op zondag 18 december 2005 13:22 schreef H.Flick het volgende:
Hele lompe handsbal. Verder veel strijd (vooral van ADO), maar geen goede wedstrijd.
quote:Op zondag 18 december 2005 12:44 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Na 38 seconden hands Bosschaart. Penalty ADO
Was ik Koeman, dan zou ik nu bezig zijn met het grondig verbouwen van de kleedkamer. Lamzakken zijn het...quote:Op zondag 18 december 2005 13:32 schreef Suijk het volgende:
Koeman is even boos en dan komt dat wel weer in orde.
Echter jij bent een paarse vlinder die nog bij haar moeder woont en straks de gang moet boenenquote:Op zondag 18 december 2005 13:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Was ik Koeman, dan zou ik nu bezig zijn met het grondig verbouwen van de kleedkamer. Lamzakken zijn het...
quote:
nepjood.quote:Op zondag 18 december 2005 13:52 schreef Jajong het volgende:
Ik heb geld op Feyenoord staan.. maar treuren kan ik hier niet om
Gele kaarten hou ik niet bij hoor.quote:Op zondag 18 december 2005 13:48 schreef twi het volgende:
[..]Meen je dat nou serieus? Jij bent de eerste die 't altijd komt melden wanneer er ook maar een gele kaart aan een Ajacied of PSV'er wordt gegeven
Waarom? Joden doen alles om aan geld te komenquote:
Als je grote bedragen inzet, wil zo'n quotering nog wel aantikken.quote:Op zondag 18 december 2005 13:54 schreef Peter83 het volgende:
Geheel offtopic:
Hoezo zet je geld op Feyenoord in? Kun je alleen maar mee verliezen, dunkt me.
Laat feyenoord een quotering van 1.30 hebben, dan is het toch onzin om daar op in te zetten?
Multilinkje. Op meerdere teams die zo goed als zeker winnen inzetten, en dan die vervolgens aanelkaar 'linken' zo kom je een heel eind hoor. Heb mijn budget in 3 dagen al verdrievoudigd met deze tactiekquote:Op zondag 18 december 2005 13:54 schreef Peter83 het volgende:
Geheel offtopic:
Hoezo zet je geld op Feyenoord in? Kun je alleen maar mee verliezen, dunkt me.
Laat feyenoord een quotering van 1.30 hebben, dan is het toch onzin om daar op in te zetten?
Inderdaad, laat die 2-1 maar vallenquote:Op zondag 18 december 2005 13:58 schreef TC03 het volgende:
Eindelijk. Nu nog de 2-1 anders schiet het nog niet op.
Die avatar! Hij blijft goed.quote:Op zondag 18 december 2005 14:00 schreef Cart_man het volgende:
Mooi. Nu in de laatste minuut de 1-2.
Kutbuitenlander.quote:Op zondag 18 december 2005 14:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
ik ga voor 2-1 Tommie van der LeegteFeyenoord speelt dusdanig slecht dat die punten maar gewoon in Den Haag moeten blijven.. maar ach, gezien de kwaliteiten die beide teams hebben zal Feyenoord wel sneaky alsnog gaan winnen en krijgen we weer dat overdreven gejubel...
Z'n bankrekening checkenquote:Op zondag 18 december 2005 13:58 schreef twi het volgende:
Yup. Luinge leek 'm af te keuren, maar wat 'ie nou precies deed is niet duidelijk.
Laat dat overdreven gejubel maar eens zien danquote:Op zondag 18 december 2005 14:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
ik ga voor 2-1 Tommie van der LeegteFeyenoord speelt dusdanig slecht dat die punten maar gewoon in Den Haag moeten blijven.. maar ach, gezien de kwaliteiten die beide teams hebben zal Feyenoord wel sneaky alsnog gaan winnen en krijgen we weer dat overdreven gejubel...
ik doel op wedstrijden als tegen SC Heerenveen en FC Groningen... waarin Feyenoord dus wel uiteindelijk met grote cijfers wint, maar wel waardeloos speelt en eigenlijk gewoon had moeten verliezen... maar dat er dan een stelletje kinderen meteen begint te roepen dat Feyenoord wel even kampioen zal worden en dat de rest allemaal sukkels of wat dan ook zijn (ik refereer even aan een aantal posts hierboven). kritiek moet je mee om kunnen gaan, zeker als dat terecht is. de gemiddelde Feyenoord-fan hier op het forum kan dat helaas niet, jammer is dat voor een verder mooie club.quote:Op zondag 18 december 2005 14:03 schreef snabbi het volgende:
[..]
Laat dat overdreven gejubel maar eens zien dan![]()
Vorige week was gewoon een verdiende overwinning.
Mooi toch.quote:Op zondag 18 december 2005 14:07 schreef Erwtensoep het volgende:
lucky feyenoort straks weer in de laatste minuut let maar op
Tuurlijk. Ben geen jood die gelijk onder zijn steen kruipt.quote:Op zondag 18 december 2005 14:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Leeft cart_man nog?
Er zijn ook zo weinig joden te vinden de laatste maanden op VBLquote:Op zondag 18 december 2005 14:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ben geen jood die gelijk onder zijn steen kruipt.
je bent anders verrekte stil na de 2-1....quote:Op zondag 18 december 2005 14:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ben geen jood die gelijk onder zijn steen kruipt.
* Messenga meldt.quote:Op zondag 18 december 2005 14:18 schreef twi het volgende:
[..]
Er zijn ook zo weinig joden te vinden de laatste maanden op VBL
Cart_man interesseert het niet zoveel wat Feyenoord doet, die houdt meer van het randgebeurenquote:Op zondag 18 december 2005 14:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
je bent anders verrekte stil na de 2-1....
Wat valt er te zeggen dan?quote:Op zondag 18 december 2005 14:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
je bent anders verrekte stil na de 2-1....
Huntelaar komt naar Feijenoord, let maar op.quote:Op zondag 18 december 2005 14:20 schreef cultheld het volgende:
Het zit Feyenoord ook echt niet mee. Ze grijpen naast de landstitel, Huntelaar en waarschijnlijk ook gewoon weer naast de beker
Jelle zei van nietquote:Op zondag 18 december 2005 14:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Huntelaar komt naar Feijenoord, let maar op.
Misschien als 'ie bij Ajax mislukt...quote:Op zondag 18 december 2005 14:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Huntelaar komt naar Feijenoord, let maar op.
Inderdaad, hij gaat gewoon naar Ajax.quote:
dat laatste heb je een goed punt mee..quote:Op zondag 18 december 2005 14:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat valt er te zeggen dan?
Ken wel gaan kankeren hier. Heeft alleen weinig zin...
Wie ben jij Nostradamusquote:Op zondag 18 december 2005 14:20 schreef cultheld het volgende:
Het zit Feyenoord ook echt niet mee. Ze grijpen naast de landstitel, Huntelaar en waarschijnlijk ook gewoon weer naast de beker
Bij Ajax mislukt iedereen 'omdat ze niet in het systeem passen' ofzoiets.quote:Op zondag 18 december 2005 14:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Huntelaar mislukt niet bij Ajax, een jonge met zo'n techniek kan niet mislukken
De mentaliteit is al jaren knudde bij Feyenoord.quote:Op zondag 18 december 2005 14:25 schreef manny het volgende:
gek toch,dacht dat juist Feyenoord het van mentaliteit moest hebben.
Ik zie het jaquote:Op zondag 18 december 2005 14:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is geen stunt van Den Haag, ze flikken het elk jaar weer tegen Feijenoord. Petje af.
AZ heeft er echt een patent op .. snel scoren!quote:Op zondag 18 december 2005 14:40 schreef Bos81 het volgende:
1-0 AZ , De Zeeuw
ah, hopeloos uit vorm aldus NOS Langs de Lijn - zit wat in om hem dan niet alleen voor de vrije trappen op te stellen...quote:Op zondag 18 december 2005 14:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
iemand trouwens enig idee waarom Barreto niet speelt tegen Groningen? of zit die op de bank?
quote:Op zondag 18 december 2005 14:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hup FC Twente(beter laat dan nooit
)
quote:Op zondag 18 december 2005 14:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hup FC Twente(beter laat dan nooit
)
Je dacht toch niet echt dat Feyenoord dit seizoen echt kans zou maken op de landstitel.quote:Op zondag 18 december 2005 14:20 schreef cultheld het volgende:
Waar zie je me voor aan?quote:Op zondag 18 december 2005 15:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je dacht toch niet echt dat Feyenoord dit seizoen echt kans zou maken op de landstitel. Hoe naïef kun je zijn?![]()
Nee, oké, dan is het goedquote:
zozo, 203 euroquote:Op zondag 18 december 2005 15:03 schreef cultheld het volgende:
Ik had niet verwacht dat ik het ooit nog zou zeggen, maar nu er 203 euro op het spel staat: Hup Ajax!
Met 2 euro inzet, in totaal 12 wedstrijden voorspeld, waar er 9 van reeds gespeeld zijn. Utrecht en Groningen moeten winnen of gelijk spelen en Ajax móet winnen.quote:
Dan hoef ik niet te treuren als Ajax niet wintquote:Op zondag 18 december 2005 15:03 schreef cultheld het volgende:
Ik had niet verwacht dat ik het ooit nog zou zeggen, maar nu er 203 euro op het spel staat: Hup Ajax!
leg eens uitquote:Op zondag 18 december 2005 15:03 schreef cultheld het volgende:
wat geld allemaal wel niet doet met een mens, brrrrrrrquote:
quote:
Geld zetten op winst voor de joden!quote:Op zondag 18 december 2005 15:10 schreef rubbereend het volgende:
wat geld allemaal wel niet doet met een mens, brrrrrrr
quote:Op zondag 18 december 2005 15:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
[afbeelding]
link ff kopiëren en plakken in een nieuw venster
sorry, net wakker hequote:
Ik ook niet, want de feestdagen komen er aan. Zuipen met 2e kerstdag, oud en nieuw, 1 januari en het daar op volgende weekend, dus dit geld is meer dan welkomquote:
Jij hebt zeker geld ingezet op een overwinning van Ajaxquote:
4-4-2 counterploegje.. Ajax... en zo winnen we de CLquote:Op zondag 18 december 2005 15:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Counter
Hmm, da's wel weer minder dan.quote:Op zondag 18 december 2005 15:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Counter
Een goal is een goal. Zeker voor het vertrouwen van Rosenberg.quote:
Ik heb een combinatie gemaakt van 12 wedstrijden en als Ajax wint en Groningen en Utrecht niet verliezen, dan ben ik 203 euro rijkerquote:Op zondag 18 december 2005 15:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geld ingezet op een overwinning van Ajax![]()
Idd. Boeit me echt effe niet op wat voor manier.quote:Op zondag 18 december 2005 15:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Een goal is een goal. Zeker voor het vertrouwen van Rosenberg.
12 wedstrijden ??quote:Op zondag 18 december 2005 15:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb een combinatie gemaakt van 12 wedstrijden en als Ajax wint en Groningen en Utrecht niet verliezen, dan ben ik 203 euro rijkerDus hopelijk maken ze allemaal nog ff 2-0/0-2.
Da's absoluut waar. Maar maakt het net fftjes iets minder, maar goed, we mogen idd al blij zijn met een overwinning.quote:Op zondag 18 december 2005 15:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Een goal is een goal. Zeker voor het vertrouwen van Rosenberg.
wacht ef dan, het is rustquote:Op zondag 18 december 2005 15:20 schreef DeTolk het volgende:
ben ik ff naar de plee, scoort Rosenberg.
Ik ga weer naar de plee
quote:Op zondag 18 december 2005 15:20 schreef WaStEd het volgende:
[..]
12 wedstrijden ??
allemaal in de bank zeker ?
leuk weekend hequote:Op zondag 18 december 2005 15:23 schreef ThomasBerge het volgende:
Ben net thuis, Ajax voor door Rosenberg
ADO gewonnen
Ik hou t wel ff op .quote:Op zondag 18 december 2005 15:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
wacht ef dan, het is rust
goed voor Rosenberg![]()
Ja dat bedoel ik.. das redelijk "in de bank" werk maar toch netjes als je hem binnentrekt.quote:
Boeiequote:Op zondag 18 december 2005 15:24 schreef WaStEd het volgende:
Kut Milan alweer 1-0 voor....
Penalty Sjef
Netjes dit. Gaat helemaal goedkomen.quote:
quote:
quote:
nope.. tenminste.. ik heb alles al gechecked.. tis allemaal italiaans nuquote:Op zondag 18 december 2005 15:37 schreef Bravebart het volgende:
Is Ajax niet ergens live te zien ? Op zo'n vage Chinese stream ofso...
Ben je geweest ? Ik hoorde ze in Loosduinen nog juichen bij de 2-1...quote:
En komt Ajax steeds dichter terug bij de top. Kan nog eens leuk gaan wordenquote:Op zondag 18 december 2005 15:57 schreef xFriendx het volgende:
Wel aardig dat Feyenoord verloren heeft, misschien dat het enig effect heeft op de wedstrijd van volgende week tegen AZ. Als AZ dan wint is het gat 6 punten.
quote:Op zondag 18 december 2005 15:57 schreef xFriendx het volgende:
Wel aardig dat Feyenoord verloren heeft, misschien dat het enig effect heeft op de wedstrijd van volgende week tegen AZ. Als AZ dan wint is het gat 6 punten.
Wint Feijenoord weer, want dan zijn ze gemotiveerd genoeg.quote:Op zondag 18 december 2005 15:57 schreef xFriendx het volgende:
Wat hij zegtquote:Op zondag 18 december 2005 16:01 schreef Jasza het volgende:
Iemand die Ajax kijkt? Ik ben me toch nerveus
Het verschil met de top 3 is nog wel vrij groot op zich, maar straks met de Europese verplichtingen zullen clubs wellicht punten laten liggen. Ik zag laatst in het PSV topic het speelschema van de club, en die was vrij zwaar. Lyon x2, AZ, Ajax en Heerenveen meen ik.quote:Op zondag 18 december 2005 15:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
En komt Ajax steeds dichter terug bij de top. Kan nog eens leuk gaan worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |