Die avatar! Hij blijft goed.quote:Op zondag 18 december 2005 14:00 schreef Cart_man het volgende:
Mooi. Nu in de laatste minuut de 1-2.
Kutbuitenlander.quote:Op zondag 18 december 2005 14:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
ik ga voor 2-1 Tommie van der LeegteFeyenoord speelt dusdanig slecht dat die punten maar gewoon in Den Haag moeten blijven.. maar ach, gezien de kwaliteiten die beide teams hebben zal Feyenoord wel sneaky alsnog gaan winnen en krijgen we weer dat overdreven gejubel...
Z'n bankrekening checkenquote:Op zondag 18 december 2005 13:58 schreef twi het volgende:
Yup. Luinge leek 'm af te keuren, maar wat 'ie nou precies deed is niet duidelijk.
Laat dat overdreven gejubel maar eens zien danquote:Op zondag 18 december 2005 14:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
ik ga voor 2-1 Tommie van der LeegteFeyenoord speelt dusdanig slecht dat die punten maar gewoon in Den Haag moeten blijven.. maar ach, gezien de kwaliteiten die beide teams hebben zal Feyenoord wel sneaky alsnog gaan winnen en krijgen we weer dat overdreven gejubel...
ik doel op wedstrijden als tegen SC Heerenveen en FC Groningen... waarin Feyenoord dus wel uiteindelijk met grote cijfers wint, maar wel waardeloos speelt en eigenlijk gewoon had moeten verliezen... maar dat er dan een stelletje kinderen meteen begint te roepen dat Feyenoord wel even kampioen zal worden en dat de rest allemaal sukkels of wat dan ook zijn (ik refereer even aan een aantal posts hierboven). kritiek moet je mee om kunnen gaan, zeker als dat terecht is. de gemiddelde Feyenoord-fan hier op het forum kan dat helaas niet, jammer is dat voor een verder mooie club.quote:Op zondag 18 december 2005 14:03 schreef snabbi het volgende:
[..]
Laat dat overdreven gejubel maar eens zien dan![]()
Vorige week was gewoon een verdiende overwinning.
Mooi toch.quote:Op zondag 18 december 2005 14:07 schreef Erwtensoep het volgende:
lucky feyenoort straks weer in de laatste minuut let maar op
Tuurlijk. Ben geen jood die gelijk onder zijn steen kruipt.quote:Op zondag 18 december 2005 14:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Leeft cart_man nog?
Er zijn ook zo weinig joden te vinden de laatste maanden op VBLquote:Op zondag 18 december 2005 14:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ben geen jood die gelijk onder zijn steen kruipt.
je bent anders verrekte stil na de 2-1....quote:Op zondag 18 december 2005 14:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ben geen jood die gelijk onder zijn steen kruipt.
* Messenga meldt.quote:Op zondag 18 december 2005 14:18 schreef twi het volgende:
[..]
Er zijn ook zo weinig joden te vinden de laatste maanden op VBL
Cart_man interesseert het niet zoveel wat Feyenoord doet, die houdt meer van het randgebeurenquote:Op zondag 18 december 2005 14:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
je bent anders verrekte stil na de 2-1....
Wat valt er te zeggen dan?quote:Op zondag 18 december 2005 14:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
je bent anders verrekte stil na de 2-1....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |