Het is Bosschaart, wat wil je.quote:Op zondag 18 december 2005 12:44 schreef snabbi het volgende:
idd, niets. Het is wel knullig.
Dat dachten wij de eerste 10 wedstrijden van de competitie ookquote:Op zondag 18 december 2005 12:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ahh ok, Feyenoord bepaald wel het spelbeeld gelukkig.
Alleen Feyenoord scoord altijdquote:Op zondag 18 december 2005 12:46 schreef twi het volgende:
[..]
Dat dachten wij de eerste 10 wedstrijden van de competitie ook
Vergeet AZ nietquote:Op zondag 18 december 2005 12:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Zou wat zijn als PSV dalijk gewoon weer bovenaan staat
AZ heeft ook nog niet van RKC gewonnen... ik schat de kans op zo'n 80%, maar RKC zou best nog eens een puntje mee kunnen snoepen denk ikquote:
Je bent weer op dreef.quote:Op zondag 18 december 2005 13:14 schreef Shreyas het volgende:
Wanneer maakt ADO die tweede nou, ze spelen maar tegen Feyenoord, hoor![]()
Het had al lang 3-0 moeten staan![]()
En daarop wint een ploeg een wedstrijd wanneer het kut gaat, strijd...quote:Op zondag 18 december 2005 13:22 schreef H.Flick het volgende:
Hele lompe handsbal. Verder veel strijd (vooral van ADO), maar geen goede wedstrijd.
quote:Op zondag 18 december 2005 12:44 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Na 38 seconden hands Bosschaart. Penalty ADO
Was ik Koeman, dan zou ik nu bezig zijn met het grondig verbouwen van de kleedkamer. Lamzakken zijn het...quote:Op zondag 18 december 2005 13:32 schreef Suijk het volgende:
Koeman is even boos en dan komt dat wel weer in orde.
Echter jij bent een paarse vlinder die nog bij haar moeder woont en straks de gang moet boenenquote:Op zondag 18 december 2005 13:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Was ik Koeman, dan zou ik nu bezig zijn met het grondig verbouwen van de kleedkamer. Lamzakken zijn het...
quote:
nepjood.quote:Op zondag 18 december 2005 13:52 schreef Jajong het volgende:
Ik heb geld op Feyenoord staan.. maar treuren kan ik hier niet om
Gele kaarten hou ik niet bij hoor.quote:Op zondag 18 december 2005 13:48 schreef twi het volgende:
[..]Meen je dat nou serieus? Jij bent de eerste die 't altijd komt melden wanneer er ook maar een gele kaart aan een Ajacied of PSV'er wordt gegeven
Waarom? Joden doen alles om aan geld te komenquote:
Als je grote bedragen inzet, wil zo'n quotering nog wel aantikken.quote:Op zondag 18 december 2005 13:54 schreef Peter83 het volgende:
Geheel offtopic:
Hoezo zet je geld op Feyenoord in? Kun je alleen maar mee verliezen, dunkt me.
Laat feyenoord een quotering van 1.30 hebben, dan is het toch onzin om daar op in te zetten?
Multilinkje. Op meerdere teams die zo goed als zeker winnen inzetten, en dan die vervolgens aanelkaar 'linken' zo kom je een heel eind hoor. Heb mijn budget in 3 dagen al verdrievoudigd met deze tactiekquote:Op zondag 18 december 2005 13:54 schreef Peter83 het volgende:
Geheel offtopic:
Hoezo zet je geld op Feyenoord in? Kun je alleen maar mee verliezen, dunkt me.
Laat feyenoord een quotering van 1.30 hebben, dan is het toch onzin om daar op in te zetten?
Inderdaad, laat die 2-1 maar vallenquote:Op zondag 18 december 2005 13:58 schreef TC03 het volgende:
Eindelijk. Nu nog de 2-1 anders schiet het nog niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |