quote:Op zondag 18 december 2005 14:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hup FC Twente(beter laat dan nooit
)
Je dacht toch niet echt dat Feyenoord dit seizoen echt kans zou maken op de landstitel.quote:Op zondag 18 december 2005 14:20 schreef cultheld het volgende:
Het zit Feyenoord ook echt niet mee. Ze grijpen naast de landstitel, Huntelaar en waarschijnlijk ook gewoon weer naast de beker
Waar zie je me voor aan?quote:Op zondag 18 december 2005 15:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je dacht toch niet echt dat Feyenoord dit seizoen echt kans zou maken op de landstitel. Hoe naïef kun je zijn?![]()
Nee, oké, dan is het goedquote:
zozo, 203 euroquote:Op zondag 18 december 2005 15:03 schreef cultheld het volgende:
Ik had niet verwacht dat ik het ooit nog zou zeggen, maar nu er 203 euro op het spel staat: Hup Ajax!
Met 2 euro inzet, in totaal 12 wedstrijden voorspeld, waar er 9 van reeds gespeeld zijn. Utrecht en Groningen moeten winnen of gelijk spelen en Ajax móet winnen.quote:
Dan hoef ik niet te treuren als Ajax niet wintquote:Op zondag 18 december 2005 15:03 schreef cultheld het volgende:
Ik had niet verwacht dat ik het ooit nog zou zeggen, maar nu er 203 euro op het spel staat: Hup Ajax!
leg eens uitquote:Op zondag 18 december 2005 15:03 schreef cultheld het volgende:
wat geld allemaal wel niet doet met een mens, brrrrrrrquote:
quote:
Geld zetten op winst voor de joden!quote:Op zondag 18 december 2005 15:10 schreef rubbereend het volgende:
wat geld allemaal wel niet doet met een mens, brrrrrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |