quote:Op zondag 18 december 2005 14:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hup FC Twente(beter laat dan nooit
)
Je dacht toch niet echt dat Feyenoord dit seizoen echt kans zou maken op de landstitel.quote:Op zondag 18 december 2005 14:20 schreef cultheld het volgende:
Het zit Feyenoord ook echt niet mee. Ze grijpen naast de landstitel, Huntelaar en waarschijnlijk ook gewoon weer naast de beker
Waar zie je me voor aan?quote:Op zondag 18 december 2005 15:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je dacht toch niet echt dat Feyenoord dit seizoen echt kans zou maken op de landstitel. Hoe naïef kun je zijn?![]()
Nee, oké, dan is het goedquote:
zozo, 203 euroquote:Op zondag 18 december 2005 15:03 schreef cultheld het volgende:
Ik had niet verwacht dat ik het ooit nog zou zeggen, maar nu er 203 euro op het spel staat: Hup Ajax!
Met 2 euro inzet, in totaal 12 wedstrijden voorspeld, waar er 9 van reeds gespeeld zijn. Utrecht en Groningen moeten winnen of gelijk spelen en Ajax móet winnen.quote:
Dan hoef ik niet te treuren als Ajax niet wintquote:Op zondag 18 december 2005 15:03 schreef cultheld het volgende:
Ik had niet verwacht dat ik het ooit nog zou zeggen, maar nu er 203 euro op het spel staat: Hup Ajax!
leg eens uitquote:Op zondag 18 december 2005 15:03 schreef cultheld het volgende:
wat geld allemaal wel niet doet met een mens, brrrrrrrquote:
quote:
Geld zetten op winst voor de joden!quote:Op zondag 18 december 2005 15:10 schreef rubbereend het volgende:
wat geld allemaal wel niet doet met een mens, brrrrrrr
quote:Op zondag 18 december 2005 15:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
[afbeelding]
link ff kopiëren en plakken in een nieuw venster
sorry, net wakker hequote:
Ik ook niet, want de feestdagen komen er aan. Zuipen met 2e kerstdag, oud en nieuw, 1 januari en het daar op volgende weekend, dus dit geld is meer dan welkomquote:
Jij hebt zeker geld ingezet op een overwinning van Ajaxquote:
4-4-2 counterploegje.. Ajax... en zo winnen we de CLquote:Op zondag 18 december 2005 15:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Counter
Hmm, da's wel weer minder dan.quote:Op zondag 18 december 2005 15:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Counter
Een goal is een goal. Zeker voor het vertrouwen van Rosenberg.quote:
Ik heb een combinatie gemaakt van 12 wedstrijden en als Ajax wint en Groningen en Utrecht niet verliezen, dan ben ik 203 euro rijkerquote:Op zondag 18 december 2005 15:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geld ingezet op een overwinning van Ajax![]()
Idd. Boeit me echt effe niet op wat voor manier.quote:Op zondag 18 december 2005 15:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Een goal is een goal. Zeker voor het vertrouwen van Rosenberg.
12 wedstrijden ??quote:Op zondag 18 december 2005 15:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb een combinatie gemaakt van 12 wedstrijden en als Ajax wint en Groningen en Utrecht niet verliezen, dan ben ik 203 euro rijkerDus hopelijk maken ze allemaal nog ff 2-0/0-2.
Da's absoluut waar. Maar maakt het net fftjes iets minder, maar goed, we mogen idd al blij zijn met een overwinning.quote:Op zondag 18 december 2005 15:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Een goal is een goal. Zeker voor het vertrouwen van Rosenberg.
wacht ef dan, het is rustquote:Op zondag 18 december 2005 15:20 schreef DeTolk het volgende:
ben ik ff naar de plee, scoort Rosenberg.
Ik ga weer naar de plee
quote:Op zondag 18 december 2005 15:20 schreef WaStEd het volgende:
[..]
12 wedstrijden ??
allemaal in de bank zeker ?
leuk weekend hequote:Op zondag 18 december 2005 15:23 schreef ThomasBerge het volgende:
Ben net thuis, Ajax voor door Rosenberg
ADO gewonnen
Ik hou t wel ff op .quote:Op zondag 18 december 2005 15:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
wacht ef dan, het is rust
goed voor Rosenberg![]()
Ja dat bedoel ik.. das redelijk "in de bank" werk maar toch netjes als je hem binnentrekt.quote:
Boeiequote:Op zondag 18 december 2005 15:24 schreef WaStEd het volgende:
Kut Milan alweer 1-0 voor....
Penalty Sjef
Netjes dit. Gaat helemaal goedkomen.quote:
quote:
quote:
nope.. tenminste.. ik heb alles al gechecked.. tis allemaal italiaans nuquote:Op zondag 18 december 2005 15:37 schreef Bravebart het volgende:
Is Ajax niet ergens live te zien ? Op zo'n vage Chinese stream ofso...
Ben je geweest ? Ik hoorde ze in Loosduinen nog juichen bij de 2-1...quote:
En komt Ajax steeds dichter terug bij de top. Kan nog eens leuk gaan wordenquote:Op zondag 18 december 2005 15:57 schreef xFriendx het volgende:
Wel aardig dat Feyenoord verloren heeft, misschien dat het enig effect heeft op de wedstrijd van volgende week tegen AZ. Als AZ dan wint is het gat 6 punten.
quote:Op zondag 18 december 2005 15:57 schreef xFriendx het volgende:
Wel aardig dat Feyenoord verloren heeft, misschien dat het enig effect heeft op de wedstrijd van volgende week tegen AZ. Als AZ dan wint is het gat 6 punten.
Wint Feijenoord weer, want dan zijn ze gemotiveerd genoeg.quote:Op zondag 18 december 2005 15:57 schreef xFriendx het volgende:
Wat hij zegtquote:Op zondag 18 december 2005 16:01 schreef Jasza het volgende:
Iemand die Ajax kijkt? Ik ben me toch nerveus
Het verschil met de top 3 is nog wel vrij groot op zich, maar straks met de Europese verplichtingen zullen clubs wellicht punten laten liggen. Ik zag laatst in het PSV topic het speelschema van de club, en die was vrij zwaar. Lyon x2, AZ, Ajax en Heerenveen meen ik.quote:Op zondag 18 december 2005 15:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
En komt Ajax steeds dichter terug bij de top. Kan nog eens leuk gaan worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |