quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:54 schreef Enyalius het volgende:
dat schiet op. maar in ieder geval bedankt hehe.
schaal, handschoenen en komt wel goed. net ff boodschappen gedaan en begon te hagelen op trug weg. en moet over 5 minuten op de fiets. wat een timing
Ik zie ik zie wat jij niet ziet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:33 schreef merlin693 het volgende:
welk spelletje doen jullie nu spelen dan
quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet.![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
WAAR DE FUCK IS GERRIT!>??
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zie ik zie at jij niet ziet.
Zie je Gerrit niet dan?
Wat raar dat je Gerrit niet zietquote:
Gewoon in de OPquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Waar zie je hem dan
IK OOK NIET!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:36 schreef BaajGuardian het volgende:
ik zie gerrit ook niet , godverdomme
quote:
Gewoon...DAARquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waar zie jij hem dan ?
Ik zie het ook zo hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ook jammer dat hij nergens in de broncode staat.... leuke photoshop
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zie het ook zo hoor.
EW is weer offline trouwens.
Misschien omdat ie op een andere plek staat en dat jullie compjes het niet oppikken of zo![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | [img=200,30]http://files.vlarp.nl/leegvlakje.gif[/img][img=150,150]http://xs48.xs.to/pics/05392/Truth_xfactor.jpg[/img] [b] ^O^ Welkom in de Truth chat ^O^ [/b] 1..... 2...... 3........ 4...... 5...... 6....... 7...... 8...... 9....... 10.. wie niet weg is is gezien [b] [i]"Winston Churchill" [/i] [b] :? Vorige delen ? [/b] 01 http://forum.fok.nl/topic/718256 40 http://forum.fok.nl/topic/790277 (zie OP pagina voor langere lijst , aanvullen aub bij nieuw topic maken ;) ) [b] :? OP ? [/b] [url=http://wiki.fok.nl/index.php/OP/TRUSc]klik[/url] [b] *O* Game on *O* [/b] [..] [/quote] |
Nok & EW fokken de Fok!kersquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
als dat zo was moest hij ergens in deze sourcecode staan....en het kan niet zo zijn dat ik maar een halve post krijg..
nokjejokkebrokje![]()
[ code verwijderd ]
quote:
Zie Ouwehoer #39 Daar ligt de directe aanleiding. Doodsbedreiging. Dus gunnen of niet...... het was wel terrecht.quote:Op zondag 18 december 2005 12:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo
wat is er met Enyalius gebeurt? Heeft hij een ban opgelopen? Loop ik achter hier? Ik zag zijn naam voorkomen in mededelingen. Bans worden niet besproken maar het is ff uit interesse dus. Niet dat ik altijd door een deur met hem kan, maar goed, een ban gun ik hem ook niet dus.
Leuk om jezelf daar voor "op te offeren". Zo leuk om te doen en dan helemaal voor zo'n ouwe dame.quote:Vandaag om 0900 opgestaan omdat ik gisteren abstract bezig ben geweest. Dan zit er dus regelmaat in hier. Nu proberen om eens een volle maand om 0800-0900 uit bed te zijn, dat is hard nodig. Voel me meer uitgeslapen wanneer ik om 0800 opsta dan wanneer ik blijf liggen tot 1200.
Straks ff bij grootmoeder de kerstboom opzetten, dat is een vast ritueel, ik doe dat al 17 jaar ongeveer, eerst toen mijn opa nog leefde en nu kan mijn oma het niet meer alleen dus tja, dan "offer' ik mezelf wel op.
En zo is er weer een nieuwe dag ...
quote:Op zondag 18 december 2005 13:40 schreef Metro2005 het volgende:
(was trouwens deel 40)
quote:Op zondag 18 december 2005 13:42 schreef tempMirage het volgende:
en verder worden bans idd niet besproken op het forum
even een login probleempje
is vast zo gefixd
quote:Op zondag 18 december 2005 13:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is dat Temporary Mirage of Temper Mirage?
Of heb je per ongeluk zelf een ban opgelopen en weet je dat alleen zelf nog niet zodat je nu moet klonen?quote:
Dat is niet geheel onwaarschijnlijkquote:Op zondag 18 december 2005 13:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Of heb je per ongeluk zelf een ban opgelopen en weet je dat alleen zelf nog niet zodat je nu moet klonen?![]()
Jah, jij ook een goeiemorgen...quote:Op zondag 18 december 2005 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe mensen moeten lief doen tegen elkaar...GOEIE MORGEN !!!!!
quote:Op zondag 18 december 2005 14:00 schreef tempMirage het volgende:
[..]
Jah, jij ook een goeiemorgen...
Wie helpt mij met mijn laarzen ?
Ik wil mijn zwarte laarzen aan, maar daar zitten veters in... (veters die je helemaal tot beneden los moet halen en dan opnieuw moet rijgen omdat je anders je laarzen niet aankrijgt)
Ik wil naar de stad.
quote:Op zondag 18 december 2005 14:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Schaf een zilveren belletje aan en conditioneer Oversight
Mijn oma is geen zeurmens, dat scheelt al een hoopquote:Op zondag 18 december 2005 13:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Leuk om jezelf daar voor "op te offeren". Zo leuk om te doen en dan helemaal voor zo'n ouwe dame.![]()
Zo kwaad vind ik je eigenlijk niet overkomen. En extreem assertief ook niet. Niet in slechte zin, althans.quote:Op zondag 18 december 2005 16:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Mijn oma is geen zeurmens, dat scheelt al een hoopZe is nog helemaal gewoon fris van verstand en zeurt echt nooit.
Ik had het met haar over het paranormale vandaag, in de prive die ze altijd leest stond een artikel met Irene Moors en dat ene medium en ze was bang voor zulke zaken![]()
Ik zei meteen dat ik niet snap dat mensen bang zijn daarvoor. Maar misschien ben ik zo ver ermee bezig gegaan dat ik nergens meer raar van op kijk.
Kerstboom is ondertussen opgezet, dus dat is weer goed nu. Ik zou het niet over mijn hart krijgen om het niet te doen, en ik doe het niet eens met tegenzin. Mijn oma lijkt een 2e jeugd te hebben op een aantal gebieden. Die interesseert zich ook nog voor sport en nog meer zaken. Hoewel ook veel zaken niet aansluiten op mijn wereld maar dan nog schenk ik interesse.
Ben niet zo kwaad als het soms op internet doet vermoeden. Op internet ben ik soms nogal wat assertief te noemen, omdat ik de mensen niet meteen zie om me heen. En tevens raak ik op internet nogal snel op mijn tenen getrapt omdat ik zaken serieus neem of de tekst fout opvat.
Danke voor het compliment dan maar, ik beschouw het dus als complimentquote:Op zondag 18 december 2005 16:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo kwaad vind ik je eigenlijk niet overkomen. En extreem assertief ook niet. Niet in slechte zin, althans.
Wel een beetje serieus soms. Je lijkt op internet, bij gebrek aan lichaamstaal, de nuance van een grap af en toe te missen![]()
En waarom zouden ze dan boos zijn?quote:Op zondag 18 december 2005 17:34 schreef coz het volgende:
mijn ouders gaan straks boos zijn .. was om 6 uur thuis en sliep om 17 nog![]()
Een beetje wel misschien. Emoties, wat is zo eng aan emoties? Ik zie niet in wat akelig is aan emoties uitten. Kan me niet voorstellen dat mensen bang zijn om ze te uitten.quote:
STRAKS DENKEN ZE NOG DAT WIJ DE TV SLOWCHAT ZIJNquote:Op zondag 18 december 2005 17:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
+ JE MOET GARY NOG IN DE OP ZETTEN!
quote:Op zondag 18 december 2005 17:39 schreef coz het volgende:
[..]
STRAKS DENKEN ZE NOG DAT WIJ DE TV SLOWCHAT ZIJN![]()
zij doen dan allebeiquote:Op zondag 18 december 2005 17:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En waarom zouden ze dan boos zijn?
Als ze het erg vinden rammelen ze je toch gewoon wakker
*mompel* *mompel*quote:
Soms is dat bewust zo. Maar vaak zijn mensen zich niet bewust van emoties die ze hebben en kunnen dan ook niet open zijn. Openheid impliceert toch dat je er ook woorden voor moet hebben.quote:Op zondag 18 december 2005 17:36 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Een beetje wel misschien. Emoties, wat is zo eng aan emoties? Ik zie niet in wat akelig is aan emoties uitten. Kan me niet voorstellen dat mensen bang zijn om ze te uitten.
Merk wel vaker in het echte leven ook dat mensen emoties niet durven te uitten.
Naakt is niet per definitie sex hoor. Denk aan fotografie of schilderkunst. Niet ieder naakt dat daar wordt vastgelegd is erotisch of ook maar in de verste verte zo bedoeld.quote:Ik heb meer problemen met lichamelijk naturisme.
Je mag alles van me weten behalve mijn pincode gaat wel op hier. Behalve het seksuele laat ik niet zo snel zien dus dat is nog wel een taboe hier een beetje.
Het seksuele zie ik dan wel weer als puur persoonlijke kwestie. Omdat het gewoon een aparte tak van emotie uitten is. Daar praat ik dus ook niet zo snel over, als mensen ronduit gaan praten over hun seksuele leven dan heb ik daar wel problemen mee vaker. Omdat ik dan niet alles wil laten zien. Maar voor de rest ben ik open.
Dat is idd een heel andere soort openheid.quote:Maar dat is gewoon een gekkigheid hier. Seksueel zie ik dus meer als persoonlijk. Dat niet voor iedereen toegankelijk hoeft te worden of zijn.
Misschien zijn veel mensen op R&P meer met zichzelf bezig waardoor er niet meer tussen regels gelezen wordt en hoe iemand overkomt meer gerelateerd is en zeker vastzit aan een wat meer vastgeroeste en vaak bevestigde manier van kijken.quote:Tis niet eens preuts gedrag als je het mij vraagt, het is gewoon een soort van principe achtig iets. Hoewel ik gewoon in blote buik op de foto ga natuurlijk![]()
Maar goed, zo serieus is het niet.
Ik was net trouwens ff op R&P bezig, kreeg meteen vooroordelen naar mijn hoofd geslingerd over hoe ik hier overkom. Het verschil tussen hier en daar is dat dit hier helemaal niet gebeurt.
In R&P hebben ze waarschijnlijk zelf meer diepere problemen die ze africhten op anderen.
quote:Op zondag 18 december 2005 18:51 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
ontbijtje?quote:Op zondag 18 december 2005 18:51 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
Een andere verfilming van the Wizzard of Oz.quote:Op zondag 18 december 2005 18:59 schreef Dromenvanger het volgende:
The wiz ken ik niet.
Wat is dat voor iets?
Het mooie van Naturisme vind ik dat iedereen gelijk is. Normaal ontlenen mensen altijd status aan hun kleding, mensen onderscheiden zich dmv kleding en mensen voelen zich beschermd ed met kleding aan. Dat valt allemaal weg als je in je blote hol rondloopt en dus is iedereen in beginsel gelijk. Tevens heb je veel meer band met de natuur. Als je het koud is voel je het direct ,elke zuchtje wind voel je, in het water heb je meer contact met het water ed.quote:Op zondag 18 december 2005 17:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Soms is dat bewust zo. Maar vaak zijn mensen zich niet bewust van emoties die ze hebben en kunnen dan ook niet open zijn. Openheid impliceert toch dat je er ook woorden voor moet hebben.
Probleem is dan wel: als je wilt dat mensen open tegen je zijn, moet je zelf ook open zijn. Er zijn altijd wel stukken die je diep in jezelf verborgen houdt. Als het niet relevant is... ach..... who cares? Maar soms wordt zoiets opeens wel relevant. Als je een eerlijke voorstelling van zaken wilt geven ontkomt een mens niet aan een mate van openheid. Dit als teken van vertrouwen. Geven en nemen.
[..]
Naakt is niet per definitie sex hoor. Denk aan fotografie of schilderkunst. Niet ieder naakt dat daar wordt vastgelegd is erotisch of ook maar in de verste verte zo bedoeld.
Denk ook niet dat iedere naturist bij blote gelegenheid aan sex loopt te denken. Dat is niet het....euhhh.....zeg maar.... insteekpunt.
Ben zelf helemaal geen naturist. Verre van zelfs. Voel me zelfs niet op ieder strand voldoende op mijn gemak om toples te zonnen. Niet omdat ik me schaam.... helemaal niet. Maar meer om de manier waarop sommigen anderen bekijken en ik me niet prettig voel bij blootstelling daaraan.
Dat zul je op een naturistenstrand dan weer minder hebben omdat iedereen erin zijn blote kont ligt. Maar op de een of andere manier voel ik me net iets te exposed als ik dat zelf doe. Onbeschermd, lijkt het. Niet op mijn gemak.
[..]
Dat is idd een heel andere soort openheid.
En de gfrapjes erover zijn ook niet serieus.... :p anders zouden het geen grapjes zijn.
Maar soms wordt er ook wel eens seieus gepraat over de emotionele/gevoelsmatige kant ervan. Zonder in detail te treden. Is op zich ook wel interessant.
[..]
Misschien zijn veel mensen op R&P meer met zichzelf bezig waardoor er niet meer tussen regels gelezen wordt en hoe iemand overkomt meer gerelateerd is en zeker vastzit aan een wat meer vastgeroeste en vaak bevestigde manier van kijken.
Dat heb je hier ook wel eens. Maar beduidend minder. Hier hebben mensen eerder de neiging om anderen met hun gekheden (die iedereen heeft, en wie bepaald de mate daarvan?) en al te accepteren.
Lijkt me onzin om dan te stellen dat alle verschillen wegvallen. Ik bedoel..... de baviaan erkent ook status aan de roodheid van de kont van een andere baviaan. Dat is bij mensen niet anders.quote:Op zondag 18 december 2005 19:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het mooie van Naturisme vind ik dat iedereen gelijk is. Normaal ontlenen mensen altijd status aan hun kleding, mensen onderscheiden zich dmv kleding en mensen voelen zich beschermd ed met kleding aan. Dat valt allemaal weg als je in je blote hol rondloopt en dus is iedereen in beginsel gelijk. Tevens heb je veel meer band met de natuur. Als je het koud is voel je het direct ,elke zuchtje wind voel je, in het water heb je meer contact met het water ed.
Vind het jammer dat niet meer mensen die ik ken positief staan tegenover naturisme. Ik ben er wel eens benieuwd naar.![]()
![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 19:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lijkt me onzin om dan te stellen dat alle verschillen wegvallen. Ik bedoel..... de baviaan erkent ook status 'bereidbaarheid'aan de roodheid van de kont van een andere baviaan. Dat is bij mensen niet anders.
Aangezien we geen rode kont hebben doen wij dat met kledingquote:Op zondag 18 december 2005 19:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lijkt me onzin om dan te stellen dat alle verschillen wegvallen. Ik bedoel..... de baviaan erkent ook status aan de roodheid van de kont van een andere baviaan. Dat is bij mensen niet anders.
Wizard of Oz ken ik welquote:Op zondag 18 december 2005 19:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een andere verfilming van the Wizzard of Oz.
Met Diana Ross, en Michael Jackson (toen ie nog echt was).
Ik vinnem prachtig.
Kijk maar op Veronica
Okay...... wij hebben geen rode kont. Maar dan gaat het wellicht om beharing, formaten, andere tekenen van zichtbare viriliteit en kracht. Mensen blijven dieren.quote:Op zondag 18 december 2005 19:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Aangezien we geen rode kont hebben doen wij dat met kleding
Natuurlijk zullen er verschillen blijven maar er vallen wel een heleboel statussymbolen weg zoals sieraden, kleding etc.
Dat is een bewuste keuze. Een manier omdat het zo hoort. Ongeschreven regels.quote:Ik merk het in bv de sauna oid al, mensen zijn veel minder veroordelend en veel opener en makkelijker in de omgang.
quote:Op zondag 18 december 2005 19:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb laatst in de sauna nog zitten zeiken over die eikels van een politie agenten ..... zat er 1 naast me
quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 19:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb laatst in de sauna nog zitten zeiken over die eikels van een politie agenten ..... zat er 1 naast me
een maat van mij maakt dat soort fotosquote:Op zondag 18 december 2005 19:29 schreef nokwanda het volgende:
Over naakt gesproken......
Toen ik een tijdje geleden longfoto's moest maken moest ik me uitkleden.
Ik stond daar en voelde me niet naakt of zo. Maar ik was vergeten mijn kettinkje dat ik altijd draag af te doen. dat moest dus af.
Ik vond het echt vreemd om te merken dat ik me zonder mijn kettinkje opeens wel naakt voelde. Daar heb ik geen enkele verklaring voor.
Misschien bekent die ketting veel voor je. Dat het gevoel van dat metaal om je nek aanvoelt als kleding?quote:Op zondag 18 december 2005 19:29 schreef nokwanda het volgende:
Ik stond daar en voelde me niet naakt of zo. Maar ik was vergeten mijn kettinkje dat ik altijd draag af te doen. dat moest dus af.
Ik vond het echt vreemd om te merken dat ik me zonder mijn kettinkje opeens wel naakt voelde. Daar heb ik geen enkele verklaring voor.
quote:
Ik ken dat, als ik mijn ketting nog omheb en verder niks aan heb dan voel ik me ook nog aangekleed op de een of andere manier. Weet wat je bedoeld!quote:Op zondag 18 december 2005 19:29 schreef nokwanda het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2005 20:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik denk eerder dat je lichaam gewend is geraakt aan het metaal om je nek. Haal je dat stukje metaal weg, dan voel je je pas echt naakt. Vooral als je continu hetzelfde metaal hebt omhangen.
De verplichting tot het af doen doet het hem dusquote:Op zondag 18 december 2005 20:30 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb de ketting ook wel eens vrijwillig afgedaan en daar geen raar gevoel bij gehad. Maar dat was alleen zo als de persoon van wie ik de ketting kreeg bij me was.
De ketting heeft dus een symbolische betekenis voor me.
"opruim woede" oid.. het nieuwe jaar komt er aanquote:Op zondag 18 december 2005 20:33 schreef nokwanda het volgende:
Het is me trouwens opgevallen dat veel truthers opeens een andere avatar hebben.
hi miragequote:Op zondag 18 december 2005 20:35 schreef Mirage het volgende:
Ik had mij helemaal voorbereid op een kat die in de kerstboom zou klimmen...
nou niet dus...
Hij heeft er nog niet naar om gekeken...
De kinderen echter hebben al 2 ballen laten sneuvelen en de snoepjes jat mijn vent er beetje bij beetje uit als hij naar zijn werk gaat...
Nee, meer alsof de ketting gekoppeld is aan de persoon van wie ik hem kreeg. Als die persoon bij me is hoef ik de ketting dus niet om want de persoon is er al. Is ook raar eigenlijk. Het is uiteindelijk maar een stukje metaal. Zal wel liggen aan de intentie waarmee het gegeven is, ooit. Heb daar zelf ook nog een stukje barnsteen aan gehangen.quote:Op zondag 18 december 2005 20:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
De verplichting tot het af doen doet het hem dus
Doe je hem vrijwillig af dan is het meteen anders, dan haal je hem langzaam eraf in je eigen ritme.
Die ketting is dus onderdeel van jou
Of ga ik nu te ver?
Is het een verplichting tot het afdoen dan is die ketting niet meer van jou...... moet je die ketting afdoen dan is hij niet meer zo erg van jou.
Alsof je een lichaamsdeel afdoet als het ware.
Mijn katten laten de boom tot dusver ook met rust. Heb er in voorgaande jaren ook geen last mee gehad. Alleen George heeft hem in paniek met oud en nieuw een keer om laten vallen.quote:Op zondag 18 december 2005 20:35 schreef Mirage het volgende:
nou niet dus...
De kinderen echter hebben al 2 ballen laten sneuvelen en de snoepjes jat mijn vent er beetje bij beetje uit als hij naar zijn werk gaat...
Ik ook. Maar dan mijn huis. En vooral ook de mensen in mijn leven.quote:Op zondag 18 december 2005 20:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
"opruim woede" oid.. het nieuwe jaar komt er aan
idd !quote:Op zondag 18 december 2005 20:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
onze hond heeft ook al een bal vermoord..... stomme bal
Deze frisse avater staat je welquote:Op zondag 18 december 2005 20:35 schreef Mirage het volgende:
nou niet dus...
quote:Op zondag 18 december 2005 20:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
idd !
welke bal laat zich nou door een hond vermoorden ?![]()
Ik vond die andere eigenlijk net iets te zoetsappig voor onze Miragequote:Op zondag 18 december 2005 20:51 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Deze risse avater staat je wel
Ik vond die ene wat streng overkomen.
Ik heb dit jaar 1 bal kapot laten vallen, ik was niet aan het opletten, weer met gedachtes 1000 kilometer verder.
Hahaha, ja ze zijn meesterlijk in het zichzelf verraden.quote:Op zondag 18 december 2005 20:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja onze woef was ook bang dat hij op zn flikker kreeg... kwam die middag naar beneden lopen en toen keek hij heel zielig... toen wist ik al hoe laat het was
ach ben niet boos gewordenquote:Op zondag 18 december 2005 20:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hahaha, ja ze zijn meesterlijk in het zichzelf verraden.
Yep... Je moest mijn George Kat eens zien als ie weer es over mijn pantoffels of kleedjes of weet ik veel wat gezeken heeftquote:Op zondag 18 december 2005 20:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hahaha, ja ze zijn meesterlijk in het zichzelf verraden.
quote:Op zondag 18 december 2005 20:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Yep... Je moest mijn George Kat eens zien als ie weer es over mijn pantoffels of kleedjes of weet ik veel wat gezeken heeft![]()
Ik zie niet graag een strenge Mirgaequote:Op zondag 18 december 2005 20:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vond die andere eigenlijk net iets te zoetsappig voor onze Mirage![]()
Mag nog best iets pittiger.
Weet ikquote:Op zondag 18 december 2005 21:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Mirage is niet streng.. mir is lief en schattig en jummie enzo
Erachterquote:Op zondag 18 december 2005 21:08 schreef coz het volgende:
ik ga jullie prettige avond wensen , ga een beetje achter mijn tv hangen![]()
stof kijkenquote:
quote:
quote:
Ik ken het ja... Moest hier ook zo iets doen.....quote:Op maandag 19 december 2005 08:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tweede ronde.
Heb vandaag een workshop waarvoor ik twee weken de tijd had om de map door te kijken. Moet ik nu nog doen.![]()
Gaat over competenties en kwaliteiten........ alsof ik die niet ken. Echt wel.... alleen moet ik het op de een of andere manier ook naar een potentiele werkgever weten te communiceren.
Echt.... dit soort workshops zijn leuk. (beetje breinpulken en graven in jezelf en mede cursusgenoten) Maar ik heb nog nooit het idee gehad er in de praktijk mee op te schieten. De enige die er in de paktijk mee opschiet zijn de mensen die door het cwi worden ingehuurd om dit soort cursussen te geven.
me 2quote:Op maandag 19 december 2005 09:41 schreef ThomasBerge het volgende:
Een goede morgen
Ik moet nog een beetje op gang komen
Vraag me af of dat zou helpenquote:Op maandag 19 december 2005 09:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
idd kick some ass nok
quote:Op maandag 19 december 2005 14:01 schreef Mirage het volgende:
Dit is met recht een brakke maandag![]()
en tot later vanmiddag maar weer...
Tot laterquote:
Oeps...... kind stond nog ingelogdquote:Op maandag 19 december 2005 17:41 schreef Electro-Worm het volgende:
moe. Halve dag in afgesloten ruimte met TL verlichting is niet gezond
Is inderdaad niet gezondquote:Op maandag 19 december 2005 17:41 schreef Electro-Worm het volgende:
moe. Halve dag in afgesloten ruimte met TL verlichting is niet gezond
mhwa ¤ 53,23 voor 11 films is toch een mooi gemiddeldequote:Op maandag 19 december 2005 16:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Daar gaat je verdiende geld
Krijg je wel films voor terug
Van een kleine ruimte naar de grote ruimte van de buitenlucht is ook een groot verschil.quote:Op maandag 19 december 2005 17:46 schreef nokwanda het volgende:
Alleen merk ik het pas als ik weer buiten sta.
anders zouden ze wel statafels hetenquote:Op maandag 19 december 2005 18:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Stoelen......ze moeten lekker zitten![]()
Yepquote:
47.28 ..rekenfoutjequote:Op maandag 19 december 2005 18:05 schreef coz het volgende:
[..]
mhwa ¤ 53,23 voor 11 films is toch een mooi gemiddelde![]()
Mijn kont is niet zo verwendquote:Op maandag 19 december 2005 18:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Met die stoel bedoel ik dus ook, ik ben gewend aan de meubels thuis en als er dan een stoel komt die niet past aan mijn lichaam dan is de mentale inspanning dus groter ergens waar het op kantoor aan toe gaat. Vooral als ik uren achter elkaar op zo'n stoel moet zitten
Stoelen......ze moeten lekker zitten![]()
Nu weer wakker en prima in ordequote:Op maandag 19 december 2005 22:57 schreef vamperotica het volgende:
Hoest ermee Nokje?
quote:
Ben jij trouwens weer een beetje gezond vandaag? (voor zover dat kanquote:
Ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 20 december 2005 07:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoewel......ben een beetje misselijk
![]()
quote:
Lijkt me geen fijn teken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:59 schreef Metro2005 het volgende:
Vanmorgen bloed opgehoestmaarja maar weer een werkdag door proberen te komen.
Mag hopen vanuit mijn keelquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lijkt me geen fijn teken.
Bloed vanuit waar? Vanuit keel omdat die rauw en ontstoken is? of vanuit longen?
Zoessie???quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:44 schreef draculettetje het volgende:
mogguh! Daar was ik weer eens, zondag beetje de hele dag bij moeten komen van een vreselijk gezellige avond nog voor mijn verjaardag, waar ook de zoessie was![]()
En gister druk geweest met werk en fysio en daar weer van slapen!![]()
MAar goed vandaag er weer tegen aan!
Redelijkerwijs aan te nemen ja...... immers, TBC gaat normaal gesproken niet gepaard met keelpijn.quote:
Beter ga je even naar een dokter want goed is dat dus niet!quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:59 schreef Metro2005 het volgende:
Vanmorgen bloed opgehoestmaarja maar weer een werkdag door proberen te komen.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beter ga je even naar een dokter want goed is dat dus niet!![]()
Hey Bastard... lang niet hier gezien..... we hebben geen hond die bijt hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ik half dood ben ga ik nog niet naar een dokterquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Huhquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey Bastard... lang niet hier gezien..... we hebben geen hond die bijt hoor
Je speelt met je eigen gezondheid, en dat is niet iets waar je laconiek over moet doen denk ik, uiteindelijk betaal je daar zelf een (hoge) prijs voor namelijk..quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als ik half dood ben ga ik nog niet naar een dokter![]()
1 keer ben ik naar het ziekenhuis gesleept door mijn toenmalige vriendin omdat ik letterlijk geen vin meer kon veroeren door een verkeerd geschoten rugwervel met wat beklemde zenuwen
Wel lief dat jullie je zo om me bekommerenquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:50 schreef Bastard het volgende:
Ja je moet het zelf weten ook hoor.. jouw lichaam, jouw karma
In ieder geval heb je een image En een leven. Er zijn er genoeg die geen van beide hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Kom net erachter dat ik bekend sta als dorpsgek op fok!
hahahah...wat een gedoe zeg. Ik schrijf af en toe een topic dat misschien onbegrijpelijk is omdat ik ver ga in zaken en dan ben je meteen een dorpsgek? Voortaan maar gewoon die meest diepe en "idiote" zaken voor mezelf houden. Maar waarom zou ik me druk maken voor mijn imago online?
Bevlogen dorpsgek wellichtquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Kom net erachter dat ik bekend sta als dorpsgek op fok!
hahahah...wat een gedoe zeg. Ik schrijf af en toe een topic dat misschien onbegrijpelijk is omdat ik ver ga in zaken en dan ben je meteen een dorpsgek? Voortaan maar gewoon die meest diepe en "idiote" zaken voor mezelf houden. Maar waarom zou ik me druk maken voor mijn imago online?
Ik ben af en toe impulsief als ik gemotiveerd ben in iets, en dan ben ik hardnekkig en kan ik niet loslaten waar ik mee bezig ben.quote:
Jaaa.. gaat helemaal toppie met r hoor!quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe gaat het met je kindje trouwens? Alles goed ermee?
Liefquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaaa.. gaat helemaal toppie met r hoor!
[afbeelding]
Savonds wel onrustig inderdaad, krampjes enzo... maar dat hoort er bij he.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Lief![]()
Gelukkig dat ze gezond en wel is. Dat is toch een van de belangrijkste zaken
Huilt ze 's avonds of niet? Of is ze een rustige baby?
Dan moeten we jou en de mamma voor de 2de verjaardag van Jasmijn maar een paar rolletjes behang gadeau doenquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Savonds wel onrustig inderdaad, krampjes enzo... maar dat hoort er bij he.
Raar eigenijk, een willekeurig jengelend kind kon me gek maken.. maar met haar maakt het mij niet uit.
Want?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan moeten we jou en de mamma voor de 2de verjaardag van Jasmijn maar een paar rolletjes behang gadeau doen![]()
Moest natuurlijk Cadeau zijn.quote:
Ow als in achter-behang-plakkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moest natuurlijk Cadeau zijn.
en want...... nou....... nu weet je dat ze krampjes heeft. Er is een duidelijke reden voor het jengelen (al geprobeerd? Ga zitten met gebogen knieen, zorg dat je dijen recht zijn, horizontaal, en leg de kleine daar op haar buikje op. Gezichtje naar beneden tussen je knieen of opzij. Wrijf langzaam en regelmatig over haar ruggetje. Dat helpt om te ontspannen en tegen krampjes. En venkelthee doet wonderen).
Maar als ze twee zijn is het ECHT jengelen. Grenzen zoeken. Dat noemen ze de peuterpuberteitEn niet voor niks. Dan wil je soms echt wel een rolletje behang om haar eventjes achter te plakken.
blikje 3es colaquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ow als in achter-behang-plakken
* Bastard traag is.
Ik krijg haar toch niet altijd stil hoor, maar we proberen alles en soms werkt iets, en soms niet.
Venkelthee krijgt ze dagelijks.. doet het ook niet altijd.. en inderdaad druk op haar buik helpt soms.
Soms helpt het als ze een hele harde boer kan laten
Toppers in de sneeuw.. met Joling, Gordon en Frogerquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Bier gebruik is al drastisch afgenomen, sigaretten gebruik ook. Dus ik hou wel degelijk rekening met lichaam en ziel
Wanneer zijn ze in de sneeuwquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toppers in de sneeuw.. met Joling, Gordon en Froger
Als het er dan toch ligt wil ik ook mee sleeen.EW heeft een tijdje terug een grote schotel met handvatten gekregen. Een soort plastic reuzewok, zeg maar. Lijkt me wel wat.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:57 schreef vamperotica het volgende:
Ik vind t wel wat hebben! Maar dan ook een flink pak!
jEen flink pak fijne poedersneeuw!quote:
2 stuksquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:06 schreef vamperotica het volgende:
Een flink pak fijne poedersneeuw!
Lekkere compacte is ook wel leuk.... kunnen we die vent van je es goed inzepen. Ijsballen zijn harder dan schoppen. Date?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
jEen flink pak fijne poedersneeuw!
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lekkere compacte is ook wel leuk.... kunnen we die vent van je es goed inzepen. Ijsballen zijn harder dan schoppen. Date?![]()
quote:
Hebveel chili gegeten de laatste tijd. Flink gepeperdquote:
Tuurlijk..... Ik maak het wel af tijdens de bevalling!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan ik me ook es echt uitkuren. Moet ie wel blijven leven?
Dan zou ik nog even wachten tot na de kraamperiode.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:35 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Tuurlijk..... Ik maak het wel af tijdens de bevalling!![]()
het werd uiteindelijk cubequote:Op dinsdag 20 december 2005 20:29 schreef coz het volgende:
* coz lock stock & two smoking barrels in dvd stopt
quote:Op woensdag 21 december 2005 08:22 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh
Nokje... Nog iets van t uitzendbureau gehoord?
quote:
en net als de mus is ook een goed baanaanbod vrij zeldzaam geworden.quote:Op woensdag 21 december 2005 08:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
* vamperotica mompelt iets over dooie mussen enzo.....
GIster toch weer wat anders gelopen had verwacht meer achter de pjoeter te kunnen, niet dus.quote:
en dan wordt er gezegd dat de werkeloosheid daalt enzoquote:Op woensdag 21 december 2005 08:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en net als de mus is ook een goed baanaanbod vrij zeldzaam geworden.
In 2001 was ik niet alleen niet langer dan 2 weken werkloos..... Ik kreeg de banen bij 3 tegelijkaangeboden. Hoefde niet eens te zoeken.
de telefoon is stoutquote:Op woensdag 21 december 2005 08:56 schreef draculettetje het volgende:
]en vampje waarom doet jou foon tududu
sla hem!quote:
Vraag maar aan Mirage hoe dat kan uitpakkenquote:
Hoe dan??? Zeker weinig telefoon over???quote:Op woensdag 21 december 2005 09:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vraag maar aan Mirage hoe dat kan uitpakken
quote:Op woensdag 21 december 2005 09:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vraag maar aan Mirage hoe dat kan uitpakken
je mobiel doet bij mij nog steeds tududuquote:Op woensdag 21 december 2005 09:38 schreef vamperotica het volgende:
Mijn foon doet toch gewoon?
Het verhaal, dat hier ergens op Fok! terug te lezen is, was dat Mirage tijdens haar vorige zwangerschap 2 mobiele foons heeft neergesmeten. Dit met de gedachte: waarom zijn ze er als je ze niet gebruiktquote:Op woensdag 21 december 2005 09:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Hoe dan??? Zeker weinig telefoon over???
en metro Goed zo! ook geen bloed meer? Dat zou mooi zijn!
Neuh, gewoon doorgaan met leven alsof er niks aan de hand is. Ben je het snelst weer beterquote:Op woensdag 21 december 2005 09:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sla hem!
@metro
goedzo!! veel vitamientjes eten
waarom zijn ze er als er toch niemand opneemtquote:Op woensdag 21 december 2005 09:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het verhaal, dat hier ergens op Fok! terug te lezen is, was dat Mirage tijdens haar vorige zwangerschap 2 mobiele foons heeft neergesmeten. Dit met de gedachte: waarom zijn ze er als je ze niet gebruikt![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waarom zijn ze er als er toch niemand opneemt
maar dat was voor ze mijn nummer had![]()
ja lijkt me vriendin welquote:Op woensdag 21 december 2005 10:12 schreef vamperotica het volgende:
Gister ook heel boos geweest op vriendje....
Ik moest even snel een boodschapje doen en ben toen mijn sleutels verloren...
Vriendje wel duizend keer gebeld en die nam niet op... Had zn foon in een andere kamer liggen en lag nog te maffen.
Had m al een paar keer verteld dat ik mn ex nooit te pakken kreeg op belangrijke/spannende momenten... ( toen ik tijdens een zwangerschap heel veel bloedverlies had bijvoorbeeld...)
En dat ik dat dus niet graag nog ene keer mee wilde maken....
En meneer gooit dat ding ook nooit gelijk op de oplader als de batterij leeg is of zo...
Maak je mij niet blij mee!!
quote:
Kan iedereen overkomen toch. Kan me wel voorstellen dat het je niet lekker zit door je ervaringen met je ex maar om nou gelijk heel boos te worden als iemand slaapt en zijn telefoon niet in de buurt heeftquote:Op woensdag 21 december 2005 10:12 schreef vamperotica het volgende:
Vriendje wel duizend keer gebeld en die nam niet op... Had zn foon in een andere kamer liggen en lag nog te maffen.
Had m al een paar keer verteld dat ik mn ex nooit te pakken kreeg op belangrijke/spannende momenten... ( toen ik tijdens een zwangerschap heel veel bloedverlies had bijvoorbeeld...)
En meneer gooit dat ding ook nooit gelijk op de oplader als de batterij leeg is of zo...
goh volgens mij hebben alle mannen hier ervaring meequote:Op woensdag 21 december 2005 10:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kan iedereen overkomen toch. Kan me wel voorstellen dat het je niet lekker zit door je ervaringen met je ex maar om nou gelijk heel boos te worden als iemand slaapt en zijn telefoon niet in de buurt heeft
Mijn ex was gister ook al boos op me omdat ik mijn mobiel vergeten was en ze geen sms terug kreeg
Sounds familiar.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:12 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica strikdiploma zoekt en barra uit de knoop gaat halen....quote:Op woensdag 21 december 2005 10:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja lijkt me vriendin wel
moet hij zich ook altijd verantwoorden waar hij geweest is en waarom hij zn telefoon niet opnam en ene ne ne ne ene GRRRRRR
sorry vampjezit in de knoop met mezelf
T gaat niet om deze ene keer... Mara wel om het feit dat het de duizend en eenste keer is!quote:Op woensdag 21 december 2005 10:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kan iedereen overkomen toch. Kan me wel voorstellen dat het je niet lekker zit door je ervaringen met je ex maar om nou gelijk heel boos te worden als iemand slaapt en zijn telefoon niet in de buurt heeft
Mijn ex was gister ook al boos op me omdat ik mijn mobiel vergeten was en ze geen sms terug kreeg
Hihi... T lukt me ook wel in mn eentje hoor... T gaat alleen maar om t idee!quote:Op woensdag 21 december 2005 10:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Sounds familiar.![]()
Heb sowiezo het idee dat het gewoon het beste is om niet echt op mannen te rekenen. Te zorgen dat je het hoe dan ook zelf wel op kunt lossen. Als er dan hulp komt is het lekker. Zo niet.... dan lukt het ook best.
Ik heb gemerkt dat op de een of andere manier mijn vriendinnetjes daarintegen WEL altijd klaarstaan. Al is het midden in de nacht. In dat opzicht ben ik dan weer een gelukkig mens. Als ik die niet had gehad in mijn leven had je mij allang in de prullenbak kunnen vinden.
Dat zei je er niet bijquote:Op woensdag 21 december 2005 10:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
T gaat niet om deze ene keer... Mara wel om het feit dat het de duizend en eenste keer is!
en anders trek ik mijn super grover pak aan en vlieg naar je toe! zorg jij dan voor een goede landingsbaan???quote:Op woensdag 21 december 2005 10:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hihi... T lukt me ook wel in mn eentje hoor... T gaat alleen maar om t idee!![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat zei je er niet bij
Nee. maar ik dacht t wel.... dat telt toch ook???
Dan is het wat anders. Zeker met een zwangere vriendin zou ik toch zorgen dat de foon in de buurt ligt.
I rest my case
Nee.... Jij zat alleen maar te lachen omdat ik ze kwijt was....quote:Op woensdag 21 december 2005 10:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en anders trek ik mijn super grover pak aan en vlieg naar je toe! zorg jij dan voor een goede landingsbaan???
Pcies..... en naast zn oor hebben liggen!quote:Op woensdag 21 december 2005 10:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
in jou geval is het ook anders vampje.. jij hebt een babbie in je buikje! dan moet hij zn tel natuurlijk aan hebben
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:41 schreef vamperotica het volgende:
Dan mag je best wakker zijn vind ik
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:48 schreef vamperotica het volgende:
![]()
WTF......
Krijg net een heel vriendelijksmsje.... anoniem natuurlijk....
En sinds wanneer heb je mijn nummer dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 10:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
sorry ik was me vriendin aan het smsendoodsverwensingen zijn niet voor jou
quote:
wat stond er in dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 10:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
En ik heb er geen flauw idee van wie wat war hoe en waarom....![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaaa.. gaat helemaal toppie met r hoor!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar als ze twee zijn is het ECHT jengelen. Grenzen zoeken. Dat noemen ze de peuterpuberteitEn niet voor niks. Dan wil je soms echt wel een rolletje behang om haar eventjes achter te plakken.
ik heb je wel door met je kut ge-sms.maar hou er rekening mee dat als ik je te pakken krijg ik erger ben als je ex man en ik weet waar je woontquote:
onder de douche !quote:Op woensdag 21 december 2005 09:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Mirage.... waar ben je schoonheid?
dat werkte bij ons ook een tijdje... Totdat dochterlief een keer de gang in riep terwijl dr broertje daar stout stond te wezen... : "Als je weer lief kunt doen, mag je binnen komen"quote:Op woensdag 21 december 2005 11:13 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
idd... en niet alleen achter het behang....
Als ze in een grote kartonnen doos spelen kanje soms de gedachte aan een grote rol tape om hem dicht te plakken en de doos snel aan de straat te zetten niet onderdrukken.
Alhoewel bij ons op het moment "op de deurmat" in de gang zetten heel goed werkt ( bij de jongste dan). Even laten staan... vertellen dat als hij stopt met dreinen, boos doen en stampen hij weer in de kamer mag komen om mama een dikke knuffel te gen.
Vol overgave boent hij dan de traantjes van zijn gezicht met zijn handpalmpjes en rent op mij af terwijl hij "al klaaaaaar" roept..
ow, dat is grappig..quote:Op woensdag 21 december 2005 10:12 schreef vamperotica het volgende:
Bij mij is het dus andersom, en word ik pas pissig als ik mijn best doe om daar aan te gemoet te komen en dat híj dan keer op keer niet bereikbaar is als ik bel.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
goh volgens mij hebben alle mannen hier ervaring mee
wees blij dat het vlindertjes zijn en geen bitsprinkhanenquote:Op woensdag 21 december 2005 11:24 schreef Metro2005 het volgende:
brr eindelijk weer eens iemand leren kennen waar ik vlinders van in mijn buik krijg![]()
Best eng enzo
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
wees blij dat het vlindertjes zijn en geen bitsprinkhanen
En de deur is nog wel heel?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:21 schreef Mirage het volgende:
[..]
ow, dat is grappig..![]()
Daar heeft die van mij ook een handje van.. wurg wurg.
Op zich zou ik me daar neit zo druk over maken als hij niet verwacht dat ìk bereikbaar ben.
Hij vindt het absoluut niet leuk als ik het geval gewoon thuis laat als ik wegga.
Dus ik doe ontzettend mijn best om het ding niet te vergeten.
Bel ik hèm omdat de deur aan de binnenkant op slot zit.... ligt hij te maffen en hoort de telefoon wel... maar drukt de oproep weg !
Tot 5 keer toe .....![]()
En toen ben ik boos naar beneden gestampt, toen hij mij belde om te vragen waar ik bleef zei ik dus mooi "alsof jou dat wat interesseert ! Je weet dat ik weg ben, doet toch de deur op slot, gaat wel slapen.. en als de telefoon gaat kíjk je niet eens evenHallo ! Ik ben zwanger weet je nog ? Wil je het missen als je vader wordt ? "
Soms ben ik niet aardig![]()
Eng? Nee, juist lef toch?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:24 schreef Metro2005 het volgende:
brr eindelijk weer eens iemand leren kennen waar ik vlinders van in mijn buik krijg![]()
Best eng enzo
Eng om het gevoel weer mee te makenquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:21 schreef Mirage het volgende:
[..]
ow, dat is grappig..![]()
Daar heeft die van mij ook een handje van.. wurg wurg.
Op zich zou ik me daar neit zo druk over maken als hij niet verwacht dat ìk bereikbaar ben.
Hij vindt het absoluut niet leuk als ik het geval gewoon thuis laat als ik wegga.
Dus ik doe ontzettend mijn best om het ding niet te vergeten.
Bel ik hèm omdat de deur aan de binnenkant op slot zit.... ligt hij te maffen en hoort de telefoon wel... maar drukt de oproep weg !
Tot 5 keer toe .....![]()
En toen ben ik boos naar beneden gestampt, toen hij mij belde om te vragen waar ik bleef zei ik dus mooi "alsof jou dat wat interesseert ! Je weet dat ik weg ben, doet toch de deur op slot, gaat wel slapen.. en als de telefoon gaat kíjk je niet eens evenHallo ! Ik ben zwanger weet je nog ? Wil je het missen als je vader wordt ? "
Soms ben ik niet aardig![]()
weet je wat jij nodig hebt !quote:Op woensdag 21 december 2005 13:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga altijd de deur uit met de electrische sleutel van de garagepoort.
Ben wakker sinds 1 uur en heb dus wederom koffie nodig. Zonder koffie is deze dag al helemaal naar de klote.
goedzoquote:Op woensdag 21 december 2005 13:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
weet je wat jij nodig hebt !
nee mensen... niet dat![]()
een wekker, een kladblok en een potloodje.
Zet de wekker op een tijdstip waarop je uitgerust op kan staan zonder het gevoel te hebben dat de dag "weg" is. Sta ook daadwerkelijk op als de wekker gaat.
Neem een koffietje.. het kladblok en het podloodje. Schrijf 3 reële dingen op die je vandaag wil doen.
Een boodschapje doen, of de troep onder je bed opruimen of iets anders wat jij graag wilt doen of graag gedaan wilt hebben. ( dat hoeven geen klusjes te zijn.. leuke dingen kunnen óók ).
Plan ze in de dag en je zal je waarschijnljik voldaner voelen
* Mirage heeft er ervaring mee![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
goedzois idd een goed idee..... Mir wat zijn notes... fok wil dat ik 4.5 euro betaal om me notes te zien.. is dat eng???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |