abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 december 2005 @ 19:05:17 #76
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33197978
quote:
Op zondag 18 december 2005 17:57 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Soms is dat bewust zo. Maar vaak zijn mensen zich niet bewust van emoties die ze hebben en kunnen dan ook niet open zijn. Openheid impliceert toch dat je er ook woorden voor moet hebben.

Probleem is dan wel: als je wilt dat mensen open tegen je zijn, moet je zelf ook open zijn. Er zijn altijd wel stukken die je diep in jezelf verborgen houdt. Als het niet relevant is... ach..... who cares? Maar soms wordt zoiets opeens wel relevant. Als je een eerlijke voorstelling van zaken wilt geven ontkomt een mens niet aan een mate van openheid. Dit als teken van vertrouwen. Geven en nemen.
[..]

Naakt is niet per definitie sex hoor. Denk aan fotografie of schilderkunst. Niet ieder naakt dat daar wordt vastgelegd is erotisch of ook maar in de verste verte zo bedoeld.
Denk ook niet dat iedere naturist bij blote gelegenheid aan sex loopt te denken. Dat is niet het....euhhh.....zeg maar.... insteekpunt.

Ben zelf helemaal geen naturist. Verre van zelfs. Voel me zelfs niet op ieder strand voldoende op mijn gemak om toples te zonnen. Niet omdat ik me schaam.... helemaal niet. Maar meer om de manier waarop sommigen anderen bekijken en ik me niet prettig voel bij blootstelling daaraan.
Dat zul je op een naturistenstrand dan weer minder hebben omdat iedereen erin zijn blote kont ligt. Maar op de een of andere manier voel ik me net iets te exposed als ik dat zelf doe. Onbeschermd, lijkt het. Niet op mijn gemak.
[..]

Dat is idd een heel andere soort openheid.
En de gfrapjes erover zijn ook niet serieus.... :p anders zouden het geen grapjes zijn.
Maar soms wordt er ook wel eens seieus gepraat over de emotionele/gevoelsmatige kant ervan. Zonder in detail te treden. Is op zich ook wel interessant.
[..]

Misschien zijn veel mensen op R&P meer met zichzelf bezig waardoor er niet meer tussen regels gelezen wordt en hoe iemand overkomt meer gerelateerd is en zeker vastzit aan een wat meer vastgeroeste en vaak bevestigde manier van kijken.
Dat heb je hier ook wel eens. Maar beduidend minder. Hier hebben mensen eerder de neiging om anderen met hun gekheden (die iedereen heeft, en wie bepaald de mate daarvan?) en al te accepteren.
Het mooie van Naturisme vind ik dat iedereen gelijk is. Normaal ontlenen mensen altijd status aan hun kleding, mensen onderscheiden zich dmv kleding en mensen voelen zich beschermd ed met kleding aan. Dat valt allemaal weg als je in je blote hol rondloopt en dus is iedereen in beginsel gelijk. Tevens heb je veel meer band met de natuur. Als je het koud is voel je het direct ,elke zuchtje wind voel je, in het water heb je meer contact met het water ed.

Vind het jammer dat niet meer mensen die ik ken positief staan tegenover naturisme. Ik ben er wel eens benieuwd naar.

Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_33198080
Vraag me nu pas af hoe het mogelijk is dat Dorothy zo hard kan rennen op die hoge hakjes. Doe ik haar niet na
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_33198154
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:05 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Het mooie van Naturisme vind ik dat iedereen gelijk is. Normaal ontlenen mensen altijd status aan hun kleding, mensen onderscheiden zich dmv kleding en mensen voelen zich beschermd ed met kleding aan. Dat valt allemaal weg als je in je blote hol rondloopt en dus is iedereen in beginsel gelijk. Tevens heb je veel meer band met de natuur. Als je het koud is voel je het direct ,elke zuchtje wind voel je, in het water heb je meer contact met het water ed.

Vind het jammer dat niet meer mensen die ik ken positief staan tegenover naturisme. Ik ben er wel eens benieuwd naar.

Lijkt me onzin om dan te stellen dat alle verschillen wegvallen. Ik bedoel..... de baviaan erkent ook status aan de roodheid van de kont van een andere baviaan. Dat is bij mensen niet anders.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 18 december 2005 @ 19:12:49 #79
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_33198223
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:10 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Lijkt me onzin om dan te stellen dat alle verschillen wegvallen. Ik bedoel..... de baviaan erkent ook status 'bereidbaarheid' aan de roodheid van de kont van een andere baviaan. Dat is bij mensen niet anders.
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  zondag 18 december 2005 @ 19:12:56 #80
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33198226
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:10 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Lijkt me onzin om dan te stellen dat alle verschillen wegvallen. Ik bedoel..... de baviaan erkent ook status aan de roodheid van de kont van een andere baviaan. Dat is bij mensen niet anders.
Aangezien we geen rode kont hebben doen wij dat met kleding
Natuurlijk zullen er verschillen blijven maar er vallen wel een heleboel statussymbolen weg zoals sieraden, kleding etc.

Ik merk het in bv de sauna oid al, mensen zijn veel minder veroordelend en veel opener en makkelijker in de omgang.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zondag 18 december 2005 @ 19:15:49 #81
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33198343
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:02 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Een andere verfilming van the Wizzard of Oz.
Met Diana Ross, en Michael Jackson (toen ie nog echt was).

Ik vinnem prachtig.

Kijk maar op Veronica
Wizard of Oz ken ik wel

Er is maar 1 grote tv hier, en in de pc heb ik geen tv-kaart Anders zou ik ff kijken. Hier staat nu een film op met Otto

Het wordt tijd voor een tv-kaart voor in mijn pc.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_33198476
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:12 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Aangezien we geen rode kont hebben doen wij dat met kleding
Natuurlijk zullen er verschillen blijven maar er vallen wel een heleboel statussymbolen weg zoals sieraden, kleding etc.
Okay...... wij hebben geen rode kont. Maar dan gaat het wellicht om beharing, formaten, andere tekenen van zichtbare viriliteit en kracht. Mensen blijven dieren.
quote:
Ik merk het in bv de sauna oid al, mensen zijn veel minder veroordelend en veel opener en makkelijker in de omgang.
Dat is een bewuste keuze. Een manier omdat het zo hoort. Ongeschreven regels.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 18 december 2005 @ 19:22:21 #83
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33198565
Inderdaad. Mannen onder elkaar concurreren over de groottte van het geslachtsdeel, vrouwen die naar de beharing kijken onderling en grote van de borsten, volgens mij is het daar een groot kijkgedoe . Mannen naar vrouwen richting de vagina en ga zo door. Loop je als man met redelijk dikke buik in t-shirt dan zullen ze je niet zo snel aanrekenen dan wanneer je in blote pens rondloopt. Kortom: qua lichaam is er ook genoeg oordeel.

Ik vind juist de blokkade zitten in de onderlinge conversatie. Als ik met mensen omga kijk ik vaak niet naar uiterlijk of kleding. Ik kijk meestal naar hoe mensen reageren op elkaar en hoe mensen elkaar behandelen en nog meer. Daar zie ik pas de pure verbondenheid.

Het naakte is misschien een stap verder in het hele gebeuren, maar dat heb je meestal met je geliefde als je sex hebt. Dat je 1 wordt samen.

Voor mij gebeurt sex ook pas wanneer ik verliefd ben, ik moet eerst qua omgang goed in de sfeer zitten. Is de omgang niet goed dan is de rest ook nep als het ware.
  zondag 18 december 2005 @ 19:24:43 #84
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33198644
ik heb laatst in de sauna nog zitten zeiken over die eikels van een politie agenten ..... zat er 1 naast me
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zondag 18 december 2005 @ 19:26:26 #85
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33198705
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb laatst in de sauna nog zitten zeiken over die eikels van een politie agenten ..... zat er 1 naast me
pi_33198780
Over naakt gesproken......
Toen ik een tijdje geleden longfoto's moest maken moest ik me uitkleden.
Ik stond daar en voelde me niet naakt of zo. Maar ik was vergeten mijn kettinkje dat ik altijd draag af te doen. dat moest dus af.
Ik vond het echt vreemd om te merken dat ik me zonder mijn kettinkje opeens wel naakt voelde. Daar heb ik geen enkele verklaring voor.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 18 december 2005 @ 19:29:08 #87
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33198781
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:26 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

ik vond het wat minder
stay frosty
pi_33198805
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Hij had zeker geen badge op
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 18 december 2005 @ 19:30:21 #89
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33198819
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:29 schreef nokwanda het volgende:
Ik stond daar en voelde me niet naakt of zo. Maar ik was vergeten mijn kettinkje dat ik altijd draag af te doen. dat moest dus af.
Ik vond het echt vreemd om te merken dat ik me zonder mijn kettinkje opeens wel naakt voelde. Daar heb ik geen enkele verklaring voor.
een maat van mij maakt dat soort fotos en het schijnt dat veel mensen daar last van hebben.
ik heb het zelf ook als ik me horloge afdoe.... heel kaal op een of andere mannier
stay frosty
  zondag 18 december 2005 @ 19:31:38 #90
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33198873
quote:
Misschien bekent die ketting veel voor je. Dat het gevoel van dat metaal om je nek aanvoelt als kleding?

Kan het ook niet anders verklaren

Dat die ketting je laatste kledingstuk was?
  zondag 18 december 2005 @ 19:32:11 #91
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33198885
quote:

[..]

Hij had zeker geen badge op
nee niet echt nee... vatsige gast moet wat vaker sporten... nl politie stelt niets meer voor
stay frosty
  zondag 18 december 2005 @ 19:32:25 #92
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33198892
Ik ben moe

Vandaag erg vroeg slapen

Morgen weer vroeg op
  zondag 18 december 2005 @ 19:33:54 #93
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33198949
quote:
Ik ken dat, als ik mijn ketting nog omheb en verder niks aan heb dan voel ik me ook nog aangekleed op de een of andere manier. Weet wat je bedoeld!

Als ik hem een keer vergeet om te doen dan voel ik me ook ineens raar, ik heb echt een binding ermee. Ik ga dan ook niet de deur uit zonder hem , it gives me power
  zondag 18 december 2005 @ 20:16:55 #94
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33199885
of het is de logische verklaring dat je dat gewicht gewent bent en dat het ineens kaal aanvoelt als het er niet meer is
stay frosty
  zondag 18 december 2005 @ 20:24:06 #95
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33200110
Ik denk eerder dat je lichaam gewend is geraakt aan het metaal om je nek. Haal je dat stukje metaal weg, dan voel je je pas echt naakt. Vooral als je continu hetzelfde metaal hebt omhangen.
pi_33200281
Ik heb de ketting ook wel eens vrijwillig afgedaan en daar geen raar gevoel bij gehad. Maar dat was alleen zo als de persoon van wie ik de ketting kreeg bij me was.
De ketting heeft dus een symbolische betekenis voor me.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 18 december 2005 @ 20:30:30 #97
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33200282
quote:
Op zondag 18 december 2005 20:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik denk eerder dat je lichaam gewend is geraakt aan het metaal om je nek. Haal je dat stukje metaal weg, dan voel je je pas echt naakt. Vooral als je continu hetzelfde metaal hebt omhangen.
stay frosty
pi_33200364
Het is me trouwens opgevallen dat veel truthers opeens een andere avatar hebben.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 18 december 2005 @ 20:35:34 #99
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33200418
quote:
Op zondag 18 december 2005 20:30 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb de ketting ook wel eens vrijwillig afgedaan en daar geen raar gevoel bij gehad. Maar dat was alleen zo als de persoon van wie ik de ketting kreeg bij me was.
De ketting heeft dus een symbolische betekenis voor me.
De verplichting tot het af doen doet het hem dus

Doe je hem vrijwillig af dan is het meteen anders, dan haal je hem langzaam eraf in je eigen ritme.

Die ketting is dus onderdeel van jou

Of ga ik nu te ver?

Is het een verplichting tot het afdoen dan is die ketting niet meer van jou...... moet je die ketting afdoen dan is hij niet meer zo erg van jou.

Alsof je een lichaamsdeel afdoet als het ware.
pi_33200427
Ik had mij helemaal voorbereid op een kat die in de kerstboom zou klimmen...
nou niet dus...
Hij heeft er nog niet naar om gekeken...

De kinderen echter hebben al 2 ballen laten sneuvelen en de snoepjes jat mijn vent er beetje bij beetje uit als hij naar zijn werk gaat...
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')