quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:54 schreef Enyalius het volgende:
dat schiet op. maar in ieder geval bedankt hehe.
schaal, handschoenen en komt wel goed. net ff boodschappen gedaan en begon te hagelen op trug weg. en moet over 5 minuten op de fiets. wat een timing
Ik zie ik zie wat jij niet ziet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:33 schreef merlin693 het volgende:
welk spelletje doen jullie nu spelen dan
quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet.![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
WAAR DE FUCK IS GERRIT!>??
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zie ik zie at jij niet ziet.
Zie je Gerrit niet dan?
Wat raar dat je Gerrit niet zietquote:
Gewoon in de OPquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Waar zie je hem dan
IK OOK NIET!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:36 schreef BaajGuardian het volgende:
ik zie gerrit ook niet , godverdomme
quote:
Gewoon...DAARquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waar zie jij hem dan ?
Ik zie het ook zo hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ook jammer dat hij nergens in de broncode staat.... leuke photoshop
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zie het ook zo hoor.
EW is weer offline trouwens.
Misschien omdat ie op een andere plek staat en dat jullie compjes het niet oppikken of zo![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | [img=200,30]http://files.vlarp.nl/leegvlakje.gif[/img][img=150,150]http://xs48.xs.to/pics/05392/Truth_xfactor.jpg[/img] [b] ^O^ Welkom in de Truth chat ^O^ [/b] 1..... 2...... 3........ 4...... 5...... 6....... 7...... 8...... 9....... 10.. wie niet weg is is gezien [b] [i]"Winston Churchill" [/i] [b] :? Vorige delen ? [/b] 01 http://forum.fok.nl/topic/718256 40 http://forum.fok.nl/topic/790277 (zie OP pagina voor langere lijst , aanvullen aub bij nieuw topic maken ;) ) [b] :? OP ? [/b] [url=http://wiki.fok.nl/index.php/OP/TRUSc]klik[/url] [b] *O* Game on *O* [/b] [..] [/quote] |
Nok & EW fokken de Fok!kersquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
als dat zo was moest hij ergens in deze sourcecode staan....en het kan niet zo zijn dat ik maar een halve post krijg..
nokjejokkebrokje![]()
[ code verwijderd ]
quote:
Zie Ouwehoer #39 Daar ligt de directe aanleiding. Doodsbedreiging. Dus gunnen of niet...... het was wel terrecht.quote:Op zondag 18 december 2005 12:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo
wat is er met Enyalius gebeurt? Heeft hij een ban opgelopen? Loop ik achter hier? Ik zag zijn naam voorkomen in mededelingen. Bans worden niet besproken maar het is ff uit interesse dus. Niet dat ik altijd door een deur met hem kan, maar goed, een ban gun ik hem ook niet dus.
Leuk om jezelf daar voor "op te offeren". Zo leuk om te doen en dan helemaal voor zo'n ouwe dame.quote:Vandaag om 0900 opgestaan omdat ik gisteren abstract bezig ben geweest. Dan zit er dus regelmaat in hier. Nu proberen om eens een volle maand om 0800-0900 uit bed te zijn, dat is hard nodig. Voel me meer uitgeslapen wanneer ik om 0800 opsta dan wanneer ik blijf liggen tot 1200.
Straks ff bij grootmoeder de kerstboom opzetten, dat is een vast ritueel, ik doe dat al 17 jaar ongeveer, eerst toen mijn opa nog leefde en nu kan mijn oma het niet meer alleen dus tja, dan "offer' ik mezelf wel op.
En zo is er weer een nieuwe dag ...
quote:Op zondag 18 december 2005 13:40 schreef Metro2005 het volgende:
(was trouwens deel 40)
quote:Op zondag 18 december 2005 13:42 schreef tempMirage het volgende:
en verder worden bans idd niet besproken op het forum
even een login probleempje
is vast zo gefixd
quote:Op zondag 18 december 2005 13:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is dat Temporary Mirage of Temper Mirage?
Of heb je per ongeluk zelf een ban opgelopen en weet je dat alleen zelf nog niet zodat je nu moet klonen?quote:
Dat is niet geheel onwaarschijnlijkquote:Op zondag 18 december 2005 13:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Of heb je per ongeluk zelf een ban opgelopen en weet je dat alleen zelf nog niet zodat je nu moet klonen?![]()
Jah, jij ook een goeiemorgen...quote:Op zondag 18 december 2005 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe mensen moeten lief doen tegen elkaar...GOEIE MORGEN !!!!!
quote:Op zondag 18 december 2005 14:00 schreef tempMirage het volgende:
[..]
Jah, jij ook een goeiemorgen...
Wie helpt mij met mijn laarzen ?
Ik wil mijn zwarte laarzen aan, maar daar zitten veters in... (veters die je helemaal tot beneden los moet halen en dan opnieuw moet rijgen omdat je anders je laarzen niet aankrijgt)
Ik wil naar de stad.
quote:Op zondag 18 december 2005 14:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Schaf een zilveren belletje aan en conditioneer Oversight
Mijn oma is geen zeurmens, dat scheelt al een hoopquote:Op zondag 18 december 2005 13:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Leuk om jezelf daar voor "op te offeren". Zo leuk om te doen en dan helemaal voor zo'n ouwe dame.![]()
Zo kwaad vind ik je eigenlijk niet overkomen. En extreem assertief ook niet. Niet in slechte zin, althans.quote:Op zondag 18 december 2005 16:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Mijn oma is geen zeurmens, dat scheelt al een hoopZe is nog helemaal gewoon fris van verstand en zeurt echt nooit.
Ik had het met haar over het paranormale vandaag, in de prive die ze altijd leest stond een artikel met Irene Moors en dat ene medium en ze was bang voor zulke zaken![]()
Ik zei meteen dat ik niet snap dat mensen bang zijn daarvoor. Maar misschien ben ik zo ver ermee bezig gegaan dat ik nergens meer raar van op kijk.
Kerstboom is ondertussen opgezet, dus dat is weer goed nu. Ik zou het niet over mijn hart krijgen om het niet te doen, en ik doe het niet eens met tegenzin. Mijn oma lijkt een 2e jeugd te hebben op een aantal gebieden. Die interesseert zich ook nog voor sport en nog meer zaken. Hoewel ook veel zaken niet aansluiten op mijn wereld maar dan nog schenk ik interesse.
Ben niet zo kwaad als het soms op internet doet vermoeden. Op internet ben ik soms nogal wat assertief te noemen, omdat ik de mensen niet meteen zie om me heen. En tevens raak ik op internet nogal snel op mijn tenen getrapt omdat ik zaken serieus neem of de tekst fout opvat.
Danke voor het compliment dan maar, ik beschouw het dus als complimentquote:Op zondag 18 december 2005 16:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo kwaad vind ik je eigenlijk niet overkomen. En extreem assertief ook niet. Niet in slechte zin, althans.
Wel een beetje serieus soms. Je lijkt op internet, bij gebrek aan lichaamstaal, de nuance van een grap af en toe te missen![]()
En waarom zouden ze dan boos zijn?quote:Op zondag 18 december 2005 17:34 schreef coz het volgende:
mijn ouders gaan straks boos zijn .. was om 6 uur thuis en sliep om 17 nog![]()
Een beetje wel misschien. Emoties, wat is zo eng aan emoties? Ik zie niet in wat akelig is aan emoties uitten. Kan me niet voorstellen dat mensen bang zijn om ze te uitten.quote:
STRAKS DENKEN ZE NOG DAT WIJ DE TV SLOWCHAT ZIJNquote:Op zondag 18 december 2005 17:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
+ JE MOET GARY NOG IN DE OP ZETTEN!
quote:Op zondag 18 december 2005 17:39 schreef coz het volgende:
[..]
STRAKS DENKEN ZE NOG DAT WIJ DE TV SLOWCHAT ZIJN![]()
zij doen dan allebeiquote:Op zondag 18 december 2005 17:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En waarom zouden ze dan boos zijn?
Als ze het erg vinden rammelen ze je toch gewoon wakker
*mompel* *mompel*quote:
Soms is dat bewust zo. Maar vaak zijn mensen zich niet bewust van emoties die ze hebben en kunnen dan ook niet open zijn. Openheid impliceert toch dat je er ook woorden voor moet hebben.quote:Op zondag 18 december 2005 17:36 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Een beetje wel misschien. Emoties, wat is zo eng aan emoties? Ik zie niet in wat akelig is aan emoties uitten. Kan me niet voorstellen dat mensen bang zijn om ze te uitten.
Merk wel vaker in het echte leven ook dat mensen emoties niet durven te uitten.
Naakt is niet per definitie sex hoor. Denk aan fotografie of schilderkunst. Niet ieder naakt dat daar wordt vastgelegd is erotisch of ook maar in de verste verte zo bedoeld.quote:Ik heb meer problemen met lichamelijk naturisme.
Je mag alles van me weten behalve mijn pincode gaat wel op hier. Behalve het seksuele laat ik niet zo snel zien dus dat is nog wel een taboe hier een beetje.
Het seksuele zie ik dan wel weer als puur persoonlijke kwestie. Omdat het gewoon een aparte tak van emotie uitten is. Daar praat ik dus ook niet zo snel over, als mensen ronduit gaan praten over hun seksuele leven dan heb ik daar wel problemen mee vaker. Omdat ik dan niet alles wil laten zien. Maar voor de rest ben ik open.
Dat is idd een heel andere soort openheid.quote:Maar dat is gewoon een gekkigheid hier. Seksueel zie ik dus meer als persoonlijk. Dat niet voor iedereen toegankelijk hoeft te worden of zijn.
Misschien zijn veel mensen op R&P meer met zichzelf bezig waardoor er niet meer tussen regels gelezen wordt en hoe iemand overkomt meer gerelateerd is en zeker vastzit aan een wat meer vastgeroeste en vaak bevestigde manier van kijken.quote:Tis niet eens preuts gedrag als je het mij vraagt, het is gewoon een soort van principe achtig iets. Hoewel ik gewoon in blote buik op de foto ga natuurlijk![]()
Maar goed, zo serieus is het niet.
Ik was net trouwens ff op R&P bezig, kreeg meteen vooroordelen naar mijn hoofd geslingerd over hoe ik hier overkom. Het verschil tussen hier en daar is dat dit hier helemaal niet gebeurt.
In R&P hebben ze waarschijnlijk zelf meer diepere problemen die ze africhten op anderen.
quote:Op zondag 18 december 2005 18:51 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
ontbijtje?quote:Op zondag 18 december 2005 18:51 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
Een andere verfilming van the Wizzard of Oz.quote:Op zondag 18 december 2005 18:59 schreef Dromenvanger het volgende:
The wiz ken ik niet.
Wat is dat voor iets?
Het mooie van Naturisme vind ik dat iedereen gelijk is. Normaal ontlenen mensen altijd status aan hun kleding, mensen onderscheiden zich dmv kleding en mensen voelen zich beschermd ed met kleding aan. Dat valt allemaal weg als je in je blote hol rondloopt en dus is iedereen in beginsel gelijk. Tevens heb je veel meer band met de natuur. Als je het koud is voel je het direct ,elke zuchtje wind voel je, in het water heb je meer contact met het water ed.quote:Op zondag 18 december 2005 17:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Soms is dat bewust zo. Maar vaak zijn mensen zich niet bewust van emoties die ze hebben en kunnen dan ook niet open zijn. Openheid impliceert toch dat je er ook woorden voor moet hebben.
Probleem is dan wel: als je wilt dat mensen open tegen je zijn, moet je zelf ook open zijn. Er zijn altijd wel stukken die je diep in jezelf verborgen houdt. Als het niet relevant is... ach..... who cares? Maar soms wordt zoiets opeens wel relevant. Als je een eerlijke voorstelling van zaken wilt geven ontkomt een mens niet aan een mate van openheid. Dit als teken van vertrouwen. Geven en nemen.
[..]
Naakt is niet per definitie sex hoor. Denk aan fotografie of schilderkunst. Niet ieder naakt dat daar wordt vastgelegd is erotisch of ook maar in de verste verte zo bedoeld.
Denk ook niet dat iedere naturist bij blote gelegenheid aan sex loopt te denken. Dat is niet het....euhhh.....zeg maar.... insteekpunt.
Ben zelf helemaal geen naturist. Verre van zelfs. Voel me zelfs niet op ieder strand voldoende op mijn gemak om toples te zonnen. Niet omdat ik me schaam.... helemaal niet. Maar meer om de manier waarop sommigen anderen bekijken en ik me niet prettig voel bij blootstelling daaraan.
Dat zul je op een naturistenstrand dan weer minder hebben omdat iedereen erin zijn blote kont ligt. Maar op de een of andere manier voel ik me net iets te exposed als ik dat zelf doe. Onbeschermd, lijkt het. Niet op mijn gemak.
[..]
Dat is idd een heel andere soort openheid.
En de gfrapjes erover zijn ook niet serieus.... :p anders zouden het geen grapjes zijn.
Maar soms wordt er ook wel eens seieus gepraat over de emotionele/gevoelsmatige kant ervan. Zonder in detail te treden. Is op zich ook wel interessant.
[..]
Misschien zijn veel mensen op R&P meer met zichzelf bezig waardoor er niet meer tussen regels gelezen wordt en hoe iemand overkomt meer gerelateerd is en zeker vastzit aan een wat meer vastgeroeste en vaak bevestigde manier van kijken.
Dat heb je hier ook wel eens. Maar beduidend minder. Hier hebben mensen eerder de neiging om anderen met hun gekheden (die iedereen heeft, en wie bepaald de mate daarvan?) en al te accepteren.
Lijkt me onzin om dan te stellen dat alle verschillen wegvallen. Ik bedoel..... de baviaan erkent ook status aan de roodheid van de kont van een andere baviaan. Dat is bij mensen niet anders.quote:Op zondag 18 december 2005 19:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het mooie van Naturisme vind ik dat iedereen gelijk is. Normaal ontlenen mensen altijd status aan hun kleding, mensen onderscheiden zich dmv kleding en mensen voelen zich beschermd ed met kleding aan. Dat valt allemaal weg als je in je blote hol rondloopt en dus is iedereen in beginsel gelijk. Tevens heb je veel meer band met de natuur. Als je het koud is voel je het direct ,elke zuchtje wind voel je, in het water heb je meer contact met het water ed.
Vind het jammer dat niet meer mensen die ik ken positief staan tegenover naturisme. Ik ben er wel eens benieuwd naar.![]()
![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 19:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lijkt me onzin om dan te stellen dat alle verschillen wegvallen. Ik bedoel..... de baviaan erkent ook status 'bereidbaarheid'aan de roodheid van de kont van een andere baviaan. Dat is bij mensen niet anders.
Aangezien we geen rode kont hebben doen wij dat met kledingquote:Op zondag 18 december 2005 19:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lijkt me onzin om dan te stellen dat alle verschillen wegvallen. Ik bedoel..... de baviaan erkent ook status aan de roodheid van de kont van een andere baviaan. Dat is bij mensen niet anders.
Wizard of Oz ken ik welquote:Op zondag 18 december 2005 19:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een andere verfilming van the Wizzard of Oz.
Met Diana Ross, en Michael Jackson (toen ie nog echt was).
Ik vinnem prachtig.
Kijk maar op Veronica
Okay...... wij hebben geen rode kont. Maar dan gaat het wellicht om beharing, formaten, andere tekenen van zichtbare viriliteit en kracht. Mensen blijven dieren.quote:Op zondag 18 december 2005 19:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Aangezien we geen rode kont hebben doen wij dat met kleding
Natuurlijk zullen er verschillen blijven maar er vallen wel een heleboel statussymbolen weg zoals sieraden, kleding etc.
Dat is een bewuste keuze. Een manier omdat het zo hoort. Ongeschreven regels.quote:Ik merk het in bv de sauna oid al, mensen zijn veel minder veroordelend en veel opener en makkelijker in de omgang.
quote:Op zondag 18 december 2005 19:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb laatst in de sauna nog zitten zeiken over die eikels van een politie agenten ..... zat er 1 naast me
quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 19:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb laatst in de sauna nog zitten zeiken over die eikels van een politie agenten ..... zat er 1 naast me
een maat van mij maakt dat soort fotosquote:Op zondag 18 december 2005 19:29 schreef nokwanda het volgende:
Over naakt gesproken......
Toen ik een tijdje geleden longfoto's moest maken moest ik me uitkleden.
Ik stond daar en voelde me niet naakt of zo. Maar ik was vergeten mijn kettinkje dat ik altijd draag af te doen. dat moest dus af.
Ik vond het echt vreemd om te merken dat ik me zonder mijn kettinkje opeens wel naakt voelde. Daar heb ik geen enkele verklaring voor.
Misschien bekent die ketting veel voor je. Dat het gevoel van dat metaal om je nek aanvoelt als kleding?quote:Op zondag 18 december 2005 19:29 schreef nokwanda het volgende:
Ik stond daar en voelde me niet naakt of zo. Maar ik was vergeten mijn kettinkje dat ik altijd draag af te doen. dat moest dus af.
Ik vond het echt vreemd om te merken dat ik me zonder mijn kettinkje opeens wel naakt voelde. Daar heb ik geen enkele verklaring voor.
quote:
Ik ken dat, als ik mijn ketting nog omheb en verder niks aan heb dan voel ik me ook nog aangekleed op de een of andere manier. Weet wat je bedoeld!quote:Op zondag 18 december 2005 19:29 schreef nokwanda het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2005 20:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik denk eerder dat je lichaam gewend is geraakt aan het metaal om je nek. Haal je dat stukje metaal weg, dan voel je je pas echt naakt. Vooral als je continu hetzelfde metaal hebt omhangen.
De verplichting tot het af doen doet het hem dusquote:Op zondag 18 december 2005 20:30 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb de ketting ook wel eens vrijwillig afgedaan en daar geen raar gevoel bij gehad. Maar dat was alleen zo als de persoon van wie ik de ketting kreeg bij me was.
De ketting heeft dus een symbolische betekenis voor me.
"opruim woede" oid.. het nieuwe jaar komt er aanquote:Op zondag 18 december 2005 20:33 schreef nokwanda het volgende:
Het is me trouwens opgevallen dat veel truthers opeens een andere avatar hebben.
hi miragequote:Op zondag 18 december 2005 20:35 schreef Mirage het volgende:
Ik had mij helemaal voorbereid op een kat die in de kerstboom zou klimmen...
nou niet dus...
Hij heeft er nog niet naar om gekeken...
De kinderen echter hebben al 2 ballen laten sneuvelen en de snoepjes jat mijn vent er beetje bij beetje uit als hij naar zijn werk gaat...
Nee, meer alsof de ketting gekoppeld is aan de persoon van wie ik hem kreeg. Als die persoon bij me is hoef ik de ketting dus niet om want de persoon is er al. Is ook raar eigenlijk. Het is uiteindelijk maar een stukje metaal. Zal wel liggen aan de intentie waarmee het gegeven is, ooit. Heb daar zelf ook nog een stukje barnsteen aan gehangen.quote:Op zondag 18 december 2005 20:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
De verplichting tot het af doen doet het hem dus
Doe je hem vrijwillig af dan is het meteen anders, dan haal je hem langzaam eraf in je eigen ritme.
Die ketting is dus onderdeel van jou
Of ga ik nu te ver?
Is het een verplichting tot het afdoen dan is die ketting niet meer van jou...... moet je die ketting afdoen dan is hij niet meer zo erg van jou.
Alsof je een lichaamsdeel afdoet als het ware.
Mijn katten laten de boom tot dusver ook met rust. Heb er in voorgaande jaren ook geen last mee gehad. Alleen George heeft hem in paniek met oud en nieuw een keer om laten vallen.quote:Op zondag 18 december 2005 20:35 schreef Mirage het volgende:
nou niet dus...
De kinderen echter hebben al 2 ballen laten sneuvelen en de snoepjes jat mijn vent er beetje bij beetje uit als hij naar zijn werk gaat...
Ik ook. Maar dan mijn huis. En vooral ook de mensen in mijn leven.quote:Op zondag 18 december 2005 20:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
"opruim woede" oid.. het nieuwe jaar komt er aan
idd !quote:Op zondag 18 december 2005 20:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
onze hond heeft ook al een bal vermoord..... stomme bal
Deze frisse avater staat je welquote:Op zondag 18 december 2005 20:35 schreef Mirage het volgende:
nou niet dus...
quote:Op zondag 18 december 2005 20:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
idd !
welke bal laat zich nou door een hond vermoorden ?![]()
Ik vond die andere eigenlijk net iets te zoetsappig voor onze Miragequote:Op zondag 18 december 2005 20:51 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Deze risse avater staat je wel
Ik vond die ene wat streng overkomen.
Ik heb dit jaar 1 bal kapot laten vallen, ik was niet aan het opletten, weer met gedachtes 1000 kilometer verder.
Hahaha, ja ze zijn meesterlijk in het zichzelf verraden.quote:Op zondag 18 december 2005 20:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja onze woef was ook bang dat hij op zn flikker kreeg... kwam die middag naar beneden lopen en toen keek hij heel zielig... toen wist ik al hoe laat het was
ach ben niet boos gewordenquote:Op zondag 18 december 2005 20:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hahaha, ja ze zijn meesterlijk in het zichzelf verraden.
Yep... Je moest mijn George Kat eens zien als ie weer es over mijn pantoffels of kleedjes of weet ik veel wat gezeken heeftquote:Op zondag 18 december 2005 20:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hahaha, ja ze zijn meesterlijk in het zichzelf verraden.
quote:Op zondag 18 december 2005 20:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Yep... Je moest mijn George Kat eens zien als ie weer es over mijn pantoffels of kleedjes of weet ik veel wat gezeken heeft![]()
Ik zie niet graag een strenge Mirgaequote:Op zondag 18 december 2005 20:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vond die andere eigenlijk net iets te zoetsappig voor onze Mirage![]()
Mag nog best iets pittiger.
Weet ikquote:Op zondag 18 december 2005 21:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Mirage is niet streng.. mir is lief en schattig en jummie enzo
Erachterquote:Op zondag 18 december 2005 21:08 schreef coz het volgende:
ik ga jullie prettige avond wensen , ga een beetje achter mijn tv hangen![]()
stof kijkenquote:
quote:
quote:
Ik ken het ja... Moest hier ook zo iets doen.....quote:Op maandag 19 december 2005 08:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tweede ronde.
Heb vandaag een workshop waarvoor ik twee weken de tijd had om de map door te kijken. Moet ik nu nog doen.![]()
Gaat over competenties en kwaliteiten........ alsof ik die niet ken. Echt wel.... alleen moet ik het op de een of andere manier ook naar een potentiele werkgever weten te communiceren.
Echt.... dit soort workshops zijn leuk. (beetje breinpulken en graven in jezelf en mede cursusgenoten) Maar ik heb nog nooit het idee gehad er in de praktijk mee op te schieten. De enige die er in de paktijk mee opschiet zijn de mensen die door het cwi worden ingehuurd om dit soort cursussen te geven.
me 2quote:Op maandag 19 december 2005 09:41 schreef ThomasBerge het volgende:
Een goede morgen
Ik moet nog een beetje op gang komen
Vraag me af of dat zou helpenquote:Op maandag 19 december 2005 09:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
idd kick some ass nok
quote:Op maandag 19 december 2005 14:01 schreef Mirage het volgende:
Dit is met recht een brakke maandag![]()
en tot later vanmiddag maar weer...
Tot laterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |