"opruim woede" oid.. het nieuwe jaar komt er aanquote:Op zondag 18 december 2005 20:33 schreef nokwanda het volgende:
Het is me trouwens opgevallen dat veel truthers opeens een andere avatar hebben.
hi miragequote:Op zondag 18 december 2005 20:35 schreef Mirage het volgende:
Ik had mij helemaal voorbereid op een kat die in de kerstboom zou klimmen...
nou niet dus...
Hij heeft er nog niet naar om gekeken...
De kinderen echter hebben al 2 ballen laten sneuvelen en de snoepjes jat mijn vent er beetje bij beetje uit als hij naar zijn werk gaat...
Nee, meer alsof de ketting gekoppeld is aan de persoon van wie ik hem kreeg. Als die persoon bij me is hoef ik de ketting dus niet om want de persoon is er al. Is ook raar eigenlijk. Het is uiteindelijk maar een stukje metaal. Zal wel liggen aan de intentie waarmee het gegeven is, ooit. Heb daar zelf ook nog een stukje barnsteen aan gehangen.quote:Op zondag 18 december 2005 20:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
De verplichting tot het af doen doet het hem dus
Doe je hem vrijwillig af dan is het meteen anders, dan haal je hem langzaam eraf in je eigen ritme.
Die ketting is dus onderdeel van jou
Of ga ik nu te ver?
Is het een verplichting tot het afdoen dan is die ketting niet meer van jou...... moet je die ketting afdoen dan is hij niet meer zo erg van jou.
Alsof je een lichaamsdeel afdoet als het ware.
Mijn katten laten de boom tot dusver ook met rust. Heb er in voorgaande jaren ook geen last mee gehad. Alleen George heeft hem in paniek met oud en nieuw een keer om laten vallen.quote:Op zondag 18 december 2005 20:35 schreef Mirage het volgende:
nou niet dus...
De kinderen echter hebben al 2 ballen laten sneuvelen en de snoepjes jat mijn vent er beetje bij beetje uit als hij naar zijn werk gaat...
Ik ook. Maar dan mijn huis. En vooral ook de mensen in mijn leven.quote:Op zondag 18 december 2005 20:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
"opruim woede" oid.. het nieuwe jaar komt er aan
idd !quote:Op zondag 18 december 2005 20:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
onze hond heeft ook al een bal vermoord..... stomme bal
Deze frisse avater staat je welquote:Op zondag 18 december 2005 20:35 schreef Mirage het volgende:
nou niet dus...
quote:Op zondag 18 december 2005 20:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
idd !
welke bal laat zich nou door een hond vermoorden ?![]()
Ik vond die andere eigenlijk net iets te zoetsappig voor onze Miragequote:Op zondag 18 december 2005 20:51 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Deze risse avater staat je wel
Ik vond die ene wat streng overkomen.
Ik heb dit jaar 1 bal kapot laten vallen, ik was niet aan het opletten, weer met gedachtes 1000 kilometer verder.
Hahaha, ja ze zijn meesterlijk in het zichzelf verraden.quote:Op zondag 18 december 2005 20:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja onze woef was ook bang dat hij op zn flikker kreeg... kwam die middag naar beneden lopen en toen keek hij heel zielig... toen wist ik al hoe laat het was
ach ben niet boos gewordenquote:Op zondag 18 december 2005 20:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hahaha, ja ze zijn meesterlijk in het zichzelf verraden.
Yep... Je moest mijn George Kat eens zien als ie weer es over mijn pantoffels of kleedjes of weet ik veel wat gezeken heeftquote:Op zondag 18 december 2005 20:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hahaha, ja ze zijn meesterlijk in het zichzelf verraden.
quote:Op zondag 18 december 2005 20:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Yep... Je moest mijn George Kat eens zien als ie weer es over mijn pantoffels of kleedjes of weet ik veel wat gezeken heeft![]()
Ik zie niet graag een strenge Mirgaequote:Op zondag 18 december 2005 20:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vond die andere eigenlijk net iets te zoetsappig voor onze Mirage![]()
Mag nog best iets pittiger.
Weet ikquote:Op zondag 18 december 2005 21:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Mirage is niet streng.. mir is lief en schattig en jummie enzo
Erachterquote:Op zondag 18 december 2005 21:08 schreef coz het volgende:
ik ga jullie prettige avond wensen , ga een beetje achter mijn tv hangen![]()
stof kijkenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |