abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 december 2005 @ 16:34:35 #51
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33193619
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:28 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Zo kwaad vind ik je eigenlijk niet overkomen. En extreem assertief ook niet. Niet in slechte zin, althans.
Wel een beetje serieus soms. Je lijkt op internet, bij gebrek aan lichaamstaal, de nuance van een grap af en toe te missen
Danke voor het compliment dan maar, ik beschouw het dus als compliment Denk soms dat mensen een verkeerd beeld schetsen maar dan vat ik het hele internet weer te zwaar op. Hoewel ik na 8 jaar toch een online-figuur ben geworden in zekere mate.

Yep, maar dat komt omdat ik de tekst fout interpreteer soms. En af en toe zit ik gewoon teveel achter deze pc. Ik merk dat het beter gaat wanneer ik af en toe wat anders doe. Dat doe ik dus ook de laatste tijd. Dan wordt het meteen wat luchtiger.

Toch blijft dat internet me boeien, gesprekken voeren houdt me in leven.

Gisteren dus veel op de frontpage bezig geweest hier om te praten over het nieuws. Doe ik dat niet dan val ik helemaal in slaap als het ware. Net zoals de rest van de gesprekken en ongein en nog meer.

In het echt is dat nog beter, maar soms is het gewoon zo dat mensen het druk hebben met hun eigen leven. Dus zoek ik op internet gespreksstof en inspiratie om iedere dag weer te willen opstaan.

Bij mij draait de levensenergie om de inspiratie. Misschien toch ooit maar eens gaan schilderen of wat anders doen om mezelf uit te drukken Het gaat erom dat ik mezelf blijf uitdrukken als het ware. Niet opgesloten zijn ook.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 18 december 2005 @ 16:35:11 #52
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33193642
ik vind drompje wel lief
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zondag 18 december 2005 @ 16:38:32 #53
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33193742
Nogmaals bedankt

Ik doe mijn best om zo sociaal mogelijk over te komen, ik bedoel, al is het "maar" internet de sociale omgangsvormen die ik in het echt hanteer probeer ik hier zoveel mogelijk tot uitdrukking te laten komen. Maar soms wordt je hier zo behandeld dat je uit de tent wordt gelokt. Niet zozeer hier, hier valt dat mee. Maar elders wordt je wel eens afgerekend op post gedaan in het verleden, of als je een aparte manier van denken hebt die niet in het straatje past van anderen.

En dat mezelf uit de tent laten lokken is weer een zwakte van mezelf. Ik moet gewoon mijn eigen daden niet afhankelijk laten zijn van de daden van anderen. Een spreuk geleerd van iemand hier die dat als onderschrift heeft.

En dat geldt dan zowel voor hier als voor in het "echt". En echt tussen aanhalingstekens omdat ik nog steeds niet zeker weet wat echt inhoudt.
  zondag 18 december 2005 @ 16:41:28 #54
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33193825
Maar goed, ik voel me dus weer helemaal aanwezig Levendig als het ware. Opgebloeid door impulsen van buitenaf en door de impulsen die ik zelf uitzend. En als dat in orde zit, dan heb ik niets te klagen.

Ben ik een gesloten iets, waar niets binnen komt en waar niets vanuit gaat. Dan ben ik depressief en verwelkt.

Een soort bloem ding wederom van een ondertitel van implission. Ik ben levendig als ik zo ben. En dan interesseert alles me. Ben ik niet levendig dan zal het me allemaal een grote worst wezen wat er gebeurt.

Het gaat om in leven zijn Daar draait veel om.

Nu genoeg over mezelf. Ik ga eens verder kijken, ik doe niet alsof ik zo interessant ben maar ik schrijf vaak dingen op om mezelf weer tot leven te wekken. Na al die depressies is dat een soort methode geworden. Valt nog mee dat ik me zo goed voel in de winter, winterdepressie heb ik vandaag en gisteren helemaal geen last van

En zonder depressie is het leven een paradijs
  zondag 18 december 2005 @ 16:44:01 #55
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33193909
mja droompje ik denk ook dat een nadeel van jou karakter is dat je jezelf heel erg bloot geeft.
stay frosty
  zondag 18 december 2005 @ 16:50:23 #56
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33194088
Yep, maar dat ben ik altijd geweest in principe. Niet alleen op internet was dat zo. Ik ben niet gesloten en kan dat ook niet zijn omdat ik gewoon niet gesloten ben. Ik sluit mezelf sowieso niet af omdat ik niet in een kooi wil leven in mijn hoofd. Vanzelf laat ik gedachtesvloeien. In mijn pubertijd was ik wel gesloten als maar zijn kan, ik kon mezelf niet uitdrukken ook. En dat was niet het enige, ik leefde gewoon continu in een isoleercel als het ware, helemaal opgesloten in mijn denken, een grote hel. Maar ook dit heb ik vaak gezegd. Mijn hele denken was een hel. Mijn uitdrukkingsvaardigheden ook.

Bij mij is het zo dat de gedachte niet in mijn hoofd mag blijven hangen. Zodra er ook maar 1 gedachte is die repeterend van aard is, dan zit er een storing in het denken hier. Dus het nadeel is misschien inderdaad dat ik te open ben maar daar moet ik maar mee leren leven op sommige gebieden. Als mensen het niet bevalt dan is dat niet zozeer mijn probleem.

Ik kan niet anders zijn dan zoals ik ben. De een is zus de ander is zo. De een is extreem introvert en dan ander extrovert of wat dan ook. Ik kan mezelf niet opsluiten zoals ik al zei.

Heb trouwens nog veel te werken aan mijn denken en gevoel. Ik ben nog lang niet klaar, mijn hele hebben en houden is nog lang niet "volbracht". Volbracht klinkt misschien overdreven maar toch ben ik iedere dag bezig om een einddoel te bereiken, zonder me echt zozeer in te spannen.

Mijn doel is nog altijd gelukkig worden, en dat doe ik dus op mijn eigen manier. En gelukkig ben ik pas als ik me vrij voel. Vrij in het voelen ook. Vrij voelen in het voelen. Meer is het niet. Voel ik me vrij dan voel ik me vanzelf ook lichamelijk gezond.

En hoezo erg bloot geven Ik ben niet negatief bezig, dus ik laat alleen vaak mijn positieve kant zien. Tijden gehad op fok dat ik alleen mijn negatieve kant liet zien en dat is pas erg

Het nadeel is misschien dat ik me te open geef, het voordeel is de vrijheid. En wat maakt het uit dat mensen weten hoe ik ben? Ik schaam me niet omdat ik vrijer ben nu. Ben al lang blij. Dat ik vrij over straat kan lopen en nog meer.

Ik schaam me pas echt als ik mensen uitscheld en als ik agressief ben, omdat dat niet bij me past. Als ik me voor de zoveelste keer op stang heb laten jagen schaam ik me pas. Als ik mezelf niet helemaal onder controle heb ook. Dan schaam ik me.

Ben ik positief dan schaam ik me dus niet.

Maar nu tijd voor een sigaar Ik rook nog amper sigaretten.

[ Bericht 8% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 18-12-2005 16:55:37 ]
pi_33195369
Emotioneel naturisme
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 18 december 2005 @ 17:34:01 #58
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_33195381
mijn ouders gaan straks boos zijn .. was om 6 uur thuis en sliep om 17 nog
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_33195412
quote:
Op zondag 18 december 2005 17:34 schreef coz het volgende:
mijn ouders gaan straks boos zijn .. was om 6 uur thuis en sliep om 17 nog
En waarom zouden ze dan boos zijn?

Als ze het erg vinden rammelen ze je toch gewoon wakker
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 18 december 2005 @ 17:35:13 #60
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33195414
+ JE MOET GARY NOG IN DE OP ZETTEN!
stay frosty
  zondag 18 december 2005 @ 17:36:22 #61
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33195441
quote:
Op zondag 18 december 2005 17:33 schreef nokwanda het volgende:
Emotioneel naturisme
Een beetje wel misschien. Emoties, wat is zo eng aan emoties? Ik zie niet in wat akelig is aan emoties uitten. Kan me niet voorstellen dat mensen bang zijn om ze te uitten.

Merk wel vaker in het echte leven ook dat mensen emoties niet durven te uitten.

Ik heb meer problemen met lichamelijk naturisme.

Je mag alles van me weten behalve mijn pincode gaat wel op hier. Behalve het seksuele laat ik niet zo snel zien dus dat is nog wel een taboe hier een beetje.

Het seksuele zie ik dan wel weer als puur persoonlijke kwestie. Omdat het gewoon een aparte tak van emotie uitten is. Daar praat ik dus ook niet zo snel over, als mensen ronduit gaan praten over hun seksuele leven dan heb ik daar wel problemen mee vaker. Omdat ik dan niet alles wil laten zien. Maar voor de rest ben ik open.

Maar dat is gewoon een gekkigheid hier. Seksueel zie ik dus meer als persoonlijk. Dat niet voor iedereen toegankelijk hoeft te worden of zijn.

Tis niet eens preuts gedrag als je het mij vraagt, het is gewoon een soort van principe achtig iets. Hoewel ik gewoon in blote buik op de foto ga natuurlijk

Maar goed, zo serieus is het niet.

Ik was net trouwens ff op R&P bezig, kreeg meteen vooroordelen naar mijn hoofd geslingerd over hoe ik hier overkom. Het verschil tussen hier en daar is dat dit hier helemaal niet gebeurt.

In R&P hebben ze waarschijnlijk zelf meer diepere problemen die ze africhten op anderen.
  zondag 18 december 2005 @ 17:39:58 #62
90061 coz
pi_33195535
quote:
Op zondag 18 december 2005 17:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
+ JE MOET GARY NOG IN DE OP ZETTEN!
STRAKS DENKEN ZE NOG DAT WIJ DE TV SLOWCHAT ZIJN
  zondag 18 december 2005 @ 17:40:26 #63
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33195551
quote:
Op zondag 18 december 2005 17:39 schreef coz het volgende:

[..]

STRAKS DENKEN ZE NOG DAT WIJ DE TV SLOWCHAT ZIJN
ik wil gerrit!
stay frosty
  zondag 18 december 2005 @ 17:41:01 #64
90061 coz
pi_33195568
quote:
Op zondag 18 december 2005 17:35 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En waarom zouden ze dan boos zijn?

Als ze het erg vinden rammelen ze je toch gewoon wakker
zij doen dan allebei
  zondag 18 december 2005 @ 17:41:41 #65
90061 coz
pi_33195585
quote:
Op zondag 18 december 2005 17:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik wil gerrit!
*mompel* *mompel*

[ Bericht 10% gewijzigd door coz op 18-12-2005 17:51:09 ]
  zondag 18 december 2005 @ 17:54:48 #66
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33196007
Vanmorgen nog ff gekeken naar die serie. Squarebob moest op vaarexamen

Heb moeten lachen om die onzin. Tis gewoon zo'n onzin dat het lachen is.
  zondag 18 december 2005 @ 17:55:31 #67
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33196027
:):):D:D:D

dank je coz
stay frosty
pi_33196096
quote:
Op zondag 18 december 2005 17:36 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Een beetje wel misschien. Emoties, wat is zo eng aan emoties? Ik zie niet in wat akelig is aan emoties uitten. Kan me niet voorstellen dat mensen bang zijn om ze te uitten.

Merk wel vaker in het echte leven ook dat mensen emoties niet durven te uitten.
Soms is dat bewust zo. Maar vaak zijn mensen zich niet bewust van emoties die ze hebben en kunnen dan ook niet open zijn. Openheid impliceert toch dat je er ook woorden voor moet hebben.

Probleem is dan wel: als je wilt dat mensen open tegen je zijn, moet je zelf ook open zijn. Er zijn altijd wel stukken die je diep in jezelf verborgen houdt. Als het niet relevant is... ach..... who cares? Maar soms wordt zoiets opeens wel relevant. Als je een eerlijke voorstelling van zaken wilt geven ontkomt een mens niet aan een mate van openheid. Dit als teken van vertrouwen. Geven en nemen.
quote:
Ik heb meer problemen met lichamelijk naturisme.

Je mag alles van me weten behalve mijn pincode gaat wel op hier. Behalve het seksuele laat ik niet zo snel zien dus dat is nog wel een taboe hier een beetje.

Het seksuele zie ik dan wel weer als puur persoonlijke kwestie. Omdat het gewoon een aparte tak van emotie uitten is. Daar praat ik dus ook niet zo snel over, als mensen ronduit gaan praten over hun seksuele leven dan heb ik daar wel problemen mee vaker. Omdat ik dan niet alles wil laten zien. Maar voor de rest ben ik open.
Naakt is niet per definitie sex hoor. Denk aan fotografie of schilderkunst. Niet ieder naakt dat daar wordt vastgelegd is erotisch of ook maar in de verste verte zo bedoeld.
Denk ook niet dat iedere naturist bij blote gelegenheid aan sex loopt te denken. Dat is niet het....euhhh.....zeg maar.... insteekpunt.

Ben zelf helemaal geen naturist. Verre van zelfs. Voel me zelfs niet op ieder strand voldoende op mijn gemak om toples te zonnen. Niet omdat ik me schaam.... helemaal niet. Maar meer om de manier waarop sommigen anderen bekijken en ik me niet prettig voel bij blootstelling daaraan.
Dat zul je op een naturistenstrand dan weer minder hebben omdat iedereen erin zijn blote kont ligt. Maar op de een of andere manier voel ik me net iets te exposed als ik dat zelf doe. Onbeschermd, lijkt het. Niet op mijn gemak.
quote:
Maar dat is gewoon een gekkigheid hier. Seksueel zie ik dus meer als persoonlijk. Dat niet voor iedereen toegankelijk hoeft te worden of zijn.
Dat is idd een heel andere soort openheid.
En de gfrapjes erover zijn ook niet serieus.... :p anders zouden het geen grapjes zijn.
Maar soms wordt er ook wel eens seieus gepraat over de emotionele/gevoelsmatige kant ervan. Zonder in detail te treden. Is op zich ook wel interessant.
quote:
Tis niet eens preuts gedrag als je het mij vraagt, het is gewoon een soort van principe achtig iets. Hoewel ik gewoon in blote buik op de foto ga natuurlijk

Maar goed, zo serieus is het niet.

Ik was net trouwens ff op R&P bezig, kreeg meteen vooroordelen naar mijn hoofd geslingerd over hoe ik hier overkom. Het verschil tussen hier en daar is dat dit hier helemaal niet gebeurt.

In R&P hebben ze waarschijnlijk zelf meer diepere problemen die ze africhten op anderen.
Misschien zijn veel mensen op R&P meer met zichzelf bezig waardoor er niet meer tussen regels gelezen wordt en hoe iemand overkomt meer gerelateerd is en zeker vastzit aan een wat meer vastgeroeste en vaak bevestigde manier van kijken.
Dat heb je hier ook wel eens. Maar beduidend minder. Hier hebben mensen eerder de neiging om anderen met hun gekheden (die iedereen heeft, en wie bepaald de mate daarvan?) en al te accepteren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 18 december 2005 @ 18:05:56 #69
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33196322
Inderdaad

Over dat laatste dus ff, de rest van je post heb ik helemaal niets op te antwoorden omdat jij alles gezegd hebt.

In R&P zien ze 1 beeld en niet 100 beelden. Ik ben niet 1 beeld dus, ik ben 100 beelden. Er is geen 1 dromenvanger of Danny. Er zijn meerdere en ik ben geen schizofreen maar ik acteer en reageer in iedere situatie anders.

Daarbij doe ik vaak een komedie opvoeren een act. Maar ook dat begrijpen ze niet. Ik benader het leven niet zo serieus altijd, hoewel ik wel serieus kan zijn.

Mensen die van nature serieus in het leven staan die begrijpen dat helemaal niet. Die zien de grap n iet ervan in. Ik probeer in het echt ook niet zo streng te zijn tegen mezelf. Daarmee bedoel ik ook te zeggen, altijd 100 procent okey willen overkomen. Want dat werkt niet. Heb dat al eens gezegd, er zijn tijden geweest dat ik bij iedereen goed wilde overkomen en dat is dood vermoeiend, je kunt beter gewoon jezelf zijn met alles en iedere situatie als nieuw ervaren. Jezelf continu aanpassen aan anderen is gewoon niet goed. En dan mogen er best 10 van de 100 zijn die je niet zo leuk vinden of niet aantrekkelijk of niet interessant, je bent wel jezelf.

Ontspannen door het leven gaan is veel beter. Flexibel ook.

Ben aan het eten nu hier, mijn broer heeft gekookt Lekker Indiaas eten Met veel smaak.

Eten achter de computer
pi_33197585
mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zondag 18 december 2005 @ 18:52:46 #71
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33197610
quote:
Op zondag 18 december 2005 18:51 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
mogge vamp

Barra wil knuffelen
stay frosty
pi_33197639
quote:
Op zondag 18 december 2005 18:51 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
ontbijtje?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33197787
The Wiz is op Veronica
Kende vroeger alle liedjes uit mijn hoofd
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 18 december 2005 @ 18:59:14 #74
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33197812
The wiz ken ik niet.

Wat is dat voor iets?
pi_33197918
quote:
Op zondag 18 december 2005 18:59 schreef Dromenvanger het volgende:
The wiz ken ik niet.

Wat is dat voor iets?
Een andere verfilming van the Wizzard of Oz.
Met Diana Ross, en Michael Jackson (toen ie nog echt was).

Ik vinnem prachtig.

Kijk maar op Veronica
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')